Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας 

έχω μεγάλο πρόβλημα με τον πάροχο μου. Έχω στο σπίτι μου προπληρωμένο internet ετήσιο και ένα μήνα πριν να λήξει το συμβόλαιο με πήραν τηλέφωνο και ανανεώσαμε το ίδιο πρόγραμμα.

με μεγάλη μου έκπληξη είδα μόλις βγήκε ο λογαριασμός ότι μου βάλανε άλλο πρόγραμμα, πολύ ακριβότερο.. πήγα στο τοπικό κατάστημα και αφού κάνανε κάτι τηλέφωνα μου είπαν ότι θα το αλλάξουν και θα διορθωθεί το λάθος. έχει περάσει ένα τρίμηνο και μου βγάλανε κάτι λογαριασμούς και μου το έκοψαν το τηλέφωνο, μου το ξανά ενεργοποίησαν μου το ξανά έκοψαν μου το ενεργοποίησαν μου βγάλανε κάτι άλλους λάθος λογαριασμούς κάτι πιστωτικά κτλ. μου είπαν να τους πληρώσω τα παραπάνω λεφτά που από λάθος μου ζητάνε και να περιμένω πιστωτικό και φυσικά αρνήθηκα. τους είπα να πληρώσω όλο το ποσό που πρέπει να πάρουν κανονικά και μου αρνήθηκαν . μου είπαν τελικά να πληρώσω κάτι υπόλοιπα μέχρι το πραγματικό ποσό περίπου και τα πλήρωσα και να μόλις βγει γίνει εκκαθάριση και βγει το πραγματικό υπόλοιπο να το πληρώσω και να είμαστε οκ.

φτάνουμε στο σήμερα μετά από κανένα τρίμηνο.δεν έχει γίνει εκκαθάριση και με ειδοποιούν ότι στις 27 θα μου το κόψουν πάλι .

που θα μπορούσα να απευθυνθώ για να τελειώσει η ταλαιπωρία μου ;στην ένωση καταναλωτή , συνήγορο του πολίτη  δικηγόρο;; pls help 

 

συγνώμη αν σας κούρασα αλλά με έχουν τρελάνει 

Δημοσ.

Καλα ξεμπερδέματα

 

Απο το τλφ τέτοιες δουλείες (κατα την γνωμη μου παντα) δεν πρέπει να γίνονται. σήμερα ο καθε ενας προσπαθεί να βρει οσο το δυνάτον περισσότερα θύματα μπας και ξελασπώσει.

Δημοσ.

η κλήση καταγράφεται , πως να με πιάσουν θύμα αφού καταγράφουν τη βλακεία τους 

 

Η οποία ειναι διαθέσιμη μονο σε αυτούς και κατα το συμφέρον τους.

 

 

Καλές γιορτές

Στείλε ένα e - mail στο [email protected] που είναι το e-mail της εταιρείας και θα σου λύσουν γρήγορα ότι πρόβλημα αντιμετωπίζεις 

 

Τι να του λυσουν αφου αυτοι το δημιούργησαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή είχα παρόμοιο θέμα, μετά από αλλαγή πακέτου (από 2play eco σε 3play 29,90), αφενός έστειλα γραπτό μήνυμα στο [email protected] αφετέρου ανέφερα το θέμα μου στους εκπροσώπους της Forthnet που συμμετέχουν σε δύο διπλανά forums ( @ poulinos, μήπως θα έπρεπε να φροντίσετε να δημιουργηθεί παρόμοιο κανάλι εξυπηρέτησης και σ' αυτό το forum, αφού όλα τα μέλη των διπλανών forums, που αναφέρουν το θέμα τους στα αντίστοιχα topics, βρίσκουν λύσεις μέσα από αυτή την πρωτοποριακή διαδικασία; ).

 

Ένας αρμόδιος ανέλαβε την υπόθεσή μου και, μετά από ανταλλαγή αρκετών μηνυμάτων και τηλεφωνικών επικοινωνιών, το θέμα λύθηκε με το σωστό τρόπο. Είναι γεγονός ότι το λογιστήριο της Forthnet λειτουργεί με κάπως διαφορετικό τρόπο, όπως διαπίστωσα προσωπικά, αλλά, τελικά, η λύση βρίσκεται.

Δημοσ.

Επειδή είχα παρόμοιο θέμα, μετά από αλλαγή πακέτου (από 2play eco σε 3play 29,90), αφενός έστειλα γραπτό μήνυμα στο [email protected] αφετέρου ανέφερα το θέμα μου στους εκπροσώπους της Forthnet που συμμετέχουν σε δύο διπλανά forums ( @ poulinos, μήπως θα έπρεπε να φροντίσετε να δημιουργηθεί παρόμοιο κανάλι εξυπηρέτησης και σ' αυτό το forum, αφού όλα τα μέλη των διπλανών forums, που αναφέρουν το θέμα τους στα αντίστοιχα topics, βρίσκουν λύσεις μέσα από αυτή την πρωτοποριακή διαδικασία; ).

 

Ένας αρμόδιος ανέλαβε την υπόθεσή μου και, μετά από ανταλλαγή αρκετών μηνυμάτων και τηλεφωνικών επικοινωνιών, το θέμα λύθηκε με το σωστό τρόπο. Είναι γεγονός ότι το λογιστήριο της Forthnet λειτουργεί με κάπως διαφορετικό τρόπο, όπως διαπίστωσα προσωπικά, αλλά, τελικά, η λύση βρίσκεται.

δεν θα ηταν ασχημο απο την μια.απο την αλλη εχει και καποια αρνητικα οταν γενικοτερα σε ενα forum μπαινουν εκπροσωποι εταιρειων.αλλα the person in charge is hal9000.αν θελετε ριξτε το σαν ιδεα στην αντιστοιχη κατηγορια . εγω βγαζω την ουρα μου απεξω και δεν μπλεκω με αυτα.

Δημοσ.

Έριξα την ιδέα σ' εσένα αφού βρισκόμαστε στο χώρο σου, αλλά θα την προτείνω και στον Hal9000, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα από τη διαδικασία αυτή μπορεί εύκολα να τα διαπιστώσει κανείς καθημερινά.

 

Καλές Γιορτές σε ΟΛΟΥΣ.

Δημοσ.

Έριξα την ιδέα σ' εσένα αφού βρισκόμαστε στο χώρο σου, αλλά θα την προτείνω και στον Hal9000, δεδομένου ότι τα αποτελέσματα από τη διαδικασία αυτή μπορεί εύκολα να τα διαπιστώσει κανείς καθημερινά.

 

Καλές Γιορτές σε ΟΛΟΥΣ.

θα σου απαντησω με pm.καταλαβαινω πως το λες.

Δημοσ.

Επίσης από χθες έχω πρόβλημα με την ταχύτητα. Παίρνω αυτόματα dns στο router και ο 2ος dns είναι λάθος. όταν κάνω ping στους server χάνω κάποια πακέτα. Και καρφωτά να βάλω τους server το ίδιο πρόβλημα

Δημοσ.

Επίσης από χθες έχω πρόβλημα με την ταχύτητα. Παίρνω αυτόματα dns στο router και ο 2ος dns είναι λάθος. όταν κάνω ping στους server χάνω κάποια πακέτα. Και καρφωτά να βάλω τους server το ίδιο πρόβλημα

θα εννοεις τον dns 193.92.3.11 καπως ετσι ο οποιος δεν απανταει σε Ping Μεσα απο το Thomson?β.δοκιμασε Ping κατι αλλο νακανεις px www.cisco.com www.insomnia.gr Κτλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...