Προς το περιεχόμενο

Sony xperia L ή SP?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εφόσον διαθέτεις το budget για το SP πήγαινε γι'αυτό, είναι σαφώς καλύτερο. 

Εχω ακουσει οτι εχει σοβαρα προβληματα με το wi-fi και την αφη. Ισχυουν;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ακουσει οτι εχει σοβαρα προβληματα με το wi-fi και την αφη. Ισχυουν;

 

Προσωπική γνώμη - μη μπαίνεις σε αυτή τη λογική (όχι ότι πολλά smartphone δεν έχουν βγάλει σοβαρά και ασήμαντα κουσούρια) - για ποικίλους λόγους. Θεωρώ ότι έχει να κάνει λόγο πολλών παραγόντων ένα τέτοιο θέμα (από το ρούτερ μέχρι...), που εν τέλη είναι 'όπως κάτσει". 

 

Όσο για το L - το έχω δει από κοντά σε γνωστούς, άψογο. 

Επεξ/σία από Beerloah
  • Like 1
Δημοσ.

φίλε μου ένα θα σου πω !! μακριά από κινητά sony !!! αν σου πάθει κάτι είναι τόσο απαράδεκτο το σέρβις που άπλα το πετάς το κινητό ...!!!! δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση  σε καμιά άλλη εταιρεία , ότι και να έχει το κινητό σου λένε ότι έχει πάρει υγρασία και το βγάζουν εκτός εγγύησης !!! το έχω πάθει με 2 κινητά  εγώ στο ηράκλειο κρητη ,  και ξέρω πολλές περιπτώσεις ακόμη !!! ΜΑΚΡΙΑ

  • Like 1
Δημοσ.

φίλε μου ένα θα σου πω !! μακριά από κινητά sony !!! αν σου πάθει κάτι είναι τόσο απαράδεκτο το σέρβις που άπλα το πετάς το κινητό ...!!!! δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση  σε καμιά άλλη εταιρεία , ότι και να έχει το κινητό σου λένε ότι έχει πάρει υγρασία και το βγάζουν εκτός εγγύησης !!! το έχω πάθει με 2 κινητά  εγώ στο ηράκλειο κρητη ,  και ξέρω πολλές περιπτώσεις ακόμη !!! ΜΑΚΡΙΑ

Βασικα μηπως να κατηγορησεις την arvato και οχι τη σονυ?

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικα μηπως να κατηγορησεις την arvato και οχι τη σονυ?

 

αν η arvato δεν κάνει καλά τη δουλειά της υπεύθυνος είναι και ο κατασκευαστής που έχει αναθέσει το service στην arvato

Δημοσ.

όχι παιδιά καμιά σχέση με arvato το κινητό το πήγα στο επίσημο σέρβις της sony στο ηράκλειο κρητης

και έτυχε να γίνει με 2 τηλέφωνα..!!!! αυτοί το έβγαλαν ότι έκανα υποβρύχιο ψάρεμα με τα κινητά ...και μετά  με την επίσημη sony με email για περίπου 2-3 μήνες αλλά τίποτα !!! ανένδοτοι ..ότι στα τηλέφωνα έριξα εγώ νερό πάνω !!!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπών, θα σου πω εγώ που είχα το L και αναβαθμίστηκα σε SP.

Καμία σχέση! Ειδικά τώρα, που από skr0utzομάγαζα η διαφορά είναι κάπου στα 60 γιούρια.

Το SP είναι καλύτερο στα παρακάτω:

1. Κάμερα (ποιότητα, τρελή διαφορά.

2. Φλας (το L έχει πολύ αδύναμο)

3. Οθόνη (4.6 είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το μέγεθος που πρέπει. Ούτε κτήνος, ούτε μικρή.)

4. Ποιότητα κατασκευής

5. Σχεδόν διπλή επεξεργαστική ισχύς (Το SP τρώει το GS3 για κάμποσο...).

6. (Λόγω του παραπάνω) Δεν κολάει σχεδόν ποτέ, ενώ το L τρώει συχνά σκαλώματα (το είχα φορτώσει βέβαια μπόλικο πράμα, όπως και το SP).

7. Καλύτερη αφή.

8. Πολύ καλύτερη έξοδο ήχου σε ακουστικά (πιο δυνατό).

9. Καταγραφή 1080p video

10. Αναπαραγωγή ταινιών 1080p χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα (το L δεν τις παίζει).

11. Έχει Gorilla Glass, ενώ το L έχει απλά shutter proof μεμβράνη.

12. Έχει Bravia Engine 2 η οποία, πίστεψέ με, κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ δουλειά σε εικόνες και video.

13. USB OnTheGo για να συνδέεις USB φλασάκια.

 

Τo L υπερτερεί μόνο στα παρακάτω:

1. Έχει λίγο πιο δυνατό εξωτερικό ηχείο

2. Έχει λίγο καλύτερες γωνίες στην οθόνη

 

Όπως και να έχει, αν δεν είσαι ο απαιτητικός χρήστης, και το L θα σε βολέψει μια χαρά!

 

Τώρα, για έναν φίλο παραπάνω που είπε για το service της Sony, ούτε εγώ, ούτε και μια φίλη που το έστειλε και πιο πρόσφατα στην Arvato δεν είχε πρόβλημα. Επίσης, για το θέμα υγρασία, να ξέρεις ότι η χειρότερη εταιρία που κάνει αυτή την κομπίνα είναι η Samsung, η οποία έχει αλλάξει πολιτική στο service της τώρα τελευταία, και πάει να γίνει σκ@τούλα (έχω φίλο που δούλευε εκεί).

Η κορυφαία (προσωπικά) αντιπροσωπεία σε θέμα service είναι η LG. Σφαίρα και χωρίς πολλά πολλά.

Επεξ/σία από Kostas_12ldb
  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπών, θα σου πω εγώ που είχα το L και αναβαθμίστηκα σε SP.

Καμία σχέση! Ειδικά τώρα, που από skr0utzομάγαζα η διαφορά είναι κάπου στα 60 γιούρια.

Το SP είναι καλύτερο στα παρακάτω:

1. Κάμερα (ποιότητα, τρελή διαφορά.

2. Φλας (το L έχει πολύ αδύναμο)

3. Οθόνη (4.6 είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το μέγεθος που πρέπει. Ούτε κτήνος, ούτε μικρή.)

4. Ποιότητα κατασκευής

5. Σχεδόν διπλή επεξεργαστική ισχύς (Το SP τρώει το GS3 για κάμποσο...).

6. (Λόγω του παραπάνω) Δεν κολάει σχεδόν ποτέ, ενώ το L τρώει συχνά σκαλώματα (το είχα φορτώσει βέβαια μπόλικο πράμα, όπως και το SP).

7. Καλύτερη αφή.

8. Πολύ καλύτερη έξοδο ήχου σε ακουστικά (πιο δυνατό).

9. Καταγραφή 1080p video

10. Αναπαραγωγή ταινιών 1080p χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα (το L δεν τις παίζει).

11. Έχει Gorilla Glass, ενώ το L έχει απλά shutter proof μεμβράνη.

12. Έχει Bravia Engine 2 η οποία, πίστεψέ με, κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ δουλειά σε εικόνες και video.

13. USB OnTheGo για να συνδέεις USB φλασάκια.

 

Τo L υπερτερεί μόνο στα παρακάτω:

1. Έχει λίγο πιο δυνατό εξωτερικό ηχείο

2. Έχει λίγο καλύτερες γωνίες στην οθόνη

 

Όπως και να έχει, αν δεν είσαι ο απαιτητικός χρήστης, και το L θα σε βολέψει μια χαρά!

 

Τώρα, για έναν φίλο παραπάνω που είπε για το service της Sony, ούτε εγώ, ούτε και μια φίλη που το έστειλε και πιο πρόσφατα στην Arvato δεν είχε πρόβλημα. Επίσης, για το θέμα υγρασία, να ξέρεις ότι η χειρότερη εταιρία που κάνει αυτή την κομπίνα είναι η Samsung, η οποία έχει αλλάξει πολιτική στο service της τώρα τελευταία, και πάει να γίνει σκ@τούλα (έχω φίλο που δούλευε εκεί).

Η κορυφαία (προσωπικά) αντιπροσωπεία σε θέμα service είναι η LG. Σφαίρα και χωρίς πολλά πολλά.

Δεν ξερω τι λες εσυ παντως για το service της Samsung στη Smartec ακουγονται πολυ καλα λογια σε αντιθεση με την αρβατο.Κανε μια αναζητηση μονο εδω μεσα και δες ποσα παραπονα υπαρχουν για την Arvato

Δημοσ.

@kataramenos32

My friend, έχω σταματήσει να διαβάζω φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, και αναφέρω μόνο προσωπικές εμπειρίες.

Π.Χ., δεν θα ακούσεις ΠΟΤΕ άσχημα λόγια από έναν πορωμένο Samsungακια για οτιδήποτε έχει να κάνει με Samsung.

Θα ακούσεις όμως πολλές μ@λ@κίες από έναν Appleάκια για την Samsung (ψέματα τις περισσότερες φορές).

κ.ο.κ.

 

H Samsung λοιπών έχει εγκατεστημένες 2 ταινίες απορροφητικές στα κινητά της, οι οποίες βοηθούν στο να δουν στο service αν έχει βραχεί το κινητό, αλλά είναι λίίίίγο παραπάνω ευαίσθητες... Σύμφωνα λοιπών με άνθρωπο που δούλευε εκεί, μετά τον πρώτο χρόνο, αν πας για service το κινητό σου, θα σου ρήξουν το φτέξημο για νερά κλπ κλπ (το έπαθε ο ξάδερφος του εν λόγο κυρίου με S3 και κολλητός μου, και μεσολάβησε για την διευκόλυνσή του).

Το next business day (κάπως έτσι το λέει) δεν δουλεύει και πολύ καλά, αλλά και πάλι είναι σχετικά γρήγορο ακόμα το service τους (σε κοντινό συγγενή 2 φορές αλλαγή κεντρικής πλακέτας σε Ace, από 3 μέρες στην κάθε περίπτωση).

 

Στην LG είχα πάει Nexus 4 αγορασμένο από αγγελία ΚΑΙ παραεισαγωγής, δεν μου ζήτησαν ΚΑΝ απόδειξη, και το έφτιαξαν σε 3 ώρες (αλλαγή πλακέτας).

 

Στην Arvato η κοπέλα που το πήγε πριν 2 εβδομάδες ακριβώς, της έκαναν επισκευή σε 2 μέρες (Xperia P).

 

Στην Sony, είχα πάει αρχές του χρόνου ένα Xperia S περίπου 2 μηνών, και επειδή μου το κράτησαν παραπάνω απ'ότι έπρεπε 

(6 ή 7 εργάσιμες αν θυμάμαι καλά), μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής με καινούρια (τους μίλησα κι εγώ βέβαια ;) ).

Δημοσ.

@kataramenos32

My friend, έχω σταματήσει να διαβάζω φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, και αναφέρω μόνο προσωπικές εμπειρίες.

Π.Χ., δεν θα ακούσεις ΠΟΤΕ άσχημα λόγια από έναν πορωμένο Samsungακια για οτιδήποτε έχει να κάνει με Samsung.

Θα ακούσεις όμως πολλές μ@λ@κίες από έναν Appleάκια για την Samsung (ψέματα τις περισσότερες φορές).

κ.ο.κ.

 

H Samsung λοιπών έχει εγκατεστημένες 2 ταινίες απορροφητικές στα κινητά της, οι οποίες βοηθούν στο να δουν στο service αν έχει βραχεί το κινητό, αλλά είναι λίίίίγο παραπάνω ευαίσθητες... Σύμφωνα λοιπών με άνθρωπο που δούλευε εκεί, μετά τον πρώτο χρόνο, αν πας για service το κινητό σου, θα σου ρήξουν το φτέξημο για νερά κλπ κλπ (το έπαθε ο ξάδερφος του εν λόγο κυρίου με S3 και κολλητός μου, και μεσολάβησε για την διευκόλυνσή του).

Το next business day (κάπως έτσι το λέει) δεν δουλεύει και πολύ καλά, αλλά και πάλι είναι σχετικά γρήγορο ακόμα το service τους (σε κοντινό συγγενή 2 φορές αλλαγή κεντρικής πλακέτας σε Ace, από 3 μέρες στην κάθε περίπτωση).

 

Στην LG είχα πάει Nexus 4 αγορασμένο από αγγελία ΚΑΙ παραεισαγωγής, δεν μου ζήτησαν ΚΑΝ απόδειξη, και το έφτιαξαν σε 3 ώρες (αλλαγή πλακέτας).

 

Στην Arvato η κοπέλα που το πήγε πριν 2 εβδομάδες ακριβώς, της έκαναν επισκευή σε 2 μέρες (Xperia P).

 

Στην Sony, είχα πάει αρχές του χρόνου ένα Xperia S περίπου 2 μηνών, και επειδή μου το κράτησαν παραπάνω απ'ότι έπρεπε

(6 ή 7 εργάσιμες αν θυμάμαι καλά), μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής με καινούρια (τους μίλησα κι εγώ βέβαια ;) ).

Βασικα για να μη χαλαμε και το thread του παιδιου εχω αρκετη εμπειρια για να μιλαω για την arvato και να τη θαβω κανονικα και με το δικιο μου. Αν ειναι απο τους 50 πελατες να μενουν ικανοποιημενοι οι 10 δεν υπαρχει θεμα καλης εξυπηρετησης για μενα. Απο εκει και περα τι ταινιες κτλ βαζει η καθε εταιρια στη συσκευη της πραγματικα δεν ξερω γιατι δεν ετυχε να εχω προβλημα για να το ψαξω. Αν κοιταξεις τη συμμετοχη μου στο φορουμ θα δεις οτι σε καμια περιπτωση δεν ειμαι fanboy καποιας εταιριας

  • Like 1
Δημοσ.

@kataramenos32

Ρε συ καταραμένε, δεν σε είπα εσένα προσωπικά fanboy, απλά το 90% των forum είναι κατακλυσμένο από φανατικούς, τέσπα...

Εσύ έτσι κι αλλιώς έχεις προτείνει ήδη Xperia SP, δεν τον έσπρωξες αλλού :)

Μακρυά από 'μας τα παρατράγουδα των service.

Και πάντα, αυτό που έχω καταλάβει προσωπικά κιόλας, παίζει ρόλο και το πως θα μιλήσεις με το μαστόρι που θα αναλάβει την υπόθεσή σου. Να μην τον αφήσεις να σε καβαλήσει παίζοντάς το άσχετος, αλλά και να μην τσαμπουκαλευτείς άνευ λόγου.

 

On topic τώρα, okmike, μεταξύ των 2 (L και SP) χτύπα με κλειστά μάτια SP. Πέραν των +++ που παρέθεσα παραπάνω, ούτε το δικό μου έχει θέματα με WiFi.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...