Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα λάθος και υπέγραψα αίτημα φορητότητας στη vodafon από τη Wind. Νόμιζα ότι είχα 12μηνο συμβόλαιο στη wind αλλά είχα 18μηνο και με πήραν από τη wind και με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να πληρώσω ρήτρα. Έστειλα fax στη vodafon για υπαναχώρηση και ακύρωση της φορητότητας, άργησαν όμως να δράσουν και το νούμερο μεταφέρθηκε στη Vodafon το Σάββατο. Δεν το έχουν ενεργοποιήσει όμως διότι είναι (λένε) σε στάδιο επιστροφής στη wind και με διαβεβαίωσαν τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα ότι μέχρι αύριο το πρωί θα ανήκει πάλι στη wind. Η wind όμως δεν το δέχεται πισω, μου λέει κάνε καινούριο συμβόλαιο και πλήρωσε τη ρήτρα.

Μίλησα με κάμποσους εκπροσώπους στο τηλέφωνο (ευγενέστατοι αλλά δηλώνουν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν) και στο φυσικό μαγαζί της wind στη Νέα Ιωνία (δήλωσε ότι το αίτημα μου είναι παράλογο).

Θέλω η wind να με δεχτεί πίσω και να μου ξανα ενεργοποιείσει το συμβόλαιο που λανθασμένα κατήγγειλα. Δεν θέλω να πληρώσω ρήτρα, δεν θέλω να φύγω από το δίκτυο της wind.

Πως λέτε να κινηθώ, θα καταφέρω τίποτα.

Ξέρω ότι νομικά έχω άδικο αλλά δεν είχα καταλάβει ότι είχα 18μηνη δέσμευση. Ο κυριότερος λόγος που έκανα την μεταφορά ήταν η (αρκετά) καλύτερη προσφορά της vodafon και περίμενα ότι θα μου κάνει αντιπροσφορά η wind. Μου έκανε όντως αντιπροσφορά η wind,την δέχτηκα, έστειλα email ότι δεν επιθυμώ να φύγω, έστειλα fax στη vodafon ότι δεν θέλω τελικά να πάω σε αυτή και με γράψανε.

Δημοσ.

Καλά άμα έστειλες φαξ σώθηκες. Εγώ δε ξέρω να έχει καταφέρει κάποιος να το αλλάξει χωρίς να γίνει πόλεμος. Οι τύποι μας δουλεύουν απλά. Γενικά η κατάσταση με τις τηλεφωνικές εταιρίες έχει ξεφύγει. Παρενόχληση στο τηλέφωνο, στο σπίτι, αυτή η ιστορία με τα συμβολαία, πραγματικά απαράδεκτοι.

Δημοσ.

Άσχετο αλλα αυτό το πράγμα με τις τηλεφωνικές εταιρείες και στείλτε τα στοιχεία σας με fax, εν έτη 2013, δεν σας εχει τρελάνει;

Δημοσ.

Εχω την εντύπωση πως για 20 μέρες από τη  μέρα που καταθέτεις το αίτημα αλλαγής έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ή κάτι παρόμοιο (τότε είναι που γίνονται και οι αντιπροτάσεις κλπ). Δες μήπως είσαι εντός του χρονικού ορίου.

 

Ουσιαστικά λες πως θες να μείνεις στη wiind αλλά χωρίς να πληρώσεις το πρόστιμο.

 

Γνωμη μου (αν η ιστορία σου έγινε πράγματι έτσι) και αυτό που θα έκανα εγώ προσωπικά είναι πως μετά τη συμπεριφορά τους ρίξε τους μια μούντζα πλήρωσε σαν κύριος το όποιο ποσό απομένει μέχρι τη λήξη του συμβολαίου σου άλλαξε πάροχο και διηγήσου το περιστατικό σε όποιον μπορείς από οικογένεια, φίλους, συγγενείς, γνωστούς που είναι στη wind κλπ να ξέρουν με τι μπλέκουν.

 

Τυπικά ίσως έχουν δίκιο. Σε μέρες κρίσης, αλλά και γενικότερα ωστόσο, το πνεύμα του νομου > γράμμα του νόμου και οι εταιρίες καλό είναι να βοηθάνε λίγο όταν γίνει ένα λάθος σαν και αυτό που έκανες εσύ και το οποιο δεν είναι καν εξ ολοκλήρου δικό σου λάθος.

 

Αν μπορείς και αισθάνεσαι πραγματικά πως έχεις δίκιο (τσέκαρε πότε έκανες την αίτηση και πότε έστειλες μειλ και φαξ για την ακύρωση της διαδικασίας, μπορεί το λάθος να είναι των παρόχων) κάνε τους και μια καταγγελία http://www.ekatanalotis.gr/?p=1460

Δημοσ.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης το έχουμε για το πάροχο που πάμε στη δικιά μου περίπτωση στη vodafon. Η vodafon δέχτηκε την αίτηση υπαναχώρησης μου αλλά καθιστέρισε λίγο τις διαδικασίες με αποτέλεσμα το νούμερο μου να προλάβει να φύγει από την wind.

Από ότι μου είπαν στη wind και οι 5 εκπρόσωποι που μίλησα η wind δεν είναι υποχρεωμένη να με δεχτεί πίσω με το υπάρχον συμβόλαιο και δεν διατίθεται να το κάνει.

 

Ο λόγος που θέλω να παραμείνω στη wind είναι ότι έχει το ποιο συμφέρον επαγγελματικό πακέτο με VDSL και απεριόριστε κλίσεις προς επαγγελματικό κινητό wind (πολύ χρήσιμο για εκτροπή) και κανονικό τηλέφωνο, όχι VOIP. Σήμερα το ανακάλυψα. Οι άλλες δύο εταιρίες δεν προσφέρουν και τα τρία μαζί (ο οτε δεν προσφέρει δωρεά κλήσεις προς εταιρικά κινητά αν είναι κάτω από 3 και η vodafon δεν προσφέρει εταιρικά VDSL και έχει VOIP στα επαγγελματικά νούμερα.)

 

Επίσης η εταιρία που εκπροσωπούσε τη vodafon μου έστειλε να υπογράψω οικιακό πακέτο ενώ εγώ της είπα ότι είχα επαγγελματικό πακέτο. Πάλι εγώ φταίω αλλά πιστεύω ότι έπρεπε να μου το πούνε.

 

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ενώ δήλωσα μία μέρα μέρα μετά την υπογραφή της φοριτότητας στη wind ότι θέλω να παραμείνω στο δίκτυο τους μου να μου ζητάνε να πληρώσω ρήτρα και να κάνω καινούριο συμβόλαιο μη σωστό.

Δημοσ.

Συνηθως παρακαλανε να μην φυγεις,.

 

Τωρα γιατι σε κανουν τετοια δεν ξερω..

 

Μηπως η wind βλεπει τα νουμερα της να ανεβαινουν και το παιζει κυρια..

 

Δηλαδη τους λες θελω να μεινω και να συνεχισω να πληρωνω και σου λενε οχι φυγε πανε αλλου.. Ή οτι πληρωσε και ξανασυνδεσου; Και τα δυο μου φαινονται παραλογα.

 

Πες οτι τον αριθμο δεν μπορω να τον χασω λογο επαγγελματος κλπ. Κατηγορησε την vodafone οτι εσυ πηγε με αρχικο πλανο επαγγελματικης συνδεση και σου κανανα οικιακη. Αρα αυτοι σε υποβαθμισανε.

 

Αν και νομιζω οτι αν δεν δωσεις εσυ το οκ εφοσον σε παρει η τωρινη σου εταιρια δεν τον δινουν τοσο ευκολα τον αριθμο.

Δημοσ.

Τί παίζει τώρα τελυταία με την Wind  όλο μαγκιές είναι.Και σε φίλους και σε συγγενής κάτι τέτοια κάνουν γι'αυτό φύγανε όλοι.Εύχομαι να πάρει την κάτω βόλα μπας και ξυπνήσει λίγο και σταματήσει να την βλέπει άρχοντας.

Δημοσ.

Έχουν μάθει όλοι το κόλπο με την φορητότητα και προσπαθούν να εκβιάσουν τις εταιρείες για καλύτερο συμβόλαιο.

 

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας όμως. Όταν κάνεις παζάρια με κάποιον, δεν κερδίζεις πάντα. Ούτε έχει πάντα δίκιο ο πελάτης. Εφόσον η φορητότητα ολοκληρώθηκε και είχες συμβόλαιο είναι λογικό να πρέπει να πληρώσεις την ρήτρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχουν μάθει όλοι το κόλπο με την φορητότητα και προσπαθούν να εκβιάσουν τις εταιρείες για καλύτερο συμβόλαιο.

 

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας όμως. Όταν κάνεις παζάρια με κάποιον, δεν κερδίζεις πάντα. Ούτε έχει πάντα δίκιο ο πελάτης. Εφόσον η φορητότητα ολοκληρώθηκε και είχες συμβόλαιο είναι λογικό να πρέπει να πληρώσεις την ρήτρα.

Και λεω δεν θα το πει κάποιος...Ρε μάγκες τους κάνουμε και εμείς τόσες "λαμογιές" εε κάποια στιγμή κάποιος απο μας θα την πατήσει.Δεν γίνεται πάντα ο πελάτης να τους κάνει οτι θέλει.Εταιρίες πολυεθνικές είναι κοιτάζουν και αυτοί το συμφέρον τους...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...