Προς το περιεχόμενο

Δεν μπορω να βρω παρεα


arianosfc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου κάνει εντύπωση που τρέξαμε να κράξουμε όλοι τον γαύρο (αν και ως γαύρο του αξίζει) για την άποψη που εξέφρασε ενώ αντικειμενικά έχει κάποια δόση αλήθειας.

Προφανώς φταίει ο ακραίος και άστοχος τρόπος που εκφράστηκε (αποβράσματα της κοινωνίας κτλ) που μάλλον οφείλεται στο ότι είναι κι αυτός σε ΤΕΙ. :-D

 

Αν το δούμε λοιπόν αντικειμενικά, στις πιο υψηλόβαθμες σχολές είναι πιο πιθανό να συναντήσει κανείς περισσότερα σκεπτόμενα άτομα, με πιο εκλεπτισμένα ενδιαφέροντα και ανησυχίες, με υψηλοτερα τα είδη ευφυίας που σχετίζονται με τις επιστήμες όχι όμως απαιραίτητα και καλύτερους ως προς τον χαρακτήρα, την κοινωνική συμπεριφορά και τα υπόλοιπα ήδη νοημοσύνης και της γενικότερης αξίας τους.

 

Το λάθος του γαύρου είναι η χρήση του όρου ανωτερότητα, που είναι μια πολύ πιο πολύπλοκη έννοια και φυσικά δεν σχετίζεται με τα εν λόγω χαρακτηριστικά. Το ζήτημα είναι όμως πως το φαινόμενο ύπαρξης κοινών χαρακτηριστικών στα άτομα κάθε σχολής είναι υπαρκτό.

 

Φυσικά μιλάμε με στατιστικούς όρους και εξαιρέσεις υπάρχουν παντού και πάντα, δεν μπορώ να πιστέψω όμως πως θα συναντήσω το ίδιο ποσοστό ατομών με τα χαρακτηριστικά που προανέφερα σε μια πολυτεχνική σχολή και σε ένα ΤΕΙ κομμωτικής και το να αρνηθούμε κάτι τέτοιο μάλλον θα ήταν αποτέλεσμα κάποιου συμπλέγματος.

 

Το λάθος σου είναι ότι "νομίζεις πως". Το λάθος του γαύρου είναι ότι λέει εντελώς λάθος και ανυπόστατα πράματα. 

 

 

Μου αρέσει πως λες στους άλλους να προσδιορίσουν όρους ενώ με ευκολία (και χωρίς κανενός είδους elaboration) γράφεις για "σκεπτόμενα άτομα" και "ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ" είδη ευφυΐας. Δηλαδή, ο όρος "ανώτερος" που λέει κάποιος άλλος είναι διαφορετικό από το "υψηλότερα είδη ευφυΐας" και ζητάς από τους άλλους επεξήγηση ενώ εσύ δεν; 

 

Εάν λοιπόν το δούμε αντικειμενικά, όχι. Τίποτα από αυτά που λες δεν ισχύει. Όχι μόνο αυτό, αλλά όσα αναφέρθηκαν είναι κόμπλεξ που έχουν όσοι δεν πήγανε σε τέτοιες σχολές ή/και όσοι πήγανε αλλά πότε δεν αισθάνθηκαν ότι είναι καλοί σε κάτι της σχολής τους. 

 

Αυτος ο διαχωρισμος υπαρχει απο παντα. Τον συναντας μεσα στο σπιτι σου, στον εργασιακο σου χωρο οπως και στις διαπροσωπικες σου σχεσεις και σε πειραξε που τον ανεφερα εγω; 

 

 

Αυτός ο διαχωρισμός είναι μόνο μέσα στο κεφάλι όσων των έχουν ως διαχωρισμό. 

 

Όπως είχε πει και μία τύπισσα..

 

"Είναι η νοοτροπία των δούλων που γεννάει αφέντες". 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λάθος σου είναι ότι "νομίζεις πως". Το λάθος του γαύρου είναι ότι λέει εντελώς λάθος και ανυπόστατα πράματα.

Δεν καταλαβαίνω τι λες εδώ. 

 

Μου αρέσει πως λες στους άλλους να προσδιορίσουν όρους ενώ με ευκολία (και χωρίς κανενός είδους elaboration) γράφεις για "σκεπτόμενα άτομα" και "ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ" είδη ευφυΐας. Δηλαδή, ο όρος "ανώτερος" που λέει κάποιος άλλος είναι διαφορετικό από το "υψηλότερα είδη ευφυΐας" και ζητάς από τους άλλους επεξήγηση ενώ εσύ δεν;

 

Ανεξαρτήτως του με τι αρέσκεσαι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να ζητάς από τον άλλον να προσδιορίσει έναν όρο που χρησιμοποιεί στην περίπτωση που δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που τον χρησιμοποιεί. Αν έχεις κάποια απορία εδώ είμαστε να στην λύσουμε.

 

Λες πως λέω ""ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ" είδη ευφυίας", με παραφράζεις όμως κι αυτό δεν μαρέσει:

Λέω έχουν υψηλοτερα τα είδη ευφυίας που σχετίζονται με τις επιστήμες και επειδή αν και το είπα με υπερβολική σαφήνεια δεν το κατάλαβες, ας το εξηγήσω περισσότερο:

Θεωρώ πως για παράδειγμα κάποιος σε μια πολυτεχνική σχολή είναι καλύτερος στις πνευματικές δεξιότητες που σχετίζονται με επιστήμες όπως τα μαθηματικά και η φυσική απο κάποιον σε μια αντίστοιχη σχολή ΤΕΙ. Αυτό είναι ένα είδος ευφυίας που σχετίζεται με συγκεκριμένες επιστήμες και μόνο. Φυσικά μιλάω με στατιστικούς όρους γι αυτό μην μου πεις για τον κουμπάρο σου που τον έπιασε κόψιμο την ημέρα των πανελληνίων και πέρασε σε ΤΕΙ αλλά τελικά ήταν έξυπνος στα μαθηματικά και τον πήραν στην NASA.

Το ότι όμως ο πολυτεχνίτης είναι πιο καλός στους συγκεκριμένους τομείς δεν σημαίνει πως ο ΤΕΙτζής δεν μπορεί να είναι καλύτερος σε άλλους τομείς ευφυίας.

 

Εάν λοιπόν το δούμε αντικειμενικά, όχι. Τίποτα από αυτά που λες δεν ισχύει. Όχι μόνο αυτό, αλλά όσα αναφέρθηκαν είναι κόμπλεξ που έχουν όσοι δεν πήγανε σε τέτοιες σχολές ή/και όσοι πήγανε αλλά πότε δεν αισθάνθηκαν ότι είναι καλοί σε κάτι της σχολής τους.

 

Εγώ πάλι λέω πως αν το δούμε αντικειμενικά τίποτα από αυτά που λες εσύ δεν ισχύει και οσα αναφέρθηκαν είναι αντίστοιχα κόμπλεξ. Με αυτό το πνεύμα διαλόγου όμως δεν βγαίνει άκρη.

 

Αυτός ο διαχωρισμός είναι μόνο μέσα στο κεφάλι όσων των έχουν ως διαχωρισμό.

Όπως είχε πει και μία τύπισσα..

"Είναι η νοοτροπία των δούλων που γεννάει αφέντες".

 

Ο διαχωρισμός ανωτέρων και κατωτέρων ναι, είναι τραγικός.

Ο διαχωρισμός όμως σε άτομα ικανότερα σε κάποιον τομέα και σε λιγότερα ικανά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι κάτι που υφίσταται και αν φοβόμαστε να τον δούμε μάλλον έχουμε κάποιο πρόβλημα. Δυστυχώς η φύση είναι άδικη.

Φυσικά η διαφοροποίηση αυτή δεν πρέπει να συνδέεται με καμιά κατωτεροποίηση ή ανωτεροποίηση της ανθρώπινης αξίας κανενός και νοοτροπίες δούλων και αφεντών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου φαινεται περιεργο. Τει ειναι, εχει πολλα αποβρασματα και δυσκολα βρισκεις αξιολογα παιδια. Δεν θελω να σε υποβαθμισω σε καμια περιπτωση. Και εγω ομοιοπαθης ειμαι

Υπαρχουν 2 κατηγοριες φοιτητων τει:

1) Αυτοι που κατεληξαν εκει κατα λαθος ή επειδη εγραψαν χαμηλοτερα στις εξετασεις απο οτι περιμεναν λογω εξωτερικων παραγοντων

2) Αυτοι που περασαν με τα ελαχιστα μορια χωρις να νοιαζονται καθολου για τις εξετασεις. Δεν ειναι λιγοι αυτοι που εγραψαν 8000-10000 μορια

Τους περισσοτερους τους βαζω στην 2η κατηγορια. 

πες την αλήθεια, δε μιλάς σοβάρα? σε ολόκληρο τει με εκατοντάδες φοιτητές δύσκολα βρίσκεις αξιόλογα παιδια? αξιόλογος άνθρωπος για σένα είναι μόνο όποιος έχει απολυτήριο λυκείου 17+ και έχει περάσει σε ΑΕΙ? είναι δυνατόν να θέτεις τέτοια κριτίρια? το πως έφτασε καποιος να σπουδάζει σε τει είναι εντελώς άλλο θέμα με το αν ειναι αξιόλογος.

 Προς ts. φίλε μου βγες  για καφε με συμφοιτητες σου, πανε σε κανα παρτυ, δες κανα αγώνα ποδοσφαιρικό, αποκλείτε να μη ταιριάζεις με κανεναν.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 εγω απλα δεν μπορω να κολλησω με κανεναν μιλαω με πολλους αλλα δεν κολλαω.

...

 

 

Βρες σε τι ταιριάζεις με κάποιον, όχι σε τι διαφέρεις.

 

 

 

/sc

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επίπεδο του κάθε ανθρώπου δεν εξαρτάται πάντα απο τη μόρφωση του. Αυτο που λέει ο "φίλος" ειναι ο ορισμός της διάκρισης, δηλαδή του κοινωνικού ρατσισμού.

Όπως αυτός που βιώνουν πολλοί παχυσαρκοι, όπως αυτο που βίωναν παλιότερα όσοι είχαν σκουλαρίκι, τατουάζ, μηχανη κτλ.

 

Μπορώ να σου φέρω χιλιάδες παραδείγματα.

Η πνευματική καλλιέργεια ειναι προσωπικό θέμα του κάθε ανθρώπου.

 

Το 90 πχ αν ήσουν 17-18 με παπί σε δείχναν κι έλεγαν "να ο αλήτης ο Γαρδέλης" αν είχες σκουλαρίκι ήσουν τελειωμένος αλήτης, ναρκομανής κι έμπορος κτλ. Αν είχες τατουάζ θα έπρεπε να ήσουν καταδικος, μαχαιροβγαλτης κτλ.

Ας μη πούμε για τις Βέρμαχτ, Μαρτινς, Γκετα...φοβερές εποχές :)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση που τρέξαμε να κράξουμε όλοι τον γαύρο (αν και ως γαύρο του αξίζει) για την άποψη που εξέφρασε ενώ αντικειμενικά έχει κάποια δόση αλήθειας.

Προφανώς φταίει ο ακραίος και άστοχος τρόπος που εκφράστηκε (αποβράσματα της κοινωνίας κτλ) που μάλλον οφείλεται στο ότι είναι κι αυτός σε ΤΕΙ. :-D

 

Ε, ναι...

 

Θα μπορούσε να έχει θέσει τους προβληματισμούς του περισσότερο ευγενικά/διπλωματικά!

 

 

Αν το δούμε λοιπόν αντικειμενικά, στις πιο υψηλόβαθμες σχολές είναι πιο πιθανό να συναντήσει κανείς περισσότερα σκεπτόμενα άτομα, με πιο εκλεπτισμένα ενδιαφέροντα και ανησυχίες, με υψηλοτερα τα είδη ευφυίας που σχετίζονται με τις επιστήμες όχι όμως απαιραίτητα και καλύτερους ως προς τον χαρακτήρα, την κοινωνική συμπεριφορά και τα υπόλοιπα είδη νοημοσύνης και της γενικότερης αξίας τους.

 

Έτσι όπως το θέτεις, συμφωνώ. 

 

Από την άλλη, υπάρχουν κάμποσα ΤΕΙ με αμιγώς επιστημονικό προσανατολισμό και υψηλές βάσεις εισαγωγής, ενώ υπάρχουν και ΑΕΙ...αμπελοφιλοσοφίας, στα οποία μάλιστα μπαίνεις με σχετικά χαμηλές βάσεις, χαμηλότερες από αυτές αρκετών ΤΕΙ.

 

Για παράδειγμα, ένας ΤΕ Μηχανολόγος/Ηλεκτρολόγος/Ηλεκτρονικός έχει πιθανότατα δουλέψει/διαβάσει πολύ περισσότερο από κάποιον ΠΕ Κοινωνιολόγο/Θεολόγο/Δάσκαλο.

 

Αν μη τι άλλο, ο ΤΕ πιθανότατα αναγκάστηκε -ήθελε δεν ήθελε- να διαβάσει πραγματικά κάποια στιγμή, μιας και τα μαθήματα των ΤΕΙ συχνά είναι αδύνατο να παπαγαλιστούν, ενώ οι Πτυχιακές εργασίες στα ΤΕΙ είναι υποχρεωτικές.

 

Ο ΠΕ ενδέχεται απλά να παπαγάλιζε/έκανε σκονάκια μερικές ημέρες πριν την εξεταστική, ενώ Πτυχιακή πιθανότατα δεν έκανε ποτέ (κι αν έκανε, ίσως κατάφερε να την ολοκληρώσει χωρίς κάποια μελέτη/εφαρμογή Επιστημονικής Μεθόδου/κατασκευή, απλά παραθέτοντας υλικό που βρήκε έτοιμο από βιβλιογραφία).

 

 

Το λάθος του γαύρου είναι η χρήση του όρου ανωτερότητα, που είναι μια πολύ πιο πολύπλοκη έννοια και φυσικά δεν σχετίζεται με τα εν λόγω χαρακτηριστικά. Το ζήτημα είναι όμως πως το φαινόμενο ύπαρξης κοινών χαρακτηριστικών στα άτομα κάθε σχολής είναι υπαρκτό.

 

Σαφώς.

 

Αλλά βάσει αυτής της λογικής, οφείλουμε να εξετάσουμε π.χ. τους φοιτητές κάθε σχολής ξεχωριστά, ασχέτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, δεν είναι δυνατόν να αρκεστούμε σε ένα γενικόλογο τσουβάλιασμα σε φάση "ΑΕΙ > ΤΕΙ".

 

 

Φυσικά μιλάμε με στατιστικούς όρους και εξαιρέσεις υπάρχουν παντού και πάντα, δεν μπορώ να πιστέψω όμως πως θα συναντήσω το ίδιο ποσοστό ατομών με τα χαρακτηριστικά που προανέφερα σε μια πολυτεχνική σχολή και σε ένα ΤΕΙ κομμωτικής και το να αρνηθούμε κάτι τέτοιο μάλλον θα ήταν αποτέλεσμα κάποιου συμπλέγματος.

 

Τελείωσα ένα "καθαρόαιμο" ΤΕΙ, του οποίου δηλαδή το αντικείμενο σπουδών είναι αμιγώς τεχνολογικό. Στην ίδια πόλη βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια της Ελλάδας, στο οποίο μάλιστα είχα την τύχη να κάνω την πρακτική μου ως τεχνικός.

 

Αυτό που παρατήρησα είναι πως πολλοί από τους ΑΕΙ-τες, ουδεμία επαφή είχαν με το αντικείμενο σπουδών τους, ξενέρωνα μάλιστα όταν έβλεπα πως άτομα τα οποία π.χ. φοιτούσαν σε ένα Φιλοσοφικό ή Παιδαγωγικό τμήμα, ήταν παντελώς ανίκανα για μια βαθύτερη συζήτηση, όταν έβλεπα άτομα δογματικά, επιφανειακά, κολλημένα στη νοοτροπία του Λυκείου. Μικρομέγαλα πλάσματα που ασχολούνταν σχεδόν αποκλειστικά με το φεϊσμπούκ, τα κινητά τους, τα επαρχιώτικα κλαμπάκια και πως θα πιάσουν γκόμενες/γκόμενους. Βαρέθηκα να βλέπω νέους ανθρώπους οι οποίοι, αντί να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία που τους δίνεται για να κάνουν -μέσω της μόρφωσης- τη διαφορά στον κόσμο, να αναλώνονται σε κομματικούς τσαμπουκάδες και πατέντες για το τέλειο σκονάκι. 

 

Όσον αφορά τους Πολυτεχνίτες, σαφώς και αναμένεται να είναι -συνήθως- περισσότερο καλλιεργημένα άτομα, για διάφορους λόγους. Όπως και είναι λογικό ο φοιτητής/φοιτήτρια ενός ΤΕΙ αισθητικών να είναι περισσότερο "λαϊκούρα", ή το γνωστικό/επιστημονικό του επίπεδο να είναι σχετικά χαμηλό.

 

Προς Θεού, δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να απαξιώσω τους φοιτητές και πτυχιούχους των ΑΕΙ.

 

Αλλά δε συμπαθώ και αυτή την αναχρονιστική τάση ισοπέδωσης που κυριαρχεί στα μυαλά πολλών συμπολιτών μας. Μια χαρά κόσμο μπορείς να βρεις σε ένα ΤΕΙ, όπως φυσικά μπορείς να βρεις και φουλ παρτάλια σε ένα ΑΕΙ.

 

Φιλικά τα παραπάνω. :)

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επίπεδο του κάθε ανθρώπου δεν εξαρτάται πάντα απο τη μόρφωση του. Αυτο που λέει ο "φίλος" ειναι ο ορισμός της διάκρισης, δηλαδή του κοινωνικού ρατσισμού.

Όπως αυτός που βιώνουν πολλοί παχυσαρκοι, όπως αυτο που βίωναν παλιότερα όσοι είχαν σκουλαρίκι, τατουάζ, μηχανη κτλ.

 

Μπορώ να σου φέρω χιλιάδες παραδείγματα.

Η πνευματική καλλιέργεια ειναι προσωπικό θέμα του κάθε ανθρώπου.

 

Το 90 πχ αν ήσουν 17-18 με παπί σε δείχναν κι έλεγαν "να ο αλήτης ο Γαρδέλης" αν είχες σκουλαρίκι ήσουν τελειωμένος αλήτης, ναρκομανής κι έμπορος κτλ. Αν είχες τατουάζ θα έπρεπε να ήσουν καταδικος, μαχαιροβγαλτης κτλ.

Ας μη πούμε για τις Βέρμαχτ, Μαρτινς, Γκετα...φοβερές εποχές :)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Το επίπεδο του κάθε ανθρώπου όπως λες δεν εξαρτάται πάντα από την μόρφωση. Η μόρφωση όμως παίζει θεμέλιο ρόλο στην διαμόρφωση επιπέδου για έναν άνθρωπο και αυτό ελπίζω να μην το αμφισβητείς.

Όμως αυτό δεν έχει σχέση με το ζήτημα καθώς όπως πολύ σωστά λες η πνευματική καλλιέργεια και η μόρφωση είναι προσωπικό θέμα του κάθε ανθρώπου.

 

Αυτό που παρατηρώ εγώ όμως είναι πως η τάση και η επιδίωξη της πνευματικής καλλιέργειας συναντάνται συχνότερα σε άτομα υψηλόβαθμων σχολών απ ότι σε άτομα χαμηλόβαθμων. Δηλαδή πιο συχνά συναντά κανείς γιατρούς,πολυτεχνίτες, θετικούς και θεωρητικούς ΑΕΙτες με τέτοιες τάσεις και ανησυχίες παρά κομμώτριες και ψυκτικούς.

Καμιά τάση υποτίμησης δεν υπάρχει, απλά πρόκειται για άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα και διαφορετικές δυνατότητες σε άλλους τομείς ο καθένας.

 

[...]

Από την άλλη, υπάρχουν κάμποσα ΤΕΙ με αμιγώς επιστημονικό προσανατολισμό και υψηλές βάσεις εισαγωγής, ενώ υπάρχουν και ΑΕΙ...αμπελοφιλοσοφίας, στα οποία μάλιστα μπαίνεις με σχετικά χαμηλές βάσεις, χαμηλότερες από αυτές αρκετών ΤΕΙ.

 

Για παράδειγμα, ένας ΤΕ Μηχανολόγος/Ηλεκτρολόγος/Ηλεκτρονικός έχει πιθανότατα δουλέψει/διαβάσει πολύ περισσότερο από κάποιον ΠΕ Κοινωνιολόγο/Θεολόγο/Δάσκαλο.

 

Αν μη τι άλλο, ο ΤΕ πιθανότατα αναγκάστηκε -ήθελε δεν ήθελε- να διαβάσει πραγματικά κάποια στιγμή, μιας και τα μαθήματα των ΤΕΙ συχνά είναι αδύνατο να παπαγαλιστούν, ενώ οι Πτυχιακές εργασίες στα ΤΕΙ είναι υποχρεωτικές.

 

Ο ΠΕ ενδέχεται απλά να παπαγάλιζε/έκανε σκονάκια μερικές ημέρες πριν την εξεταστική, ενώ Πτυχιακή πιθανότατα δεν έκανε ποτέ (κι αν έκανε, ίσως κατάφερε να την ολοκληρώσει χωρίς κάποια μελέτη/εφαρμογή Επιστημονικής Μεθόδου/κατασκευή, απλά παραθέτοντας υλικό που βρήκε έτοιμο από βιβλιογραφία).

 

Σαφώς.

 

Αλλά βάσει αυτής της λογικής, οφείλουμε να εξετάσουμε π.χ. τους φοιτητές κάθε σχολής ξεχωριστά, ασχέτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, δεν είναι δυνατόν να αρκεστούμε σε ένα γενικόλογο τσουβάλιασμα σε φάση "ΑΕΙ > ΤΕΙ".

 

Αυτό που παρατήρησα είναι πως πολλοί από τους ΑΕΙ-τες, ουδεμία επαφή είχαν με το αντικείμενο σπουδών τους, ξενέρωνα μάλιστα όταν έβλεπα πως άτομα τα οποία π.χ. φοιτούσαν σε ένα Φιλοσοφικό ή Παιδαγωγικό τμήμα, ήταν παντελώς ανίκανα για μια βαθύτερη συζήτηση, όταν έβλεπα άτομα δογματικά, επιφανειακά, κολλημένα στη νοοτροπία του Λυκείου. Μικρομέγαλα πλάσματα που ασχολούνταν σχεδόν αποκλειστικά με το φεϊσμπούκ, τα κινητά τους, τα επαρχιώτικα κλαμπάκια και πως θα πιάσουν γκόμενες/γκόμενους. Βαρέθηκα να βλέπω νέους ανθρώπους οι οποίοι, αντί να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία που τους δίνεται για να κάνουν -μέσω της μόρφωσης- τη διαφορά στον κόσμο, να αναλώνονται σε κομματικούς τσαμπουκάδες και πατέντες για το τέλειο σκονάκι. 

 

Όσον αφορά τους Πολυτεχνίτες, σαφώς και αναμένεται να είναι -συνήθως- περισσότερο καλλιεργημένα άτομα, για διάφορους λόγους. Όπως και είναι λογικό ο φοιτητής/φοιτήτρια ενός ΤΕΙ αισθητικών να είναι περισσότερο "λαϊκούρα", ή το γνωστικό/επιστημονικό του επίπεδο να είναι σχετικά χαμηλό.

 

Προς Θεού, δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να απαξιώσω τους φοιτητές και πτυχιούχους των ΑΕΙ.

 

Αλλά δε συμπαθώ και αυτή την αναχρονιστική τάση ισοπέδωσης που κυριαρχεί στα μυαλά πολλών συμπολιτών μας. Μια χαρά κόσμο μπορείς να βρεις σε ένα ΤΕΙ, όπως φυσικά μπορείς να βρεις και φουλ παρτάλια σε ένα ΑΕΙ.

 

Φιλικά τα παραπάνω. :)

 

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω, έχεις δίκιο πως την διαφορά δεν κάνει η εκπαιδευτική βαθμίδα στην οποία ανήκει μια σχολή αλλά το επίπεδο της ίδιας της σχολής. Απλά αυτό συνέβει γιατί οι σχολές χαμηλού επιπέδου ανήκουν σε μεγαλύτερο ποσοστό στην εκπαιδευτική βαθμίδα των ΤΕΙ.

Και φυσικά και μπορείς να βρεις μια χαρά κόσμο οπουδήποτε καθώς το αν θα είναι κάποιος "μια χαρά" είναι τελείως άσχετο με την σχολή στην οποία βρίσκεται και τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν.

Αυτό που είπα εγώ είναι πως στις πιο υψηλόβαθμες σχολές είναι στατιστικά πιο σύνηθες να βρεις άτομα περισσότερο καλλιεργημένα, σκεπτόμενα και πιο ευφυή σε συγκεκριμένους τομείς και μόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά μη ζητάμε και πάσο να δούμε που και τι σπουδάζει ο καθένας,αν σπουδάζει, για να πάμε για έναν καφέ ή ένα ποτό ή στο γήπεδο ή σινεμα ή για μια ρετσίνα. έλεος....  φιλία θέλει να κάνει το παιδί, όχι επαγγελαμτική συνεργασία. στο τέλος θα τον πείτε να ζητά και cv.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τι είναι ο καθένας φαίνεται από την επαφή μαζί του.

Αναθέρθηκαν παράγοντες με τους οποίους συνήθως συναρτώνται διάφορα γνωρίσματα του καθενός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως για παράδειγμα κάποιος σε μια πολυτεχνική σχολή είναι καλύτερος στις πνευματικές δεξιότητες που σχετίζονται με επιστήμες όπως τα μαθηματικά και η φυσική απο κάποιον σε μια αντίστοιχη σχολή ΤΕΙ. Αυτό είναι ένα είδος ευφυίας που σχετίζεται με συγκεκριμένες επιστήμες και μόνο. Φυσικά μιλάω με στατιστικούς όρους γι αυτό μην μου πεις για τον κουμπάρο σου που τον έπιασε κόψιμο την ημέρα των πανελληνίων και πέρασε σε ΤΕΙ αλλά τελικά ήταν έξυπνος στα μαθηματικά και τον πήραν στην NASA.

Το ότι όμως ο πολυτεχνίτης είναι πιο καλός στους συγκεκριμένους τομείς δεν σημαίνει πως ο ΤΕΙτζής δεν μπορεί να είναι καλύτερος σε άλλους τομείς ευφυίας.

 

Και πάλι συνεχίζεις να "νομίζεις".

 

Από πού το συμπεραίνει κανείς αυτό;

 

Από που συμπεραίνει κανείς πως ισχύει αυτό το "καλύτερος"; 

 

 

 

 

Εγώ πάλι λέω πως αν το δούμε αντικειμενικά τίποτα από αυτά που λες εσύ δεν ισχύει και οσα αναφέρθηκαν είναι αντίστοιχα κόμπλεξ. Με αυτό το πνεύμα διαλόγου όμως δεν βγαίνει άκρη.

 

Το πρόβλημα όμως είναι πως στη μία περίπτωση κάποιος εισάγει ανώτερους και κατώτερους ενώ κάποιος άλλος όχι. Μάντεψε ποιος είναι κοντά στο "κόμπλεξ". 

 

 

 

Ο διαχωρισμός ανωτέρων και κατωτέρων ναι, είναι τραγικός.

Ο διαχωρισμός όμως σε άτομα ικανότερα σε κάποιον τομέα και σε λιγότερα ικανά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι κάτι που υφίσταται και αν φοβόμαστε να τον δούμε μάλλον έχουμε κάποιο πρόβλημα. Δυστυχώς η φύση είναι άδικη.

Φυσικά η διαφοροποίηση αυτή δεν πρέπει να συνδέεται με καμιά κατωτεροποίηση ή ανωτεροποίηση της ανθρώπινης αξίας κανενός και νοοτροπίες δούλων και αφεντών.

 
Το ότι η φύση είναι άδικη είναι μία χιλιοφορεμένη και λάθος καραμέλα. Το γιατί είναι λάθος είναι μία άλλη κουβέντα. Πάντως αυτό δεν σημαίνει πως λέω το ότι "η φύση είναι δίκαιη", όπου στην ουσία είναι το ίδιο με αυτό που λες. 
 
Όντως υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα στις ίδιες δεξιότητες που έχουν δύο άνθρωποι αλλά αυτό αφενός δεν μπορεί κανείς να το κρίνει από το ποια σχολή είναι (σε ένα σύστημα σαν της Ελλάδας) και αφετέρου ακόμα και εάν το κρίνει δεν το κρίνει τόσο ελαφρά και με τόσο λίγα στοιχεία και με "στατιστικά δείγματα". 
 
(επίσης μία ακόμα καραμέλα)

 

Αυτό που παρατηρώ εγώ όμως είναι πως η τάση και η επιδίωξη της πνευματικής καλλιέργειας συναντάνται συχνότερα σε άτομα υψηλόβαθμων σχολών απ ότι σε άτομα χαμηλόβαθμων. Δηλαδή πιο συχνά συναντά κανείς γιατρούς,πολυτεχνίτες, θετικούς και θεωρητικούς ΑΕΙτες με τέτοιες τάσεις και ανησυχίες παρά κομμώτριες και ψυκτικούς.

Καμιά τάση υποτίμησης δεν υπάρχει, απλά πρόκειται για άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα και διαφορετικές δυνατότητες σε άλλους τομείς ο καθένας.

 

Πιο κλισέ πεθαίνεις... και πιο ρατσιστικό και πιο πιο πιο πιο...

 

α)

Υπάρχουν ΤΕΙ με βάσεις μεγαλύτερες από θεωρητικές και θετικές σχολές αλλά και από πολυτεχνικές (π.χ. μεταλλειολόγων ). 

 

Άρα, το "υψηλόβαθμες" πάει περίπατο. 

 

β) 

Κομμώτριες και ψυκτικοί ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ από ΤΕΙ. Άρα, πάει περίπατο και η σύγκριση που κάνεις. Εν ολίγης... ξέρεις τα περί παιδείας στην Ελλάδα ή απλά λες ό,τι έχεις ακούσει από εδώ και από εκεί; (εσύ δεν ήσουν που είχες πάει σε ΤΕΙ και σε μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό; )

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχω προβλημα, περασει σε ενα τει φετος και τελειωνω τωρα το 1ο εξαμηνο.

Δεν ξερω τι κανω λαθος, και αν και πισω στην πολη μου εχω κοπελα και πολλες παρεες (δεν ειμαι απο τα παιδια που δν τα ξερει κανεις.)

Το θεμα ειναι οτι δν μπορω να κανω παρεες στο Τει, Βλεπω ολα τα παιδια ακομη και τα πιο περιεργα εχουν παρεα και εγω απλα δεν μπορω να κολλησω με κανεναν μιλαω με πολλους αλλα δεν κολλαω.

Δεν μ αρεσει σχεδον κανενας και δεν εχω με κανεναν κοινα ενδιαφεροντα

 

Πειτε καμια λυση ρε μαγκες ή βοηθηστε λιγο

 

Όταν θα βγει το occulus rift δεν θα σε απασχολούν τέτοια ανούσια ζητήματα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δηλαδή πιο συχνά συναντά κανείς γιατρούς,πολυτεχνίτες, θετικούς και θεωρητικούς ΑΕΙτες με τέτοιες τάσεις και ανησυχίες παρά κομμώτριες και ψυκτικούς.

 

Αυτό που είπα εγώ είναι πως στις πιο υψηλόβαθμες σχολές είναι στατιστικά πιο σύνηθες να βρεις άτομα περισσότερο καλλιεργημένα, σκεπτόμενα και πιο ευφυή σε συγκεκριμένους τομείς και μόνο.

 

Εδώ νομίζω πως χρειάζονται μερικές ακόμα διευκρινήσεις, παρότι αυτό που λες σαφώς και ισχύει κι εγώ τουλάχιστον το αποδέχομαι:

 

1) Γράφεις "σε συγκεκριμένους τομείς και μόνο", αναφερόμενος π.χ. στους Πολυτεχνίτες. Έχεις δίκιο, είναι απολύτως λογικό άλλωστε. Ωστόσο, η ικανότητα επίλυσης διαφορικών εξισώσεων ή το ενδιαφέρον για την Αστροφυσική δεν καθιστούν κάποιο άτομο de facto π.χ. καταλληλότερο για παρέα ή ηθικότερο. Αυτή είναι και η βασική μου ένσταση απέναντι στα γραφόμενα του gavros10.

 

2) Η φοιτητριούλα Θεολογίας ή Κοινωνιολογίας (σχολές του 10-12) που διαβάζει Dan Brown και σοφτ πορνό μαλακίες απ' αυτές που διαφημίζονταν στο ALTER, δεν έχει περισσότερες λογοτεχνικές ανησυχίες από την κομμώτρια η οποία διαβάζει τα ίδια πράγματα. Αν η μια αποκοιμιόταν με βιβλία του Έσσε αγκαλιά και η άλλη με τον "κώδικα Ντα Βίντσι", θα άλλαζε το θέμα (το παράδειγμα βασίζεται σε πραγματική ιστορία). Για 'μένα και οι δύο απ' την ίδια πάστα είναι κομμένες, απλά η μια προτίμησε να "σπουδάσει", ενώ η άλλη να εργαστεί άμεσα.

 

3) Οι φοιτητές/φοιτήτριες των ΤΕΙ δεν προορίζονται οπωσδήποτε για ψυκτικοί και κομμώτριες, δηλαδή βασικού επιπέδου εργατικό δυναμικό. Προορίζονται για Επιστήμονες, ή έστω για εργαζόμενοι με στοιχειώδη επιστημονική κατάρτιση, ικανοί να εφαρμόσουν την επιστημονική μέθοδο/τεχνολογία προκειμένου να λύσουν δεδομένα προβλήματα. Κακώς ταυτίζονται συχνά με τους αποφοίτους ΙΕΚ.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, τονίζω πως δεν υποτιμώ σε καμία περίπτωση τους ψυκτικούς, τις κομμώτριες ή τους αποφοίτους ΙΕΚ. Άλλωστε σκοπός των δημοσιεύσεών μου στο παρόν θέμα είναι η παύση τέτοιων διακρίσεων βάσει σπουδών/εργασίας. Σε μια υγιή κοινωνία άλλωστε όλοι είναι απαραίτητοι και αλληλοεξαρτώμενοι. 

 

4) Ο Πολυτεχνίτης/ΑΕΙ-της πιθανόν είχε εξαρχής περισσότερες πνευματικές ανησυχίες και αντίστοιχα τάσεις π.χ. προς την επιστήμη. Σε αντίθεση με κάποιον ο οποίος υποχρεώθηκε από εξωγενείς συνθήκες να βγει από μικρός στην αγορά εργασίας - ή έστω να προχωρήσει σε βασικού επιπέδου σπουδές/εξειδίκευση, ο απόφοιτος/φοιτητής ΑΕΙ ενδεχομένως "καλλιεργήθηκε" από το οικογενειακό του περιβάλλον, το ίδιο περιβάλλον από το οποίο παροτρύνθηκε και υποστηρίχτηκε προκειμένου να περάσει σε μια υψηλόβαθμη σχολή.

 

Δηλαδή δεν είναι η σχολή/επιτυχία στις Πανελλήνιες αυτό που καθορίζει την ποιότητα του καθένα μας. Τα βιώματά μας είναι. 

 

 

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω, έχεις δίκιο πως την διαφορά δεν κάνει η εκπαιδευτική βαθμίδα στην οποία ανήκει μια σχολή αλλά το επίπεδο της ίδιας της σχολής. Απλά αυτό συνέβει γιατί οι σχολές χαμηλού επιπέδου ανήκουν σε μεγαλύτερο ποσοστό στην εκπαιδευτική βαθμίδα των ΤΕΙ.

 

Συμφωνώ. 

 

Ωστόσο, δεχόμενος τον παραπάνω συλλογισμό σου, καταλαβαίνεις γιατί εκπλήσσομαι ευχάριστα κάθε φορά που συναντώ φιλοσοφημένο/τίμιο/ηθικό ψυκτικό, ενώ ξενερώνω κάθε φορά που πέφτω πάνω σε κομματόσκυλο/κολλημένο/ανήθικο/αστοιχείωτο/ημιμαθή/επιφανειακό απόφοιτο ΑΕΙ.

 

Ο ψυκτικός δεν είχε την ευκαιρία να μορφωθεί, ο ΑΕΙ-της όμως την είχε και μάλιστα με το παραπάνω. Είναι άλλες οι προσδοκίες μου από τον καθένα.

 

;)

 

 

Και φυσικά και μπορείς να βρεις μια χαρά κόσμο οπουδήποτε καθώς το αν θα είναι κάποιος "μια χαρά" είναι τελείως άσχετο με την σχολή στην οποία βρίσκεται και τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν.
 
Αυτό ακριβώς. Anyway, δε διαφωνούμε επί της ουσίας, οι παρατηρήσεις μου είχαν διευκρινιστικό χαρακτήρα και δεν αποτελούσαν μέσο αντιπαράθεσης.  :)
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν θα βγει το occulus rift δεν θα σε απασχολούν τέτοια ανούσια ζητήματα. 

 

αναρωτιέμαι πόσοι Κινέζοι και όχι μόνο θα πεθάνουν όταν βγει (φάση diablo years ago)  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι συνεχίζεις να "νομίζεις".

 

Από πού το συμπεραίνει κανείς αυτό;

 

Από που συμπεραίνει κανείς πως ισχύει αυτό το "καλύτερος";

 

Ε φυσικά και νομίζω όπως νομίζεις κι εσύ. Γιατί τα δικά σου από που τα συμπεραίνει κανείς?

Τι ειδους απόδειξη θέλεις δηλαδή και τι είδους απόδειξη παραθέτεις εσύ για τα αντίθετα?

 

Εγώ λέω αυτό που παρατηρώ. Εσύ λες αυτό που παρατηρείς εσύ.

Το ότι βέβαια παρατηρούμε διαφορετικά πράγματα είναι ανησυχιτικό.

 

Το πρόβλημα όμως είναι πως στη μία περίπτωση κάποιος εισάγει ανώτερους και κατώτερους ενώ κάποιος άλλος όχι. Μάντεψε ποιος είναι κοντά στο "κόμπλεξ".

 

 Δεν εισάγω ανώτερους η κατώτερους ως προς την ανθρώπινη αξία αλλά ως προς συγκεκριμένες δεξιότητες.

Αν αμβισβητείς την ύπαρξη διαφορών σε συγκεκριμένες δεξιότητες και θεωρείς πως όλοι έχουν τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες σε κάθε τομέα, τότε εντάξει, είμαι πιο κοντά στο κόμπλεξ... :wacko:

 

Αν και ακριβώς παρακάτω μου τα γυρίζεις και τελικά υπάρχει ανωτερότητα και κατωτερότητα ως προς συγκεκριμένες ικανότητες...

 

Το ότι η φύση είναι άδικη είναι μία χιλιοφορεμένη και λάθος καραμέλα. Το γιατί είναι λάθος είναι μία άλλη κουβέντα. Πάντως αυτό δεν σημαίνει πως λέω το ότι "η φύση είναι δίκαιη", όπου στην ουσία είναι το ίδιο με αυτό που λες. 

 

Όντως υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα στις ίδιες δεξιότητες που έχουν δύο άνθρωποι αλλά αυτό αφενός δεν μπορεί κανείς να το κρίνει από το ποια σχολή είναι (σε ένα σύστημα σαν της Ελλάδας) και αφετέρου ακόμα και εάν το κρίνει δεν το κρίνει τόσο ελαφρά και με τόσο λίγα στοιχεία και με "στατιστικά δείγματα". 

 

(επίσης μία ακόμα καραμέλα)

Τα περι καραμελών και λάθους είναι καλή φάση να τα λέει κανείς αλλά θα ήταν πιο χρησιμο να τα στοιχειοθετεί κιόλας.

Λες λοιπόν καραμέλα κάτι που λέω και τελικά παραδέχεσαι πως ισχύει.

 

Δεν κρίνω τόσο ελαφρά όπως αναφέρεις πολυ απλά γιατί δεν έχω κριτήρια πριν γνωρίσω κάποιον αλλά μοναδικό κριτήριο είναι αυτό που θα δω. Έτσι λοιπόν είπα πως παρατήρησα πως τα γνωρίσματα που ανέφερα τα συνάντησα συχνότερα σε άτομα συγκεκριμένων σχολών και σπανιότερα σε άτομα κατώτερων σχολών.

Και δεν έχω κριτήρια από πριν, παρά τις παρατηρήσεις αυτές, γιατί όπως σωστά λες κι εσύ δεν πρόκειται για απόλυτο κανόνα και υπάρχουν εξαιρέσεις πάντα.

 

 

Πιο κλισέ πεθαίνεις... και πιο ρατσιστικό και πιο πιο πιο πιο...

 

α)

Υπάρχουν ΤΕΙ με βάσεις μεγαλύτερες από θεωρητικές και θετικές σχολές αλλά και από πολυτεχνικές (π.χ. μεταλλειολόγων ). 

 

Άρα, το "υψηλόβαθμες" πάει περίπατο. 

 

β) 

Κομμώτριες και ψυκτικοί ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ από ΤΕΙ. Άρα, πάει περίπατο και η σύγκριση που κάνεις. Εν ολίγης... ξέρεις τα περί παιδείας στην Ελλάδα ή απλά λες ό,τι έχεις ακούσει από εδώ και από εκεί; (εσύ δεν ήσουν που είχες πάει σε ΤΕΙ και σε μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό; )

 

Χαρακτηρισμών συνέχεια λοιπόν....

Προσπερνώ τα "κλισε, ρατσιστικό, καραμέλες και γλυφιτζούρια" μιας και δεν έχουν κάποια αξία στον διάλογο και σου απαντώ:

 

α)ΝΑΙ, προφανώς,

γι αυτό και πριν λίγο επισήμανα πως δεν εστίασα στην εκπαιδευτική βαθμίδα (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) αλλά στην σχολή την ίδια γιατί υπάρχουν όπως είπες κι εσύ στα ΤΕΙ κάποιες σχολές υψηλότερου επιπέδου από κάποιες των ΑΕΙ.

 

β)Προφανώς, και δεν βγαίνουν από ΤΕΙ και δεν αναφερόμουν σε ΤΕΙ αναφερόμενος σε αυτούς αλλα έφερα αυτές τις σχολές ως ακραίο παράδειγμα για να τονίσω την αντίθεση που επιδίωκα.

Εσύ τι έγινε όμως θίχτηκες που έβαλα κομμώτριες στο ΤΕΙ? Γιατί? Είναι κατώτερες?

 

Εν ολίγεις ελπίζω πως ξέρω τα περί παιδείας στην Ελλάδα μετά από τόσα χρόνια, ελπίζω να μην λέω ότι έχω ακούσει απο δω κι από εκεί, δεν είχα πάει σε ΤΕΙ ούτε στο ανοιχτό και με μπερδεύεις με κάποιον άλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...