Abudi Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Παρήγγειλα το Lumia το Σάββατο, το πήρα την Τρίτη. Εχαα μείνει σε αυτό που έγραφε το UK site της Nokia, οτι 2-3 μέρες μετά την αγορά, το τηλέφωνο καταχωρείται και τότε μπαίνεις με το Nokia account σου και το IMEI και τελείωσες. Διαπίστωσα διαβάζοντάς σας σήμερα, οτι δεν είναι έτσι. Τηλέφωνο λοιπόν στο πλαίσιο και μου λένε : "Το voucher θα σας σταλεί με e-mail σε 2-3 ημέρες από την παραλαβή του τηλεφώνου. Θα περιέχει τον κωδικό και αναλυτικές οδηγίες".Αύριο είναι δεύτερη μέρα, θα τους πάρω πάλι τηλέφωνο και θα σας ενημερώσω.Δυστυχώς πάντως το πλαίσιο είναι άστα να πάνε σε customer service....
Abudi Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Μόλις παρέλαβα τον κωδικό μου μετά από αρκετές "αναταράξεις" .Καλώ εχθές στο Πλαίσιο, και μου λένε το παραπάνω. Καλώ σήμερα για να εξακριβώσω (καθότι 2η μέρα από την παράδοση) και μιλω με μια υπάλληλο στο τμήμα κινητής τηλεφωνίας, η οποία με "στέλνει" στο τμήμα internet καθώς αυτοί επεξεργάζονται τη διαδικασία (σύμφωνα με αυτήν) και αφού μου έχει πει οτι από βδομάδα θα μου στείλουν τον κωδικό. Το σηκώνει ένας τυπάς, του εξηγώ πως έχει το πράγμα, μου λέει να μπω λίγο στην αναμονή και επιστρέφοντας μου λέει: "δεν σας στέλνω εγώ ως Πλαίσιο αυτόν τον κωδικό, η προσφορά δεν είναι από εμάς αλλά από την Microsoft. Πρέπει να επικοινωνήσετε με αυτούς. Εμείς δε στέλνουμε κάτι". Κλείνω λοιπόν το τηλέφωνο και ξαναπαίρνω και αυτή τη φορά ζητώ το τμήμα κινητής τηλεφωνίας. Μιλώ με μια υπάλληλο, της εξηγώ και αυτό που συνέβη νωρίτερα και αυτή με συνδέει με μια άλλη υπάλληλο. Η τελευταία, αφού της εξιστορώ και αυτής το σκηνικό, μου λέει να με καλέσει αργότερα. Πράγματι, γύρω στα 10 λεπτά μετά, με καλεί και μου λέει πως ο κωδικός θα σταλεί σήμερα στο e-mail, όπως και έγινε.Εν ολίγοις, για κάποιον που δε διάβασε ή δεν κατάλαβε το νόημα του παραπάνω, πιέστε τους και θα πάρετε αυτό που πρέπει! Διαφορετικά, καλή χρονιά!
gsisr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 ποσο για τα μπαζα ειναι εκει στο πλαισιο. αμα δεν ξερεις καν τη προσφορα που κανεις κλειστο το μαγαζακι 1
GiannisWalker Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Πιστεύεις ότι δεν ξέρουν τι προσφορά έχουν ? Μήπως λέω εγώ προτιμούν να κρατήσουν τις κάρτες για αυτούς ?
silmarien Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Πιστεύεις ότι δεν ξέρουν τι προσφορά έχουν ? Μήπως λέω εγώ προτιμούν να κρατήσουν τις κάρτες για αυτούς ? Sorry αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ. Πόσοι υπάλληλοι νομίζεις θα έχουν Windows Phone και πόσα κουπόνια θα χρειαστούν αυτοί για τις λίγες αξιόλογες εφαρμογές που έχει το Store? Με έκανες και γέλασα πάντως! Το είπαν και παραπάνω: απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται και είναι για τα μπάζα.
GiannisWalker Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Βαρέθηκα πραγματικά να ακούω την γνωστή καραμέλα. Δηλαδή , πλαίσιο για τα μπάζα, e-shop και κτλ τα ίδια. Αφού ρε παίδες τα γνωρίζεται και τα ξέρετε όπως λέτε γιατί κλαίγεστε μετά ? Πολύ απλά αν δεν σας αρέσει μην παραγγέλνετε . Χωρίς παρεξήγηση πάλι , αλλά μου θυμίζει την παροιμία βαράτε με και ας κλαίω 1
gsisr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 αφου ρε ανθρωπε ειναι για τα μπαζα πως να το κανουμε δηλαδη;; εγω προσωπικα, αντε να αγοράσω καμια θηκη απ αυτους. αλλα βγάζεις μια προσφορα, ο κοσμος σε προτιμάει και δεν ξερεις να του απαντησεις σε 2 βασικες ερωτησεις! ε μην σωσει και βγαλεις προσφορα! η μηπως ολοι ασχολουνται με το insomnia και καθε insomnia και ειναι πληροφορημενοι πελάτες;
Abudi Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Πιστεύεις ότι δεν ξέρουν τι προσφορά έχουν ? Μήπως λέω εγώ προτιμούν να κρατήσουν τις κάρτες για αυτούς ? Η κάρτα αυτή, συνοδεύει συγκεκριμένα μοντέλα και μετά σε πετάει σε microsoft account κλπ και φαντάζομαι δε γίνεται έτσι απλά να εισάγεις τον κωδικό Βαρέθηκα πραγματικά να ακούω την γνωστή καραμέλα. Δηλαδή , πλαίσιο για τα μπάζα, e-shop και κτλ τα ίδια. Αφού ρε παίδες τα γνωρίζεται και τα ξέρετε όπως λέτε γιατί κλαίγεστε μετά ? Πολύ απλά αν δεν σας αρέσει μην παραγγέλνετε . Χωρίς παρεξήγηση πάλι , αλλά μου θυμίζει την παροιμία βαράτε με και ας κλαίω Δεν πόσταρα για να τα χώσω απλά στο Πλαίσιο. Αν πρόσεξες, έδωσα μια περιγραφή (σύντομη αλλά περιεκτική πιστεύω) της διαδικασίας που ακολουθήθηκε.Σκοπός μου ήταν όχι να γκρινιάξω, που για να γράφω εδώ ε κάτι θα έχει πάρει το μάτι μου για τις υπηρεσίες τους, αλλά να βοηθήσω όσους είναι σε παρόμοια κατάσταση και έχουν απορίες.
achilles_g_ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2013 Παιδιά όσον αφορά τα 20 ευρώ από το store στείλτε τους στο facebook. Άμεση εξυπηρέτηση!
Eki_13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2013 εγω που εχω εταιρικο αφμ γιατι δεν ελαβα καποιο mail? και στο site 349 to εβγαζε. πρεπει να κανω κατι για να λαμβανω για εταιρικους πελατες?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα