viper2005 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Πως τα βλέπεται τα αποτελέσματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Μπα ακομα δεν με επεισαν 100% οτι ειναι valid τα αποτελέσματα . Παντως και εγω παρατηρησα αυτο που ειπε ο Psycho και ,αν ισχουν ολα αυτα,ενθουσιαστηκα μπορω να πω. Περιμενε να δω τι θερμοκρασίες θα ανεβαζει η reference υλοποιηση . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Στα 800mhz ο πυρήνας? Αλλά είναι sample αν αληθεύει. Με κάνει ευτυχισμένο γιατί ενισχύει την θεωρία μου ότι ο πυρήνας κατασκευάστηκε στα 28HPM. ΄Οσων αφορά τα αποτελέσματα δεδομένου ότι είναι μόνο multi-monitor κάθε άλλο παρά τυχαία θα είναι. Δεν υπαρχει λογος η nvidia να υποστηριξει το mantle. Με μηδέν console design wins σαφώς. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petert Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Με μηδέν console design wins σαφώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Eπειδή η πρόθεσή σου να τρολλάρεις είναι προφανείς, το Shield δεν ανήκει στις καθαρόαιμες κονσόλες και στην επόμενη προσπάθειά σου θα έχουμε περισσότερο των 1 πόντων. Mια Android handheld κονσόλα είναι που πούλησε μερικές χιλιάδες. Eπιστροφή στο θέμα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Angelcrow Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Απλή μαθηματική σκέψη εις της Αγγλική μιας και την ορολογία δεν την ξέρω στα Ελληνικά Mantle=Low Level Graphics API designed for AMD CGN Architecture in PC Gaming and collaborates with Direct X in PC Gaming Direct X= High Level Graphics API Graphics for PC Gaming and Xbox One Gaming OpenGL =High Level Grapichs API for PS4 Gaming and Linux Gaming AMD CGN Low Level Graphics API collaborates with Ηιgh Level Graphics API Direct X in Xbox One and High Level Graphics API OpenGl in PS4 ΑΜD CGN Low Level Graphics API for Consoles = Mantel Low Level Graphics for PC Gaming in Ms Windows (Direct X) and maybe Linux (Open GL) Εγώ αυτά κατάλαβα και μάλλον είναι μονόδρομος για την AMD αν θέλει να κρατήσει τη στρατηγική της για τα AMD APUS αλλά και τις Discrete Graphic Cards όσον αφορά τον ανταγωνισμό της με την Intel και την Νvidia... Eίναι δυνατόν να πληρώνει ένας μέσος άνθρωπος ένα σκασμό λεφτά για να παίζει παιχνίδια αξιοπρεπώς στο pc του σε αναλύσεις 720p ,1080p ή 4Κ... Κανονικά με σύγχρονη High End FM2+ APU ή ακόμα μελλοντικά με μία FM3 APU + DDR4 ή μία κάρτα γραφικών αξίας 100-150 θα πρέπει να έχει αντίστοιχες επιδόσεις με μια κονσόλα χωρίς τα τρελά εφέ που υποστηρίζει το pc. Πάντα μιλάμε για τον μέσο καταναλωτή. Εγώ νομίζω εκεί πάει το πράγμα με το Mantle. Φυσικά όλοι όσοι θέλουν να έχουν 3 οθόνες κτλ θα τα σκάσουν χοντρά όπως πάντα αλλά πόσοι είναι αυτοί σε σύγκριση με τον μέσο καταναλωτή pc gamer. Πιστεύω ότι το mantel αποσκοπεί περισσότερο στον μέσο gamer παρά στον High End Gamer... Οι νέες κονσόλες αυτή τη στιγμή σαν αρχική αγορά ίσως είναι πιο value for money για παιχνίδια αλλά και άλλες υπηρεσίες σε σύγκριση με ένα Multimedia Gaming PC στο σαλόνι...Πρέπει και το PC Gaming να γίνει πιο value for money και να έχει μικρότερες απαιτήσεις για τις αναλύσεις 720p. 1080p,4K. Πως γίνεται αυτό? Με πιο αποδοτικό προγραμματισμό και μια καλύτερη και πιο αποδοτική αρχιτεκτονική στους επεξεργαστές και στις κάρτες γραφικών. Η ωμή δύναμη υπάρχει εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν επαρκεί και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα. Φανταστείτε να αγοράζατε σήμερα pc με certification 720p, 1080p ή 4Κ Gaming και να ξέρατε ότι για τα επόμενα 3-5 χρόνια θα παίζατε όλα τα παιχνίδια σε κάποιες προδιαγραφές που ορίσατε αρχικά με την αγορά σας. Φυσικά η δυνατότητα αναβάθμισης θα υπάρχει πάντα χωρίς περιορισμούς. Δεν θα ήταν το PC Gaming πιο προσιτό ή πιο φτηνό για όλους μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Ailuros οι θεωρίες σου πάντως μέχρι στιγμής φαίνεται να βγαίνουν.Αν και εδώ δεν έχεις αναφέρει SP/DP ratio έχω δει τι λες αλλού.Μένει βέβαια να βγουν και οι κάρτες να δούμε τι ισχύει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannisbog Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Στο περιπου μαθαμε στα ποσα λεφτα θα ειναι πανω κατω? Μεσα στον μηνα αυτο θα βγει ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Ailuros οι θεωρίες σου πάντως μέχρι στιγμής φαίνεται να βγαίνουν.Αν και εδώ δεν έχεις αναφέρει SP/DP ratio έχω δει τι λες αλλού.Μένει βέβαια να βγουν και οι κάρτες να δούμε τι ισχύει. Με παρακολουθείς; UH OH!!! To έχω αναφέρει και εδώ πλείστες φορές το 1:2 απλά μάλλον σου ξέφυγε. Ειλικρινά δεν ξέρω ακόμα σίγουρα τι παίζει με το θέμα όπως και αν είναι κατασκευασμένο σε 28HP ή 28HPM. Στο περιπου μαθαμε στα ποσα λεφτα θα ειναι πανω κατω? Μεσα στον μηνα αυτο θα βγει ? Mέχρι στιγμής βλέπω MSRP στα $599 για την μεγαλύτερη κάρτα. Γύρω στα 6 πρασινούλια τουλάχιστον θα μας έρθει μάλλον και εμάς. Nein από μένα είναι πολλά τα λεφτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Με κάνει ευτυχισμένο γιατί ενισχύει την θεωρία μου ότι ο πυρήνας κατασκευάστηκε στα 28HPM. ΄Οσων αφορά τα αποτελέσματα δεδομένου ότι είναι μόνο multi-monitor κάθε άλλο παρά τυχαία θα είναι. Τα 28 nm HPM δεν επιτρέπουν μεγάλες συχνότητες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Με παρακολουθείς; UH OH!!! To έχω αναφέρει και εδώ πλείστες φορές το 1:2 απλά μάλλον σου ξέφυγε. Ειλικρινά δεν ξέρω ακόμα σίγουρα τι παίζει με το θέμα όπως και αν είναι κατασκευασμένο σε 28HP ή 28HPM. Σε παρακολουθώ βεβαίως-βεβαίως. Πότε ανέφερες το 1:2 εδώ ρε μπαμπέση; Μπορεί και να μου ξέφυγε,ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Το έχει αναφέρει, το θυμάμαι και 'γω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Νομίζω πως είχε πει τι θα ήθελε να δει.όχι οτι το περιμένει.Μη πάω και το ψάξω Btw αλλάξαν το άρθρο στο leak του TPU και πλέον μιλάνε για 1050 core με το 2ο bios. http://www.techpowerup.com/forums/showpost.php?p=2989138&postcount=16 Corrected the GPU clock to 1050 MHz. The ES card the benches were run on has two BIOSes, one with 800/1125 and the other with 1050/1125. The benches were run at 1050/1125 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Τα 28 nm HPM δεν επιτρέπουν μεγάλες συχνότητες; Aν κρατήσεις τις συχνότητες μέχρι ένα επίπεδο μπορείς να κερδίσεις σχεδόν όσο με ένα process full node. Νομίζω πως είχε πει τι θα ήθελε να δει.όχι οτι το περιμένει.Μη πάω και το ψάξω Btw αλλάξαν το άρθρο στο leak του TPU και πλέον μιλάνε για 1050 core με το 2ο bios. http://www.techpowerup.com/forums/showpost.php?p=2989138&postcount=16 E μα είπα και εγώ τέτοια επάρκεια με 800 μόνο; Στα 1050 παρεπιπτόντως το TDP ανεβαίνει στα 260W. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Rumour: Radeon R9 270X Is Faster Than Radeon HD 7870 Tahiti LE AMD’s Radeon R9 270X will be based on a higher-clocked Tahiti LE HD 7870 GPU according to sources on the Overclockers UK forums, via TechPowerUp. The author of the comments has since redacted all information on the forums (probably due to getting a telling off by AMD) but the details of what was said made for interesting reading and have been republished by various sources. The R9 270X will use the Tahiti LE GPU but with either higher clock speeds or more stream processors. The original HD 7870 was of course based on Pitcairn but a later version based on Tahiti LE (a cut down HD 7950) was released. It features a narrowed 256 bit GDDR5 memory bus in a more compact package. The OCUK source (which has now been redacted) states clearly that the R9 270X is based on “a crippled HD 7950″ which could indicate a GCN core count of 1792 with the relevant tweaks to ensure it performs well enough (but not too well) within its price segment of $199. More details are expected to emerge when the card is launched. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα