JohnVani18 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Καμιά πληροφορία/bench για την 270X έχουμε? Μόλις γύρισα απο δουλειά και δεν ψάχτηκα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Η τελευταία δήλωση Carmack που θυμάμαι είναι να λέει ότι ''Καλή είναι και η AMD αλλά δεν έχει ώριμους οδηγούς ακόμα όπως η nVidia''. Aπό το Quake3 έχει να δει και αυτός ο έρμος επιτυχία. Kάποτε όταν ο Carmack έλεγε στους IHV να πηδήξουν εκείνοι ρώταγαν "πόσο ψηλά". Καλά έκανε και πήγε στην Occulus Rift μια χαρά έμμεση συνταξιοδότηση την βρίσκω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Καμιά πληροφορία/bench για την 270X έχουμε? Μόλις γύρισα απο δουλειά και δεν ψάχτηκα.. Πιθανότατα είναι tahiti LE Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 ^Χθές το βράδυ, αν θυμάμαι καλά, είδα πως βασίζεται σε νέο chipset και οτι είναι κάτι μεταξύ 7870 και 7950. Thanks πάντως! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adtakhs Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Από διπλανό φόρουμ R290X = new productR260X = new productτα άλλα είναι rebrandedΣε κάποια games η Titan σηκώνει τα χέρια ψηλά και της πέφτουνε τα σώβρακα Σε άλλα απλά υστερεί κατά 3-4fps.Νούμερα χύμα δεν μπορώ να δώσω, νομίζω τα παραπάνω είναι παραπάνω από σαφή. Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Από διπλανό φόρουμ Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει ! Αυτός που το γράφει είναι πολύ ενεργός στο ΗWbot. Το οποίο είναι πολύ θετικό για την πληροφορία. Μπορεί όμως αν μιλάει για o/c vs o/c. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adtakhs Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτός που το γράφει είναι πολύ ενεργός στο ΗWbot. Το οποίο είναι πολύ θετικό για την πληροφορία. Μπορεί όμως αν μιλάει για o/c vs o/c. Δεν νομιζω να μιλαει για overclock κάρτες . Θα δούμε πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν μπορω αλλες φημες,αποδειξεις or never happen Επισης σορυ που θα σας spoilαρω αλλα τα παιχνιδια για τα οποια αναφερονται ειναι το Hitman,Dirt,Grid 2 και Sleeping Dogs,το ξερω οτι δεν το γνωριζατε αλλα οφειλα να σας ενημερωσω xD 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Αν αληθεύει αυτό, υπάρχει περίπτωση να δούμε ΜΕΓΑΛΗ πτώτη στη τιμή της Titan ; Πλάκα θα έχει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Εγω πολυ αμφιβαλλω να κανει μειωση η Nv, δεν το εκανε ποτε (νομιζω) γιατι να το κανει τωρα?? Θα βγαλει μια Ultra και θα παρει πισω το στεμμα .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Emerging from lurking mode for a second to make a few points about Mantle. Mantle is the direct result of a number of AAA game developers asking us for something like this because of several constraints they're experiencing with existing PC graphics APIs. Those developers want to get closer to the metal and able to achieve more with the GPU(s) on their PC without the API getting in the way of this effort. "More with more" is the term used by Raja and it couldn't be more spot on. AMD listened to developer feedback and entered this venture with Johan Andersson leading the charge. Johan has a passion for writing efficient code that can allow him to accomplish his technical vision and Mantle exists to serve this purpose. Mantle is not for every developer. It is a low-level graphics API designed to drive the GPU in the most efficient manner. This level of access requires a bit more development effort than existing APIs to reap the rewards it provides. AMD remains committed to support DirectX and OpenGL and to keep optimizing our drivers for those APIs. Mantle is an option that some developers may choose, but it does not affect those that wish to keep using existing APIs. Some technical concerns are mentioned on this thread. The Mantle API has been in design and development for more than 2 years and rest assured we've had some time to think about the best way to address those (and loads of others). More technical details about Mantle will be revealed in due course. Johan is a keynote speaker at the AMD Developer Summit (11-14 November, San Jose). Nick - Gaming Engineering Manager, AMD Source 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 This level of access requires a bit more development effort than existing APIs to reap the rewards it provides. Γιατι λοιπον να κατσει ενας developer να ασχοληθει παραπανω με extra κοστος ,αντι να επαναπαυθει στο Direct X και στο opengl? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MoviemakerGr Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Εγω πολυ αμφιβαλλω να κανει μειωση η Nv, δεν το εκανε ποτε (νομιζω) γιατι να το κανει τωρα?? Θα βγαλει μια Ultra και θα παρει πισω το στεμμα .. Σαν την Βασίλισσα της Αγγλίας έχει καταντήσει δεν ψοφάει με τίποτα.. Η μπάλα ειναι στην εξέδρα κύριοι,την πέταξε η AMD μόλις χτες έχει ποντάρει ολα τα λεφτά στο BF 4 και αν δεν έρθει κόκκινο αλλά μαύρο θα διαρκέσει πολύ. Τώρα απο την άλλη ποιος ειναι διατεθειμένος να πληρώσει μια ολόκληρη κάρτα γραφικών για ενα παιχνίδι ειναι αλλουνού Παπά ευαγγέλιο.. ..και για να μην νομίζετε μερικοί στο πίσω μέρος του μυαλού μου και εγώ θα ήθελα να δω μια πολύ δυνατή κάρτα απο την AMD θα με βόλευε αφάνταστα στο Hackint0sh εν'οψη του Mac pro που θα κυκλοφορήσει με AMD και με το CL στα κόκκινα,αλλά με την nVidia να βγάζει πλέον για κάθε Update και οδηγούς,και με αυτά που είδα, απλά απογοητεύτηκα και δεν έχω καμιά κιόλας διάθεση να ακολουθήσω αυτή την εταιρία στα Αν - Όταν - Θα ... για εμένα έδειξε ότι δεν μπορεί.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prospector8 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Μα ακομα δεν μας εδειξε την ιπποδυναμη της γιατι βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα? Περιμενε λιγο ακομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ashmadia Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2013 This level of access requires a bit more development effort than existing APIs to reap the rewards it provides. Γιατι λοιπον να κατσει ενας developer να ασχοληθει παραπανω με extra κοστος ,αντι να επαναπαυθει στο Direct X και στο opengl? Δεν ξερω αν θα ευδοκιμησει, αλλα μιλαμε για πολυ καλα performance gains. Αν αξιζει τον κοπο, γιατι ενας dev να μην επιλεξει να σαρωσει με τα καλυτερα γραφικα της αγορας, playable? Το αλλο θετικο που βρισκω ειναι οτι μπορει να δουλεψει και σε αλλα OS. Προσωπικα το gaming με κραταει σε windows ακομα. Και προσπαθω να μην διαβασω τιποτα για linux και τα + τους. Οσο δεν ξερω, τοσο καλυτερα αισθανομαι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα