cpttony Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Παιδια, ερωτηση Εκανα το update σε ενα αλλο υπολογιστη (οχι αυτο της υπογραφης) με μια HD 6670, αλλα δεν βλεπω καποια διαφορα στην αποδοση των παιχνιδιων... Εκανα κατι λαθος? Ή πολλα θελω?
mathsrule Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Παιδια, ερωτηση Εκανα το update σε ενα αλλο υπολογιστη (οχι αυτο της υπογραφης) με μια HD 6670, αλλα δεν βλεπω καποια διαφορα στην αποδοση των παιχνιδιων... Εκανα κατι λαθος? Ή πολλα θελω? Κοίτα, το driver update δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου φέρει και (ορατή) αύξηση των επιδόσεων. Μπορεί όντως να κέρδισες κάποια fps σε συγκεκριμένα παιχνίδια, αλλά μην νομίζεις πως με κάθε driver update θα βλέπεις και διαφορές. 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2015 Μαλλον δεν εκανε update τον driver αλλα αλλαξε καρτα στον υπολογιστη και εβαλε την 6670
cpttony Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2015 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια, εδώ λεει ότι η σειρα 5000/6000 θα παρει το DX12 όταν κυκλοφορησουν τα νεα windows. Ηρθαν, αλλα τιποτα ακομα. Μηπως κυκλοφορησουν οι drivers, όταν κυκλοφορησουν και της Nvidia για τους Fermi (400/500) http://support.amd.com/en-us/search/faq/287 Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2015 από cpttony
skopelmix Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2015 Ρε παιδιά,εκεί λέει οτι η σειρά 5000/6000 θα δουλεύει κανονικά με τα win10 αλλά δέν θα υποστηρίζει πλήρως το directx12
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Μόνο το GCN(Feature level 12_0) και το Maxwell(Feature level 12_1) υποστηρίζουν πλήρως το Dx12.
Occultist Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2015 Αυτά, ξέρεις αν θα τα πούνε DX12.0 και DX12.1 ή κάτι τέτοιο, για να γίνει η διαφοροποίηση;
Millennium Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2015 DirectX® 12 for Enthusiasts: Explicit Multiadapter ASYMMETRIC MULTI-GPU DirectX® 12 offers native support for asymmetric multi-GPU, which we touched on in the “how AFR works” section. One example: a PC with an AMD APU and a high-performance discrete AMD Radeon™ GPU. This is not dissimilar from AMD Radeon™ Dual Graphics technology, but on an even more versatile scale!2 With asymmetric rendering in DirectX® 12, an engine can assign appropriately-sized workloads to each GPU in a system. Whereas an APU’s graphics chip might be idle in a DirectX® 11 game after the addition of a discrete GPU, that graphics silicon can now be used as a 3D co-processor responsible for smaller rendering tasks like physics or lighting. The larger GPU can handle the heavy lifting tasks like 3D geometry, and the entire scene can be composited for the user at higher overall performance. SPLIT-FRAME RENDERING New DirectX® 12 multi-GPU rendering modes like “split-frame rendering” (SFR) can break each frame of a game into multiple smaller tiles, and assign one tile to each GPU in the system. These tiles are rendered in parallel by the GPUs and combined into a completed scene for the user. Parallel use of GPUs reduces render latency to improve FPS and VR responsiveness. 1
Occultist Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2015 Όλα αυτά τα tech-sheets και technology roadmaps δείχνουν πάντα πολύ εντυπωσιακά, αλλά κρατάω μικρό καλάθι για το πως και κατά πόσο θα αξιοποιηθούν στην πράξη... 1
Ailuros Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Εφόσον ΔΕΝ υπάρχει hw scheduler που να οργανώνει όλο αυτό το μοίρασμα σε SFR και εάν δεν βάλουν οι δημιουργοί τα χεράκια τους δεν υπάρχει περίπτωση να αποδώσει σωστά η ιστορία. ΄Εστω ότι το ΑΡΙ κόβει μια σκηνή στείρα σε δύο κομμάτια. Αν στο ένα κομμάτι υπάρχουν ελάχιστες λεπτομέρειες και καθόλου κίνηση και στο άλλο κομμάτι (tile) γίνεται τις κακομοίρας από λεπτομέρειες και κινούμενα οτιδήποτε τότε συγχαρητήρια έχουμε μια τρύπα στο νερό σε σχέση με το AFR. Θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένας μηχανισμός έτσι ώστε να μοιράζονται τα tiles δυναμικά (και σε δυναμικά μεγέθη, προσανατολισμούς) έτσι ώστε ο επιμερισμός φόρτου εργασίας στις εκάστοτε μονάδες γραφικών να γίνεται όσο δυνατόν πιο ισομερής. Εάν ΔΕΝ υπάρχει hw υποστήριξη για κάτι τέτοιο καληνύχτα για αύριο και επίσης κάτι που δεν θα το ομολογήσουν άνετα οι engineers είναι ότι το front end θα πρέπει να χρονιστεί και κατά ένα κάτι της παραπάνω από την υπόλοιπη GPU για να υπάρχει και λογικότερο geometry scaling. 2
mkp Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Μόνο το GCN(Feature level 12_0) και το Maxwell(Feature level 12_1) υποστηρίζουν πλήρως το Dx12. Ουτε η AMD ουτε η NVIDIA υποστηρίζουν πλήρως το DΧ12. (άλα εξακολουθούν ακόμα και η πιο παλιές GPU να τρέξουν games σε DΧ12) Μονό η intel υποστηρίζει 100% DX12 και πιο σιγουρεμένα η GPU που βρίσκετε στον skylake.
Occultist Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Ουτε η AMD ουτε η NVIDIA υποστηρίζουν πλήρως το DΧ12. (άλα εξακολουθούν ακόμα και η πιο παλιές GPU να τρέξουν games σε DΧ12) Μονό η intel υποστηρίζει 100% DX12 και πιο σιγουρεμένα η GPU που βρίσκετε στον skylake. Δηλαδή, το πλήρες DX12, τι feature level είναι; 12_2, ξέρω γω; Για να καταλάβουμε...
mkp Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δηλαδή, το πλήρες DX12, τι feature level είναι; 12_2, ξέρω γω; Για να καταλάβουμε... όχι άπλα το 12_1 που έχουν η AMD και η NVIDIA δεν είναι πλήρες https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ff476876%28v=vs.85%29.aspx βλέπεις στην στήλη 12_1 που έχει πολλά Optional? ε η GPU που είναι στον skylake τα έχει όλα.
Occultist Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2015 όχι άπλα το 12_1 που έχουν η AMD και η NVIDIA δεν είναι πλήρες https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ff476876%28v=vs.85%29.aspx βλέπεις στην στήλη 12_1 που έχει πολλά Optional? ε η GPU που είναι στον skylake τα έχει όλα. Μάλιστα... Για να τα έχει μόνο η Intel, όμως, δε νομίζω να είναι και τίποτα κοσμογονικές αλλαγές...Άντε να αρχίσουμε να τα βλέπουμε σε καμια 3-ετία...
Millennium Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2015 AMD readies three new GPUs: Greenland, Baffin and Ellesmere 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα