Προς το περιεχόμενο

AMD Radeon


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια, ερωτηση

Εκανα το update σε ενα αλλο υπολογιστη (οχι αυτο της υπογραφης) με μια HD 6670, αλλα δεν βλεπω καποια διαφορα στην αποδοση των παιχνιδιων...

 

Εκανα κατι λαθος? Ή πολλα θελω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδια, ερωτηση

Εκανα το update σε ενα αλλο υπολογιστη (οχι αυτο της υπογραφης) με μια HD 6670, αλλα δεν βλεπω καποια διαφορα στην αποδοση των παιχνιδιων...

 

Εκανα κατι λαθος? Ή πολλα θελω?

Κοίτα, το driver update δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου φέρει και (ορατή) αύξηση των επιδόσεων. Μπορεί όντως να κέρδισες κάποια fps σε συγκεκριμένα παιχνίδια, αλλά μην νομίζεις πως με κάθε driver update θα βλέπεις και διαφορές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια, εδώ λεει ότι η σειρα 5000/6000 θα παρει το DX12 όταν κυκλοφορησουν τα νεα windows. Ηρθαν, αλλα τιποτα ακομα. Μηπως κυκλοφορησουν οι drivers, όταν κυκλοφορησουν και της Nvidia για τους Fermi (400/500) 

 

http://support.amd.com/en-us/search/faq/287

Επεξ/σία από cpttony
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DirectX® 12 for Enthusiasts: Explicit Multiadapter

 

asymm.png


sfr.png


ASYMMETRIC MULTI-GPU

 

DirectX® 12 offers native support for asymmetric multi-GPU, which we touched on in the “how AFR works” section. One example: a PC with an AMD APU and a high-performance discrete AMD Radeon™ GPU. This is not dissimilar from AMD Radeon™ Dual Graphics technology, but on an even more versatile scale!2

 

With asymmetric rendering in DirectX® 12, an engine can assign appropriately-sized workloads to each GPU in a system. Whereas an APU’s graphics chip might be idle in a DirectX® 11 game after the addition of a discrete GPU, that graphics silicon can now be used as a 3D co-processor responsible for smaller rendering tasks like physics or lighting. The larger GPU can handle the heavy lifting tasks like 3D geometry, and the entire scene can be composited for the user at higher overall performance.

 

 

SPLIT-FRAME RENDERING

 

New DirectX® 12 multi-GPU rendering modes like “split-frame rendering” (SFR) can break each frame of a game into multiple smaller tiles, and assign one tile to each GPU in the system. These tiles are rendered in parallel by the GPUs and combined into a completed scene for the user. Parallel use of GPUs reduces render latency to improve FPS and VR responsiveness.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά τα tech-sheets και technology roadmaps δείχνουν πάντα πολύ εντυπωσιακά, αλλά κρατάω μικρό καλάθι για το πως και κατά πόσο θα αξιοποιηθούν στην πράξη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον ΔΕΝ υπάρχει hw scheduler που να οργανώνει όλο αυτό το μοίρασμα σε SFR και εάν δεν βάλουν οι δημιουργοί τα χεράκια τους δεν υπάρχει περίπτωση να αποδώσει σωστά η ιστορία.

 

΄Εστω ότι το ΑΡΙ κόβει μια σκηνή στείρα σε δύο κομμάτια. Αν στο ένα κομμάτι υπάρχουν ελάχιστες λεπτομέρειες και καθόλου κίνηση και στο άλλο κομμάτι (tile) γίνεται τις κακομοίρας από λεπτομέρειες και κινούμενα οτιδήποτε τότε συγχαρητήρια έχουμε μια τρύπα στο νερό σε σχέση με το AFR. Θα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένας μηχανισμός έτσι ώστε να μοιράζονται τα tiles δυναμικά (και σε δυναμικά μεγέθη, προσανατολισμούς) έτσι ώστε ο επιμερισμός φόρτου εργασίας στις εκάστοτε μονάδες γραφικών να γίνεται όσο δυνατόν πιο ισομερής. Εάν ΔΕΝ υπάρχει hw υποστήριξη για κάτι τέτοιο καληνύχτα για αύριο και επίσης κάτι που δεν θα το ομολογήσουν άνετα οι engineers είναι ότι το front end θα πρέπει να χρονιστεί και κατά ένα κάτι της παραπάνω από την υπόλοιπη GPU για να υπάρχει και λογικότερο geometry scaling.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο το GCN(Feature level 12_0) και το Maxwell(Feature level 12_1) υποστηρίζουν πλήρως το Dx12.

Ουτε η  AMD ουτε η NVIDIA υποστηρίζουν πλήρως το DΧ12. (άλα εξακολουθούν ακόμα και η πιο παλιές GPU να τρέξουν games σε DΧ12)

 

Μονό η intel υποστηρίζει 100% DX12 και πιο σιγουρεμένα η GPU που βρίσκετε στον skylake.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε η  AMD ουτε η NVIDIA υποστηρίζουν πλήρως το DΧ12. (άλα εξακολουθούν ακόμα και η πιο παλιές GPU να τρέξουν games σε DΧ12)

 

Μονό η intel υποστηρίζει 100% DX12 και πιο σιγουρεμένα η GPU που βρίσκετε στον skylake.

Δηλαδή, το πλήρες DX12, τι feature level είναι; 12_2, ξέρω γω; Για να καταλάβουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, το πλήρες DX12, τι feature level είναι; 12_2, ξέρω γω; Για να καταλάβουμε...

όχι άπλα το 12_1 που έχουν η AMD και η NVIDIA δεν είναι πλήρες

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ff476876%28v=vs.85%29.aspx

 

βλέπεις στην στήλη 12_1 που έχει πολλά Optional? ε η GPU που είναι στον skylake τα έχει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι άπλα το 12_1 που έχουν η AMD και η NVIDIA δεν είναι πλήρες

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ff476876%28v=vs.85%29.aspx

 

βλέπεις στην στήλη 12_1 που έχει πολλά Optional? ε η GPU που είναι στον skylake τα έχει όλα.

Μάλιστα...

Για να τα έχει μόνο η Intel, όμως, δε νομίζω να είναι και τίποτα κοσμογονικές αλλαγές...Άντε να αρχίσουμε να τα βλέπουμε σε καμια 3-ετία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...