Προς το περιεχόμενο

AMD Radeon


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι κάπως περίεργο πάντως που δεν έχω πετύχει κάποιο leak για τις κάρτες που έρχονται.

ειχε βγει μια φημη πως οι νεες θα ειχαν hbm. αλλα ισως απεχει απ τη πραγματικοτητα

 

http://wccftech.com/amd-feature-generation-hbm-memory-volcanic-islands-20-graphics-cards-allegedly-launching-2h-2014/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρχονται και αυτές.

 

AMD Radeon R9 285 with Tonga GPU pictured

 

Sapphire-Radeon-R9-285-DualX-VideoCardz-

 

οι μνήμες της θα ειναι πιο αργές από 280/280x.

256bit bandwidth αντί για 384bit,2gb χωρητικότητα αντί για 3gb,και 1375mhz memory clock ?

αναρωτιεμαι αν πραγματι θα εχουν επιδοσεις καλυτερες απο π.χ. της 280 οπως αφηνει να εννοηθει ο κωδικος της,η αν θα ειναι κατι αλλο.

 

αν (οπως λενε καποιοι εκει στα σχολια) ειναι μια καρτα με trueaudio και επιδοσεις κοντα στην 280 αλλα με τιμη και καταναλωση 270/270x,με ενδιαφερει. Αναρωτιεμαι ομως αν μετα θα βγαλουν πχ 275,285x κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά τι γίνεται με τα προβλήματα που παρουσίασαν οι 280Χ ?

αναφέρομαι σε αρκτιφαισ !

 

διαβάζω ότι φταίει ένα κύκλωμα στισ μνημεσ.

 

άλλοι τισ πάνε πίσω για αντικατάσταση κ η καινούρια που περνούν έχει το ίδιο πρόβλημα.

 

εγώ εχω την asus direct cu 2 κ μου κάνει κάποια κόλπα. όχι πάντα ομωσ.

 

πηγα να την κάνω αναβάθμιση bios αλλά δυστυχώς δεν μου το πήρε γιατί λέει ότι το έχει ήδη.

 

λέτε να γίνει κανένα θαύμα με καινούριους οδηγούς ?

τώρα είμαι με 14.4

διάβασα επίσης ότι κάποια άτομα έριξαν λίγο την συχνότητα στισ μνημεσ κ το πρόβλημα σταμάτησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά δεν θα μπορούν όλες οι μνήμες να δώσουν τόσο ψηλά oc και μετά από λίγο καιρό αρχίζουν τα προβλήματα, μπορεί πάλι να είναι λόγω ζέστης. Όπως είπες κατεβάζωντας την συχνότητα = λιγότερη ζέστη = λιγότερα προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά δεν θα μπορούν όλες οι μνήμες να δώσουν τόσο ψηλά oc και μετά από λίγο καιρό αρχίζουν τα προβλήματα, μπορεί πάλι να είναι λόγω ζέστης. Όπως είπες κατεβάζωντας την συχνότητα = λιγότερη ζέστη = λιγότερα προβλήματα.

δν μονο in game το προβλημα αλλα κ σε h264

ειναι πολλα τα μικροπροβληματα.

 

εγω θα περιμενω κανα 2 μηνες ακομα να κρυωσει ο καιρος, να δουμε αμα θα βγει κ κανενας οδηγος που να σταματισει τα προβληματα κ αμα δω οτι τα προβληματα συνεχιζουν θα την στειλω πισω.

 

βεβαια δεν βγαζει προβληματα συνεχεια, μπορει να παιξω 2 ωρες crysis 3 κ να μην βγαλει τιποτα, κ το βραδυ μολις αραξω να δω καμια ταινια να βγαζει αλιωση στο βιντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μου φαίνεται πυρήνας και όχι μνήμης φίλε. Δέστο αλλά για πυρήνα μάλλον θα πας. Βάλε κανά παιχνίδι ή μετατροπή και με πρόγραμμα καταγραφής βάλε να δεις τι κάνει ο πυρήνας και οι μνήμες (αν έχει turbo η κάρτα βάλε από catallyst το turbo να είναι κλειστό ή στις ίδιες συχνότητες με τα στοκ).

Αν ρίχνει συχνότητα ο πυρήνας ή οι μνήμες τότε εκεί είναι και το πρόβλημα σου. Πρώτα κάντο με το turbo on και μετά off.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FreeSync monitors will sample next month, start selling next year

 

The first FreeSync monitors will start sampling as early as next month, Huddy told us, and finished products are due to hit the market early next year. That's a little more precise than the release timeframe AMD mentioned in May.

 

"Multiple" vendors are preparing displays based on the technology, though Huddy declined to name names. Interestingly, he suggested there's more excitement surrounding adaptive refresh mojo than there is for 4K resolutions. You'll certainly need a lot less graphics horsepower exploit the benefits of a dynamic refresh rate than you will to run games at 4K.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD hopes to put a little Mantle in OpenGL Next

 

Announced earlier this week, the next-gen version of OpenGL is a complete, from-the-ground-up rewrite aimed at slashing overhead and giving developers more control over the hardware. In that sense, the upcoming API, which Huddy calls "OpenGL Next," will follow in the footsteps of Mantle and DirectX 12.

 

Huddy told us AMD has done a "great deal of work" with the Khronos Group, the stewards of the OpenGL spec, on OpenGL Next. AMD has given the organization unfettered access to Mantle and told them, in so many words, "This is how we do it. If you want to take the same approach, go ahead." Khronos is free to take as many pages as it wants out of the Mantle playbook, and AMD will impose no restrictions, nor will it charge any licensing fees.

 

Speaking of which, Huddy told us 75 developers are now working on Mantle titles in the consumer realm. Enthusiasm, he added, "seems unbridled." Some of those developers see Mantle as a stepping stone to DirectX 12, while others view the API as an "opportunity to differentiate themselves."

 

Huddy expects developers to keep using Mantle after DX12 arrives, too, for two reasons. First, AMD can add support for new GPU features very quickly—much quicker than Microsoft, which rolls out major DirectX updates only every 4-5 years. Second, Mantle has full support for Windows 7, which DX12 may not. This second point is somewhat at odds with what Microsoft hinted at GDC, but we're still awaiting an official statement about DX12 backward-compatibility.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD to Celebrate 30 Years of Graphics and Gaming in Live Webcast

 

AMD today announced that it will webcast its 30 Years of Graphics and Gaming  commemoration,  hosted by AMD’s Chief Gaming Scientist, Richard Huddy on Saturday, Aug. 23, 2014 at 10:00 AM EDT (9:00 AM CDT/7:00 AM PDT).

 

A real-time video webcast of the showcase will be accessible on the Investor Relations home page: ir.amd.com. A replay of the webcast can be accessed approximately four hours after the conclusion of the live event and will be available for one year after the event.

 

Additionally, viewers will also be able to access the live broadcast on the AMD Twitch channel at twitch.tv/amd. A replay of the webcast will be accessible on the AMD YouTube channel.

 

Festivities to be commemorated with special guests, never-before-heard stories and new product announcements.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με το άρθρο δεν βρίσκω λόγω να μην γίνει κάποια "ενοποίηση" των δύο api από τη στιγμή στιγμή που έχει δοθεί απεριόριστη πρόσβαση στην Kronos Group. Ελπίζω το όλο θέμα να οδηγήσει στη δημιουργία καλών ανταγωνιστών του dx.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να μην ανοιγω θεμα , ερωτηση

asus r290 με το κλασσικο black screen error = rma ? εχω δοκιμασει τα παντα φλασαρισμα bios  , 4 drivers  και τιποτα..παει για επιστροφη η καρτα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...