Ailuros Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Και πριν το ξεχάσω....μας τα έχει κάνει κουνουπίδια τόσο καιρό με το Mantle η AMD και τι θα κλάσει και τι θα βήξει....στο μεταξύ καθυστερεί τελικά η DICE την όλη ιστορία μέχρι τον Φλεβάρη γιατί μάλλον βρήκαν παραπάνω bugs από ότι θα ήθελαν. Στο τέλος της ημέρας όταν μείναμε με τα κουνουπίδια και τα ζουμιά στα χέρια εν αναμονή της άνοιξης.... Rule of thumb Nr1: put up or shut up. 2
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Η έκδοση με την ανεμογεννήτρια πότε έρχεται; Να με συγχωρεί η χάρη τους αλλά πόσο ακόμα μέχρι να καταντήσει γελείο; Οι enthusiast κάρτες έχουν και αντίστοιχα custom coolers.Εντάξει δεν είναι κάτι καινούριο Το Mantle θα πρέπε να χε δικό του topic.H AMD τον τελευταίο καιρό δεν έλεγε πολλά για το mantle (γιατί άραγε)
konstantinos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Bρηκαν bugs στο mantle ? Καλα ενταξει ...Αντι να κοιταξει η dice να φτιαξει τα bugs στα παιχνιδια της μου θελει και mantle
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Φυσικό είναι αφού είναι υπό ανάπτυξη,alpha είναι ακόμα.
konstantinos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1227&pid=0&psn=000101&lid=1&leg=0 Στο site είναι! Να δούμε πότε θα εμφανιστούν και στα μαγαζιά! Θα βγαλει και vapor x ή μπα ? Φυσικό είναι αφού είναι υπό ανάπτυξη,alpha είναι ακόμα. χαχα κατι μου θυμιζει αυτη η κουβεντα.. Ενταξει δεν ηταν να το βγαλουν τωρα ? Τι alpha ? Με αυτο που ειπε ο Ailuros καταλαβα οτι το τραβηξαν πισω τελευταια στιγμη παλι ..Οτι εγινε με το bf4 δηλαδη που ταχα μου ειχαν βγαλει την beta και μετα την επισημη beta .χαχαχα Μονο που εκει το αμολησαν ελευθερο το κτηνος ..Τελος παντων ειναι και θεμα της AMD εδω οποτε περιμενω μεγαλυτερη σοβαροτητα.
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Το API είναι πιο πολύπλοκο από "αυτό που σου θυμίζει" οπώτε θέλει υπομονή
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Μαζεμένα κάποια πράγματα για τις 290 στο overlockers.co.uk forum. 1
Ailuros Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Το API είναι πιο πολύπλοκο από "αυτό που σου θυμίζει" οπώτε θέλει υπομονή Αν η υπομονή ισοδυναμεί με περισσότερους πόρους από ότι υπολόγιζαν μέχρι τώρα και άρα μεγαλύτερο development cost in manhours, χλωμό το βλέπω να τρελλαίνονται τελικά οι ISV για αυτό.
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Οτιδήποτε προσφέρει performance boost είναι ευπρόσδεκτο πάντως.
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Για την όποια καθυστέρηση από πλευράς Dice μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν.Από τα bugs του BF4 μέχρι το οτι φτιάξαν ξεχωριστό studio για frostbite engine.Το κόστος σε πόρους και εργατοώρες μειώνεται από τη στιγμή που ασχοληθείς,μάθεις το api και το περάσεις σε ένα παιχνίδι/μηχανή γραφικών σου από οτι λένε.Ναι αυτό προυποθέτει χρήμα και χρόνο αλλά από τη στιγμή που αποκτήσεις σχετικό "know-how" η εφαρμογή στα υπόλοιπα παιχνίδια είναι πιο εύκολη. Ουσιαστικός λόγος βιασύνης για τους gamers δεν υπάρχει εφόσον πέρα από το BF4 που θα χει υποστήριξη οι υπόλοιποι τίτλοι θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνιση τους άνοιξη του '14 και ύστερα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Ε, όχι άνοιξη.Το Thief βγαίνει το Φεβρουάριο.
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 25-28 Φλεβάρη δε βγαίνει αυτό; Ε άνοιξη σχεδόν.
konstantinos77 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Οτιδήποτε προσφέρει performance boost είναι ευπρόσδεκτο πάντως. Εσυ δεν συμπεριλαμβανεσαι στο cost in manhours του Αιllurou? χαχαχαχα Αντε για σενα δουλευουν...
Ailuros Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Για την όποια καθυστέρηση από πλευράς Dice μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν.Από τα bugs του BF4 μέχρι το οτι φτιάξαν ξεχωριστό studio για frostbite engine.Το κόστος σε πόρους και εργατοώρες μειώνεται από τη στιγμή που ασχοληθείς,μάθεις το api και το περάσεις σε ένα παιχνίδι/μηχανή γραφικών σου από οτι λένε.Ναι αυτό προυποθέτει χρήμα και χρόνο αλλά από τη στιγμή που αποκτήσεις σχετικό "know-how" η εφαρμογή στα υπόλοιπα παιχνίδια είναι πιο εύκολη. Ναι μόνο που σε οποιαδήποτε άλλη προσαρμογή/βελτιστοποίηση ή νέα δουλειά με Mantle δεν σημαίνει ότι το βάζεις στον αυτόματο πιλότο και ξέμπλεξες. Εξακολουθεί να σημαίνει ένα ξεχωριστό development path σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κάνει ένας ISV σε DirectX το οποίο έτσι ή αλλιώς στοιχίζει παραπάνω σε εργατώρες. Τώρα για τα υπόλοιπα πολλά λένε όπως πάντα, αλλά λυπάμαι εξακολουθώ να κρατώ μικρό καλάθι, κυρίως γιατί η AMD δεν έχει ακόμα εξασφαλίσει ένα μέλλον εκεί που υπάρχει πραγματική ανάπτυξη αλλά αυτό όντως αποτελεί θεματολογία άλλης ενότητας. Βάρδα να βγάλει η fruitco το πρώτο "σωστό" smartTV και θα σου πω εγώ για πότε και πόσο γρήγορα θα πάνε περίπατο οι κονσόλες...
Millennium Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2013 Καλά αυτό το τελευταίο το ακούμε χρόνια..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα