telegamesvg Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Το hardware της Νvidia μπορει να υποστηριξει το mantle, μενει να δουμε αν η ιδια nvidia θα δηλωσει υποστηριξη σε ενα api ανταγωνιστη .
JohnVani18 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Πέρα από τυχών σαρκασμό δεν βλέπω πως θα μπορούσε να στοιχειοθετηθεί το παραπάνω. Σε απλά ελληνικά: μέχρι να ανακοινώσει η ίδια η NV ότι θα προσαρμόσουν για να υποστηριχθούν και οι GeForce σε Mantle είναι ανακρίβεια.Eίχα πετύχει άρθρο πριν που έλεγε οτι θα υποστηρίζει και nvidia το mantle. http://wccftech.com/amd-mantle-api-require-gcn-work-nvidia-graphic-cards/
aetos1988 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2013 Δες και αυτή από το VisionStudio αν και ξεφεύγει πολύ στην τιμή http://www.skroutz.gr/s/4244055/MSI-Radeon-R9-270-2GB-Gaming-Battlefield-4-Limited-Edition-V305-006R.html
Millennium Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Και η Powercolor ετοιμάζει τη 290X PCS+ με 3 fan. R9 290X PCS+ Sneak Preview
Ailuros Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Το hardware της Νvidia μπορει να υποστηριξει το mantle, μενει να δουμε αν η ιδια nvidia θα δηλωσει υποστηριξη σε ενα api ανταγωνιστη . Ειδικά το δεύτερο δεν θα γίνει ποτέ και ούτε θα το έκανε και καμιά άλλη εταιρεία για το BIWNIH κόμπλεξ (becauseitwasnotinventedhere). Eίχα πετύχει άρθρο πριν που έλεγε οτι θα υποστηρίζει και nvidia το mantle. http://wccftech.com/amd-mantle-api-require-gcn-work-nvidia-graphic-cards/ Δυστυχώς είσαι και εσύ άλλο ένα θύμα του αδαή Τουρκοβλαμμενόπουλου. Κάποιος θα έπρεπε να του αφαιρέσει ειλικρινά την άδεια να γράφει με τόσες παπαριές που αραδιάζει. Κοντός ψαλμός αλληλούια: αν ΔΕΝ κάνει προσαρμογές η NV δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει το Mantle για τις κάρτες τους (άσε που οι Radeon θα έχουν σαφέστατο προτέρημα) και όπως είπα παραπάνω μην περιμένεις να υποστηρίξουν οποιαδήποτε πρωτοβουλιά άμεσου ανταγωνιστή. Και η Powercolor ετοιμάζει τη 290X PCS+ με 3 fan. R9 290X PCS+ Sneak Preview Η έκδοση με την ανεμογεννήτρια πότε έρχεται; Να με συγχωρεί η χάρη τους αλλά πόσο ακόμα μέχρι να καταντήσει γελείο; 2
konstantinos77 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δυστυχώς είσαι και εσύ άλλο ένα θύμα του αδαή Τουρκοβλαμμενόπουλου. Κάποιος θα έπρεπε να του αφαιρέσει ειλικρινά την άδεια να γράφει με τόσες παπαριές που αραδιάζει. Κοντός ψαλμός αλληλούια: αν ΔΕΝ κάνει προσαρμογές η NV δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει το Mantle για τις κάρτες τους (άσε που οι Radeon θα έχουν σαφέστατο προτέρημα) και όπως είπα παραπάνω μην περιμένεις να υποστηρίξουν οποιαδήποτε πρωτοβουλιά άμεσου ανταγωνιστή. Mα εχει λογικη ετσι και αλλιως να υποστηριζε το mantle η nvidia day 1 στο 100% οπως οι amd gpus ?Tι λογο θα ειχε να το βγαλει το Mantle τοτε η amd ?
CarbonFibre Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Εκείνο το patch για Mantle BF4 που λεγανε για Δεκέμβρη πού είναι; Το θέμα είναι να βάλεις την τεχνολογία σου είτε λέγεται physx είτε mantle σε μηχανές γραφικών που γίνονται license από πολλές εταιρίες. Το πλεονέκτημα με το mantle έναντι του Physx είναι ότι αυξάνει τις επιδόσεις αντι να τις μειώνει.Το πόσο τις αυξάνει είναι ένα θέμα που θα το δούμε...
konstantinos77 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Μα δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο ..Αντιστοιχο Physx της amd θα μειωνε και αυτο τις επιδοσεις ,τα fps δηλαδη .
CarbonFibre Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Μα δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο ..Αντιστοιχο Physx της amd θα μειωνε και αυτο τις επιδοσεις ,τα fps δηλαδη . Εχει σχέση στο ότι ο gamer προτιμά περισσότερα fps αντι λιγότερα.Μια τεχνολογία που αυξάνει τις επιδόσεις έχει περισσότερες πιθανότητες να υιοθετηθεί από μια που τις μειώνει.
konstantinos77 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Kαλα το λες πολυ γενικα. Ετσι και αλλιως δεν νομιζω πολλοι να υιοθετουν το physx επειδη προσφερει κατι σοβαρο απλα ακριβως οπως ειπες και εσυ επιλεγουν τα περισσοτερα fps (nvidia) ή επειδη εχει μεγαλυτερη διεισδυση στο αγοραστικο κοινο και αναγκαστικα τους ερχεται και το physx απο πισω... Τωρα θα δουμε για το mantle ,μην ξεχνας οτι θα αφορα συγκεκριμενους τιτλους και αντιστοιχα αλλοι που θα ειναι optimized για nv θα παιζουν καλυτερα εκει .
telegamesvg Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Η έκδοση με την ανεμογεννήτρια πότε έρχεται; Να με συγχωρεί η χάρη τους αλλά πόσο ακόμα μέχρι να καταντήσει γελείο; χαχαχαχα...κοιτα την και στην παρακατω φωτο με φοντο την ψυκτρα του επεξεργαστη, ολα τα λεφτα !!! ... Οι διδυμοι πυργοι !! Πλεον για να στήσεις PC θα χρειαζεσαι μηχανολογο . 2
CarbonFibre Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Ξέρει κανείς η Asus Direct CU 290 non X τί ρολόγια θα έχει; Μόνο για την μεγάλη της αδελφή έχουμε δει νέα.
Ailuros Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Mα εχει λογικη ετσι και αλλιως να υποστηριζε το mantle η nvidia day 1 στο 100% οπως οι amd gpus ?Tι λογο θα ειχε να το βγαλει το Mantle τοτε η amd ? Low level API = close to the metal όπου "μέταλλο" εδώ οι αρχιτεκτονική GCN/AMD. ΄Ελα που όλες οι αρχιτεκτονικές δεν έχουν το ίδιο μέταλλο και έλα που πολλοί για ανεξήγητους λόγους όχι μόνο δεν μπορούν να το φανταστούν χωρίς βοήθεια τρίτου, δεν θέλουν να το πιστέψουν κιόλας. Εχει σχέση στο ότι ο gamer προτιμά περισσότερα fps αντι λιγότερα.Μια τεχνολογία που αυξάνει τις επιδόσεις έχει περισσότερες πιθανότητες να υιοθετηθεί από μια που τις μειώνει. Σε έναν ιδανικό κόσμο έχεις Χ εταιρείες γραφικών και Χ*10 low level APIs για να αποδίδει έκαστη τα μέγιστα. οι ISV (independant software vendors) έχουν επίσης Χ*10 επιπλέον προσωπικό για να διαχειρίζεται το σωστό ΑΡΙ για κάθε κάρτα και περίπτωση και κάθε παιχνίδι κοστίζει πλέον 200 δολλάρια και κάθε απλή εφαρμογούλα έρχεται με κάνα 100 δολλάρια τη φορά καπέλο για να καλύψει κάποιος τα σπασμένα. Το Mantle είναι γραμμένο και ΡΑΜΜΕΝΟ για την GCN αρχιτεκτονική, close to the metal. Θα μπορούσε να είχε γράψει άνετα η NV δικό της low level API ακριβώς για να μεγαλώνουν οι απαιτούμενοι πόροι για οποιοδήποτε sw development γιατί δεν μας φτάνει που πληρώνουμε πλέον σχεδόν κάθε GPU πάνω από την μεσαία κατηγορία το διπλάσιο από ότι αξίζει πραγματικά, τώρα έχει σειρά και το λογισμικό. Το κακό με ένα ΑΡΙ όπως το Direct3D είναι ότι θα υπάρχει πάντα API overhead, ωστόσο διευκολύνει κατά πολύ τους δημιουργούς στο να έχουν μια βάση να δουλεύουν για όλες τις αρχιτεκτονικές και να γλυτώνουν τόνους πολύτιμου χρόνου. Η AMD έχοντας πλέον την αποκλειστικότητα στην αγορά της κονσόλας λογικό είναι να θέλει να εκμεταλλευτεί το προτέρημα αυτό μέσω ενός low level API και για desktop και σε όποιο σημείο θέλει ας φτάσει. Και το 1/3 των δημιουργών να το χρησιμοποιήσει μόνο πάλι στο κέρδος είναι. Για φαντάσου αύριο να έφτιαχναν δρόμους που αποκλειστικά θα ήταν για π.χ. για τζιπάκια και οτιδήποτε "off road" και παράλληλα να συντηρούσαν το υπάρχων οδικό δίκτυο για συμβατά ΙΧ. Για πες μου ποιός θα το κάλυπτε το επιπλέον κόστος ακριβώς; 3
STORM1978 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2013 http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1227&pid=0&psn=000101&lid=1&leg=0 Στο site είναι! Να δούμε πότε θα εμφανιστούν και στα μαγαζιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα