Prospector8 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Δυστυχώς ισχυει,λιγο games ειναι καλοφτιαγμενα.. Και εγω εχω δει 50-55 fps σε 2χ7950 -.- The steady 60fps is a lie! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Ποτέ δεν κατάλαβα το 60 steady μερικών, εκτός του ότι είναι αδύνατο είναι και υπερβολή.Αν δεν πέφτεις ποτέ κάτω από 40 δεν υπάρχει πρόβλημα, εκτός και αν μιλάμε για multiplayer/counter-strike κλπ, εκεί αλλάζουν τα πράγματα αλλά σε single-player που υπάρχει μια σχετική ''ηρεμία'' εγώ την βγάζω και με 30άρια σε RPG(Skyrim/Witcher etc). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 ήμουν σε 6950 crossfire (ακόμα δεν τις πούλησα, ότι ναναι), Δε πειράζει ρε φιλέ θα φτιάξουμε τα ανίψια μας Αμάν πια με όλους τους θείους που φέρνουν μόνο παίγνια και από hardware τίποτα :D 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Οχι εννοουσα καπου εκει θα δουμε τις custom+το bundle,και απο οτι εχω καταλαβει η σειρα R9 ΔΕΝ θα ειναι στο never settle,αλλα θα δινει μονο το Bf4! -.- Ναι,για τώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alithinos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Το θέμα με τα fps είναι πως μπορούν να διαφέρουν όχι μόνο από level σε level αλλά και από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο. Γι αυτό υπάρχουν και παιχνίδια με τόσο κακό optimization / design που ακόμα και στο ίδιο level ή map ή dungeon ή οτιδήποτε, σε μια σκηνή έχεις 60+ και στην άλλη μπορεί να πέσει και 20- άμα κοιτάξεις προς μια μεριά. Ακόμα και το level design παίζει ρόλο. Αυτό είχε φανεί πολύ έντονα σε ένα mod του Skyrim που είχα παίξει με custom dungeon. Ήταν ένας τυπάς που ήθελε να φτιάξει ένα τεράστιο και ενδιαφέρον dungeon,και πράγματι από άποψη λειτουργική και αισθητική τα κατάφερε. Ο σχεδιασμός του dungeon ήταν περισσότερο κάτι ανάμεσα σε στύλ Zelda OoT και Castlevania,με παγίδες,γρίφους και platform sections παρά κλασσικού τύπου Elder Scrolls. Παρ' όλα αυτά όμως ο modder σκέφτηκε να κάνει κάτι χωρίς να υπολογίσει σωστά: Υπάρχει ένας τεράστιος χώρος ο οποίος είναι κατακόρυφος,και σκοπό έχει από τη μια να δώσει έμφαση στο platforming (άμα πέσεις από τόσο ψηλά άντε να το κάνεις απ την αρχή) και απ την άλλη,ώστε άμα φτάσεις τελικά εκεί ψηλά στη κορυφή,να μπορείς να κοιτάξεις κάτω όλο το αχανές μέρος από όπου πέρασες για να θαυμάσεις τη θέα... Απο καλλιτεχνικής άποψης ήταν έξυπνο αυτό που έκανε,αλλά με τόσες παγίδες,και ενεργά prefabs που είχε βάλει να τρέχουν, κάθε φορά που γύριζες να κοιτάξεις προς τα εκείνη τη μεριά το παιχνίδι από smooth γινόταν παρουσίαση slides. Γιατί υπήρχε λόγος που η Bethesda δεν έφτιαξε τεράστια μέρη με τόσα πολλά traps μαζεμένα σε 1 μόνο δωμάτιο,και που γενικά δεν έφτιαχνε τόσα δωμάτια. Το θέμα είναι πως η μηχανή του παιχνιδιού λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε όταν είσαι σε ένα dungeon να "φορτώνει" και να κάνει render ότι φαίνεται μονάχα στην οθόνη. Με αυτό το τρόπο λοιπόν άμα φτιάχνει μικρά δωμάτια πάντα περιτρυγιρισμένα από τοίχους, με άντε 1 trap ή 1 puzzle σε κάθε δωμάτιο,δεν τρέχει τίποτα. Μόλις πας στο επόμενο δωμάτιο,σταματά να είναι rendered στη μνήμη το προηγούμενο. Με το να έχει φτιάξει όμως ο modder ένα τεράστιο δωμάτιο και να το έχει φορτώσει με τόσα πράματα,άμα κάποιος γυρίσει να το κοιτάξει όλο μαζί,όλα τα πράγματα που θα έχει αυτό θα πρέπει να γίνουν render. Και φυσικά άλλο να πρέπει να κάνει render το σύστημα 1 παγίδα,και άλλο 60. Το δίδαγμα αυτού του παραδείγματος που έθεσα είναι ότι μερικές φορές το frame rate μπορεί να πέσει ακόμα και αν ο κώδικας είναι καλός,λόγο υπερβολής στο level design. Και αυτός (frame rate) είναι και ένας λόγος που η Bethesda δεν έφτιαξε τον εμφύλιο πόλεμο στο παιχνίδι όπως θα έπρεπε να είναι,με 100άντες npcs από τη μια μεριά και από την άλλη να δίνουν πραγματικές μάχες. υ.γ. btw, αναρωτιέμαι τι σόι coding optimization έχουν κάνει στην Croteam και μπόρεσαν να σχεδιάσουν το Serious Sam 3 ώστε να μπορούν να φαίνονται στην οθόνη ακόμα και πάνω από 100 εχθροί ταυτόχρονα,χωρίς να γίνεται το παιχνίδι unplayable... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Καλά κάνεις και δίνεις τροφή για σκέψη Για το AFR, λένε beyond AFR. Και ναι το ασύμμετρο είναι κάτι που θα θέλαμε να δούμε σε σειρά εφαρμογών αλλά και παιγνίων φυσικά όχι μέσω AFR. Ας πούμε ότι θεωρητικά θέλουμε να έχουμε 3 κάρτες γραφικών και 3 οθόνες. Μπορούμε να αναθέσουμε σε κάθε μια κάρτα γραφικών να κάνει render μόνο τη δική της οθόνη? Όχι AFR δηλαδή. SFR style σε 3 tiles/clusters. Σήμερα όχι τόσο εύκολα. Τι θα θέλαμε τεχνολογικά για να κάνουμε κάτι αντίστοιχο ? Ένα πιο Low level API καταρχάς Οι αλλαγές στον MC φαίνονται να είναι στη σωστή κατεύθυνση Η εξάλειψη του CF Bridge επίσης στην σωστή κατεύθυνση Μόνο αυτά? Όχι, θα θέλαμε και πολλά άλλα για το συγκεκριμένο παράδειγμα, όπως καλύτερος χρονισμός. Έχει άλλες χρήσεις το ασύμμετρο? Σίγουρα ειδικά καθώς πια όλα τα cpu γίνονται APU/SoCs Είναι οι παραπάνω τεχνολογίες πανάκεια? όχι φυσικά, ούτε καν λόγος για να επιλέξει κανείς σήμερα αρχιτεκτονική. Αλλά τεχνολογικά οι παραπάνω αλλαγές είναι προς μια σωστή κατεύθυνση, έχουν τα θετικά τους, και είναι ευπρόσδεκτες ΙΜΗΟ. Αν θέλεις να βάλεις επικεφαλίδα στην παρουσίαση είναι απλό: Πως θα την "πούμε" στην Intel και από λίγο και στην Microsoft & NV. Bασικά όλα μας φταίνε και ο πώλος μας πονεί..... Ξέρεις καλά ότι είμαι αρκετά nerd για να υποστηρίζω εγκάρδια νέες τεχνολογίες και λύσεις. Αλλά όπως θα πω και παρακάτω πάντα με μέτρο και μέσα σε λογικά πλαίσια. Single frame rendering χωρίς hw support = ξέχνα το. Σκέψου το λίγο το τελευταίο και θα καταλάβεις γιατί. Θέλεις τουλάχιστον ένα πυρήνα με λογική "οροφοκόμου/butler" για να οργανώνει, συμμαζεύει & αναθέτει Το δίδαγμα αυτού του παραδείγματος που έθεσα είναι ότι μερικές φορές το frame rate μπορεί να πέσει ακόμα και αν ο κώδικας είναι καλός,λόγο υπερβολής στο level design. Και αυτός (frame rate) είναι και ένας λόγος που η Bethesda δεν έφτιαξε τον εμφύλιο πόλεμο στο παιχνίδι όπως θα έπρεπε να είναι,με 100άντες npcs από τη μια μεριά και από την άλλη να δίνουν πραγματικές μάχες. υ.γ. btw, αναρωτιέμαι τι σόι coding optimization έχουν κάνει στην Croteam και μπόρεσαν να σχεδιάσουν το Serious Sam 3 ώστε να μπορούν να φαίνονται στην οθόνη ακόμα και πάνω από 100 εχθροί ταυτόχρονα,χωρίς να γίνεται το παιχνίδι unplayable... ΄Αλλο να έχεις εκατοντάδες εχθρούς να σου την πέφτουν όπως στο SS3 και άλλο να θέλεις να σου την πέφτουν διαστημικά σκάφη από πολλαπλούς γαλαξίες και να μπορείς και να βλέπεις τον εξωγήινο στην άλλη άκρη του σύμπαντος να ξύνει τον πρωκτό του. Ακριβώς το ίδιο πράγμα λέω και εγώ όπως στην πρώτη σου παράγραφο και στην προηγούμενή μου συμμετοχή. Το ρητό είναι μέτρον άριστον και όχι μέτρον αχάριστον 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Δεν ξέρω αν πρέπει σε αυτό το thread να το γράψω αυτό, αλλά το daydream μου στην παρούσα φάση είναι Mantle + GSync. Αν νιώσει η Nvidia και φτιάξει ένα thin level driver για το Mantle (που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην το κάνει τώρα που βγήκε στην φόρα ότι δεν απαιτείται η GCN αρχιτεκτονική... εκτός κι αν είναι τόσο stubborn όσο δεν πάει), τότε απλά <<Ναι γ@μώ το στανιό μου μέσα>> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Αν θέλεις να βάλεις επικεφαλίδα στην παρουσίαση είναι απλό: Πως θα την "πούμε" στην Intel και από λίγο και στην Microsoft & NV. Bασικά όλα μας φταίνε και ο πώλος μας πονεί..... Ξέρεις καλά ότι είμαι αρκετά nerd για να υποστηρίζω εγκάρδια νέες τεχνολογίες και λύσεις. Αλλά όπως θα πω και παρακάτω πάντα με μέτρο και μέσα σε λογικά πλαίσια. Single frame rendering χωρίς hw support = ξέχνα το. Σκέψου το λίγο το τελευταίο και θα καταλάβεις γιατί. Θέλεις τουλάχιστον ένα πυρήνα με λογική "οροφοκόμου/butler" για να οργανώνει, συμμαζεύει & αναθέτει Ναι φυσικά δεν έλυσαν τα πάντα το γραφω και εγώ, Αλλά αρνητικός δεν είμαι – αχρείαστες εντελώς δεν είναι Και δείχνουν μια κατεύθυνση Αυτό που λείπει κύρια τα τελευταία χρόνια στην AMD, καθώς κάθε φορά που δείχνει να έχουν κατεύθυνση, κάπως λοξοδρομούν, μετα το κανα θυμουνται , μετα αλλάζουν δρόμο. Τουλάχιστο κάποια από αυτά τα δομικά blocks , τα νέα API, και οι αλλαγές στο mc είναι ευπρόσδεκτες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Κάτσε ρε john να δούμε πως θα τα πάει το mantle, μην βιάζεσαι.Για το G-sync είμαι πιο σίγουρος ότι θα αξίζει αλλά το πρώτο θα πρέπει να το δούμε εν δράσει πρώτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Δεν ξέρω αν πρέπει σε αυτό το thread να το γράψω αυτό, αλλά το daydream μου στην παρούσα φάση είναι Mantle + GSync. Αν νιώσει η Nvidia και φτιάξει ένα thin level driver για το Mantle (που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην το κάνει τώρα που βγήκε στην φόρα ότι δεν απαιτείται η GCN αρχιτεκτονική... εκτός κι αν είναι τόσο stubborn όσο δεν πάει), τότε απλά <<Ναι γ@μώ το στανιό μου μέσα>> To ότι δεν απαιτείται GCN είναι το ένα σκέλος, το άλλο θα ήταν ότι ένα low level API γραμμένο & ραμμένο πάνω στο GCN θα μπορούσε θεωρητικά να χρησιμοποιηθεί και σε άλλη αρχιτεκτονική αλλά γιατί θα πρέπει να έχει ντε και καλά και όφελος; Γιατί εμένα μου λέει ότι θα μπορούσε να έχει εξαιρετικά σπάνια μικρό όφελος, τις περισσότερες φορές τίποτα και μια στις τόσες να χειροτερεύει κιόλας; Μήπως κολλάει εδώ το ρητό του Αρκά ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα; Δεν μπορεί να διαδίδουν τέτοιες πίπες χωρίς να το σκέφτονται καν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 tmjuju άστον τον Αίλουρο τον party pooper+killjoy ρε αν και καλά κάνει και σχολιάζει όπως σχολιάζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Ναι φυσικά δεν έλυσαν τα πάντα το γραφω και εγώ, Αλλά αρνητικός δεν είμαι – αχρείαστες εντελώς δεν είναι Και δείχνουν μια κατεύθυνση Αυτό που λείπει κύρια τα τελευταία χρόνια στην AMD, καθώς κάθε φορά που δείχνει να έχουν κατεύθυνση, κάπως λοξοδρομούν, μετα το κανα θυμουνται , μετα αλλάζουν δρόμο. Τουλάχιστο κάποια από αυτά τα δομικά blocks , τα νέα API, και οι αλλαγές στο mc είναι ευπρόσδεκτες. Εγώ πάλι έχω να σου πω ότι με άλλες παραμέτρους πάντα σχεδόν τα πάντα κάνουν έναν κύκλο και ξεκινάνε από εκεί που αρχίσανε. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε low level APIs είχαμε αρκετά στο παρελθόν και είδαν οι ίδιοι οι δημιουργοί ότι είναι φορές πιο πρακτικό να έχουμε ένα & μονάδικο API για όλες τις αρχιτεκτονικές. Το ότι τα συνηθισμένα API έχουν αρκετά μεγάλο overhead δεν είναι κάτι καινούργιο. Τώρα αν πραγματικά μου χρειάζεται ένα low level API για να δικαιολογήσω ευκολότερο τις σχεδιαστικές αποφάσεις της AMD για εξαπύρηνους και οκταπύρηνους επεξεργαστές άσε να έχω τις επιφυλάξεις μου. ΄Οπως είπα αναρωτιέμαι πραγματικά αν πρέπει να έχω την δυνατότητα για 100 χιλιάδες batches. tmjuju άστον τον Αίλουρο τον party pooper+killjoy ρε αν και καλά κάνει και σχολιάζει όπως σχολιάζει. Διασκέδαση είναι η τέχνη του να κουράζεσαι τις ώρες της ανάπαυσης. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Κάτσε ρε john να δούμε πως θα τα πάει το mantle, μην βιάζεσαι.Για το G-sync είμαι πιο σίγουρος ότι θα αξίζει αλλά το πρώτο θα πρέπει να το δούμε εν δράσει πρώτα. Στην παρούσα φάση μιλάει ο 'ενθουσιασμένος' εαυτός μου που ελπίζει στα ιδανικά σενάρια όσον αφορά τόσο το GSync όσο και το Mantle Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Στην παρούσα φάση μιλάει ο 'ενθουσιασμένος' εαυτός μου που ελπίζει στα ιδανικά σενάρια όσον αφορά τόσο το GSync όσο και το Mantle Nα περιμένεις να βγούνε PC oθόνες LED για να γλυτώσεις την επένδυση στο gsync και το παλίο μου παλτό; Καινούργιο μου καλαθάκι και που να σε κρεμάσω μέχρι να την βαρεθούν και αυτή την καραμέλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Edit:Το χει βάλει ο Αίλουρος το άρθρο στο hardware.fr με Mantle-Oxide Απλοποιημένα εδώ http://gearnuke.com/in-depth-look-at-amd-mantle/ Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2013 από Millennium Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα