Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι ο μόνος που τρομάζει από αυτήν την ιδέα?:o. Μπορεί να είναι διαφημιστικό κόλπο αλλά κάποτε θα γίνουν όλα αυτά και αυτό μπορεί σε λιγότερα από 5-10 χρόνια.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πως καταφερνουμε παντα μια ειδηση μελλοντικης τεχνολογιας να την προσαρμοζουμε με τη μια στο σημερα, και ειδικοτερα στην ελληνικη πραγματικοτητα (αρα να τη βγαζουμε χωρις δευτερη κουβεντα αεφικτη), ειναι κατι που μονο οι ψυχιατροι μπορουν να το λυσουν.

Δημοσ.

Χαζομάρες.

Είναι σαν να διαβάζω "ειδήσεις" και ανακοινώσεις για ιπτάμενα αμάξια,αυτοκινούμενες πολυθρόνες και λοιπούς πράσινους ίππους.

Σαν ιδέα είναι "επαναστατικό"(που λέει ο λόγος γιατί από τουλάχιστον το 1910 φανταζόταν οι άνθρωποι ιπτάμενο ταχυδρομείο που παραδίδεται από σπίτι σε σπίτι),αλλά περισσότερο από κάθε άλλο είναι PR φούσκα.

 

Ας πάρουν πρώτα την άδεια της FAA στο 'Murica για να πετάν τα έμφορτα UAV στο κέντρο των πόλεων at-the-deck και μετά ας μιλήσουμε για το πως θα βρίσκουν το σπίτι ή εάν οι κάτες τρομάζουν και επιτίθενται σε πακέτα...

Δημοσ.

Τα droids θα κυριαρχήσουν σε πλήθος εφαρμογών τα επόμενα χρονια. Η απλοτητα λειτουργίας τους κ η ευκολία αυτοματισμου τους τα κάνει ιδανικά για να αποτελέσουν μέρος της "ψηφιοποίησης" της πραγματικότητας που θα συντελεστει στον 21ο αιωνα.

Λεπτομέρειες και προβλήματα θα λυθούν τα επομενα χρόνια, αφου το κινητρο για τις εταιρίες και η ευκολία για τους καταναλωτες θα ειναι μεγαλα.

Δημοσ.

Επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά με αυτά, σας λέω πως είναι 100% απίθανο να δωθεί άδεια γι'αυτό το concept που διαφημίζουν οι Amazon, η DHL και η UPS.

 

Προβλήματα που υπάρχουν:

1) Απαγορεύεται η πτήση χωρίς άδεια από την υπηρεσία πολιτικής υπηρεσίας παρά μόνο σε αεροδρόμια αερομοντελιστών.

2) Δεν μπορείς να το προσγειώσεις κάπου μόνο με την διεύθυνση.

3) Δεν μπορείς να δώσεις τις συντεταγμένες προσγείωσης από το GPS του κινητού. Ένα τυπικό GPS έχει απόκλιση 10μ, άρα οι συντεταγμένες μπορεί να αντιστοιχούν στο οικόπεδο του γείτονα ή στο διπλανό σχολείο.

4) Δεν μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει κάτι στον χώρο προσγείωσης (παιδί, σκυλί, κτλ).

5) Το κόστος των μπαταριών τους είναι μεγάλο. Ένα τυπικό σετ κάνει πάνω από 100€ και αντέχει τυπικά για 300~500 φορτίσεις.

6) Οι έλικες είναι αναλώσιμοι οπότε αυξάνεται επιπλέον το κόστος λειτουργίας.

7) Το βασικότερο: Έστω πως πηγαίνει για μια παράδοση και το κλέβει ο ιδιοκτήτης ή ο γείτονας μόλις προσγειωθεί. Ποιος θα χρεωθεί τον λογαριασμό;

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά αυτό είναι το υπάρχον καθεστώς. Στο αρθρο λεει οτι θα υπάρξει προετοιμσία 2 ετών και συμφωνία με τους σχετικούς οργανισμους στην Αμερική.

 

Πιστεύω η πολιτική τους θα είναι 2 επιλογές: κλασσικές ταχυμεταφορές ή droid σε περίπτωση που μπορεί ο χώρος του πελάτη να το υποστηρίξει με δική του ευθύνη.

Δημοσ.

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά αυτό είναι το υπάρχον καθεστώς. Στο αρθρο λεει οτι θα υπάρξει προετοιμσία 2 ετών και συμφωνία με τους σχετικούς οργανισμους στην Αμερική.

 

Πιστεύω η πολιτική τους θα είναι 2 επιλογές: κλασσικές ταχυμεταφορές ή droid σε περίπτωση που μπορεί ο χώρος του πελάτη να το υποστηρίξει με δική του ευθύνη.

 

Σε πολλές χώρες του εξωτερικού όπως και στην αμερική υπάρχει συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο για τις πτήσεις.

Η πτήση τους δεν επιτρέπεται παντού, υπάρχουν απαγορευμένες ζώνες.

Ακόμα και εκτός των απαγορευμένων ζωνών η πτήση γίνεται μόνο από εξειδικευμένους χειριστές UAV που έχουν πάρει την ειδική άδεια (απαιτείται εκπαίδευση και εξετάσεις, όπως γίνεται και με τους κανονικούς πιλότους).

 

Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πιο αυστηρά, η πτήση τους επιτρέπεται μόνο σε απόσταση 3χλμ από αεροδρόμια αερομοντελιστών χωρίς άδεια, διαφορετικά καταθέτεις σχέδιο πτήσης, περιμένεις έγκρισή και μετά πετάς.

 

Για να δωθεί η άδεια χρήσης για εμπορικούς σκοπούς πρέπει:

1. Να είναι 100% αξιόπιστα στην πτήση, μην πέσουν κατά λάθος σε κανένα κεφάλι.

2. Να εξασφαλιστεί πως δεν θα πετάξουν πάνω από απαγορευμένη περιοχή.

3. Να εξασφαλιστεί πως δεν θα έχουν κάμερες (διαφορετικά εμπίπτουν στην κατηγορία κατασκοπευτικού εξοπλισμού και θέλουν άδεια και από το υπουργείο αμύνης).

4. Να τα χειρίζεται αδειοδοτημένος χειριστής.

5. Να υπάρχει σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας ώστε να αποφευχθούν τυχόν εναέριες συγκρούσεις.

6. Να υπάρχει πλήρης 3D χαρτογράφηση της περιοχής, συμπεριλαμβανομένων κτηρίων, δέντρων, πυλώνων, καλωδίων και κάθε λογής εμποδίου όπου θα μπορούσε να χτυπήσει το UAV.

...

 

Μπορώ να συνεχίσω με τις ώρες να αναφέρω περιορισμούς στο θέμα.

Όπως είπα έχω ασχοληθεί επαγγελματικά και μπορώ να πω πως περισσότερο χρόνο καταναλώνω για να ενημερώνομαι για την νομοθεσία, τους κανονισμούς και τις διαδικασίες παρά για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Είμαι κατάπληκτος που έχουμε τεράστια μυαλά και πάνε χαμένα ..........μέσα σε ένα φόρουμ βγάλαμε κιόλας το project. Άχρηστο ,δύσκολο να πραγματοποιηθεί,έχουμε βρει όλα τα προβλήματα και τους λόγους που θα.αποτέχει ....είμαστε τελικά μεγάλα μυαλά , σιγά τώρα μην μας το παίξουν έξυπνα τα γατάκια με τα μπακάλικα τους και κάτι ψιλοτζιροθς μερικών δισεκατομμυρίων....τη να μας πουν τα καημένα . Κρίμα με τόσα μεγάλα μυαλά όλα να πληγώνουν κατά διαόλου . Αλλά όπως είπε και ένας γνωστός ακόμα και στο καφενείο του χωριού θα βρεις τον εξυπνάδας που ξέρει μέχρι και για τα διαστημικά προγράμματα της ΝΑΣΑ ........

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...