Προς το περιεχόμενο

No Man's Sky


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, alet είπε

Εμένα μου άρεσε γιατί μου αρέσει το sandbox αλλά ναι το παιχνίδι δεν είναι για όλους.
Πάντως  νομίζω έχουν ρεφάρει εδω και καιρό για την κακή αρχική κυκλοφορία (που τουλάχιστον ήταν early access) και δεν θα τους έλεγε και κανένας τιποτα αν κυκλοφορούσαν ενα paid expansion ας πουμε. 

δε θυμάμαι πόσο το είχα πάρει, 5€ στα κλειδάδικα; Κάτι τέτοιο. Πάλι τόσα θα έδινα μόνο 😛 .

  • Απαντ. 712
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, alet είπε

Εμένα μου άρεσε γιατί μου αρέσει το sandbox αλλά ναι το παιχνίδι δεν είναι για όλους

Το παιχνίδι εκπλήρωσε και με  το παραπάνω τις αρχικές υποσχέσεις των δημιουργών. Τώρα αν κάποιοι δεν κατάλαβαν την περιγραφή και και δεν είδαν σχετικά βίντεο, κρίμα γιατί έπαιξαν ένα παιχνίδι που δεν ήταν για αυτούς. Οι υπόλοιποι το απολαύσαμε και προσωπικά τέτοια χρόνια υποστήριξη και προσθήκες δεν τις περίμενα. 

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Και μέχρι και ο Sean Murray μιλάει για το συγκεκριμένο update:


Tο νέο update για το παιχνίδι, ονόματι Worlds - Part I που φέρνει το NMS στην έκδοση 5.0, φέρνει μαζί του αρκετές αλλαγές στους κόσμους (όπως λέει και το όνομα) που βρίσκουμε.

Νέα ζώα, ανανεωμένα σύννεφα (μμμ, αφράτα σαν βαμβάκι :D), ανανεωμένο νερό που κυματίζει και αφρίζει (ναι, είναι κάτι που δεν είχε με τις flat θάλασσες), αέρα που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον και το νερό,  μεγαλύτερες ποικιλίες σε μερικά είδη κόσμων που υπήρχαν ήδη ( στα patch notes δείχνουν ερήμους, πλανήτες με υπερβολικά τσουχτερές θερμοκρασίες και πλανήτες με τροπικά κλίματα, ραδιενεργούς και καμμένους κόσμους) και έχουμε τώρα και νέους κόσμους με τοξικό κλιμα (όχι, δεν είναι μέσα στο Twitter -δεν το λέω Χ που να με φάτε-), . Επίσης νέα χρώματα για ουρανούς την μέρα και την νύχτα, νέα χρώματα για τις θάλασσες και βελτιωμένα ατμοσφαιρικά εφέ. Και νέα ποικιλία σε ...σκαθάρια που θα βρίσκουμε, που άλλα θα είναι ειρηνικά και άλλα όχι τόσο. Επίσης λέει υπάρχουν νέες βασίλισσες που οδηγούν τον σκαθαροστρατό τους σε αρκετούς πλανήτες και θα μας φτύνουν. Οπότε όσοι έχετε κακές αναμνήσεις από Bile και Nursing Spewers από το Helldivers 2... :P

Επίσης αρκετές Quality of Life αλλαγές, όπως να μπορούμε να μετονομάσουμε τις ανακαλύψεις μας αφού τις έχουμε κάνει upload, customisation των Solar Ships, πιο λεπτομερείς σκιές σε σχέση με την θέση του ήλιου, νέο HUD display για όταν μαχόμαστε με Sentinel Walkers, νέα τεχνολογία (δεν έψαξα ακόμα, αλλά μάλλον θα είναι module) που αφήνει τα σκάφη μας να μένουν πάνω από την θάλασσα (μάλλον το να προσθαλασσωθούν ήταν πολύ δύσκολο τεχνικά, οπότε ίπτανται λίγο πάνω από το νερό) και νέες ηλιοροφές για τα κτίριά μας, όπως και υποβρύχιες βάσεις (αν θυμάμαι καλά, μπορούσαμε να κάνουμε "υποβρύχιες" βάσεις, αλλά ήταν μια περίεργη κατάσταση που το νερό πέρναγε μέσα. Άρα τώρα θα μπορεί ο καθένας να κάνει βάσεις στο νερό χωρίς τέτοια προβλήματα). Και μπήκε και υποστήριξη για DLSS3 (νόμιζα ότι είχε ήδη; Δεν θυμάμαι...).

Φυσικά υπάρχει και νέα Expedition που είναι combat-oriented και κυνηγάμε τα χαρούμενα σκαθάρια που έγραφα πιο πάνω και από εκεί ξεκλειδώνουμε τα κομμάτια για το Liquidator Combat Mech που θα μπορούμε να κάνουμε upgrade στο Minotaur Mech μας.

Πολύ πιθανό ότι ξέχασα και κάτι, αλλά για Part 1, νομίζω ότι μπήκε πράγμα, θα βάλω το παιχνίδι να δω και από πρώτο μάτι.

Full Patch Notes: Worlds - Part I Update

  • Like 5
Δημοσ.

Άσχετο, αλλά μου άρεσε πολύ περισσότερο όταν στα trailer με τα upadates δεν είχαν κάποιον να περιγράφει αλά R*, αλλά είχε μόνο την φοβερή μουσική των 65daysofstatic. Το παρακάτω trailer π.χ. ούτε που ξέρω πόσες φορές το έχω δει. Από τα πιο αγαπημένα μου ever.

 

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Σε αυτό το μικρότερο update, tο καλοκαίρι τέλειωσε, άλλοι φεύγουν από την θάλασσα και άλλοι... πάνε σε αυτήν (ή σε λίμνες), για ψάρεμα!


Έχουμε νέο όχημα το...χμ... 'Exo-skiff' (space βάρκα :P) για να μπορούμε να πηγαίνουμε βαρκάδα edit: Δεν είδα να μπορούμε να το κουνήσουμε, αλλά δουλεύει σαν πλατφόρμα και 'ψυγείο' για κάμποσα ψάρια. και να ψαρεύουμε (που γίνεται και με το σκάφος μας, αν έχουμε βάλει το 'aqua jets' module από το προηγούμενο update), μπορούμε να βάλουμε παγίδες για τα ψάρια, να ψαρέψουμε μπουκάλια με μηνύματα, νέες συνταγές με τα ψάρια που ψαρεύουμε και νέα Expedition που εστιάζει στο ψάρεμα.

Full Patch Notes εδώ.

Edit 2: Εύκολο το ψάρεμα.
Μόλις μπει στο νερό ο φελός, ψάρια αρχίζουν να εμφανίζονται. Και χωρίς δόλωμα, τα ψάρια τσιμπάνε, η πετονιά έχει μπλε χρώμα και όταν τσιμπάνε δοκιμαστικά, φωτίζει κίτρινη, όταν πιάσουν για καλά, τεντώνει και γίνεται πράσινη. Εκεί απλά έχετε πατημένο το αριστερό κλικ μέχρι να έρθει το ψάρι σε εσάς. Τα δολώματα είναι για καλύτερη rarity και μέγεθος των ψαριών.
Δυστυχώς τα μοντέλα των ψαριών δεν αντιστοιχούν σε αυτά που ψαρεύετε (π.χ. colossal σαλάχι που ψάρεψα αλλά έμοιαζε με πέστροφα όταν ψάρεψα).

Σε κάποια φάση η θάλασσα είχε πολύ δυνατά κύματα και έπεσα από το skiff μου 2 φορές, γιατί κούναγε πολύ. :D

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Κάτι μικρότερο αλλά για κάμποσο κόσμο σημαντικό: Μπήκε και cross-save.

Και για 2 βδομάδες, expedition που θα δίνει πάλι την ευκαιρία σε παίχτες να αποχτήσουν το Normandy SR1 σαν frigate για τον στόλο τους.

 

  • Like 5
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Κάτι μικρότερο αλλά για κάμποσο κόσμο σημαντικό: Μπήκε και cross-save.

Και για 2 βδομάδες, expedition που θα δίνει πάλι την ευκαιρία σε παίχτες να αποχτήσουν το Normandy SR1 σαν frigate για τον στόλο τους.

 

Τι έχουν κάνει οι τυπαδες 😍! Τα καλύτερα 5€ που έχω δώσει ποτέ μου!

  • 2 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Πέρσι τον Ιούλιο είχαμε το No Man's Sky Worlds Part I, τώρα ήρθε το Part II.

  • Νέο πιο πολύπλοκο terrain (να δω αν οι βάσεις μου είναι ακόμα εκεί που τις άφησα :P )
  • Aνανεωμένο lighting system, που φαίνεται στην επιφάνεια των πλανητών, κάτω από το νερό, μέσα σε σπηλιές
  • Ωκεανοί με μεγάλο βάθος και νέα χλωρίδα που κάνει να φαίνονται λες και παίζουμε Subnautica (έχει και ιπποκάμπους, γιγάντιες σουπιές, σαλάχια, καβούρια ερημίτες, καραβίδες...πού στο καλό είμαστε, στην Γη; :P ). Κάτω από το νερό θα αλλάζει ο ήχος τώρα να γίνεται πιο ...υποβρύχιος, δεν θα βλέπουμε τόσο καλά και όπως προείπα...Subnautica; :P
  • Ζούγκλες. Χωρίς Ταρζάν αλλά με δικά τους δέντρα η κάθε μία.
  • Νέοι κόσμοι όπως gas giants (ή αέριοι γίγαντες, σαν π.χ. τον Δία και τον Κρόνο στο ηλιακό μας σύστημα), υδάτινοι κόσμοι (χωρίς τον Kevin Costner), τοξικοί κόσμοι, ξηροί κόσμοι παγωμένοι κόσμοι, κόσμοι που είναι ερείπια αρχαίων πολιτισμών και πλανήτες τιτάνες.
  • Νέα εχθρική χλωρίδα (επιτέλους!!)
  • Επίσης νέα μωβ ηλιακά συστήματα, που θέλουν το νέο Atlantid Drive module για να πάμε.

Quality of life:

  • Το παιχνίδι λένε φορτώνει πιο γρήγορα.
  • Νέα εφέ όταν εισερχόμαστε στην ατμόσφαιρα πλανητών.
  • Inventory sorting με όνομα, τύπο, χρώμα (!) ή πόσο πουλάει.
  • Οι συνταγές για φαγητά έχουν ανανεωθεί (δεν είμαι σίγουρος πώς, δεν μαγείρευα στο game συχνά).
  • Ο χειρισμός των exocrafts από πρώτο πρόσωπο είναι καλύτερος (δεν ξέρω πόσο).
  • Το Colossus exocraft (το 8τροχο όχημα που μάλλον φτιάξατε μια φορά και το αφήσατε στην βάση αν είστε σαν εμένα), μπορεί να γίνει upgraded με refinery 3 θέσεων, ώστε να επεξεργάζεστε πράγματα όσο οδηγείτε τριγύρω.
  • Μπορούμε να καλούμε το Nautilon (το υποβρυχιάκι μας) από πλατφόρμα που βάζουμε πάνω στο νερό, ώστε να μην κάνουμε τεράστια ταξίδια για να φτάσουμε κάπου με αυτό. Επίσης το ίδιο το Nautilon είναι πιο ευέλικτο και θα έχει το δικό του laser για υποβρύχια εξόρυξη.
  • Εκτός από το Nautilon, έχει βελτιωθεί και το κολύμπι σε ευελιξία, ανταπόκριση και "ευστοχία των multi-tools κάτω από το νερό", δεν θυμάμαι να είχα μεγάλο θέμα με το τελευταίο, αλλά το καλύτερο κολύμπι θα βοηθάει.
  • Όλα τα exocrafts θα μπορούν να βάλουν πάνω το νέο φλογοβόλο (χεχεχε).
  • Στην Anomaly, έχουμε νέα αγορά τροφίμων (δεν ανοίγει κάθε Παρασκευή μόνο).
  • Θα μπορούμε να βάζουμε σκάφη μας στα capital ships μας στην "ντουλάπα" ώστε να έχουμε χώρο για νέα (σίγουρα με το αζημίωτο σε materials).
  • Παρομοίως θα μπορούμε να φτιάξουμε "ράφι" για τα multi-tools μας, για να τα έχουμε μαζεμένα και να έχουμε χώρο για νέα.
  • Θα μπορούμε να κάνουμε favorite βάσεις και διαστημικούς σταθμούς για τους τηλεμεταφορείς.

Καινούργια αποστολή που μεγαλώνει το lore.

Υδάτινο boss (μια γιγάντια μέδουσα όπως φαίνεται) που βγαίνει αν ψαρέψουμε πολύ (?).
Milestones και αποστολές από fishing agents στους διαστημικούς σταθμούς και multiplayer αποστολές για τους ψαράδες. :D

Καινούργιοι περιβαντολλογικοί κίνδυνοι, γιατί δεν είχαμε αρκετούς. :P
Νέο mode: Abandoned. Που όπως λέει βγάζει όλες τι εξωγήινες μορφές ζωής (δεν ξέρω αν βγάζει και τους NPCs), για όσους θέλουν να είναι πολύ...μοναχοί.

Το νερό αναβαθμίστηκε πάλι, με αντανακλάσεις των πλανητών, συννέφων, κλπ, επάνω του. Ο φωτισμός κάτω από το νερό είναι καλύτερος και όπως γράφουν, σε μερικούς πλανήτες ο αφρός λάμπει (ουυυ). Επίσης κάνουμε κυματάκια ενώ κολυμπάμε στην επιφάνεια και τα σκάφη που πετάνε χαμηλά κάνουν επίσης κυματισμό από κάτω τους.
Τα μεγάλα κύματα αλληλεπιδρούν πιο ρεαλιστικά με τους παίχτες και αντικείμενα στην επιφάνεια του νερού. Και όταν βρέχει, θα πέφτουν οι σταγόνες στην επιφάνεια του νερού.

Γενικά πολύ πράγμα και αν κάτι με χαλάει είναι ότι π.χ. λένε για το νερό λίγο εδώ, λίγο 5 παραγράφους πιο κάτω και δεν τα έχουν όλα μαζεμένα και πρέπει να τα μαζεύω και να τα βάλω πίσω σε πράγματα που έχω ήδη γράψει. :P

Τα full patch notes: Worlds Part II: Introducing Update 5.5

Και ο Sean Murray πάλι μιλάει για το νέο patch:

Spoiler

 

Ουφ... Το έκανα install πάλι, για να δούμε. :P

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...