Undertaker25 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Μιλαμε βεβαια για παιχνιδι το οποιο ακομα και μετα απο 4 χρονια εχει κανονικα υποστηριξη και φυσικα εξακολουθουν να το παιζουν παρα πολλοι κατι που δεν ισχυει με το φθηνοτερο και αξιολογο torchlight 2. Ασε που το παιχνιδι απο οταν βγηκε ειναι στην ουσια αλλο παιχνιδι απο τις πολλες αλλαγες. Φίλε μου, δεν συνέκρινα την υποστήριξη του παιχνιδιού αλλά το πόσο πιστά είναι στη συνταγή του Diablo και πόσο απολαυστικά είναι ως RPG. Σε αυτούς τους τομείς, το Torchlight 2 κερδίζει με απείρως μικρότερο κόστος παραγωγής. To Diablo 3 είχε πέραση κυρίως σε νέους gamers, το Torchlight 2 σε πιο ρομαντικούς και harcore RPGάδες. Δεν ειναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι οπαδοί των Diablo προτίμησαν το Torchlight 2 και θεώρησαν το Diablo 3 πατάτα. Επίσης, πως είναι δυνατόν μια μικρή εταιρεία όπως η Runic Games να δείχνει την ίδια υποστήριξη σε έναν σχετικά φθηνό offline τίτλο με μια εταιρεία κολοσσό με budget δισεκατομμυρίων δολαρίων όπως η Blizzard σε έναν αποκλειστικά online τιτλο που πούλησε το βάρος κάθε φυσικού αντιγράφου σε χρυσό. Βέβαια, γούστα ειναι αυτά. Σόρυ για το οφ-τοπικ. Το κλείνω εδώ.
ultraex2003 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 το πατσακι εχει βγει παιδες ! http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/701333/No-Man-s-Sky-update-3-REVEALED-No-Man-s-Sky-Patch-notes-for-PS4-and-PC Update 1: UPDATE: AMD Phenom Support Thousands of lines of assembly have been rewritten to support AMD CPUs. The game code no longer relies on anything above SSE 2, Havok Physics has also now created new libs. Game is now confirmed working on Phenom CPUs. UPDATE: Mouse Smoothing Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”. It now defaults to off. If you feel the framerate is "slow" or "lumpy", please make sure that this is turned off (it helps players with sub-30 fps) UPDATE: Improved Performance On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved. On CPUs with 8 threads, performance has also been significantly improved. UPDATE: Radeon 6xxx Added support for this GPU, which doesn't support OpenGL 4.5 fully. UPDATE: Player Saves Help to recover some player saves which had been lost or corrupt. Alt-Tab has improved Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved. Shader Caching Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards Max FPS Cap On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved. Intel GPU Detection We do not currently support Intel GPUS. We are working on this for a future patch, to expand our min spec. In the meantime, the game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected. Gsync Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users
Fulgore Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Το Diablo 3 συγκρινεται με το Torchlight 2 προφανως οχι με το 1 .Επισης ειναι λογικο πολλοι να επαιξαν(μεσα σε αυτους και εγω)το Torchlight 2 γιατι σε καθε steam sales το παιρνεις εδω και καιρο με 5μολις ευρω. Και παλι ομως οσο αξιολογο και καλο παιχνιδι να ειναι(που ειναι)αν δεν εχεις απο πισω την υποστηριξη(καλως ή κακως)το παρατας,πολυ πιο γρηγορα απο το Diablo 3. Απλα το Diablo 3 ειχε την ατυχια να εχει μεγαλο ονομα λογω του Diablo 2+το οτι πουλησε τρελα day one+το always online κλπ κλπ και το πηρε τοσο ασχημα η μπαλα. Τελος το off topic και απο μενα. Το Torchlight 2 παντως κοστολογηθηκε σαν indie παιχνιδι σε σχεση με το Diablo 3 δεν το χρεωσαν 60ευρω αλλιως τοτε δεν θα το αγοραζε σχεδον κανεις
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Οι νέοι Forceware πάντως το χαντάκωσαν...
-TRANE- Δημοσ. 19 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2016 http://www.dsogaming.com/news/no-mans-sky-controversy-did-hello-games-lie/
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2016 Σε ποια πλατφορμα ειναι το γραφημα?
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2016 No Man’s Sky – Patch #3 changelog revealed, new major patch coming next week
ultraex2003 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2016 αντε να βγει και κανα πατσακι ακομα ουτε με τους 16.8.2 δε κουνιετε η 2η καρτα !!!
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2016 No man's sky frame drops Γειά σε όλα τα μέλη του ινσομνια.Έχω το εξής σύστημα: CPU:intel core i5 6500 3.2 ghz RAM:8gb DDR4 2133 mhz GPU:r9 380 gigabyte g1 gaming(4gb) SSD:120 gb δεν θυμαμαι μοντελο(για το λειτουργικό) hdd:seagate 1 tb(εκεί βάζω τα games) PSU:500 WATT Thermaltake 80 plus bronze Όπως λέει ο τίτλος ενώ το game τρέχει κοντά στα 62-68 fps ξαφνικά πέφτει στα 20.Το θέμα είναι ότι γίνεται αρκετά συχνά.Τι λέτε να φταίει; (Oι drivers της gpu είναι αναβαθμισμένοι προ ολίγων ημερών)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα