ektelion Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Κρίμα, πραγματικά κρίμα, γιατί είχα πολλές ελπίδες για αυτό το παιχνίδι. Και δεν αναφέρομαι στα τεχνικά προβλήματα, αυτά πιστεύω ότι θα στρώσουν εν καιρώ. Άλλωστε προσωπικά έχω σταματήσει τα pre-orders και τις day one αγορές εδώ και χρόνια (π.χ. χθες τερμάτισα το Remember Me). Περισσότερο ελλείψει χρημάτων/χρόνου, αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ κι εκεί, ακόμη κι αν είχα χρήματα και χρόνο, πάλι στην ίδια πρακτική θα κατέληγα. Απλά, περίμενα το παιχνίδι κάπως πιο ενδιαφέρον, με μεγαλύτερη ποικιλομορφία κι εξέλιξη στο gameplay του. Ως φαίνεται είναι από τις κλασικές περιπτώσεις που είναι τεράστιο σε κατακόρυφη κλίμακα και ανύπαρκτο σε οριζόντια. Το procedurally generated δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεται ως θετικό. Προσωπικά προτιμώ έναν ζωντανό, βαθύ, σμιλεμένο με μεράκι και προσοχή στη λεπτομέρεια κόσμο (κι ας μην είναι πια και τοοοοοσο τεράστιος), παρά ένα τυχαίο κολάζ από όμορφα - granted - κομμάτια ενός παζλ. 5
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 1 μηνα delay για optimization με Early Access release στα 20 euro και τέλος, ούτε bad press ούτε αρνητικά review, αλλα greed κακό πράγμα αδελφέ. Συγκρίνετε ο τυπάς με Dead Hall 3
jessejames Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Μιας και έχουμε την ιδιαίτερη ικανότητα να κοστολογούμε ένα παιχνίδι, βάση "ότιναναι" κριτηρίων, εγώ λέω ότι πρέπει να κάνει 46,38 ευρώ. φυσικα και εχουμε την ικανοτητα να κοστολογουμε και να κρινουμε αν αξιζει η οχι ενα game την αρχικη του τιμη!!Δηλαδη θα πρεπει να δεχτω οτι indies τιτλοι κοστολογουνται οπως ναυαρχιδες του gaming (witcher 3) οταν πρωτοκυκλοφορουν?
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Μονο στα χαρτιά είναι indie, αδύνατο να πιστέψω ότι είναι publisher η Hello Games και η Sony έκανε μονο distribution. Αυτό που είχε πει ο Zeniath νομίζω είναι το πιο "balanced" κριτήριο για τιμή, ώρα και euro.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Παιδια αυτο με το κοστολογιο πρεπει ν σταματησει νμζ...δεν καταλαβα δλδ γτ οι ιδεες μιας ομαδα 10 ατομων να κοστολογουνται φθηνοτερα απο τις ιδεες μιας ομαδας 200 ανθρωπων?Η το αντιθετο...Γιατι επειδη μια "μεγαλη" ομαδα που μου πεταει τα ιδια και τα ιδια σκουπιδια στην μαπα απλα με reskin να πρεπει να αξιζει παραπανω απο μια μικρη ομαδα που μου πεταει το Inside και δεν ξερω τι μου ξημερωσε...η το Firewatch!Η μονη λυση ειναι ο καθενας να αξιολογει τι θα αγορασει και ποσο κοστιζει και να το παιρνει τοτε που πιστευει οτι αξιζει το παιχνιδι.Στην περιπτωση που επισης δεν ξερεται τι να περιμενετε ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ PRE-ORDER και μετα κραζετε κιολας?Δεν με νοιαζει αν ο δημιουργος του παιχνιδιου ειναι ο χειροτερος ψεφτης ολων των εποχων!Με νοιαζει που εγω εχω κριτικη σκεψη εχω το μυαλο και θα περιμενω να δω τι θα μου ξημερωσει με αυτο το παιχνιδι και δεν θα παω στο ακυρο να ριξω preorder επειδη ειχε ωραιο trailer σε 3 E3! 2
Fulgore Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Στο δευτερο κομματι συμφωνω απολυτα με την ιδεα των Pre order,ειδικα σε παιχνιδια που μονο απο trailer τα εχουμε δει κυριως και ειναι επιφοβα(και φυσικα ζητανε και τοσα λεφτα). Βασικα η Pc εκδοση ειναι και ακριβοτερη απο αυτη του ps4 ετσι οπως ειναι τα πραγματα(τα καλα των κουτατων παιχνιδιων). Αλλα γιατι 60ευρω ρε γαμωτο. Γιατι οχι 40ευρω στο pc αφου ειναι και digital only?Ε οχι να πληρωνουμε και παιχνιδια ακριβοτερα απο τις κονσολες(οπως οι χαζομαρες της MS,digital only quantum break 70ευρω...). Τελος κατι αλλο που με εχει πραγματικα εκνευρισει ειναι που τα review παιχνιδιων που εχουν τεχνικα προβληματα γινεται παντα στις εκδοσεις για τις κονσολες. 64review στην Ps4 εκδοση και ουτε 1 στην pc εκδοση. http://www.metacritic.com/game/pc/no-mans-sky Γιατι ρε reviewers της κακιας ωρας?Το παιχνιδι δεν εχει βγει ηδη στην αγορα?Δεν πωλειται full price κανονικα?Γιατι δεν το κανετε review στην ''ανωτερη'' εκδοση γενικα των Multiplatform παιχνιδιων,και αν εχει χοντρα τεχνικα θεματα να βαθμολογισετε αναλογα? Αλλα ειναι οπως το λεγαμε οτι αν βαλουν την βαθμολογια που πραγματικα αξιζει σε τετοια παιχνιδια(ειδικα σε windows store παιχνιδια αλλα και σε αλλα τυπου Batman AK)τοτε θα τους γυρισουν την πλατη οι εταιριες απο πλευρας δωρεαν δειγματων παιχνιδιων για review ή προσκλησεων σε διαφορα event.... 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Για όσους θέλουν το καλύτερο "παιχνίδι"(δεν έχει gameplay πέρα από την εξερεύνηση) για space exploration(και μπόλικο θέαμα) η λύση είναι,το freeware κιόλας, Space Engine,όλα τα άλλα απλά είναι οδοντόκρεμες μπροστά του Το ξανάβαλα μετά από καιρό και damn, ακόμα το θέλω στο Elite. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Παιδια αυτο με το κοστολογιο πρεπει ν σταματησει νμζ...δεν καταλαβα δλδ γτ οι ιδεες μιας ομαδα 10 ατομων να κοστολογουνται φθηνοτερα απο τις ιδεες μιας ομαδας 200 ανθρωπων?Η το αντιθετο...Γιατι επειδη μια "μεγαλη" ομαδα που μου πεταει τα ιδια και τα ιδια σκουπιδια στην μαπα απλα με reskin να πρεπει να αξιζει παραπανω απο μια μικρη ομαδα που μου πεταει το Inside και δεν ξερω τι μου ξημερωσε...η το Firewatch! Όταν ασχολούνται 200 άτομα με ένα game, πρέπει να πληρωθούν 200 άτομα, ενώ όταν ασχολούνται 10, πρέπει να πληρωθούν 10, γι' αυτό τα ΑΑΑ games είναι ακριβότερα. Αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει, κουμάντο στο μαγαζί του κάνει ο καθένας όπως γουστάρει, ελεύθερη αγορά έχουμε. Ακριβώς επειδή έχουμε ελεύθερη αγορά, εγώ προσωπικά (και η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων πιστεύω) θα είμαι πολύ αυστηρότερος με ένα προϊόν που κάνει 60 ευρώ σε σχέση με ένα προϊόν που κάνει 5 ή 10 ευρώ, γιατί προφανώς τα 60 ευρώ με πονάνε περισσότερο από τα 5 ή τα 10. Στο game των 5 ευρώ έχω το περιθώριο να πω «δε ***, σιγά τα λεφτά που έδωσα», πράγμα που δεν ισχύει στο game των 40 ή των 60 ευρώ. Επομένως, μη μας τσαμπουνάνε ηλίθιες δικαιολογίες του τύπου «δέκα ανθρώποι είμαστε και τρέχουμε να προλάβουμε». Δεν μας ενδιαφέρει, να τρέξετε περισσότερο. Δεν το έχω πάρει το game, θα περιμένω να γίνει χώμα η τιμή του πρώτα, απλά το σκεπτικό μου εξηγώ. 7
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Όταν ασχολούνται 200 άτομα με ένα game, πρέπει να πληρωθούν 200 άτομα, ενώ όταν ασχολούνται 10, πρέπει να πληρωθούν 10, γι' αυτό τα ΑΑΑ games είναι ακριβότερα. Αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει, κουμάντο στο μαγαζί του κάνει ο καθένας όπως γουστάρει, ελεύθερη αγορά έχουμε. χαχαχ φιλε μου μακαρι να ισχυε αυτο που λες...αν πιστευεις οτι οταν ενα παιχνιδι φερει ας πουμε 1M εισπραξεις στην εταιρια που το βγαλει λενε 1.000.000/200 (ατομα που δουλεψαν για αυτο) τοτε 5000 στον καθενα μαλλον εισαι λιγο εξω απο αυτο που πραγματικα συμβαινει...Οσο για την ελευθερη αγορα,ειναι αυτο ακριβως που λεω κ εγω.Το θεμα ειναι εμεις πως την αντιμετωπιζουμε! 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δεν έγραψε αυτό, απλά το ότι τα 200 άτομα κοστίζουν περισσότερο από τα 10... 4
Moderators Praetorian Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Αυτό με τα άτομα που εργάζονται και το πόσο πληρώνονται είναι σχετικό. Πχ ναι μεν έχεις να πληρώσεις πολλά άτομα σε μια μεγάλη εταιρεία, αλλά μια μεγάλη εταιρεία έχει τυπικά και πολλά projects να τρέχουν παράλληλα με άτομα να μεταβαίνουν από project σε project αναλόγως τις ανάγκες, κάποια να δουλεύουν part-time, και επιπλέον κάποια ενδεχομένως να έχουν συμβάσεις για ένα μέρος ενός project και μετά από πχ εξάμηνο να ψάχνουν αλλού για δουλειά. Που σημαίνει ότι δεν πληρώνονται απαραίτητα όσο πχ 10 άτομα που δουλεύουν full time σε ένα project (....). Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι υπάρχουν πολλές παράμετροι, και έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέγονται. Επίσης, να προσθέσω εδώ και το ενδεχόμενο το παιχνίδι να είναι overpriced (που είναι, δεν έχω καμιά αντίρρηση σε αυτό) γιατί περίμεναν ακριβώς εξαιτίας του hype να κοντοσταθεί κάποιος πριν δώσει τόσα χρήματα και να ψάξει λίγο παραπάνω αν το αξίζει (με τα refunds βέβαια αυτό περιπλέκεται κάπως -- αλλά τουλάχιστον προς όφελος του καταναλωτή). Είναι παρόμοια λογική με τις υψηλές τιμές στα early access παιχνίδια. Στο οποίο επίσης συμφωνώ... καλύτερα να το έβγαζαν σε early access στην κατάσταση που είναι τώρα. Προφανώς, σε αυτό δύσκολα θα συμφωνούσε η Sony. 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 (επεξεργασμένο) Λογικό μετά την φόλα του Η1Z1. Εντωμεταξύ ένταξη απλά γελάω πια με τον πρόλογο...στο τέλος δεν θα μείνει κάτι που να ήταν αλήθεια http://www.pcgamer.com/no-mans-sky-creator-walks-back-no-paid-dlc-statement/ Και φυσικά ξεκίνησε η κάθοδος του overhype: http://store.steampowered.com/stats/ Επεξ/σία 18 Αυγούστου 2016 από {TDi}Dj2k..infc
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Και φυσικά ξεκίνησε η κάθοδος του overhype: http://store.steampowered.com/stats/ Σιγουρα σωστο λινκ?ενα γενικο βλεπω εγω...και το no man's καπου 12-13 με peak στα 56k 1
Undertaker25 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Παιζει να ειναι η μεγαλυτερη αρπακτη στην αγορα του gaming τα τελευταια χρονια... Αν η Blizzard δεν είχε όντως σκάσει ένα τάνκερ δολάρια για τη δημιουργία του που εν μέρει δικαιολογούν την αρχική τιμή πώλησης, θα έλεγα μαζί με το Diablo III το οποίο άκουσα ότι κόστισε κοντά στα 100 εκατομμύρια (αν και οπαδός των Diablo 1 + 2, το θεωρώ αποτυχία. Ζήτω το Torchlight ). BTW, το No Mans Sky τρέχει κανονικά στον Phenom μου μετά τα experimental updates. (δεν το έχω αγοράσει, απλά το "δανείστηκα"). Δε λέει και πολλά. Χάλια γραφικά ακόμα και με τα settings τερματισμένα και μια ατελείωτη επανάληψη των ίδιων πραγμάτων. 1
Fulgore Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2016 Αν η Blizzard δεν είχε όντως σκάσει ένα τάνκερ δολάρια για τη δημιουργία του που εν μέρει δικαιολογούν την αρχική τιμή πώλησης, θα έλεγα μαζί με το Diablo III το οποίο άκουσα ότι κόστισε κοντά στα 100 εκατομμύρια (αν και οπαδός των Diablo 1 + 2, το θεωρώ αποτυχία. Ζήτω το Torchlight ). BTW, το No Mans Sky τρέχει κανονικά στον Phenom μου μετά τα experimental updates. (δεν το έχω αγοράσει, απλά το "δανείστηκα"). Δε λέει και πολλά. Χάλια γραφικά ακόμα και με τα settings τερματισμένα και μια ατελείωτη επανάληψη των ίδιων πραγμάτων. Μιλαμε βεβαια για παιχνιδι το οποιο ακομα και μετα απο 4 χρονια εχει κανονικα υποστηριξη και φυσικα εξακολουθουν να το παιζουν παρα πολλοι κατι που δεν ισχυει με το φθηνοτερο και αξιολογο torchlight 2. Ασε που το παιχνιδι απο οταν βγηκε ειναι στην ουσια αλλο παιχνιδι απο τις πολλες αλλαγες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα