Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορείτε να μου πείτε πως λύνονται αυτές οι 2 ασκήσεις??

1) Ένα γνωστό παιχνίδι με όνομα « Πρόσημα » παίζεται σε έναν πίνακα διά στασης 5 x 5, όπου δύο παίκτες συμπληρώνουν εναλλάξ μία θέση του πίνακα , τοποθετώντας ο μεν πρώτος το σύμβολο συν '+', ο δε δεύτερος το σύμβολο μείον ' - ' . Νικητής είναι ο παίκτης που θα σ υμπληρώσει πρώτος μια πεντάδα όμοιων συμβόλων σε κάποια γραμμή , στήλη ή διαγώνιο του πίνακα . Αν ο πίνακας συμπληρωθεί χωρίς να έχουμε νικητή , τότε το παιχνίδι θεωρείται ισόπαλο . Να υλοποιήσετε πρόγραμμα , το οποίο : α . Θ α διαβάζει τα ονόματα των δύο παικτών . β . Θ α τοποθετεί σε κάθε θέση του πίνακα του παιχνιδιού τον κενό χαρακ τήρα . Στη συνέχεια γ ια κάθε κίνηση: α. Να διαβάζει τις συντεταγμένες (1 - 5) μιας θέσης του πίνακα και να τοποθετεί στην αντίστοιχη θέση το σύμβολο του παίκτη, εξασφαλίζοντας ότι η θέση στην οποία αναφέρονται δεν περιέχει ήδη ένα σύμβολο παίκτη. Θα πρέπει να γίνεται έλεγχος των συντεταγμένων που διάβασε. β. Να ελέγχει εάν με την κίνησή του ο παίκτης νίκησε, καλώντας κατάλληλη συνάρτηση. Η συνάρτηση αυτή θα δέχεται ως παράμετρο τον πίνακα και τις συντεταγμένες (X, Υ) μιας θέσης του πίνακα και θα επιστρέφει τ η ν τιμή 1 αν υπάρχει πέντε φορές το ίδιο σύμβολο σε τουλάχιστον μία από τις περιπτώσεις : στη γραμμή X, στη στήλη Υ , στην κύρια διαγώνιο ( δηλαδή όταν X = Υ ) , στη δευτερεύουσα διαγώνιο ( δηλαδή όταν X + Υ = 6). Σε κάθε άλλη περίπτωση , η συνάρτηση να επιστρέφει τη τιμή - 1. γ. με την ολοκλήρωση της κάθε κίνησης του χρήστη να εμφανίζει τον πίνακα του παιχνιδιού. Να τερματίζει το παιχνίδι, σε περίπτωση που νικήσει ένας από τους δύο παίκτες ή σημειωθεί ι σοπαλία . Εάν υπάρχει νικητής, να εμφανίζει το όνομα του νικητή του παιχνιδιού , διαφορετικά, σε περίπτωση ισοπαλίας, να εμφανίζει σχετικό μήνυμα .

 

2)Η λέσχη κυνηγών διοργάνωσε διαγωνισμό σκοποβολής για όλους τους κυνηγούς που είναι εγγεγραμμένοι σε αυτήν. Ο διαγωνισμός σκοποβολής διεξήχθη με τους παρακάτω όρους:  Η επιφάνεια που σημαδεύουν οι διαγωνιζόμενοι αποτελείται από τρεις κύκλ ους, ο ένας μέσα στον άλλον, διαφορετικού χρώματος, με τον κίτρινο κύκλο να δίνει 5 βαθμούς, τον πράσινο 10 βαθμούς και τον κόκκινο 20 βαθμούς.  Ο κάθε διαγωνιζόμενος κυνηγός ρίχνει 10 βολές.  Εάν μια βολή δεν πετυχαίνει κανέναν κύκλο, τότε βαθμολογείται με μηδέν βαθμούς. Να υλοποιήσετε πρόγραμμα που: α. Για κάθε ένα διαγωνιζόμενο κυνηγό: 1. Διαβάζει το όνομά του. 2. Καλεί μία συνάρτηση που θα υλοποιήσετε , ώστε να διαβάζει για την κάθε μία από τις 10 βολές που πραγματοποίησε, το χρώμα του κύκλου που πέτυχε ( κίτρινο, πράσινο, κόκκινο ) ή τη λέξη « κανένα » , εάν δεν πέτυχε κανέναν κύκλο , και θα επιστρέφει το σύνολο των βαθμών του . 3. Εμφανίζει το όνομα του κυνηγού και το σύνολο των βαθμών του. Το τέλος του διαβάσματος θα γίνει με την πληκτρολόγηση της λέξης « END » στο όνομα του κυνηγού. β. Αν συμμετείχε έστω και ένας κυνηγός στο διαγωνισμό, τότε θα βρίσκει και θα εμφανίζει το όνομα του νικητή του διαγωνισμού, διαφορετικά να εμφανίζει το μήνυμα « Δεν υπήρχε συμμετοχή »

  • Like 1
Δημοσ.

kyriako τι έχεις ξεκινήσει να φτιάχνεις μέχρι τώρα; Σε ποιο κομμάτι κολλάς;

 

 

 

29€ όλα μαζί

50€ για διαφορετικό από τους άλλους κώδικα (ώστε να μην σας κόψουν για αντιγραφή)

 

 

Δημοσ.

 

 

Ρε, εσείς χαλάτε την πιάτσα (€30, €50 ευρώ με τεκμηριωμένο κώδικα, scalable design και αρχείο δοκιμών με διάφορα test-cases data; Ή βρίσκομαι στην κοσμάρα μου; :lol:)

 

ΥΓ. Με ένα έξτρα ταληράκι (5 δηλαδή :P) του βάζετε και GUI στις ασκήσεις του; :lol:

 

 

Δημοσ.

Μπορείτε να μου πείτε πως λύνονται αυτές οι 2 ασκήσεις??

...

Με διάβασμα, υπομονή κι επιμονή.

 

ΥΓ. Δεν λύνονται και καθόλου εντός προθεσμίας αν έχεις στοιχειώδεις ελλείψεις στην ύλη που χρειάζεται να γνωρίζεις για να τις λύσεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...