achilles_g_ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Έχει ένας φίλος μου laptop lenovo. Η μια από τις 4 θύρες usb σταμάτησε να λειτουργεί και τώρα τελευταία μου λέει ότι αφήνει να κατεβάσει κάτι από torrent και βρίσκει τον υπολογιστή κλειστό... με βίαιο τερματισμό γιατί όταν τον ξανά ανοίγει του βγάζει το μήνυμα σφάλματος ότι δεν έγινε σωστός τερματισμός (ίσως πρόβλημα θερμοκρασιών; ). Το laptop έχει εγγύηση μέχρι 23/01/14 και είναι αγορασμένο από το you Καστοριάς. Για να το δώσει για φτιάξιμο πρέπει να συνεννοηθεί με το you, το στέλνει μόνος του σε κάποιο service ή έρχεται η lenovo και το παραλαμβάνει? Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2013 από achilles_g_
arc Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Πρώτα πρέπει να επιβεβαιώσεις οτι όντως υπάρχει πρόβλημα και μετά να ασχοληθείς με service Για το θέμα της usb: Κάνε boot με κάποιο linux - live dvd και δες αν λειτουργεί η usb θύρα. Δοκίμασε διαφορετικά στικάκια-συσκευές, οχι μόνο μια. Αν και τότε δεν λειτουργει τοτε αυτό και μόνο ειναι λόγος να πάει για service και σταματάς τους υπολοιπους ελεγχους. Για το αποτομο κλείσιμο: Μπορεί να είναι θερμοκρασία ή μπορεί να ειναι οτιδήποτε αλλο που βγάζει μπλε οθόνη. Γενικά εκεί που το έχει αερίζεται καλα ή οχι; Γενικά τα torrents δεν είναι υπεύθυνοι για ανεβασμα θερμοκρασιών. Πες του να βάλει να παίζει full screnn ένα youtube video σε αναλυση 1080p (θα βρει ευκολα). Ασε το να παιζει 10+ λεπτα (αν τελειωσει βαλε το αμεσως απο την αρχή). Μπορεί παράλληλα να χρησιμοποιήσει κάποιο προγραμμα να παρακολουθεί θερμοκρασίες. Αν κλείσει απο θερμοκρασία δεν ειναι αναγκαίος λόγος να παει service. Βάλε απο κατω κάτι (πχ 2-3 στυλό) για να σηκωθεί το laptop 1 εκατοστό ωστε να αερίζεται καλύτερα και δοκίμασε πάλι. Τέλος κάνε ένα έλεγχο του δίσκου με hard disk sentinel και έλεγχο της μνήμης με το memtest. Τι αποτελέσματα εχει; Για την αποστολή στο service: επικοινώνησε με την lenovo ελλαδος, πες το προβλημα και πως ειναι καλύτερο/φθηνότερο να το στείλει. Με βάση τη νομοθεσία το you ειναι υποχρεωμένο να αναλάβει τη διαδικασία αλλά γενικά οι εταιρείες το παιζουν δύσκολες και αν κάποιος πελάτης είναι απαιτητικός λένε δικαιολογίες του τύπου οτι θα πάρει μήνα και καλύτερα να το στείλουν οι ίδιοι. Εννοείται οτι αν η lenovo πληρώνει το courier το κανεις απευθείας με αυτούς. Σε κάθε περιπτωση επιβεβαιωσε πρωτα αν υπάρχει προβλημα hardware και μετά επικοινώνησε με lenovo. Για περιπτώσεις software δεν σε καλύπτει κανενας
elenps Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 από την στιγμή που επικοινωνήσεις με lenovo και διαπιστωθεί πρόβλημα στελνουν courier και το παραλαμβάνουν από το σπίτι σου , όταν το φτιάξουν στο επιστρέφουν πάλι με courier με δικά τους έξοδα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα