carrie21 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2013 καλησπέρα παιδιά! χρειάζομαι τη βοήθεια σας!!! όπως λέει κ ο τίτλος η gpu μου έπαψε να λειτουργεί!! για να μην πολυλογώ έτσι ξαφνικά έχω μαύρη οθόνη κ ενώ όλα λειτουργούσαν οκ.. ανοίγω το κουτί κ μύριζε καμμένο!!!! βγάζω την gpu κ συνδέω την οθόνη με την mobo κ όλα καλά..ξαναβάζω gpu πάλι μαύρο..ξανασυνδέω με mobo όλα οκ..... το θέμα μου αυτή τη στιγμή δεν είναι γιατί κάηκε ( δεν είχα προλάβει να κάνω oc ούτε τπτ άλλο περιέργο ) αλλά ότι είναι αγορασμένη από amazon uk πριν από κανα μήνα.. κ επειδή είμαι τελείως άσχετως με αυτά θα ήθελα να ρωτήσω το προφανές : and now what???
carrie21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 corsair tx750 δεν νομίζω να είχε κάποιο θέμα με το τροφοδοτικό... το θέμα μου είναι τι κάνω με την εγγύηση..το στέλνω amazon uk???
Thanos1972 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 την δοκιμασες σε αλλο υπολογιστη?επισης,μυρισε καμμενο,εισαι σιγουρος οτι ειναι απο την καρτα γραφικων? για τσεκαρε ενα ενα τα καλωδια του Psu και τις συνδεσεις του.
carrie21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 σε άλλο pc δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έιναι από την κάρτα γραφικών.. την βάζω κολλητά στην μύτη μου κ ψιλομυρίζει ακόμα μετά από 2 ώρες... συν ότι τώρα κ σχεδόν μέσα στο κουτί να βάλω το κεφάλι μου δεν μυρίζει πλέον καθόλου..με ανοιχτό το pc προφανώς... επ ευκαιρίας να ρωτήσω κ κάτι ακόμα..είναι φυσιολογικό τα ανεμνιστηράκια να μην λειτουργούν full time ενώ παίζω κάποιο παιχνίδι???
arc Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 επικοινωνεις με amazon για αποστολη και αντικατασταση αγορασες απο το ιδιο το amazon ή απο καποιο τριτο πωλητη μεσα απο το αμαζον;
carrie21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 από amazon κατευθείαν ήταν... τα μεταφορικά μου πε πριν λίγο ένα φιλαράκι θα ναι 15-20e εε???