Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ         

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ημερομηνία:  5 Δεκεμβρίου 2012 
Θέμα: Tοποθέτηση συσκευών «υδρογονοκίνησης» σε οχήματα.

 

http://www.efpolis.gr/filesbase/1559_%CE%A3%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82%20%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf

 

Καταλήγει :

"Με βάση όλα τα ανωτέρω η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να μη προβαίνουν στην αγορά των εν λόγω προϊόντων." 

 

.....

προσωπική άποψη .. αν γίνουν περισσότερες μελέτες και έρθει η εποχή να είναι έγκυρο .. θα το χτυπήσω . (μην ξεχνάμε και με τα πρώτα πρώιμα kit υγραερίου είχε γίνει πανικός , και πλέον έφτασαν σε σημείο μέχρι οι αυτοκινητοβιομηχανίες να βγάζουν μοντέλα από το εργοστάσιο με υγράεριο) . 

Για την ώρα πάντως , δεν το κόβω να την ψάχνω άλλο .

Δεν έχει βρεθεί ούτε ένα άτομο σε τόσα forums που διάβασα να πει "μάγκες! μακριά! πιάστηκα μαLAκας" .. είτε επειδή δεν έψαξα καλά , είτε επειδή φοβάται να το πει , είτε επειδή δεν θέλει να ασχοληθεί είτε ακόμη κι επειδή δε μπαίνει σε forums .

τεσπα , η ζωή συνεχίζεται :)

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντελώς άκυρη η σύγκριση με το υγραέριο. Ποτέ κανείς δεν είχε πει οτι το υγραέριο δεν κάνει, απλά όταν έβαζες βενζίνη με €0,8 δεν υπήρχε νόημα να κάνεις μετατροπή σε υγραέριο.

Δημοσ.

η σύγκριση που έκανα δεν ήταν για το αν κάνει στο αυτοκίνητο ή δεν κάνει , ΤΙ κάνει και αν είναι νόμιμο ή παράνομο .
έγραψα : "μην ξεχνάμε και με τα πρώτα πρώιμα kit υγραερίου είχε γίνει πανικός ... "
εννοώντας ότι πολύ είχαν απορίες αν κάνει στο αυτοκίνητο τους , ΤΙ κάνει στο αυτοκίνητο τους , τι διαφορές θα δουν με το υπάρχον καύσιμο τους , αρκετοί είχαν προβλήματα και έτρεχαν κάθε λίγο και λιγάκι στον εγκαταστάτη κτλ κτλ .
Αυτό εννοούσα με την λέξη "πανικός" , το διατύπωσα λάθος ή το έλαβες λάθος , όπως και να έχει ελπίζω να διορθώθηκε η όποια ασαφήνεια . :)

εδώ για παράδειγμα :
http://www.insomnia.gr/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/
θέμα που έχει φτάσει τα σχεδόν 600 μηνύματα μετά από 6 χρόνια . :)

Δημοσ.

τι να πω ρε παιδια.. δε ξερω, εγω ειδα διαφορα τουλάχιστον στην αποδοση του κινητηρα σε εκεινο που ειχα οδηγησει και ταυτόχρονα ειχε μειωθεί και η κατανάλωση στον υπολογιστη ταξιδίου...

αν τώρα ειναι μουφα ή οτιδήποτε άλλο δε ξέρω, προφανώς πάντως δεν αξίζει - οπως προείπα, τα λεφτα που ζητάνε...

 

αν το βρείτε στο ebay καμια 70-80 ευρω δοκιμάστε το και αν ειναι πατατα πειτε οτι τα φαγατε στα μπουζουκια

Δημοσ.

έγραψα : "μην ξεχνάμε και με τα πρώτα πρώιμα kit υγραερίου είχε γίνει πανικός ... "

Για πότε ακριβώς μιλάς; Το υγραέριο χρησιμοποιείται σε βαριά οχήματα σε όλο το κόσμο εδώ και 60 χρόνια, στην Ελλάδα υπάρχει από αρχές 1970 και μάλιστα είχε γίνει νόμιμο στα ταξί το 1981...

Δημοσ.

 

έγραψα : "μην ξεχνάμε και με τα πρώτα πρώιμα kit υγραερίου είχε γίνει πανικός ... "

Για πότε ακριβώς μιλάς; Το υγραέριο χρησιμοποιείται σε βαριά οχήματα σε όλο το κόσμο εδώ και 60 χρόνια, στην Ελλάδα υπάρχει από αρχές 1970 και μάλιστα είχε γίνει νόμιμο στα ταξί το 1981...
Αναφέρομαι στα μέσα του 2000 που έγινε η εμφάνιση των πρώτων kit υγραερίου κατά παραγγελία από γραμμή παραγωγής για τοποθέτηση σε επιβατικά αυτοκίνητα . Τότε που ξεκίνησαν κάποιοι δειλά-δειλά να το προτιμούν , με ένα κάρο αμφιβολίες και περιέργεια για το πώς δουλεύει και τι κάνει , και να ψάχνουν τρόπο ανεφοδιασμού .Δε νομίζω πριν από 60 χρόνια , ή το '70 ή ακόμη και το '81 , άτομα που διαβάζουν και γράφουν εδώ να είχαν αυτοκίνητο και να έψαχναν από τότε .Αν θυμάμαι καλά , έγινε γνωστό στους Έλληνες οδηγούς λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες , και αργότερα πήρε έκταση . Εξού και το link που παρέθεσα από ένα threat εδώ στο insomnia , με ημερομηνία αρχής το 2007 . Διόρθωσε με αν έχεις διαφορετικές προσωπικές εμπειρίες , και με χαρά θα σε ακούσω . Σύμφωνα με τις δικές μου πάντως , αυτά θυμάμαι .
Δημοσ.

Ε στην αρχη οταν παρουσιαζεται κατι καινουριο πολλοι εχουν την αμφηβολια αν κανει στο αυτοκινητο τους αν αξιζει οντως, οσο συνεχιζε να ανεβαινει η τιμη της βενζινης&πετρελαιου αρχισαν πολλοι περισσοτεροι να ψαχνουν εναλλακτηκα καυσιμα, που στην αρχη-αρχη δεν επιτρεπονταν σε ΙΧ. σημερα μετα απο τοσα χρονια που εχουν δοκιμαστει και εχουν βγει κιτ μεχρι 6ης γενιας εχουν πεσει και οι τιμες λογο ανταγονισμου απο 2000ευρο που θυμαμαι αρχικα εως 500-600ευρω αναλογως και τον εξωπλησμο που θα βαλεις (κυκλοφορουν και κινεζικα κιτ αμφιβολου ποιοτητος, λογο ασφαλειας δεν συνηστωνται).

Στις περισσοτερες χωρες του κοσμου επιτρεπεται η χρηση οχι μονο υγραεριου αλλα και μεθανιου στα μεσα μετακινησης ΙΧ, οπως και προπανιου σε νταλικες,φορτηγα,λεωφορεια. Στην Ελλαδα υπηρχαν απαγορευσεις για το συμφερων του κρατους και οχι μονο.

Δημοσ.

Ψαξε στο youtube για HHO οι αμερικανοι το εχουν κανει επιστιμη.

 

Ολα ξεκινησαν το 2005 οταν το πανεπιστημιο της california (πολυ καλο πανεπιστημιο) εβγαλε επισημη ανακοινωση οτι με την χρήση Υδρογονου στην εισοδο του αερα ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης (βενζινοκινητηρα ή και diesel) αυξανει κατα πολυ η αποδοση του σε ποσοστο που φτανει και το 25%. Με λιγα λογια εκανε μεγαλη οικονομια στο καυσιμο.

 

Ετσι οι αμερικανοι πρωτοι απο ολους ξεκινησαν την παραγωγη υδρογονου για να το βαζουν στα αυτοκινητα τους και να μειωνεται η καταναλωση. (ΠΡΟΣΕΞΕ , ειπα να μειωθει η καταναλωση, οχι να κινειται το αυτοκινητο μονο με υδρογονο, αλλο το ενα αλλο το αλλο)

 

Η τεχνολογια ειναι αληθινη και πραγματικα κανει οικονομια περιπου στο 15%-20% ΑΛΛΑ, (παντα υπαρχει ενα αλλα στη μεση) σε αυτοκινητα με τεχνολογια injection, δηλαδη ολα σχεδον τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στις μεγαλες πολεις της Ελλαδας, δεν αρκει απλα να τροφοδοτησεις με υδρογονο την εισοδο του αερα στο αυτοκινητο.

Υπαρχουν οι αισθητηρες λαμδα που αν βαλεις υδρογονο στην εισοδο του αερα, αυτοι θα το αντιληφθουν ως μειωμενο οξυγονο, με αποτελεσμα να τροφοδοτουν τον κινητηρα με ακομα περισοτερο καυσιμο, και αρα αντι να μειωθει η καταναλωση να αυξανεται.

 

Σε αυτες τις περιπτωσεις θα πρεπει μαζι με την παροχη του υδρογονου να κοροιδευψεις με ηλεκτρονικα μεσα τους αισθητηρες λαμδα ή να τους απενεργοποιησεις εντελως (δυσκολο γιατι παιζει να μην παιρνει μπροστα μετα ο εγκεφαλος) και ετσι μονο θα εχεις μειωμενη καταναλωση καυσιμου περιπου 20%

Δημοσ.

Για βάλε μας και την ανακοίνωνση του πανεπιστημίου.

Από επίσημη σελίδα αν γίνεται. 

Αλήθεια ο εξοπλισμός που είχαν ήταν αυτός που έχουν στα kits που πουλάνε? 

  • Like 1
Δημοσ.

Ψαξε στο youtube για HHO οι αμερικανοι το εχουν κανει επιστιμη.

 

Ολα ξεκινησαν το 2005 οταν το πανεπιστημιο της california (πολυ καλο πανεπιστημιο) εβγαλε επισημη ανακοινωση οτι με την χρήση Υδρογονου στην εισοδο του αερα ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης (βενζινοκινητηρα ή και diesel) αυξανει κατα πολυ η αποδοση του σε ποσοστο που φτανει και το 25%. Με λιγα λογια εκανε μεγαλη οικονομια στο καυσιμο.

 

Ετσι οι αμερικανοι πρωτοι απο ολους ξεκινησαν την παραγωγη υδρογονου για να το βαζουν στα αυτοκινητα τους και να μειωνεται η καταναλωση. (ΠΡΟΣΕΞΕ , ειπα να μειωθει η καταναλωση, οχι να κινειται το αυτοκινητο μονο με υδρογονο, αλλο το ενα αλλο το αλλο)

 

Η τεχνολογια ειναι αληθινη και πραγματικα κανει οικονομια περιπου στο 15%-20% ΑΛΛΑ, (παντα υπαρχει ενα αλλα στη μεση) σε αυτοκινητα με τεχνολογια injection, δηλαδη ολα σχεδον τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στις μεγαλες πολεις της Ελλαδας, δεν αρκει απλα να τροφοδοτησεις με υδρογονο την εισοδο του αερα στο αυτοκινητο.

Υπαρχουν οι αισθητηρες λαμδα που αν βαλεις υδρογονο στην εισοδο του αερα, αυτοι θα το αντιληφθουν ως μειωμενο οξυγονο, με αποτελεσμα να τροφοδοτουν τον κινητηρα με ακομα περισοτερο καυσιμο, και αρα αντι να μειωθει η καταναλωση να αυξανεται.

 

Σε αυτες τις περιπτωσεις θα πρεπει μαζι με την παροχη του υδρογονου να κοροιδευψεις με ηλεκτρονικα μεσα τους αισθητηρες λαμδα ή να τους απενεργοποιησεις εντελως (δυσκολο γιατι παιζει να μην παιρνει μπροστα μετα ο εγκεφαλος) και ετσι μονο θα εχεις μειωμενη καταναλωση καυσιμου περιπου 20%

προφανως αυτα τα αυτοκινητα θα ειχαν φιαλες υδρογονου για αποθηκευση,και δε κανανε ταρζανιες με ηλεκτρολυση

Δημοσ.

Αναφέρομαι στα μέσα του 2000 που έγινε η εμφάνιση των πρώτων kit υγραερίου κατά παραγγελία από γραμμή παραγωγής για τοποθέτηση σε επιβατικά αυτοκίνητα . Τότε που ξεκίνησαν κάποιοι δειλά-δειλά να το προτιμούν , με ένα κάρο αμφιβολίες και περιέργεια για το πώς δουλεύει και τι κάνει , και να ψάχνουν τρόπο ανεφοδιασμού .Δε νομίζω πριν από 60 χρόνια , ή το '70 ή ακόμη και το '81 , άτομα που διαβάζουν και γράφουν εδώ να είχαν αυτοκίνητο και να έψαχναν από τότε .Αν θυμάμαι καλά , έγινε γνωστό στους Έλληνες οδηγούς λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες , και αργότερα πήρε έκταση . Εξού και το link που παρέθεσα από ένα threat εδώ στο insomnia , με ημερομηνία αρχής το 2007 . Διόρθωσε με αν έχεις διαφορετικές προσωπικές εμπειρίες , και με χαρά θα σε ακούσω . Σύμφωνα με τις δικές μου πάντως , αυτά θυμάμαι .

Ε τα kit υγραερίου που κυκλοφορούσαν στα μέσα του 2000 ΔΕΝ ήταν πρώιμα, όπως είπα και πριν στην Ελλάδα εγκαταστάσεις υγραερίου γίνονται από το 1970. Και στο εξωτερικό μάλιστα από πολύ νωρίτερα, οχήματα με υγραέριο κινούνται από το 1920. Δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις πρώιμα τα kit που κυκλοφορούσαν το 2000 επειδή δεν ήταν διαδεδομένη η υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα...

Δημοσ.

Η πιο απλη μεθοδος παραγωγη υδρογονου ειναι η ηλεκτρολυση του νερου. Δοκιμασε και μονος σου να βαλεις δυο πολους απο μια μπαταρια μεσα σε ενα ποτηρι νερο , θα βγαλει μπουρμπουλιθρες υδρογονου στην επιφανεια. Ειναι πολυ ευκολο.

 

Ενα σχετικα μικρο βιντεο για την παραγωγη υδρογονου

https://www.youtube.com/watch?v=cqjn3mup1So

 

Σχετικα με την οικονομια που κανεις στο καυσιμο, σκεψου μονο οτι το υδρογονο ειναι πολυ πιο εκρηκτικο απο την βενζινη, και μπορει και απο μονο του να χρησημοποιηθει σαν καυσιμο σε ειδικους κινητηρες. 

 

Κανεις οικονομια αν χρησημοποιηθει σωστα στους συγχρονους κινητηρες.

Αν εχεις αμαξι με καρμπυρατερ (τα παλια δηλαδη), τοτε απλα βαλε μια γεννητρια υδρογονου στην εισοδο αερα , χαμηλωσε το καρμπυρατερ να ριχνει πιο φτωχο μιγμα, και θα δεις τεραστια διαφορα στην καταναλωση.

 

Αν ομως εχεις αμαξι με ψεκασμο, τοτε θες καλο μαστορα να σου βαλει το συστημα, και οι περισσοτεροι μαστορες δεν ξερουν τι τους γινεται , μονο λεφτα θελουν να βγαλουν

Δημοσ.

Το link από το πανεπιστήμιο (επίσημο πάντα) θα μας το δώσεις.

Να δούμε και εμείς τα αποτελέσματα αλλά και τον τρόπο που χρησιμοποίησαν.

  • Like 1
Δημοσ.

Ολα ξεκινησαν το 2005 οταν το πανεπιστημιο της california (πολυ καλο πανεπιστημιο) εβγαλε επισημη ανακοινωση οτι με την χρήση Υδρογονου στην εισοδο του αερα ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης (βενζινοκινητηρα ή και diesel)....

 

Υπαρχουν οι αισθητηρες λαμδα που αν βαλεις υδρογονο στην εισοδο του αερα, αυτοι θα το αντιληφθουν ως μειωμενο οξυγονο, με αποτελεσμα να τροφοδοτουν τον κινητηρα με ακομα περισοτερο καυσιμο, και αρα αντι να μειωθει η καταναλωση να αυξανεται.

 

1. Περιμένω και εγώ το λινκ από το πολύ μεγάλο πανεπιστήμιο της αμερικής.

 

2. Ξαναδες πως λειτουργεί ο λ, γιατί αν δει μειωμένο οξυγόνο στην είσοδο, (άσχετα που μετράει στα καυσαέρια), σίγουρα δεν θα ζητήσει περισσότερη βενζίνη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...