paylidis Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Το δυναμό από που παίρνει ενέργεια; απο το κινητήρα, αλλα το δυναμό όπως και να εχει λειτουργει με το που βάλεις μπροστα...
NT1G Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Το οτι γυρνάει το δυναμό από το ρελαντί δεν σημαίνει οτι παράγει καταναλώνει την ίδια ισχύ συνέχεια.
Joshua21 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2013 απο το κινητήρα, αλλα το δυναμό όπως και να εχει λειτουργει με το που βάλεις μπροστα... Έτσι όπως το λες δούλευε η μπομπίνα στα παλιά ποδήλατα, όσο ήταν κομπλαρισμένη παρήγαγε ρεύμα ασταμάτητα. Τα δυναμό όμως στα σύγχρονα αυτοκίνητα(altenator είναι το σωστό) έχει πάνω ένα εξάρτημα το οποίο λέγεται αυτόματος, ο οποίος όταν είναι γεμάτη η μπαταρία σταματάει να στέλνει ρεύμα στη διέγερση του altenator και έτσι δεν παράγει ρεύμα. Συνεπώς η ενέργεια που χαλάς για να παράγεις το υδρογόνο δεν είναι δωρεάν όπως λες.
NeOSL Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Χμ ... δε μίλησε κανείς για δωρεάν ενέργεια (δε νομίζω να υπάρχει παρ' όλες τις συνομωσίες που ακούγονται κατά καιρούς , ότι υπάρχει αλλά λόγω συμφερόντων δεν δίνουν στον λαό) , ούτε για εναλλακτική μορφή καυσίμου (υπάρχει π.χ. το Mazda rx8 hydrogen εδώ και πολλά χρόνια στην Ιαπωνία , μόνο χρήση υδρογόνου με μειωμένες επιδόσεις σε σχέση με το κανονικό) αλλά να δούμε αν δουλεύει αυτό το σύστημα ως .. εξοικονόμηση καυσίμου στα αυτοκίνητα μας . Δηλαδή , εκεί που θα σκάγαμε στο βενζινάδικο 300 ευρώ το μήνα για βενζίνη , να σκάμε έστω και 50 ευρώ λιγότερα και να κάνουμε την ίδια δουλειά . (μέσα σε έναν χρόνο θα έχουμε γλυτώσει δύο 300άρια) Γι αυτό τον λόγο έκανα την ερώτηση στον τίτλο "... Αξίζει???"
Joshua21 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Χμ ... δε μίλησε κανείς για δωρεάν ενέργεια (δε νομίζω να υπάρχει παρ' όλες τις συνομωσίες που ακούγονται κατά καιρούς , ότι υπάρχει αλλά λόγω συμφερόντων δεν δίνουν στον λαό) , ούτε για εναλλακτική μορφή καυσίμου (υπάρχει π.χ. το Mazda rx8 hydrogen εδώ και πολλά χρόνια στην Ιαπωνία , μόνο χρήση υδρογόνου με μειωμένες επιδόσεις σε σχέση με το κανονικό) αλλά να δούμε αν δουλεύει αυτό το σύστημα ως .. εξοικονόμηση καυσίμου στα αυτοκίνητα μας . Δηλαδή , εκεί που θα σκάγαμε στο βενζινάδικο 300 ευρώ το μήνα για βενζίνη , να σκάμε έστω και 50 ευρώ λιγότερα και να κάνουμε την ίδια δουλειά . (μέσα σε έναν χρόνο θα έχουμε γλυτώσει δύο 300άρια) Γι αυτό τον λόγο έκανα την ερώτηση στον τίτλο "... Αξίζει???" Μέχρι στιγμής υπάρχει μόνο πρωτότυπο υδρογονοκίνητο RX8. Όσο για το αν αξίζει, με υγραέριο σίγουρα θα γλιτώσεις 100+ στα 300.
NeOSL Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Μια διόρθωση στο προηγούμενο κείμενο μου . Έγραψα για το rx8 hydrogen ... "μόνο με υδρογόνο" , αλλά σύμφωνα με την Wikipedia ήταν "bi-fuel" . Το θυμόμουν λάθος απ' ότι φαίνεται . Θέλω να αποφύγω την λύση "μετατροπή σε υγραέριο" . Αποδεδειγμένα παρέχει εξοικονόμηση καυσίμου (σύμφωνοι) , αλλά προσπαθώ να βρω μια λύση χωρίς να βάλει κάποιος "μάστορας" χέρι στον κινητήρα .. για να μην τον πάρω στο χέρι , αργότερα .
Ntinaras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 βασικά την ενεργεια για να παραχθει την παιρνει απο το δυναμό οσο δουλευει το αυτοκίνητο οποτε ατοπο αυτό που λες... το αέριο που βγαίνει από τη γεννητρια υδρογόνου καίγεται κανονικά και για να γίνει η οικονομία που λενε ρυθμίζεται το μιγμα καυσιμου απο εγκέφαλο. Δε πας να ρίξεις απλα υδρογόνο... Επίσης καλο ειναι προτου κρίνουμε κάτι να το δούμε και οχι να μιλαμε για αρχηδιατηρησης της ενεργειας σα καραμέλα... Προσωπικά το είδα να λειτουργεί και ειδα και τη διαφορα στο ιδιο οχημα με ανοιχτο και επειτα κλειστο το συστημα (με διακόπτη) χωρις ωστόσο αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω για να πεισω κάποιον - μιας και ουτε συμφέρον εχω ουτε τιποτα... καις ενα μιγμα οξυγονου υδρογονου και βενζινης so what? το ρευμα το παιρνεις απο το δυναμο το δυναμο γυρναει επειδη το γυρναει ο κινητηρας ο κινητηρας για να γυρισει καιει καυσιμο εκτος κι αν νομιζεις οτι επειδη ετσι κι αλλιως γυρναει θα καιει το ιδιο
NeOSL Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 βασικά την ενεργεια για να παραχθει την παιρνει απο το δυναμό οσο δουλευει το αυτοκίνητο οποτε ατοπο αυτό που λες... το αέριο που βγαίνει από τη γεννητρια υδρογόνου καίγεται κανονικά και για να γίνει η οικονομία που λενε ρυθμίζεται το μιγμα καυσιμου απο εγκέφαλο. Δε πας να ρίξεις απλα υδρογόνο... Επίσης καλο ειναι προτου κρίνουμε κάτι να το δούμε και οχι να μιλαμε για αρχηδιατηρησης της ενεργειας σα καραμέλα... Προσωπικά το είδα να λειτουργεί και ειδα και τη διαφορα στο ιδιο οχημα με ανοιχτο και επειτα κλειστο το συστημα (με διακόπτη) χωρις ωστόσο αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω για να πεισω κάποιον - μιας και ουτε συμφέρον εχω ουτε τιποτα... καις ενα μιγμα οξυγονου υδρογονου και βενζινης so what? το ρευμα το παιρνεις απο το δυναμο το δυναμο γυρναει επειδη το γυρναει ο κινητηρας ο κινητηρας για να γυρισει καιει καυσιμο εκτος κι αν νομιζεις οτι επειδη ετσι κι αλλιως γυρναει θα καιει το ιδιο Σύμφωνα με τα γραφόμενα του pavlidis , υποθέτω ότι θέλει να πει .. "αφού το δυναμό λειτουργεί που λειτουργεί , γιατί να μην εκμεταλλευτούμε την λειτουργία του παρέχοντας το φορτίο στην συσκευή ηλεκτρόλυσης ?" Όπως έγραψε και ο ίδιος ότι δεν έχει κάποιο συμφέρον , έτσι κι εγώ δεν ξεκίνησα το ποστ για διαφήμιση προϊόντος ή για να πείσω κάποιον αν λειτουργεί ή όχι , ή κι εγώ δεν ξέρω τι μπορεί να σκεφτεί κάποιος .. αλλά για να λάβω απαντήσεις στην απορία μου , κατόπιν συζητήσεων και προτάσεων εδώ , αλλά και διαβάσματος που έριξα τις τελευταίες μέρες μέσω forums και άλλων σελίδων .
Astrakias Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Εγω νομιζω δεν αξιζει υδρογονο και πρασινα αλογα, χερι στο αυτοκινητο σου ετσι και αλλιως θα βαλει καποιος μαστορας εκτος αν εχεις γνωσεις και εμπειρια να το βαλεις μονος σου, το να ξοδεψεις 400-500-600 ευρω και δεν ειναι εγγυημενο ποσο εξοικονομει, βαλε υγραεριο με 600-800 που ειναι οικονομικο εως και 40%+/-, περα οτι το 1λ υγραεριο ειναι πιο φθηνο απο 1λ βενζινη σχεδον μιση τιμη, επισεις με 1λ υγραεριο διανυεις περισσοτερα χιλιομετρα απ'οτι με ενα 1λ βενζινης, αφου λες οτι βαζεις πολυ βενζινη και κανεις πολλα χιλιομετρα τοτε η αποσβεση της εγκαταστασης θα γινει και πιο γρηγορα, οχι τιποτα να μην δωσεις χρηματα τσαμπα χωρις αποτελεσμα.
paylidis Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Σύμφωνα με τα γραφόμενα του pavlidis , υποθέτω ότι θέλει να πει .. "αφού το δυναμό λειτουργεί που λειτουργεί , γιατί να μην εκμεταλλευτούμε την λειτουργία του παρέχοντας το φορτίο στην συσκευή ηλεκτρόλυσης ?" Όπως έγραψε και ο ίδιος ότι δεν έχει κάποιο συμφέρον , έτσι κι εγώ δεν ξεκίνησα το ποστ για διαφήμιση προϊόντος ή για να πείσω κάποιον αν λειτουργεί ή όχι , ή κι εγώ δεν ξέρω τι μπορεί να σκεφτεί κάποιος .. αλλά για να λάβω απαντήσεις στην απορία μου , κατόπιν συζητήσεων και προτάσεων εδώ , αλλά και διαβάσματος που έριξα τις τελευταίες μέρες μέσω forums και άλλων σελίδων . ακριβως, το εχω δει πως λειτουργει και μου φαίνεται λογικό και οντως λειτουργικό... και θα σας πω το πολυ απλό που μου εδειξαν... παιρνεις την εξοδο απο τη γεννητρια υδρογόνου που ειναι ενα σωληνάκι που στέλνει καθρο υδρογόνο στον κινητήρα (ενώ δουλευει η μηχανή) και τη βάζεις σε ενα ποτήρι με νερό. Αν βάλεις απο επάνω αναπτήρα ξέρετε τι θα γινει;; μικρες εκρήξεις! ψαξτε το/δοκιμάστε το
Astrakias Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Ναι οπως το διαφημιζε κ ενας κακομοιρης στην τηλεοραση που απο ενα μπρικι εβγαζε μπουρμπουλιθρες, ΦΟΥΣΚΑ.. αμα δουλευε αυτο θα το ειχαν βαλει ολοι. Τα υγρα καυσιμα ειναι ειναι πιο σπαταλα σε σχεση με αερια, αν και τα υγρα καυσιμα ειναι καλυτερα για μηχανες εσωτερικης καυσης λογο οτι περιεχουν ελαχιστο λαδι για λυπανση.
Ntinaras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Σύμφωνα με τα γραφόμενα του pavlidis , υποθέτω ότι θέλει να πει .. "αφού το δυναμό λειτουργεί που λειτουργεί , γιατί να μην εκμεταλλευτούμε την λειτουργία του παρέχοντας το φορτίο στην συσκευή ηλεκτρόλυσης ?" Όπως έγραψε και ο ίδιος ότι δεν έχει κάποιο συμφέρον , έτσι κι εγώ δεν ξεκίνησα το ποστ για διαφήμιση προϊόντος ή για να πείσω κάποιον αν λειτουργεί ή όχι , ή κι εγώ δεν ξέρω τι μπορεί να σκεφτεί κάποιος .. αλλά για να λάβω απαντήσεις στην απορία μου , κατόπιν συζητήσεων και προτάσεων εδώ , αλλά και διαβάσματος που έριξα τις τελευταίες μέρες μέσω forums και άλλων σελίδων . αφου το δυναμο λειτουργει που λειτουργει,γιατι να μη παρεχουμε ρευμα σε ολοκληρη την αθηνα? 1
NeOSL Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 <p>αφου το δυναμο λειτουργει που λειτουργει,γιατι να μη παρεχουμε ρευμα σε ολοκληρη την αθηνα?</p> Πέθανα στα γέλια !!! ΧαΧαχα Μην το διαβάσει κανένας υπάλληλος της ΔΕΗ , και μετά θα πρέπει να πληρώνουμε χαράτσι ΚΑΙ στα ΑυτοΚΙΝΗΤΑ ! 1
Joshua21 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2013 και θα σας πω το πολυ απλό που μου εδειξαν... παιρνεις την εξοδο απο τη γεννητρια υδρογόνου που ειναι ενα σωληνάκι που στέλνει καθρο υδρογόνο στον κινητήρα (ενώ δουλευει η μηχανή) και τη βάζεις σε ενα ποτήρι με νερό. Αν βάλεις απο επάνω αναπτήρα ξέρετε τι θα γινει;; μικρες εκρήξεις! ψαξτε το/δοκιμάστε το Αυτό που λες, εγώ τουλάχιστον, δεν χρειάζεται ούτε να το ψάξω ούτε να το δοκιμάσω. Είναι γνωστό από τη φυσική, αν βάλεις δίπλα δίπλα τις κατάλληλες ποσότητες οξυγόνου/υδρογόνου και δώσεις μια σπίθα θα γίνει αυτό που περιγράφεις. Ναι, η καύση μείγματος υδρογόνου/οξυγόνου παράγει ενέργεια, αυτό είναι γνωστό εδώ και αιώνες. Το πρόβλημα όμως είναι ότι η ενέργεια που δίνει το υδρογόνο όταν καίγεται είναι ίση με την ενέργεια που σπαταλάται για να παραχθεί. Συνεπώς βάζοντας το altenator να κάνει υπερωρίες για να έχουμε ρεύμα ώστε να παράγεται υδρογόνο, κάνουμε κυριολεκτικά μια τρύπα στο νερό. Άσε που αν συνυπολογίσεις τις απώλειες του όλου συστήματος έχουμε και χασούρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα