Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα .

Πρόσφατα έπεσα σε ένα site , www.hydrofuel.gr .

διάβασα ότι έχουν να πουν , έκανα και ένα search μέσω google . Δεν βρήκα κάτι αρνητικό ή κάτι που να θεωρείται απάτη και πεταμένα λεφτά (π.χ. οι ψευτομαγνήτες στα σωληνάκια βενζίνης που είχαν βγει κάποιο διάστημα) .

 

Έχει κανείς άποψη περί του θέματος ? Σε δυο συνεργεία που σταμάτησα πρόσφατα να πάρω προσφορά για service στο αμάξι μου (VW) έκανα και ερώτηση για την υδρογονοκίνηση , δεν ήξεραν καν τι είναι αυτό το πράγμα .

 

Το kit αυτό υπόσχεται ελάχιστη μείωση κατανάλωσης 30% με 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας , περίπου στα 800ευρώ πάει (ανταλλακτικά και εργασία) .

Υποθετικά μιλώντας , αν όντως κάνει δουλειά , έτσι όπως τα υπολόγισα θα μπορώ να κάνω απόσβεση μέσα σε έναν χρόνο .

Το θέμα είναι ... ΔΟΥΛΕΥΕΙ αυτό το πράγμα ? Ισχύει ?

 

Υπάρχει κάποιος που το έχει δοκιμάσει και ΟΝΤΩΣ έχει δει διαφορά ? Κάποιος σχετικός με το "άθλημα" ώστε να μας δώσει τα φώτα του ?

 

Ευχαριστώ .

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αν ηταν δικο μ  το μαγαζι και δουλευε αυτο .

θα εβαζα ενα βιντεακι με 2 ιδιες μηχανες να δουλευουν και εξωτερικο ρεζερβουαρ βενζινης.να βλεπουν οι πελατες αν εκανε οικονομια ή οχι.

ξερω οτι το χουν βαλει μεχρι και σε καυστηρα καλοριφερ.τωρα αν δουλευουν ή οχι αγνωστο

Δημοσ.

Αν όντως δούλευε αυτή η τεχνολογία (wat sorcery iz dis?),γιατί δέν την έχουν υιοθετήσει άπαντες αυτοκινητοβιομηχανίες*,λέω τώρα με το φτωχό μου το μυαλό;Οχι τίποτ'αλλο,να κομπάζουν για τις εξωπραγματικά μικρές καταναλώσεις των οχημάτων τους.

 

Το μεμονωμένο retrofit παει 800 ευρώ,οπότε μια εγκατάσταση σε μεγαλύτερη κλίμακα* ουσιαστικά θα εξανέμιζε το όποιο κόστος,ειδικά σε μικρομεσαία των 16Κ+ ευρώ.

Όπως και με τα μαγνητικά.Άλλα φίδια απο εκεί...

Δημοσ.

Νόμιζα και εγώ οτι έκαναν μετατροπή και έκαιγε μόνο υδρογόνο.

 

Δεν νομίζω οτι κάνει τόσο πολύ οικονομία.Μάλλον 5% και όχι 50%.

Δημοσ.

Καλησπέρα .

Πρόσφατα έπεσα σε ένα site , www.hydrofuel.gr .

διάβασα ότι έχουν να πουν , έκανα και ένα search μέσω google . Δεν βρήκα κάτι αρνητικό ή κάτι που να θεωρείται απάτη και πεταμένα λεφτά (π.χ. οι ψευτομαγνήτες στα σωληνάκια βενζίνης που είχαν βγει κάποιο διάστημα) .

 

 

ξαναψάξε.

Δημοσ.

ok . έψαξα παραπάνω , όση ώρα πέρασε από την στιγμή που πόσταρα .
δυστυχώς κατέληξα στο .. too good to be true .
δουλεύει και δεν δουλεύει .
θέλει πολύ πείραγμα (remapping στον εγκέφαλο , αρκετή τροφοδοσία που σημαίνει ότι η μπαταρία θα πεθάνει σύντομα κτλ)
δυστυχώς .. ΔΕΝ θα το πειράξω το αμάξι μέχρι να βρεθεί κάτι που όντως θα δουλεύει .

 

αν ηταν δικο μ  το μαγαζι και δουλευε αυτο .

θα εβαζα ενα βιντεακι με 2 ιδιες μηχανες να δουλευουν και εξωτερικο ρεζερβουαρ βενζινης.να βλεπουν οι πελατες αν εκανε οικονομια ή οχι.

ξερω οτι το χουν βαλει μεχρι και σε καυστηρα καλοριφερ.τωρα αν δουλευουν ή οχι αγνωστο

 

αν είχε video με μετρήσεις πριν και μετά , και όντως είχαν διαφορά , θα πήγαινα αβλεπί .




θενκς όλους σας για τις απαντήσεις σας .
:)

Δημοσ.

Αν όντως δούλευε αυτή η τεχνολογία (wat sorcery iz dis?),γιατί δέν την έχουν υιοθετήσει άπαντες αυτοκινητοβιομηχανίες*,λέω τώρα με το φτωχό μου το μυαλό;Οχι τίποτ'αλλο,να κομπάζουν για τις εξωπραγματικά μικρές καταναλώσεις των οχημάτων τους.

 

Το μεμονωμένο retrofit παει 800 ευρώ,οπότε μια εγκατάσταση σε μεγαλύτερη κλίμακα* ουσιαστικά θα εξανέμιζε το όποιο κόστος,ειδικά σε μικρομεσαία των 16Κ+ ευρώ.

Όπως και με τα μαγνητικά.Άλλα φίδια απο εκεί...

Στο ότι δουλεύει δουλεύει ....κανείς λάθος.Η μείωση κατανάλωσης ειναι μαξ 20%. Σου δίνει ο μάστορας μια κλίμακα συνήθως 12-22%.

 

Χρησιμοποιω εδώ και 2 χρόνια και ναι κάνει δουλειά.Εμενα έχει πετύχει 20% μείωση ακριβώς αλλά να ξέρετε ότι δεν μιλάω με αερολογίες ειναι ακέραιο 20% το μετράς με ακρίβεια βάση συνεχόμενων δοκίμων .

 

Οσο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι λόγοι ειναι άλλοι...και παλιά δεν έβγαζαν αυτοκίνητο απο την μάνα του με Υγραεριο αλλά τώρα γίνεται χαμός...

 

 

Καλησπέρα .Πρόσφατα έπεσα σε ένα site , www.hydrofuel.gr .διάβασα ότι έχουν να πουν , έκανα και ένα search μέσω google . Δεν βρήκα κάτι αρνητικό ή κάτι που να θεωρείται απάτη και πεταμένα λεφτά (π.χ. οι ψευτομαγνήτες στα σωληνάκια βενζίνης που είχαν βγει κάποιο διάστημα) .Έχει κανείς άποψη περί τ θέματος ? Σε δυο συνεργεία που σταμάτησα πρόσφατα να πάρω προσφορά για service στο αμάξι μου (VW) έκανα και ερώτηση για την υδρογονοκίνηση , δεν ήξεραν καν τι είναι αυτό το πράγμα .Το kit αυτό υπόσχεται ελάχιστη μείωση κατανάλωσης 30% με 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας , περίπου στα 800ευρώ πάει (ανταλλακτικά και εργασία) .Υποθετικά μιλώντας , αν όντως κάνει δουλειά , έτσι όπως τα υπολόγισα θα μπορώ να κάνω απόσβεση μέσα σε έναν χρόνο .Το θέμα είναι ... ΔΟΥΛΕΥΕΙ αυτό το πράγμα ? Ισχύει ?Υπάρχει κάποιος που το έχει δοκιμάσει και ΟΝΤΩΣ έχει δει διαφορά ? Κάποιος σχετικός με το "άθλημα" ώστε να μας δώσει τα φώτα του ?Ευχαριστώ .

800 ευρώ ειναι πολλα...οι τιμές ειναι απο 400-600 αναλόγως το kit και τον μάστορα.

 

Αν πας σε μάστορα που ξέρει την δουλειά θα πετύχεις με σιγουριά 18%+ και κάποιοι σου δίνουν εγγύηση ότι αν δεν πιάσει ενα ποσοστό περνεις τα λεφτά πίσω και αυτός το κιτ.

 

Οπότε μην έχεις αμφιβολίες δουλεύει μια χαρά άκρη να βρεις τον επαγγελματία .(πληροφοριακά πολλοί άσχετοι έκαναν 1 σεμινάριο και έγιναν ειδικοί γιαυτο ακούς ότι γουσταρεις)

  • Like 1
Δημοσ.

<a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.zougla.gr/automoto/article/paranoma-ola-ta-kit-idrogonokinisis'>http://www.zougla.gr/automoto/article/paranoma-ola-ta-kit-idrogonokinisis</a><br><br>

Αν πρόσφερε έστω και 30% εξοικονόμηση (όσο δηλαδή υπόσχονται στο ελάχιστο , αρκετά sites που είδα) , χωρίς πείραγμα του αυτοκινήτου , πιστεύω ότι θα είχε γίνει της μόδας , κι ας είναι παράνομο .<br>

Και η τοποθέτηση υγραερίου , κάπως έτσι ξεκίνησε στην αρχή , με χαμηλό ποσοστό εξοικονόμησης , και έχουν φτάσει σε kit 6ης γενεάς (τουλάχιστον) .<br><br>

Hyphen ..<br>

κάποιες πληροφορίες από την εμπειρία σου ? Πόσο καιρό το έχεις , σε ποια περιοχή πήγες για την τοποθέτηση , αν έχεις δει διαφορά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου , κτλ ...<br>

Αν θες , μπορείς να μού τα στείλεις και σε p.m. <br><br>

Με επηρεάζει το link που έγραψα στην αρχή από zougla.gr , αλλά μετά από 2-3 χρόνια , αν έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο .. θα το σκεφτόμουν να βάλω .<br>

Για την ώρα , δυστυχώς , δε με ψήνει .

Δημοσ.

το εχω δει ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ και δεν ειναι ουτε μαγνητακια ουτε φυκια-μεταξωτες κορδέλες...

 

το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα (ανεβαζει τη ροπή του), πεφτει κατα περιπου 25-35% η καταναλωση του και ειναι πραγματικά μια καλή μέθοδος εξοικονόμησης ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΑ 800€. Εκει που το ειχα δει εγω ήταν γύρω στα 350, αναλογα με το μοντέλο/κυβισμό...

Δημοσ.

Όπα, μισό... Ούτε φυσικός, ούτε χημικός είμαι, αλλά νομίζω ότι έχουμε μπερδέψει εδώ πέρα 2-3 βασικά πράγματα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος κάπου...

 

Απλά βελτιώνουμε την καύση του κινητήρα, εισάγοντας μέσω του αέρα, το παραγόμενο υδρογόνο από την ηλεκτρόλυση του νερού, με αποτέλεσμα την οικονομία του καυσίμου

 

Πως ακριβώς η εισαγωγή υδρογόνου φέρνει την οικονομία καυσίμου?

 

Energy is obtained from the combustion of gasoline by the conversion of a hydrocarbon to carbon dioxide and water. The combustion of octane follows this reaction:

2 C8H18 + 25 O2 → 16 CO2 + 18 H2O

 

Η ύπαρξη λοιπόν υδρογόνου μέσα στο χώρο καύσης της βενζίνης, πως ακριβώς βοηθάει την καύση? Θα το καταλάβαινα αν μου έλεγε ότι έστελνε στον χώρο καύσης του κινητήρα περισσότερο οξυγόνο, που παράγεται από την ηλεκτρόλυση, μαζί με τον αέρα που έρχετε απ' έξω. Η ύπαρξη περισσότερου οξυγόνου θα διευκόλυνε την καύση και ίσως ερχόμασταν πιο κοντά στην τέλεια καύση. Το υδρογόνο υπάρχει ήδη σε αυθονία μέσα στα μόρια βενζίνης. Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε με αυτές τις "πατέντες-θαύματα της φύσης"...

 

EDIT:

 

Απάντηση: Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με το καύσιμο σας (π.χ. Βενζίνη) και επιταχύνει την ανάφλεξη της. Έτσι αυξάνεται η ταχύτητα καύσης και ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (π.χ. πετρέλαιο + υδρογόνο) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (80%), τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στην απόληξη της εξάτμισης. Αρκετές από τις επικαθήσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Έτσι μετά από το τρίτο γέμισμα προτείνετε αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού, άμεσα.

 

Sooo:

1) το υδρογόνο που έβαλες (αν αντιδράσει με το οξυγόνο που υπάρχει στον αέρα, δεν ξέρω αν είναι κατάλληλες οι συνθήκες με την θερμοκρασία/π'ιεση που επικρατεί) θα μου φάει το οξυγόνο που έχει ο άερας και θα είναι χειρότερο το μίγμα για να καεί η βενζίνη (όπως το να οδηγάς σε μεγάλο υψόμετρο).

 

2) αν δεν αλλάξεις τις ρυθμίσεις του εγκεφάλου, η ίδια ποσότητα καυσίμου θα εισάγεται στον κινητήρα όπως και πριν, και δεν θα υπάρχει αρκετό οξυγόνο για να καεί σωστά.

 

3) Η ηλεκτρόλυση που προκαλείς πως γίνεται? Καταναλώνοντας ηλ. ρευμα. Αυτό το ρεύμα από που έρχεται? Από την μπαταρία. Ποιός φορτίζει την μπαταρία? Ο κινητηρας που καίει βενζίνη.

  • Like 3
Δημοσ.

πραγματικά έχω μπερδευτεί .

από χτες κάθομαι και ψάχνω πιο εντατικά σε ελληνικά και ξένα forum , υπάρχουν παντού αρκετοί που έχουν ασχοληθεί , σε διαφορετικές μάρκες και κατηγορίες αυτοκινήτων . άλλοι DIY και άλλοι έτοιμα kit .
πριν κάμποσο καιρό είχε βγει η παπάτζα με τα φίλτρα/μαγνητάκια . Ευτυχώς δεν πήγα να αγοράσω και δεν κλαίω τώρα τα λεφτά μου .
 Αυτό το πράγμα με το kit υδρογονοκίνησης κοστίζει πολλά παραπάνω . και υποτίθεται ότι κάνει και .. δουλειά ? :/
Είναι ρίσκο .

 

Σε αυτό που κατέληξα μετά από πολύ ψάξιμο είναι ότι δουλεύει .. αλλά σε μηχανές με πολλά κυβικά , μετά από πείραγμα στο όχημα . remapping ecu ή/με παράλληλο ecu (για τον αισθητήρα λ) , σωληνάκια με διάμετρο λάστιχου κήπου και όχι από καλαμάκι που ρουφάμε τον καφέ , καθώς και 2 επιπλέον υλικά σε σχέση με αυτά που είναι στα περισσότερα kit . μια αποθήκη υδρατμών και μια βαλβίδα εξαγωγής/απουμπίεσης . plus τραβάει φορτίο από τη μπαταρία και θα την ξεζουμίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα .

  
Αν κατάλαβα καλά , αυτό το πράγμα είναι ψιλοπείραγμα στο αμάξι (σαν να λέμε πάω να βάλω στον κυρ Τάσο στη γωνία , turbo 3o στάδιο) .. και όποιος ανίδεος βάλει χέρι στο αμάξι , αν ΔΕΝ το κατέχει .. καλύτερα να του κοπεί από το κα(ρ)πό .

 

Πολύ μπέρδεμα ρε γμτ .
too good to be true :/

Δημοσ.

οποιος πιστευει οτι δουλευει αυτο το πραγμα,προφανως δεν εχει τελειωσει το σχολειο.

βασικος κανονας θερμοδυναμικης...

η ενεργεια που παιρνεις καιγοντας το υδρογονο ειναι η ιδια με την ενεργεια που θα καψεις για να παραγεις το υδρογονο

απλα επειδη εχεις απωλειες,οχι μονο δεν εχεις κερδος στη καυση,εχεις και απωλειες.

φιδεμπορες με λιγα λογια.

Δημοσ.

οποιος πιστευει οτι δουλευει αυτο το πραγμα,προφανως δεν εχει τελειωσει το σχολειο.

βασικος κανονας θερμοδυναμικης...

η ενεργεια που παιρνεις καιγοντας το υδρογονο ειναι η ιδια με την ενεργεια που θα καψεις για να παραγεις το υδρογονο

απλα επειδη εχεις απωλειες,οχι μονο δεν εχεις κερδος στη καυση,εχεις και απωλειες.

φιδεμπορες με λιγα λογια.

 

βασικά την ενεργεια για να παραχθει την παιρνει απο το δυναμό οσο δουλευει το αυτοκίνητο οποτε ατοπο αυτό που λες...

το αέριο που βγαίνει από τη γεννητρια υδρογόνου καίγεται κανονικά και για να γίνει η οικονομία που λενε ρυθμίζεται το μιγμα καυσιμου απο εγκέφαλο. Δε πας να ρίξεις απλα υδρογόνο...

 

Επίσης καλο ειναι προτου κρίνουμε κάτι να το δούμε και οχι να μιλαμε για αρχηδιατηρησης της ενεργειας σα καραμέλα...

Προσωπικά το είδα να λειτουργεί και ειδα και τη διαφορα στο ιδιο οχημα με ανοιχτο και επειτα κλειστο το συστημα (με διακόπτη) χωρις ωστόσο αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω για να πεισω κάποιον - μιας και ουτε συμφέρον εχω ουτε τιποτα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...