Προς το περιεχόμενο

Gfk Hellas: Η αγορά gadget στην Ελλάδα για το τρίτο τρίμηνο του έτους


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία ανακοίνωσε σήμερα ο οργανισμός ερευνών αγοράς Gfk Hellas σχετικά με την ανάπτυξη του τζίρου για τα τεχνολογικά καταναλωτικά αγαθά στη χώρα μας και τις επιμέρους επιδόσεις των πιο δημοφιλών κατηγοριών.Συγκεκριμένα η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 426,7 εκατομμύρια ευρώ το 3ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 10,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 3ο τρίμηνο του 2012.

 

Έντονη πτώση σημείωσαν τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα η οποία έφτασε το 31,9% στο 3ο τρίμηνο, λόγω της χαμηλής απόδοσης που είχαν οι Τηλεοράσεις. Βασική αιτία για την πτώση των Τηλεοράσεων υπήρξε η αλλαγή του ψηφιακού σήματος στην Αθήνα την περσινή χρονιά η οποία ξεκίνησε στα τέλη του Ιουλίου και οδήγησε την κατηγορία σε θετική πορεία το 3ο τρίμηνο του 2012.

 

Σταθερή διατήρησαν την αξία τους οι συσκευές αποθήκευσης (USB και Κάρτες Μνήμης) εκμεταλλευόμενες την έντονη δυναμική που παρουσιάζουν στην αγορά συσκευές όπως τα Smartphones, τα Tablets και οι Τηλεοράσεις με δυνατότητα απευθείας εγγραφής προγράμματος.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Όσον αφορά τον τομέα των φωτογραφικών μηχανών, κατέγραψε αρνητική πορεία το 3ο τρίμηνο με πτώση της τάξης του 8,8% επηρεαζόμενος κυρίως από την απόδοση των μηχανών με σταθερούς φακούς. Εν τούτοις οι μηχανές SLR καθώς επίσης και οι Mirrorless μηχανές (αμφότερες με Εναλλάξιμους Φακούς) διατήρησαν τους ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης επιβεβαιώνοντας την ανάγκη του καταναλωτή για Κάμερες με ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες.

 

Ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών μειώθηκε κατά 15,4% το 3ο τρίμηνο του 2013, φθάνοντας σε αξία τα 104.5 εκατομμύρια ευρώ. Η αγορά των κινητών τηλεφώνων συνεχίζει να συρρικνώνεται ενώ τα smartphones παρουσίασαν οριακή αύξηση σε τεμάχια ενώ μειώθηκαν σε αξία λόγω της πτώσης των τιμών.

Ένα νέο τμήμα του προϊόντος εμφανίζεται - οι smartphones συσκευές με μεγαλύτερες οθόνες, που ονομάζονται phablets - υπόσχονται να ανανεώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να αυξήσουν τις πωλήσεις του τομέα.

 

Ο τομέας των Προϊόντων τεχνολογίας παρουσιάζει την μεγαλύτερη ανάπτυξη για το 3ο τρίμηνο του 2013 στην ελληνική αγορά (13,6%). Φθάνοντας σε αξία τα 92,8 εκατομμύρια ευρώ. Η κινητήρια δύναμη αυτής της ανάπτυξης παραμένει η κατηγορία των tablets που παρουσίασαν την θεαματική αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 270% σε τεμάχια. Η σημαντικά μειωμένη μέση τιμή με περισσότερες πωλήσεις συσκευών 7'' WiFi, κάνει τα tablets μια πολύ ελκυστική προσφορά.

 

Η επαναφορά σε θετική εικόνα του τομέα των Προϊόντων Τεχνολογίας δεν περιορίζεται μόνο στην ανάπτυξη της κατηγορίας των tablets. Υπολογιστές και οθόνες παρουσιάζουν εξίσου θετική εξέλιξη της αξίας. Η μειωμένη μέση τιμή οδηγεί σε μείωση της αξίας για Notebooks, διατηρώντας τους όμως σταθερά σε μονάδες.

 

Ο τομέας Εξοπλισμός Γραφείου παρουσίασε θετική απόδοση κατά το 3ο τρίμηνο του 2013, της τάξης του 7,4% φθάνοντας σε αξία τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ.

 

Τα πολυμηχανήματα παρουσίασαν σημαντική αύξηση σε αξία (11,75%) αντισταθμίζοντας την οριακή μείωση που παρουσιάστηκε στην κατηγορία των εκτυπωτών. Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων των εκτυπωτικών συσκευών λέιζερ οδήγησε στην αύξηση της αξίας, λόγω της υψηλότερης μέσης τιμής της κατηγορίας.

 

Τα περιφερειακά επίσης παρουσίασαν αύξηση σε αξία, με τα ποντίκια και τα mini πληκτρολόγια για φορητές συσκευές, να κερδίζουν μερίδιο.

Link.png Site: Gfk Hellas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρον για να μαθαίνουμε που τα χαλάνε τα λεφτά τους οι υπόλοιποι  :P

Έλα τώρα Captain, όλοι βάλαμε το λιθαράκι μας σ'αυτό! Εσύ πχ από πού πόσταρες το comment;;;

;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστειες συγκρισεις. Q3-Q4 αντιπροσωπευουν εναρξη σχολικης χρονιας και χριστουγεννα. Ειναι φυσιολογικο να υπαρχει μεγαλυτερος ογκος πωλησεων αυτες τις περιοδους. Αντιθετως, Q1-Q2 πατωνουν οι πωλησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα τώρα Captain, όλοι βάλαμε το λιθαράκι μας σ'αυτό! Εσύ πχ από πού πόσταρες το comment;;;

;)

 

Ιγώ ημί ο κρίνοντας και ο κρουνός και ουχί ο κρινόμενος όχι που γίναμε τώρα ούλοι ίσα και όμοια αμ πώς. :lol:

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστειες συγκρισεις. Q3-Q4 αντιπροσωπευουν εναρξη σχολικης χρονιας και χριστουγεννα. Ειναι φυσιολογικο να υπαρχει μεγαλυτερος ογκος πωλησεων αυτες τις περιοδους. Αντιθετως, Q1-Q2 πατωνουν οι πωλησεις.

 

Γι' αυτό γίνεται σύγκριση με το αντίστοιχο  περσινό τετράμηνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά υπάρχει μεγάλη πτώση ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα... Πού λεφτά για τέτοια πράγματα τώρα; Αν και όπως ανέφερε πιο πάνω ο umbrella co. είναι λόγω εορταστικής περιόδου και μόνο.

:unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος χρειάζεται το gadgets για να κάνει απλά την δουλειά του και τίποτα παραπάνω θα κοιτάξει για κάτι οικονομικό χωρίς πολλά πολλά.

 

Όσοι γουστάρουν την καλύτερη τεχνολογία θα τα ακουμπίσουν και ας στερηθούν πράγματα που άλλοι τα θεωρούν πρώτης ανάγκης. 

 

Πάντως τα μαγαζιά με ηλεκτρονικές συσκευές γενικά έχουν μεγάλες ζημιές. Από την άλλη είχε γεμίσει και ο τόπος με franchise καταστήματα αλυσίδων.

Γύρω στο 2003 με 2004 μετά την εισβολή του ίντερνετ στην Ελλάδα πολλές αλυσίδες σιγά σιγά άρχισαν να συρρικνώνονται και να κλείνουν.(big city, emotion, Altec, microland κ.τ.λ.) Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα.

 

Σε καμιά πενταετία όσοι σέβονται τους πελάτες θα έχουν επιβιώσει. Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν πως the Client is a King not m@l@k@s.   Η οικονομία κάνει κύκλους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η οικονομία κάνει κύκλους. 

 

Άλλα εμείς δυστυχώς έχουμε μνήμη χρυσόψαρου και δεν βάζουμε μυαλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...