Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς κατέβασε το τελευταίο αρχείο ελληνικής γλώσσας από εδώ για να έχεις σωστή εικόνα στο πρόγραμμα.

 

Νομίζω πάντως τώρα πειστήκαμε πως όντως ο δίσκος τα έφαγε τα ψωμιά του  :P

Μετά τους 2037 ανακατανεμημένους τομείς άλλοι 10-20 δε πιστεύω να κάνουν τη διαφορά, ούτε ο κόπος της προσπάθειας δεν αξίζει. 

R.I.P.

Δημοσ.

Τσέκαρε το σήριαλ νάμπερ του (υπάρχει στο αυτοκόλλητό που είναι στην πρόσοψή του) του σκληρού στο site της WD (γκούγκλαρε για "wd warranty" και θα έχεις αμέσως αποτέλεσμα για την σχετική σελίδα) όπου υπάρχει σχετική σελίδα-"οδήγός" για έλεγχο εγγυήσεων. ΑΝ τυχόν σου βγάλει ότι είναι εντός εγγύησης, θα σου κοστίσει γύρω στο 15άρι (τα μεταφορικά της επιστροφής δικά τους) για να τους τον στείλεις (Τζέρμανυ πάει) με συστημένο επιστολικού ταχυδρομείου των ΕΛΤΑ μέσα σε ένα κουτάκι, ακολουθώντας τις οδηγίες της εταιρίας για αντικατάσταση και ετοιμασία της συσκευασίας ("wd rma"). Είναι ό,τι μπορείς να περισώσεις από το δράμα σου. Τα τυχόν αρχεία ξέχνα τα (από χθες) - εκτός κι αν μπορείς να διαθέσεις μερικά κατοστάρικα ώστε να απευθυνθείς σε εξειδικευμένη εταιρία ανακτήσεων (Datalabs πχ), μπας και μπορεί να ανακτηθεί κάτι (πιθανώς τα αρχεία βρίσκονται ανέπαφα, έστω κατά ένα σημαντικό ποσοστό στα platters του σκληρού και μόνο εξειδικευμένες εταιρίες μπορούν να κάνουν ό,τι χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση σε αυτά).

 

Υπ' όψιν, ότι ΚΑΝΟΝΙΚΑ, οι σκληροί που περιέχονται σε "έτοιμους εξωτερικούς", δεν έχουν ξεχωριστή εγγύηση (και κατά πάσα πιθανότητα έχεις ακυρώσει την -πιθανώς- ακόμη υπάρχουσα για τον εξωτερικό ως σύνολο, ανοίγοντάς τον), οπότε το μεγαλύτερο ενδεχόμενο είναι να σου πει ο οδηγός ότι ο σκληρός είναι εκτός εγγύησης. Δοκίμασε, αν πάει έτσι, να στείλεις κι ένα μέιλ στο σαπόρτ της εταιρίας, να τους ζητήσεις (πολύ γλυκά) μήπως και σου αντικαταστήσουν τον σκληρό (αφού τους αναφέρεις ότι εμπεριέχετο σε εξωτερικό δίσκο). Πιθανώς θα σου πούνε "σόρι μαν αλλά",,,,αλλά δοκίμασε. Μπας και.

 

 

*...μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι για κάποιο λόγο (...γεράματα μάλλον - ας μην κρυβόμαστε...) μου είχε μείνει η εντύπωση πως τον σκληρό τον είχες βγάλει από εξωτερικό. Αν ήταν απλώς ένας εσωτερικός που είχες κι αν είναι εντός εγγύησης, γύρνα τον στο μαγαζί που τον αγόρασες για αλλαγή. Αν είναι εκτός, δοκίμασε να τσεκάρεις τί λέει και ο οδηγός της WD κλτκτλ.

Δημοσ.

Σε ευχαριστω πολυ για ολα φιλε μου. Ο σκληρος δισκος ομως ειναι seagate. Τον ειχα για χρονια στο pc που πηρα πριν καμια 5-6 χρονια απο multirama και επειδη εβαλα ssd  τον ειχα αχρησιμοποιητο. Οταν τον εβαλα να ξαναδουλεψει ειχα τα προβληματα που προειπα. Στην προκειμενη περιπτωση εχουμε αντιστοιχες επιλογες;

Δημοσ.

(...είπαμε...γεράματα...Στην αρχή τον βάφτισα τέως εξωτερικό, και γενικά μου έμεινε ότι ήταν ΓουΝτου...)

Tα ίδια ισχύουν για τη Seagate. Με την έννοια ότι έχει κι αυτή στο στο site της σχετικό οδηγό για διαπίστωση της εγγύησης. Η οποία, κατά πάσα πιθανότητα ληγμένη είναι (πόσο μάλλον που τον αγόρασες ως μέρος έτοιμης σύνθεσης), αλλά τσέκαρέ την.

 

Επίσης (αυτό κι αν είναι χλωμό) ρώτα στο Multiδράμα εάν τυχόν ακόμη καλύπτεσαι. Πρέπει φυσικά να έχεις διαθέσιμο το χαρτί της απόδειξης πληρωμής έστω. Γενικά πάντως ρώτα τους, αν τυχόν μπορούν να σε καλύψουν ("άλλο που δεν θέλουν"....) για τον σκληρό, ίσως κοιτάζοντας στη βάση δεδομένων τους τον δίσκο με βάση το serial number του, ή τα στοιχεία πελάτη (αν τυχόν τους είχες δώσει πχ ονοματεπώνυμο κατά την αγορά - ρώτα τους, θυμάσαι-δεν θυμάσαι). 

 

Πρωτ' απ' όλα κάνε ένα τσεκ στο site της Sea να δεις τί λέει για τον δίσκο, επειδή είναι το πιο εύκολο-γρήγορο.

Μετά, ανεξάρτητα με το τί λέει, επικοινώνησε με Μούλτι (αν είσαι από κοντά, πάνε μια βόλτα από 'κει και ζήτα τον υπέυθυνο του καταστήματος - μην ανοίγεις κουβέντες με τους απλούς υπαλλήλους) και ρώτα τα αποπάνω που έγραψα.

Το πιθανότερο (90%, για να δώσω έτσι αυθαίρετα, αλλά ενδεικτικά ένα νούμερο) είναι η εγγύηση να έχει λήξει προ πολλού (και να ήταν αρκετά περιορισμένης διάρκειας). Αλλά επειδή υπάρχει ΕΝΑ ενδεχόμενο, ο σκληρός να είχε την μάξιμουμ δυνατή εγγύηση που μπορεί κανείς να βρει στην αγορά σκληρών (5 έτη), δεν χάνεις τίποτε να δοκιμάσεις...

Δημοσ.

Σε ευχαριστω πολυ για ολα φιλε μου. Ο σκληρος δισκος ομως ειναι seagate. Τον ειχα για χρονια στο pc που πηρα πριν καμια 5-6 χρονια απο multirama και επειδη εβαλα ssd  τον ειχα αχρησιμοποιητο. Οταν τον εβαλα να ξαναδουλεψει ειχα τα προβληματα που προειπα. Στην προκειμενη περιπτωση εχουμε αντιστοιχες επιλογες;

seagate ε? ακριβως τα ιδια επαθα και εγω....0% health και 2650 bad sectors και οσο πηγαινε ανεβαινε.....μονο western απο δω και περα . κανε οπωσδηποτε backup σε αλλο δισκο αν δεν το εχεις ηδη κανει.....παρε και αυτον  http://www.e-shop.gr/product?id=PER.303647     και εισαι μια χαρα

Δημοσ.

^ Δεν έχει να κάνει με τις μάρκες, όσο με την "τύχη" του καθ' ένα...Για όσους ορκισμένους "εχθρούς" της Seagate, μπορείς να βρεις άλλους τόσους για την WD. Σε γενικές γραμμές, ίδια τεχνολογία, ίδια κατασκευαστική ποιότητα και ίδια ποιότητα υλικών χρησιμοποιούν για τα προϊόντα που αφορούν τον μέσο end-user (και τα χρεώνουν περίπου το ίδιο)

Και ακόμη πιο συγκεκριμένα, ως τυχερός (μέσα στην "ατυχία -σε εισαγωγικά, γιατί δεν ξέρουμε καν για τί χρονικό σημείο μιλάμε, σε σχέση με την εγγύηση αντικατάστασης του δίσκου- σου βεβαίως) πρέπει να ξέρεις ότι λογίζεσαι, όταν ο δίσκος ΔΕΝ κλατάρει με τη μία (χτυπημένες κεφαλές ή καταστροφή της επίστρωσης των platter με τρόπο και σε βαθμό που να μην μπορείς καν να τον λειτουργήσεις σωστά και να σώσεις δεδομένα), αλλά "σου δίνει τον χρόνο" και δεδομένα να σώσεις, και τα οικονομικά σου κουμάντα να κάνεις / γενικά σου μένουν περιθώρια κινήσεων...

Οι δε 2650 sectors που χαρακτηρίστηκαν bad, δε σήμαιναν και το τέλος του κόσμου, πόσο μάλλον όταν ως αντικειμενική ποσότητα ωφέλιμου χώρου δεν είναι παρά απειροελάχιστη σε σχέση με τη συνολική του δίσκου...(βέβαια άλλο είναι, συνήθως, το θέμα, ότι δηλαδή "υπάρχει πρόβλημα και μάλλον το πάμε για φαλίρημα"...). Και ούτε λόγος για την ένδειξη "υγείας", που περισσότερο με την δυνατότητα αντικατάστασης μέσω χρήσης της εγγύησης έχει να κάνει.

 

Γι' αυτό και η ουσία είναι στην πολιτική παρεχόμενων εγγυήσεων αντικατάστασης (όπου πέρυσι/πρόπερσι πήγε να τα σκατώσει, είναι αλήθεια, η Seagate - αλλά τελικά "λογικεύθηκε"), σε σχέση με συμφέρουσα τιμή βεβαίως.

Τείνω κι εγώ τα τελευταία 2-3 χρόνια να προτείνω περισσότερο WD, για ένα σύνολο μικρο-λόγων (που την κάνουν να έχει, πια, ίσως την πιο user-friendly αντιμετώπιση ως εταιρία) σε βαθμό να θεωρώ ότι είναι καλύτερη "στα σημεία", αλλά αυτό δεν σημαίνει "πήρες WD και σώθηκες - πήρες Segate και κάηκες". Σε καμμία περίπτωση.

 

Όσο για τον δίσκο που πρότεινες....πώς έτσι; Πέραν του ότι δεν μας ζήτησε προτάσεις για αγορά νέου (και είναι και νωρίς άλλωστε - πρώτα ας ξεκαθαρίσει μπας κι έχει εγγύηση), δεν μας έχει καν πει τί σόι δίσκο θα ήθελε (interface, χωρητικότητα, πρωτόκολλο επικοινωνίας, χρηματικό ποσό προς διάθεση, χρήση για την οποία τον προορίζει)...

Eγώ πχ, κάνοντας υπόθεση εργασίας στο γόνατο, θα έλεγα για έναν SATA, και συγκεκριμένα έναν 2.5άρη Scorpio Black WD στα 750GB στα περίπου 65 Ευρώ, η οποία από πολλές απόψεις είναι η "ιδανική" μέση αγορά (στο γόνατο και πάλι : 5 χρόνια εγγύηση=πολύ συμφέρουσα για 65Ε, ικανοποιητική αναλογία Ευρώ/χωρητικότητα, δίσκος 2.5άρης=ελαφρύς και ανθεκτικός σε περιβαλλλοντικές καταπονήσεις και γενικώς "ανώτερη" ποιότητα κατασκευής έστω στη θεωρία, χωρητικότητα που ούτε πάρα πολλή είναι βέβαια, αλλά δεν είναι και λίγη).

Προκειμένου δηλαδή να δώσει 49 για 2 χρόνια εγγύησης, Blue 3.5άρη, 500ίων GB και μάλιστά από το -εδώ και χρόνια βέβαια- "στα καρφιά" e-Shop...(η μόνη περίπτωση να συμφωνήσω για αγορά από e-Shop, μιας και τον έχει τον δίσκο μόλις 1Ε παραπάνω, θα ήταν εάν μένει κάπου όπου δεν έχει φυσική πρόσβαση σε κάποιο από τα 3 πρώτα μαγαζιά του αποπάνω λινκ...).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...