Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάνουν.

 

 

Οι 10Khz αποθειικωτές στους φορτιστές στέλνουν παλμούς στο 5% του χρόνου φόρτισης της μπαταρίας.

Κάνουν δουλειά σε 1-2-3 μέρες.

 

1Khz αποθειικωτής σαν μεμονωμένο κύκλωμα μπορεί να συνδεθεί μόνιμα επάνω σε μπαταρία και επεκτείνει κατά πολύ την διάρκεια ζωής της.

 

 

Μπαταρία δεν θα σηκώσει φόρτιση με κανένα τρόπο αν έχουν λιώσει/στραβώσει οι πλάκες της ή της λείπουν υγρά.

Μήπως μπορείς να μας δείξεις τον συγκεκριμένο με τον οποίο έχεις εμπειρία?

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν υπάρχει κάτι να δεις στους δικούς μου.

Custom made homebrew κύκλωμα είναι κλεισμένο σε μαύρο κουτί με χυμένη ρητίνη.

Tούς έχω μόνιμα συνδεδεμένους σε μπαταρία αυτοκινήτου, μηχανής, ups. 

 

 

 

Το αρχικό σχέδιο παρουσιάστηκε από τον Alastair Couper στην έκθεση καινοτομίας τεχνολογίας Homebrew το 2000.

Ο Alastair υποστήριζε ότι στέλνοντας παλμούς 1Khz στα στοιχεία μιας μπαταρίας σταδιακά το θείο από τις πλάκες πέφτει και διαλύεται μέσα στον ηλεκτρολύτη της μπαταρίας χωρίς να ξεκολλάει σαν φλούδα και να πέφτει στον πάτο. Έτσι ο ηλεκτρολύτης χάνει στο ελάχιστο την περιεκτικότητα του σε οξύ και η μπαταρία συνεχίζει να φορτίζεται. ;)

 

Από τότε το ίδιο κύκλωμα, παραλλαγή ή εξέλιξη του το έχουν υιοθετήσει οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών φορτιστών / συντηρητών μπαταρίας.

 

Για να φτιάξετε, σχέδια keyword= desulfator

 

Στα 10Khz και πάνω κάνει δουλειά από ώρες μέχρι μέρες με μεγαλύτερες απώλειες στον ηλεκτρολύτη.

Αυτό το σενάριο είναι ιδανικό για φορτιστές, συμπληρώνοντας οξύ στα υγρά της μπαταρίας αν χρειαστεί. 

 

Στο 1Khz κάνει δουλειά από μέρες μέχρι βδομάδες με μικρότερες επιπτώσεις στον ηλεκτρολύτη όμως.

Αυτό το σενάριο είναι ιδανικό για μόνιμη σύνδεση σε μπαταρίες που δεν δουλεύονται συνέχεια.  

π.χ. αυτοκίνητο, μηχανή, σκάφος, ups ( στα delta online ups ακόμη πειραματίζομαι ). 

Σε moto δε το θεωρώ και ενδεδειγμένο ως σενάριο λόγω της διαφορετικής λογικής του κυκλώματος φόρτισης από το αυτοκίνητο.

 

Για να πάρετε έτοιμους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο ebay.

Στα δικά μου κυκλώματα και στις επιδόσεις που ήθελα, κατέληξα μελετώντας σχέδια

και δοκιμάζοντας σε παλμογράφους με πειραματόζωα δικές μου παρωχημένες μπαταρίες. 

Όλες ανεβάσαν Volt που κρατάνε στη φόρτιση.

Οπότε ναι, κάνουν δουλειά.

 

 

 

/sc

  • Like 1
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Βάλτην μπροστά με καλώδια και μετά πήγαινέ την για αργή φόρτιση και ίσως την σώσεις.

 

Κάνουν.

 

 

Οι 10Khz αποθειικωτές στους φορτιστές στέλνουν παλμούς στο 5% του χρόνου φόρτισης της μπαταρίας.

Κάνουν δουλειά σε 1-2-3 μέρες.

 

1Khz αποθειικωτής σαν μεμονωμένο κύκλωμα μπορεί να συνδεθεί μόνιμα επάνω σε μπαταρία και επεκτείνει κατά πολύ την διάρκεια ζωής της.

 

 

Μπαταρία δεν θα σηκώσει φόρτιση με κανένα τρόπο αν έχουν λιώσει/στραβώσει οι πλάκες της ή της λείπουν υγρά. 

 

 

 

/ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.. ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΨΩ 1 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ..ΕΧΩ ΕΝΑ VOLKSWAGEN POLO TOY 2002,,8A ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ? Η 1 ΜΗΝΑΣ ΔΕΝ 8ΕΩΡΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ?

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.. ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΨΩ 1 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ..ΕΧΩ ΕΝΑ VOLKSWAGEN POLO TOY 2002,,8A ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ? Η 1 ΜΗΝΑΣ ΔΕΝ 8ΕΩΡΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ?

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.. ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΨΩ 1 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ..ΕΧΩ ΕΝΑ VOLKSWAGEN POLO TOY 2002,,8A ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ? Η 1 ΜΗΝΑΣ ΔΕΝ 8ΕΩΡΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ?

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Με τον αρνητικό πολο γεινωνεται όλο το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Αν αφαιρέσεις το θετικό πόλο την ώρα που ξεβιδωνεις με το κλειδί την βίδα μπορεί να σου ξεφύγει και να ακουμπήσει στο πλαίσιο και να γίνει βραχυκυκλωμα με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Γιαυτό αφαιρουν πάντα τον αρνητικό πόλο πρώτα αλλά και για την αποφυγή σπινθηρισμών.

  • Like 3
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

τί είδους μπαταρία είναι καλύτερη για αυτοκίνητο που δεν κινείται πολύ συχνά; (ανοιχτού - κλείστού - μολύβδου - κτλ)

εκτός από το να βγάζω τον πόλο όταν φεύγω υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; μήπως να βγάζω όλη τη μπαταρία και να την αφήνω στο σπίτι?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε καλό το να αποσυνδέετε εντελώς την μπαταρία. Σε αυτή την περίπτωση όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου απενεργοποιούνται και δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε καλό το να αποσυνδέετε εντελώς την μπαταρία. Σε αυτή την περίπτωση όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου απενεργοποιούνται και δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά... 

Αν και το γιατί είναι προφανές θα στο εξηγήσω.

1ον για να είσαι σίγουρος πως όταν προσπαθήσεις η μπαταρία θα καταφέρει να εκκινήσει τον κινητήρα.

2ον για να προστατέψεις την μπαταρία από τις καταστρεπτικές και μη αναστρέψιμες χημικές αντιδράσεις που προκαλούνται από την πτώση τάσης.

Όσο για τα "υπόλοιπα ηλεκτρονικά" ούτως ή άλλως δεν δουλεύουν όταν δεν κινείται το αυτοκίνητο, από τα "συστήματα ασφαλείας" μόνο ο συναγερμός(ΑΝ υπάρχει) είναι θέμα.

ΥΓ

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος βάζει κάτω τα + και τα - της αποσύνδεσης μπαταρίας, κρίνει και πράττει ανάλογα.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, Joshua21 said:

Αν και το γιατί είναι προφανές θα στο εξηγήσω.

1ον για να είσαι σίγουρος πως όταν προσπαθήσεις η μπαταρία θα καταφέρει να εκκινήσει τον κινητήρα.

2ον για να προστατέψεις την μπαταρία από τις καταστρεπτικές και μη αναστρέψιμες χημικές αντιδράσεις που προκαλούνται από την πτώση τάσης.

Όσο για τα "υπόλοιπα ηλεκτρονικά" ούτως ή άλλως δεν δουλεύουν όταν δεν κινείται το αυτοκίνητο, από τα "συστήματα ασφαλείας" μόνο ο συναγερμός(ΑΝ υπάρχει) είναι θέμα.

ΥΓ

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος βάζει κάτω τα + και τα - της αποσύνδεσης μπαταρίας, κρίνει και πράττει ανάλογα.

Και σεττάρεις κάθε φορά την ημερομηνία, την ώρα και άλλες παραμέτρους του οχήματος... 😛

Εκτος κι αν το αυτοκίνητο είναι αρκετά παλιό και το μόνο που έχει είναι ένα τυπικό ρολογάκι ανάμεσα στο ταμπλό! :) 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Και σεττάρεις κάθε φορά την ημερομηνία, την ώρα και άλλες παραμέτρους του οχήματος... 😛

Εκτος κι αν το αυτοκίνητο είναι αρκετά παλιό και το μόνο που έχει είναι ένα τυπικό ρολογάκι ανάμεσα στο ταμπλό! :) 

Είπαμε, ο καθένας τα βάζει κάτω κρίνει και πράττει ανάλογα.

Εγώ προσωπικά εκεί που το βάζω δεν πολυφοβάμαι για κλοπή/διάρρηξη, μετά από κάθε φορά δεν χρειάζεται "παραμετροποίηση"(μόνο τους σταθμούς στο radiocd), συνεπώς εφόσον δεν πρόκειται να το κινήσω για τουλάχιστον 3 ημέρες βγάζω πόλο χωρίς δεύτερη σκέψη.

Τώρα αν εσύ για το δικό σου φοβάσαι για κλοπή/διάρρηξη, θες κάθε φορά κανα μισάωρο για "παραμετροποίηση", πρέπει να βγάλεις τροχό και θόλο για να φτάσεις στη μπαταρία(ναι, υπάρχουν και τέτοια!), δεν τόχεις με το γερμανοπολύγωνο, βαριέσαι, whatever, τότε καλά κάνεις και δεν σκέφτεσαι καν να βγάλεις πόλο.

Δεν χρειάζεται ούτε εσύ να καταλάβεις εμένα, ούτε εγώ να καταλάβω εσένα, απλά ο καθένας θα κάνει αυτό που νομίζει :)

  • Super Moderators
Δημοσ.
20 minutes ago, Joshua21 said:

Είπαμε, ο καθένας τα βάζει κάτω κρίνει και πράττει ανάλογα.

Εγώ προσωπικά εκεί που το βάζω δεν πολυφοβάμαι για κλοπή/διάρρηξη, μετά από κάθε φορά δεν χρειάζεται "παραμετροποίηση"(μόνο τους σταθμούς στο radiocd), συνεπώς εφόσον δεν πρόκειται να το κινήσω για τουλάχιστον 3 ημέρες βγάζω πόλο χωρίς δεύτερη σκέψη.

Τώρα αν εσύ για το δικό σου φοβάσαι για κλοπή/διάρρηξη, θες κάθε φορά κανα μισάωρο για "παραμετροποίηση", πρέπει να βγάλεις τροχό και θόλο για να φτάσεις στη μπαταρία(ναι, υπάρχουν και τέτοια!), δεν τόχεις με το γερμανοπολύγωνο, βαριέσαι, whatever, τότε καλά κάνεις και δεν σκέφτεσαι καν να βγάλεις πόλο.

Δεν χρειάζεται ούτε εσύ να καταλάβεις εμένα, ούτε εγώ να καταλάβω εσένα, απλά ο καθένας θα κάνει αυτό που νομίζει :)

Προφανώς. Απλά για μένα είναι σα να κλείνεις το γενικό του σπιτιού σου κάθε φορά που βγαίνεις απο αυτό... 😛 

  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...