adi32 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 1) Σε αυτοκινητο που ειχε καινουρια μπαταρια πριν 1,5 χρονο αλλα απο τοτε δεν κινηθηκε και τωρα δεν παιρνει μπρος τι κανουμε Παει για πεταμα ή αν το βαλω μπρος με τα καλωδια και κινειται θα παρει τα πανω της ? Αν πεθανε μπορω να παρω μια να τη βαλω μονος μου πχ απο εδω ? http://www.skroutz.gr/c/1103/vehicle_batteries.html?from=catspan&keyphrase=%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1 2) Αν προκειται να ακινητοποιηθει αυτοκινητο για 1 χρονο πρεπει να βγαινει η μπαταρια ?
veteranos123 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 1) Κάνε μια δοκιμή με καλώδια και αν πάρει μπροστά πήγε να στην φορτίσουν με αργή φόρτιση. Είναι ανοιχτού ή κλειστού τύπου. Αν είναι ανοιχτού ίσως χρειαστούν συμπλήρωση τα υγρά της. Ναι, αλλά θα πρέπει να κοιτάξει να είναι τα ίδια Amp/h ή και παραπάνω (ακόμα καλύτερα). 2) Σημαντικό όμως θα πρέπει να ίδιο οπωσδήποτε να έχει το ίδιο πλάτος με την παλιά (για να εφαρμόζει ακριβώς) 3) Εγώ στην θέση σου θα την έβγαζα και θα την φόρτιζα ανά 4 μήνες με αργή φόρτιση. Επίσης βεβαιώσου πριν βγάλεις την μπαταρία ότι το ραδιόφωνο δεν κλειδώνει μόλις του κόψεις την παροχή.
adi32 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Ευχαριστω Κλειστου τυπου ειναι και την ειχα χρυσοπληρωσει κιολας
veteranos123 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Βάλτην μπροστά με καλώδια και μετά πήγαινέ την για αργή φόρτιση και ίσως την σώσεις.
Timour21 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Αν είναι η πρώτη φορά που σου μένει, έχει πολλές πιθανότητες αν την φορτίσεις, να στρώσει. Και την επόμενη φορά που θα είναι να μείνει πολύ καιρό στο αμάξι χωρίς να δουλέψει, αποσύνδεσε έναν πόλο της.
Joshua21 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 1) Σε αυτοκινητο που ειχε καινουρια μπαταρια πριν 1,5 χρονο αλλα απο τοτε δεν κινηθηκε και τωρα δεν παιρνει μπρος τι κανουμε Παει για πεταμα ή αν το βαλω μπρος με τα καλωδια και κινειται θα παρει τα πανω της ? Αν πεθανε μπορω να παρω μια να τη βαλω μονος μου πχ απο εδω ? http://www.skroutz.gr/c/1103/vehicle_batteries.html?from=catspan&keyphrase=μπαταρια 2) Αν προκειται να ακινητοποιηθει αυτοκινητο για 1 χρονο πρεπει να βγαινει η μπαταρια ? 1) Κατά 99% η μπαταρία είναι για πέταμα. Όταν η τάση πέφτει κάτω από 10,6 volt οι πλάκες της μπαταρίας μαζεύουν θείο και μικραίνει η χωρητικότητα της. Υπόψιν η εγγύηση που έχουν οι μπαταρίες δεν καλύπτουν θειικωση. Υπάρχουν κάποιοι φορτιστές που λέγονται "παλμικοί αποθειικωτές μπαταριών" που υποτίθεται ότι φορτίζοντας με παλμούς απομακρύνεται το θείο από τις πλάκες, αλλά δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά. Ναι μπορείς να βάλεις μόνος σου μια μπαταρία αν πιάνουν τα χέρια σου. Και φυσικά να τηρήσεις κατά γράμμα τις οδηγίες για να έχει η μπαταρία σου μακροζωία. 2) Αν όχι να βγει η ίδια η μπαταρία, τουλάχιστον να βγει ο ένας πόλος. Και συχνὀ έλεγχο-φόρτιση. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος ότι η μπαταρία θα μείνει ζωντανή. 4
elvisjedi Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2013 γενικοτερα ειναι καλο αν υπαρχει η δυνατοτητα μια φορα το μηνα να βαζεις μπρος το αυτοκινητο μεχρι να ποιασει θερμοκρασια κ να ανοιξουν τα βεντιλατερ αν ειναι δυνατον για να κυκλοφορουν τα υγρα του, να λιπαινετε οπου χρειζεται και ετσι να γινετε μια μικρη συντηρηση (αυτοματη εσυ το μονο που κανεις ειναι να το βαζεις μπρος αλλα κ μια γυρα το τετραγωνο καλο θα του κανει!) ο χειροτερος εχθρος των οχηματων ειναι η ακινησια (ιδιως σε συνδυασμο με καιρικους παραγοντες) 4
lary7 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Οπως σου ειπαν η μπαταρια επαθε ζημια. Αν φορτισει και την αποθηκευσεις σε ζεστο χωρο μπορει να την σωσεις μεχρι να την χρειαστεις. Οταν πεσει η ταση η μπαταρια μπορει να παθει ζημια και απο το κρυο, εκτος απο το θειο στις πλακες οποτε καλο ειναι να αποθηκευονται καπου που δεν υπαρχει παγετος. Και το αμαξι πρεπει να το βαλεις μπρος γιατι θα στεγνωσουν διαφορες τσιμουχες, θα δημιουργηθουν καταλοιπα απο το λαδι κτλ και οταν το βγαλεις ξανα σε κυκλοφωρια θα εχεις προβλημα. Μετα απο 1 χρονο ακινησιας πρεπει να αλλαξεις τα λαδια και να βαλεις καινουρια βενζινη γιατι η παλια υποβαθμιστηκε. Αμα το βαζεις και μπρος ανα καποιους μηνες τοτε θα εισαι σιγουρος οτι συντηρηθηκε σωστα. Βεβαια καποτε ειχα βαλει μπρος αμαξι με τα ιδια λαδια και βενζινη μετα απο ακινησια 6 ετων, πηρε το ρημαδι αλλα ηταν ενα escort του 72', τοτε τα εφτιαχναν αλλοιως.... 1
kalogeros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Να προσθέσω ότι αν αποφασίσεις να αλλάξεις την μπαταρία μόνος σου, μην ξεχάσεις να βάλεις βαζελίνη στους πόλους.
veteranos123 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Να προσθέσω ότι αν αποφασίσεις να αλλάξεις την μπαταρία μόνος σου, μην ξεχάσεις να βάλεις βαζελίνη στους πόλους. Για την βαζελίνη το έχω ακούσει και εγώ αλλά γιατί την βάζουν? Οπως σου ειπαν η μπαταρια επαθε ζημια. Αν φορτισει και την αποθηκευσεις σε ζεστο χωρο μπορει να την σωσεις μεχρι να την χρειαστεις. Οταν πεσει η ταση η μπαταρια μπορει να παθει ζημια και απο το κρυο, εκτος απο το θειο στις πλακες οποτε καλο ειναι να αποθηκευονται καπου που δεν υπαρχει παγετος. Και το αμαξι πρεπει να το βαλεις μπρος γιατι θα στεγνωσουν διαφορες τσιμουχες, θα δημιουργηθουν καταλοιπα απο το λαδι κτλ και οταν το βγαλεις ξανα σε κυκλοφωρια θα εχεις προβλημα. Μετα απο 1 χρονο ακινησιας πρεπει να αλλαξεις τα λαδια και να βαλεις καινουρια βενζινη γιατι η παλια υποβαθμιστηκε. Αμα το βαζεις και μπρος ανα καποιους μηνες τοτε θα εισαι σιγουρος οτι συντηρηθηκε σωστα. Βεβαια καποτε ειχα βαλει μπρος αμαξι με τα ιδια λαδια και βενζινη μετα απο ακινησια 6 ετων, πηρε το ρημαδι αλλα ηταν ενα escort του 72', τοτε τα εφτιαχναν αλλοιως.... Αυτά είναι σκυλιά. Έχει ο πατέρας μου ένα escort του 97' και έχει 2+ χρόνια να του κάνει service (λόγο οικονομικών ) και του αλλάζει που και που τα λάδια και δεν νιώθει τίποτα. Εθνική full φορτωμένο με τρία άτομα και air condition (νομίζω) και πηγαίνει χαλαρά 160km/h. Και τα φρένα πιάνουν πολύ καλά (δοκιμασμένα πρόσφατα). Το μόνο που κάνει είναι τώρα τον χειμώνα αν δεν το ζεστάνει πρώτα κλωτσάει καμιά φορά σε χαμηλές στροφές. 1
paylidis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Το μόνο που κάνει είναι τώρα τον χειμώνα αν δεν το ζεστάνει πρώτα κλωτσάει καμιά φορά σε χαμηλές στροφές. Καλα αυτό το κάνει και αυτοκίνητο αξίας 29000€ του '09 οποτε μη χαλιέσαι! 1
veteranos123 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Καλα αυτό το κάνει και αυτοκίνητο αξίας 29000€ του '09 οποτε μη χαλιέσαι! Komple τότε αλλά είναι σκυλί και δεν νιώθει τπτ.
kalogeros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2013 Για την βαζελίνη το έχω ακούσει και εγώ αλλά γιατί την βάζουν? Βαζελίνη βάζεις για να μην περάσει υγρασία και σου διαβρώσει τους πόλους.
madsc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 1) Κατά 99% η μπαταρία είναι για πέταμα. Όταν η τάση πέφτει κάτω από 10,6 volt οι πλάκες της μπαταρίας μαζεύουν θείο και μικραίνει η χωρητικότητα της. Υπόψιν η εγγύηση που έχουν οι μπαταρίες δεν καλύπτουν θειικωση. Υπάρχουν κάποιοι φορτιστές που λέγονται "παλμικοί αποθειικωτές μπαταριών" που υποτίθεται ότι φορτίζοντας με παλμούς απομακρύνεται το θείο από τις πλάκες, αλλά δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά. ... Κάνουν. Οι 10Khz αποθειικωτές στους φορτιστές στέλνουν παλμούς στο 5% του χρόνου φόρτισης της μπαταρίας. Κάνουν δουλειά σε 1-2-3 μέρες. 1Khz αποθειικωτής σαν μεμονωμένο κύκλωμα μπορεί να συνδεθεί μόνιμα επάνω σε μπαταρία και επεκτείνει κατά πολύ την διάρκεια ζωής της. Μπαταρία δεν θα σηκώσει φόρτιση με κανένα τρόπο αν έχουν λιώσει/στραβώσει οι πλάκες της ή της λείπουν υγρά. /sc 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα