Thodoris_ink Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Κρίμα και τα δυο παλικάρια!!! Είδα την ταινία Hours την περασμένη βδομάδα, μάρεσε γιατί ήτανε ιδιαίτερη, είπα ότι θα περίμενα κιάλλες ταινίες του. Στεναχωρέθηκα αρκετά γιατί είναι άδικο.
deesnider Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Κρίμα για τον άνθρωπο. Ήταν νεότατος και συμπαθέστατος, τουλάχιστον φυσιογνωμικά. Από την άλλη, αυτός που οδηγούσε, θα έπρεπε να είναι ο ορισμός τού μαλάκα σε κάθε λεξικό. Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, για να γίνει το αυτοκίνητο έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, ή πρέπει να το έχεις κάνει αεροπλάνο, ή να περάσει από πάνω του ...τραίνο. Αν οδηγούσε ο ίδιος ο Walker και σκοτωνόταν, ειλικρινά δε θα τον λυπόμουν. Όμως πλήρωσε αυτός άδικα, για τη μαλακία που έδερνε τον οδηγό...
Sorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις του σκοτωμού για να πάθεις τέτοια ζημιά αν πέσεις πάνω σε στύλο. Εξάλλου, οι φωτογραφίες δείχνουν ότι έχει απομείνει μετά την πυρκαγιά. Και δεν μένει σχεδόν τίποτα από τη φωτιά σε τέτοιο αυτοκίνητο, λόγω των υλικών κατασκευής. Μια φορά έχω τρακάρει στη ζωή μου και ήταν με ένα S2000 με 40-50χλμ. Ο τρόπος με τον οποίο βρήκε πάνω σε ένα στύλο ήταν καταστροφικός. Εγώ και ο συνεπιβάτης δεν πάθαμε ούτε γρατζουνιά, ενώ το αμάξι έπαθε 25.000€ ζημιά....! Αν δεν υπήρχε ο στύλος και πέφταμε πάνω στον τοίχο, η ζημιά δεν θα ήταν πάνω από 1000€.
deesnider Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις του σκοτωμού για να πάθεις τέτοια ζημιά αν πέσεις πάνω σε στύλο. Εξάλλου, οι φωτογραφίες δείχνουν ότι έχει απομείνει μετά την πυρκαγιά. Και δεν μένει σχεδόν τίποτα από τη φωτιά σε τέτοιο αυτοκίνητο, λόγω των υλικών κατασκευής. Αδελφέ, στις φωτογραφίες εγώ βλέπω το αμάξι να έχει σπάσει στα δύο σαν ...καρότο. Αυτό δεν το κάνει η φωτιά, το κάνει η ταχύτητα με την οποία συγκρούεται. Η φωτιά θα καταστρέψει ό,τι έχει απομείνει, πολύ πιο εύκολα μάλιστα, όταν μιλάμε για αμάξωμα από συνθετικά υλικά και όχι «λαμαρίνες». Για να έχει τυλιχτεί γύρω από την κολώνα, στοιχηματίζω με τον εαυτό μου ότι ο βλάκας πετούσε χαμηλά... (άσε το άλλο: αν πέσεις σε σταθερό εμπόδιο με 40-50-60 χλμ/ω μ' ένα σύγχρονο αυτοκίνητο - πόσο μάλλον μ' ένα τόσο προηγμένης τεχνολογίας όπως το συγκεκριμένο - πρέπει να σ' έχει μουτζώσει το δωδεκάθεο για να πάρει φωτιά...) 1
Sorath Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Φίλε μου, μπορεί και να πετούσε χαμηλά όπως λες, μπορεί και να πήγαινε και με 100. Το αμάξι έπεσε πρώτα σε δέντρο και μετά σταμάτησε σε στύλο. Ακόμα και με 100 να πήγαινε, δεν είναι δύσκολο να κοπεί στα δύο, ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το βασικότερο είναι, ότι είναι πολύ άσχημο να λες κάποιον βλάκα και μαλάκα, την ημέρα του θανάτου του.
Kasrith Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Για όσους λένε πως έτρεχε εκτός ορίων λογικής, και πως μπούσε να ταν και δολοφόνος (lolwut?) απότι διάβασα χθες βράδυ λέγανε πως έτρεχαν σε φιλανθρωπική κούρσα για τις Φιλιππίνες. Δεν τους καύλωσε απλά να πάνε με 200 σε σημείο όπου ήταν το όριο 35 μίλια (50-55 χλμ).
reid Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Rest in peace Paul.. θα ζεις για παντα μεσα απο τις ταινιες σου και το οτι ησουν ενα απο τα πιο ευγενικα ατομα στον χωρο. Κριμα που η ειδηση του θανατου σου δεν εγινε πρωτοσελιδο στο insomnia, αλλα θα επρεπε να ησουν ενα καθαρμα σαν τον Jobs για να γινει αυτο. Καλυτερα ετσι παντως γιατι ταιριαζει και στο χαμηλο προφιλ που ειχες ολα αυτα τα χρονια. Θα εισαι fast and furious διπλα στον θεο πλεον. 1
johnnyman Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 πω πω.το διαβασα το πρωι και δεν το πιστευα λεω θα ειναι φαρσα..μεγαλο κριμα πραγματικα.Νιωθω σα να χαθηκε ενας δικος μου ανθρωπος... R.I.P Paul. 1
deesnider Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Φίλε μου, μπορεί και να πετούσε χαμηλά όπως λες, μπορεί και να πήγαινε και με 100. Το αμάξι έπεσε πρώτα σε δέντρο και μετά σταμάτησε σε στύλο. Ακόμα και με 100 να πήγαινε, δεν είναι δύσκολο να κοπεί στα δύο, ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το με πόσα πήγαινε, θα το μάθουμε μόνο αν διαβάσουμε κάπου την επίσημη αναφορά τής τροχαίας. Μέχρι τότε, μπορούμε μόνο να εικάζουμε. Προσωπικά λοιπόν, από το αποτέλεσμα που βλέπω στις φωτογραφίες, εικάζω ότι ο τύπος που οδηγούσε, πήγαινε πλακωμένος τού κερατά. Το ότι έπεσε πρώτα σε δέντρο και μετά κατέληξε σε στύλο, δε βλέπω που αλλάζει το νόημα. Παρεμπιπτόντως, ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο, είναι πολύ δυσκολότερο να «κοπεί στα δύο», σε σχέση μ' ένα κοινό επιβατικό, δεδομένου ότι ο σκελετός του είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος έτσι, ώστε να αντέχει την τεράστια πίεση που δέχεται όταν π.χ μπαίνει σε μια στροφή με ...όσα, όταν διαχειρίζεται την απίστευτη ιπποδύναμη τού κινητήρα, ή όταν επιβραδύνει από τα ...όσα στο μηδέν σε ελάχιστο χρόνο. Προφανώς και είναι διαφορετικές οι δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μια σύγκρουση, αλλά αυτό που σχολιάζω είναι ότι το «τέτοιου τύπου αυτοκίνητο», κόβεται πολύ πιο δύσκολα στα δύο σε σχέση μ' ένα κοινό. Το βασικότερο είναι, ότι είναι πολύ άσχημο να λες κάποιον βλάκα και μαλάκα, την ημέρα του θανάτου του. Έχει να κάνει με το πόσο ...ψυχούλα είσαι! Λέω ξανά λοιπόν, εγώ που είμαι πιο ωμός από το μέσο άνθρωπο: Χίλιες φορές κρίμα για τον Walker - όπως και για κάθε επιβάτη που θα μπορούσε να είναι στη θέση του - και χίλιες μία φορές βλάκας, μαλάκας και «ένα βόδι λιγότερο» για τον οδηγό. Άσχημο ίσως, αλλά το πιστεύω. Για όσους λένε πως έτρεχε εκτός ορίων λογικής, και πως μπούσε να ταν και δολοφόνος (lolwut?) απότι διάβασα χθες βράδυ λέγανε πως έτρεχαν σε φιλανθρωπική κούρσα για τις Φιλιππίνες. Δεν τους καύλωσε απλά να πάνε με 200 σε σημείο όπου ήταν το όριο 35 μίλια (50-55 χλμ). Έπαιρναν μέρος σε φιλανθρωπική κούρσα για το οτιδήποτε, πού ακριβώς; Σε πίστα, ή σε δημόσιο δρόμο; Αν μιλάμε για δημόσιο δρόμο δε - που για τέτοιο μιλάμε - γνωρίζεις ποιο ήταν το όριο ταχύτητας στο σημείο εκείνο, καθώς και κατά πόσο το είχε παραβιάσει ο οδηγός; Το αν το έκανε από ...σηκωμάρες, ή λόγω ...φιλανθρωπίας(!), ελάχιστη σημασία έχει. Τι θα πει «φιλανθρωπική κούρσα»; Ακόμα κι ο Θεός αν σού πει «Πήγαινε με χίλια στο δημόσιο δρόμο και μη σε νοιάζει, εγώ είμαι εδώ!», αν το κάνεις είσαι για τα κάγκελα απ' ευθείας (όποιος κι αν είσαι και όποιων ικανοτήτων οδηγός, ακόμα και επαγγελματίας και να που το αποτέλεσμα το απέδειξε...) 1
tritonas00 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Χίλιες φορές κρίμα για τον Walker - όπως και για κάθε επιβάτη που θα μπορούσε να είναι στη θέση του - και χίλιες μία φορές βλάκας, μαλάκας και «ένα βόδι λιγότερο» για τον οδηγό. To αυτο. Κριμα πραγματικα για τον συνοδηγο.
NickTG Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2013 Αδελφέ, στις φωτογραφίες εγώ βλέπω το αμάξι να έχει σπάσει στα δύο σαν ...καρότο. Αυτό δεν το κάνει η φωτιά, το κάνει η ταχύτητα με την οποία συγκρούεται. Η φωτιά θα καταστρέψει ό,τι έχει απομείνει, πολύ πιο εύκολα μάλιστα, όταν μιλάμε για αμάξωμα από συνθετικά υλικά και όχι «λαμαρίνες». Για να έχει τυλιχτεί γύρω από την κολώνα, στοιχηματίζω με τον εαυτό μου ότι ο βλάκας πετούσε χαμηλά... (άσε το άλλο: αν πέσεις σε σταθερό εμπόδιο με 40-50-60 χλμ/ω μ' ένα σύγχρονο αυτοκίνητο - πόσο μάλλον μ' ένα τόσο προηγμένης τεχνολογίας όπως το συγκεκριμένο - πρέπει να σ' έχει μουτζώσει το δωδεκάθεο για να πάρει φωτιά...) Παρεμπιπτόντως, ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο, είναι πολύ δυσκολότερο να «κοπεί στα δύο», σε σχέση μ' ένα κοινό επιβατικό, δεδομένου ότι ο σκελετός του είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος έτσι, ώστε να αντέχει την τεράστια πίεση που δέχεται όταν π.χ μπαίνει σε μια στροφή με ...όσα, όταν διαχειρίζεται την απίστευτη ιπποδύναμη τού κινητήρα, ή όταν επιβραδύνει από τα ...όσα στο μηδέν σε ελάχιστο χρόνο. Προφανώς και είναι διαφορετικές οι δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μια σύγκρουση, αλλά αυτό που σχολιάζω είναι ότι το «τέτοιου τύπου αυτοκίνητο», κόβεται πολύ πιο δύσκολα στα δύο σε σχέση μ' ένα κοινό. Έχει κοπεί στα 2 ακριβώς επειδή είναι τέτοιου τύπου αυτοκίνητο και είναι από ανθρακόνημα. Αντίθετα λοιπόν με τα δικά μας αυτοκίνητα που παραμορφώνονται το ανθρακόνημα σπάει. Δεν παραμορφώνεται. Λόγω διάταξης κινητήρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει φωτιά. Όλα είναι μαζεμένα στο κέντρο και με την παραμικρή διαροή αρπάζει για πλάκα.
deesnider Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Έχει κοπεί στα 2 ακριβώς επειδή είναι τέτοιου τύπου αυτοκίνητο και είναι από ανθρακόνημα. Αντίθετα λοιπόν με τα δικά μας αυτοκίνητα που παραμορφώνονται το ανθρακόνημα σπάει. Δεν παραμορφώνεται. Λόγω διάταξης κινητήρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει φωτιά. Όλα είναι μαζεμένα στο κέντρο και με την παραμικρή διαροή αρπάζει για πλάκα. Με την πρώτη παράγραφο, εφόσον μιλάμε για σκελετό από carbon fibre - δεν είναι όλα τής κατηγορίας από carbon, μόνο τα πολύ «ακριβά» όπως το συγκεκριμένο - συμφωνώ. Το σχόλιο μου όμως είχε άλλο νόημα και ίσως δεν το διατύπωσα σωστά πριν: Δεν εξετάζω το αν θα σπάσει» ή θα ...τυλιχτεί γύρω από το δέντρο ή το στύλο. Εξετάζω το πόσο σφοδρή πρέπει να είναι η σύγκρουση, προκειμένου να συμβεί είτε το ένα είτε το άλλο. Με τη δεύτερη, περί φωτιάς, δεδομένης τής σύγκρουσης με όχι εξωπραγματικές ταχύτητες (αν είδες, μιλώ για ταχύτητες 40-50-60 χλμ/ω) και μιλώντας - επαναλαμβάνω - για αυτοκίνητα που συγκεντρώνουν τόσο προηγμένη τεχνολογία και μελέτη στη σχεδίαση και κατασκευή τους, διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως. Δεν έχουμε να κάνουμε με καμιά κεντρομήχανη(!) έκδοση κάποιου ...Datsun τού '70. Έχουμε να κάνουμε με την Carrera GT, η οποία δεν κόστιζε ένα καράβι λεφτά χωρίς λόγο. Αλίμονο αν, ολόκληρη Porsche, δε μπορούσε να φροντίσει ώστε να μη γίνεται πυροτέχνημα με το παραμικρό.
NickTG Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα χιλιόμετρα αλλά σε σύγκρουση με στύλο και συγκέντρωση δυνάμεων σε τόσο μικρή περιοχή δεν χρειάζεται να είναι και με τόσα πολλά χιλιόμετρα. Είτε διαφωνείς είτε όχι το γεγονός παραμένει πως τέτοια και πιο ακριβά αυτοκίνητα έχουν πάρει φωτιά ακόμα και με απλή μετακίνηση μέσα στην πόλη. Όση τεχνολογία και να έχεις όταν η διάταξη είναι τέτοια που ευνοεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.
Tilemaxx Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Και οι Φερράρι λαμπαδιάζουν στις σφοδρές συγκρούσεις. Έχει συμβεί 2-3 φορές στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια.
deesnider Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2013 Είτε διαφωνείς είτε όχι το γεγονός παραμένει πως τέτοια και πιο ακριβά αυτοκίνητα έχουν πάρει φωτιά ακόμα και με απλή μετακίνηση μέσα στην πόλη. Όση τεχνολογία και να έχεις όταν η διάταξη είναι τέτοια που ευνοεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Δε διαφωνώ βασιζόμενος σε περιστατικά που γνωρίζω. Αρνούμαι βάσει λογικής να δεχθώ, ότι ένας κατασκευαστής αυτού τού κύρους, βγάζει αυτοκίνητα, τόσο επικίνδυνα ευπαθή σε συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες. Μέχρι δε να δω κάμποσα περιστατικά - δε λέω ένα, διότι πάντα υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες - όπου τέτοια αυτοκίνητα γίνονται μπουρλότο μετά από χτύπημα σε κολώνα με τέτοια ταχύτητα, θα συνεχίσω να το αρνούμαι. Έχω Carrera GT - ή κάτι ανάλογο - και, ενώ πηγαίνω με 60 ξέρω 'γω, πατάω λάδια, ρίχνω το αμάξι σε κολώνα και καταλήγω ...φλαμπέ; Με τίποτα δηλαδή! Και οι Φερράρι λαμπαδιάζουν στις σφοδρές συγκρούσεις. Έχει συμβεί 2-3 φορές στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια. Είπες τη μαγική λέξη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα