Προς το περιεχόμενο

8GB ram installed, 3.96 usable ..wtf.


liopyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω παντως, οταν ξεκιναει να παιζει κασσετα παραπονεμενου φιλογνωστου:

<<το πηγα λοιπον στο Πλαισιο και μου ειπανε....>> ειλικρινα αντανακλαστικα

λεω απο μεσα μου: <<βοηθα Μεγαλοδυναμε, τι θα ακουσουμε τωρα...!!>> :shock:

 

Δεν είχα τέτοιο θέμα, εξαρχής ανέλαβα εγώ να του στήσω το pc, ο φίλος μου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα τέτοιο θέμα, εξαρχής ανέλαβα εγώ να του στήσω το pc, ο φίλος μου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη. :)

Αν σου οτι πλεον αποφευγω -δια ροπαλου που λεμε- να αγοραστει hardware απο Πλαισιο, για αλλους?

 

Για εμενα, δεν με πειραζει και (το ενδεχομενο) να ακουσω ο,τι να 'ναι -κυριολεκτικα!- ομως το να εξηγω

αδιανοητες τρελιτσες σε τριτους -εχω δει το εργο: παντα φταιει το software σας..!- ε δεν το παλευω πια..

 

I' m too old for this shit, τι να κανουμε :eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου οτι πλεον αποφευγω -δια ροπαλου που λεμε- να αγοραστει hardware απο Πλαισιο, για αλλους?

 

 

 

Κι εγώ το αποφεύγω, έχω πάψει να προτείνω συνθέσεις από πλαίσιο εδώ και χρόνια, απλά επειδή προέβλεψα την πιθανότητα να συμβεί κάτι σαν αυτό που συνέβη, είπα να τα βάλω mobo - cpu - ram από το ίδιο μαγαζί ώστε να τα συναρμολογήσουν οι ίδιοι και να μην έχω να κάνω με το "εσείς το χαλάσατε στην συναρμολόγηση" ή "το τάδε part που είναι από άλλο μαγαζί  φταίει".

Ο λόγος που διάλεξα το πλαίσιο για να γίνει όλο αυτό, ήταν ένα case της corsair, που δεν το βρήκα σε άλλο μαγαζί διαθέσιμο και σε καλή τιμή (ή έστω κάτι αντίστοιχο σε καλή τιμή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από ενάμιση χρόνο περίπου που έκανα αναβάθμιση σε s1155 έφαγα απίστευτη ταλαιπωρία με ανεξήγητα κολλήματα.Είχα πάρει μια μητρική gigabyte με z77 και τις corsair vengeance τις 1600ρες.Κολλήματα ανεξήγητα ανά ακαθόριστα χρονικά διαστήματα.Επί της ουσίας το pc άχρηστο.Φοβόμουν να κάνω το οτιδήποτε γιατί θα έχανα την εργασία μου, αφού το πολύ στο μισάωρο κόλλαγε.Είχα κοιτάξει τα πάντα.Από τα πολλά λέω δε δοκιμάζω τις μνήμες σε άλλα slot;Τα ίδια πάλι.Λέω, δε δοκιμάζω να βάλω μόνο το ένα στικ κάθε φορά;Ωπ, το θαύμα!Βράχος.Τις δοκιμάζω έτσι εναλλάξ, κανένα πρόβλημα, βγάλαν και memset και όλα.Ξανά μαζί, μπάχαλο.Ε δεν παίζει λέω, έχει πρόβλημα η μητρική.Παίρνω κάτι xms που είχα στον υπολογιστή του γραφείου, τις βάζω, ρολόι κι αυτές.Έλα ρε φίλε λέω τώρα, τι να κάνω;Πρόκειται προφανώς για ασύμβατες μνήμες με τη μητρική.

Παίρνω τηλέφωνο στην msystems και μου λένε το εξής απλό, που βέβαια εγώ δεν το είχα κάνει (και δεν ήταν η πρώτη φορά μάλιστα, απλά επειδή ποτέ δεν είχα πρόβλημα μέχρι τότε, παρέλειψα να το ελέγξω τότε), είναι στη λίστα με τις υποστηριζόμενες μνήμες από τη μητρική;Όχι τους λεω.Ε περιμένετε να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε δεκτό το αίτημά σας για αλλαγή.Εν τέλει οι άνθρωποι δε μου έφεραν αντίρρηση βέβαια.

Απλά θέλω να καταλήξω στο εξής: δεν έχουν πάντα οι άλλοι το πρόβλημα.Είναι πολύ απλό να κάνουμε έναν έλεγχο κι εμείς από την πλευρά μας και να μην έχουμε μόνο απαιτήσεις.Γιατί δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να σου αλλάξει προϊόν, το οποίο δεν είναι ελαττωματικό.Από τη στιγμή που επιλέγεις εσύ τι θα βάλεις επάνω και δεν πρόκειται για έτοιμο σύστημα, ο άλλος δεν έχει καμία υποχρέωση να σου αλλάξει το προϊόν εαν δεν υποστηρίζεται ούτε καν επίσημα.Το ίδιο, απ' όσο τουλάχιστον κατάλαβα, λιοπύρι έγινε και στην περίπτωσή σου.

Γι αυτό προσοχή με τις τελευταίες μητρικές τις giga γιατί φαίνεται ότι είναι ευαίσθητες σε αυτόν τον τομέα.Και έχω δει και άλλα παρόμοια περιστατικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τι παραπάνω θα μπορούσα να κάνω εγώ στην περίπτωσή μου;

Πήγα, τους είπα ποιο είναι το πρόβλημα αμέσως (χωρίς να είναι δική μου υποχρέωση αυτό), και αυτοί προσπαθούσαν επί 2 ημέρες να μου αποδείξουν πως ο ελέφαντας πετάει.

Δεν χωράνε άλλες ερμηνείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνεις κάτι άλλο δε μπορούσες, δε λέω.Αλλά κι αυτοί δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου κάνουν rma στις μνήμες από τη στιγμή που δεν ήταν ελαττωματικές.Αυτό λέω.Όπως συνέβη και στην περίπτωσή μου.Ήθελαν και μου τις άλλαξαν με κάποιες άλλες καταβάλλοντας τη διαφορά, υποχρεωμένοι δεν ήταν.Απλά είναι το θέμα ότι θα μπορούσατε να το έχετε λύσει σαφώς πιο αναίμακτα από τη στιγμή που εσύ γνωρίζεις 2 πράγματα και τους εξηγείς πως έχει η κατάσταση.Εκεί είναι το θέμα που έχουν αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνεις κάτι άλλο δε μπορούσες, δε λέω.Αλλά κι αυτοί δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου κάνουν rma στις μνήμες από τη στιγμή που δεν ήταν ελαττωματικές.Αυτό λέω.Όπως συνέβη και στην περίπτωσή μου.Ήθελαν και μου τις άλλαξαν με κάποιες άλλες καταβάλλοντας τη διαφορά, υποχρεωμένοι δεν ήταν.Απλά είναι το θέμα ότι θα μπορούσατε να το έχετε λύσει σαφώς πιο αναίμακτα από τη στιγμή που εσύ γνωρίζεις 2 πράγματα και τους εξηγείς πως έχει η κατάσταση.Εκεί είναι το θέμα που έχουν αυτοί.

 

 

Ok, κατάλαβα τι λες, αλλά να σου θυμίσω πως οι XMS δεν ήταν δική μου επιλογή.

Αυτές που είχα επιλέξει δεν ήταν διαθέσιμες, πήραν τον φίλο τηλέφωνο, του είπαν έχουμε τις XMS που έχουν ίδια χαρακτηριστικά διαθέσιμες, αυτός είπε ok.

Ψέμματα δεν θα σου πω, ποτέ δεν κάθομαι να κοιτάξω επίσημο support list στις μνήμες που επιλέγω για ένα σύστημα.

Αλλά διάολε, EOL ram σε ολοκαίνουριο mobo δεν θα ρίσκαρα.

Δεν φταίει το mobo δηλαδή που γράφει στ'αρχίδια του κάποιες ram που είναι από την εποχή του χαλκού.

 

 

Από εκεί και πέρα, ακόμα και αν είχα διαλέξει μη συμβατό part εγώ, από την στιγμή που αυτοί διαφημίζουν δωρεάν συναρμολόγηση, έχουν και την ευθύνη να δουλεύει αυτό που θα παραδώσουν.

Δεν τους το χρεώνω αυτό αρχικά, γιατί έστω στο bios δεν φαινόταν κάποιο πρόβλημα. Αλλά μην το χρεωθώ και ως δικό μου λάθος από πάνω, πάει πολύ.

 

 

Τέλος, ακόμα και να μην είναι έτσι, αντιλήφθηκα το πρόβλημα αμέσως, έχω δικαίωμα 10 ημερών να αλλάξω ένα part γιατί έτσι.

:-)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι φταιει η Corsair.Οι ram πρεπει να συμφωνουν με τα βιομηχικα standards JEDEC (http://www.jedec.org/about-jedec/member-list ) για να μην υπαρχουν ασυμβατοτητες.Καποιες εταιριες οπως η Kingston (η πιο γνωστη για αυτο το θεμα)δεν εχουν ποτε ασυμβατοτητες με καμμια μητρικη,γιατι τηρουν πιστα αυτες τις προδιαγραφες. Αν και ειναι μελος η Corsair εχει παραγει μερικες φορες μνημες που ειχαν τετοια θεματα.Κανονικα,το καταστημα μπορει να ζητησει αποζημιωση και να τις επιστρεψει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

η περίπτωση ανήκει στην "έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" οπότε έπρεπε να του το αλλάξουν ή να του δώσουν τα χρήματα πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέτε παιδιά τα πράγματα, με συγχωρείτε.Και κυρίως μη βιάζεστε να δώσετε νομικούς χαρακτηρισμούς, τυχαίνει να μιλάτε κιόλας με δικηγόρο.Σε αυτό που λέω επιμένω, εκτός και αν δεν έχω καταλάβει σωστά τα πραγματικά περιστατικά.Διατηρώ μια μικρή επιφύλαξη μόνο ως προς το εαν έχουν υποχρέωση να αντικαταστήσουν μη ελαττωματικό προϊόν στο 7ήμερο ή 10ήμερο τελοσπάντων, απλά και μόνο επειδή αυτό επιθυμεί ο αγοραστής.

 

Είναι από τις στενάχωρες περιπτώσεις που το πρόβλημα δεν το δημιουργεί ούτε ο μεταπωλητής ούτε ακριβώς ο αγοραστής, αλλά επί της ουσίας το λούζεται ο αγοραστής.Γι αυτό καταλαβαίνω και το σκεπτικό σας μιας και μου έχει τύχει και προσωπικά.Απλά ξαναλέω, υποχρεωμένοι να σας το αντικαταστήσουν οι ίδιοι με αυτά τα δεδομένα δεν είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που ακριβώς διαφωνείς όμως σε όσα γράφω στο τελευταίο post;

Δεν είναι υποχρεωμένοι από την στιγμή που αναλαμβάνουν μία συναρμολόγηση να σου παραδώσουν κάτι που δουλεύει;

Είμαι παράλογος;

 

Αν είχα πάρει τα parts μόνος μου, το έστηνα μόνος μου, και μετά από ένα μήνα έπαιρνα χαμπάρι το 3.96 usable, σύμφωνοι, να λουστώ την μαλακία μου και να πάω να αγοράσω άλλες.

Αλλά στην προκειμένη περίπτωση ούτε αυτό συνέβη, και προσπάθησαν και με διάφορα τεχνάσματα να με αποπροσανατολίσουν από την σωστή λύση του προβλήματος για να μην χρεωθούν.

Δεν ξέρω τον νομικό όρο γι'αυτό, αλλά εγώ το αποκαλώ απάτη.

Και αν δεν τύχαινε σε εμένα που ήμουν υποψιασμένος, το υποψήφιο θύμα θα είχε φύγει από εκεί με ένα Pc που δεν δουλεύει.

 

Κανονικά, δεν θα έπρεπε ούτε την διαφορά να δεχθούμε να πληρώσουμε, απλά επειδή είχαμε κουραστεί ήδη με την κατάσταση, στο διάολο ένα 20ευρο για να ξεμπερδέψουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βλέπεις πολύ υποκειμενικά στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα.Και το ίδιο κάνουμε πολλοί από εμάς σε αντίστοιχες περιπτώσεις ορμώμενοι από τις υποχωρήσεις που είναι διατεθειμένος κάθε μεταπωλητής να κάνει για να μη ζημιωθεί η φήμη του και στις οποίες έχουμε συνηθίσει.

Θες να σου απαντήσω σα δικηγόρος σε πελάτη μου στο πρώτο ερώτημα που μου κάνεις;

 

Είναι και αυτό σχετικό.Όσο περίεργο και να σου ακούγεται.Καταρχάς κάτι που δουλεύει σου παρέδωσαν.Το ελάττωμα, αν μπορούμε να το αποκαλέσουμε ως τέτοιο κιόλας, που εμφανίστηκε, αμφιβάλλω πολύ αν έγκειται στη σφαίρα δικής τους ευθύνης (να σου θυμίσω πως αυτοί έκαναν απλώς τη συναρμολόγηση και εδώ μιλάμε για ασύμβατο hardware, διαφορετικά πράγματα, δεν είναι υπεύθυνος για όλα ο τεχνικός.Δεν προέκυψε από τη λάθος συναρμολόγηση το πρόβλημα, το αντιλαμβανόμαστε όλοι πιστεύω.).Τα εξαρτήματα τα είχες πάρει από διαφορετικά καταστήματα και αυτοί απλώς τα συναρμολόγησαν, σωστά;Εμένα αυτό στα αυτιά μου ηχεί πιο πολύ σαν εξυπηρέτηση.Πολύ περισσότερο ενισχύεται αυτή η άποψη θαρρώ αν η συναρμολόγηση έγινε χωρίς την καταβολή τιμήματος από μέρους σου.Δεν είχαμε κανένα μηχάνημα turbo x ή έστω μηχάνημα με εξαρτήματα επιλογής σου που τα εμπορεύονταν όλα οι ίδιοι, το οποίο θα το έστηναν εξ αρχής αυτοί.Ποιά ευθύνη λοιπόν θες να αναλάβουν αυτοί για απρόσκοπτη λειτουργία του μηχανήματος;Να αναλάβει το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο ευθύνη για τη σωστή λειτουργία μηχανήματος όταν όλα εκεί μέσα θα είναι τουρλουμπούκι;Μην τα θέλουμε και πάντα όπως μας βολεύει.Δεν πήγες στη hp να σου στήσει μηχάνημα...Δεν έχουμε να κάνουμε με κανέναν κατασκευαστή έτοιμης σύνθεσης, μη μπερδεύεστε.Και για να το κάνω πιο ακραίο για να το καταλάβεις καλύτερα: αν έπαιρνες όλα τα εξαρτήματα από διάφορα μαγαζιά, πήγαινες σε έναν τεχνικό της γειτονιάς σου και του έλεγες, φίλε, θέλω να μου στήσεις εσύ το μηχάνημα, εαν είχες το ίδιο πρόβλημα με τις μνήμες θα εξακολουθούσες να πιστεύεις ότι για την προβληματική λειτουργία ευθύνεται ο τεχνικός της γειτονιάς;Ή μήπως θα άλλαζε η στάση σου εαν είχες πάρει μόνο τις μνήμες από αυτόν;Δε νομίζω.

Επιπλέον, ό,τι πήρες ήταν της δικής σου επιλογής .Ακόμα και στην περίπτωση που, όπως είπες οι μνήμες που αρχικά είχες διαλέξει δεν ήταν διαθέσιμες, οι επόμενες ήταν επίσης της δικής σου επιλογής από τις υπόλοιπες διαθέσιμες.Δεν είπες σε κανέναν υπάλληλο ξέρεις έχω διαλέξει αυτή τη μητρική, είναι συμβατές οι μνήμες που μου προτείνεις με αυτή και να πάρεις καταφατική απάντηση.Ούτε ο υπάλληλος που σε πήρε τηλέφωνο να σε ενημερώσει για την παραγγελία είναι υποχρεωμένος να προβεί σε τέτοιο έλεγχο.Είναι κάτι το επιπλέον, που αν ο ίδιος έχει τις γνώσεις θα μπορούσε και να το θέσει υπόψη σου.Αλλά από αυτό μέχρι του σημείου να είναι και υπεύθυνος που εσύ παρήγγειλες 3 εξαρτήματα και 2 από αυτά βγήκαν μεταξύ τους ασύμβατα, απέχει παρασάγκας.

Επιπλέον, στο εργαστήρι τους που πήγες για να παραδώσεις τα διάφορα για συναρμολόγηση, είχαν κάποιο έντυπο σχετικά με τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν;Γιατί εγώ κάποια φορά εδώ και μια γεμάτη 10ετία που είχα πάει στο κεντρικό τους service είχαν.Πρόσεξες να δεις η σύμβαση, που συνήψες μαζί τους, τι ακριβώς προβλέπει;Ή οι όροι της καθορίστηκαν επι τόπου και προφορικά με τον υπάλληλο που συνεννοήθηκες αφήνοντας τα πράγματα;

Το λειτουργικό ποιός το εγκατέστησε;Εκείνοι ή εσύ;Γιατί εαν το εγκατέστησες εσύ νομίζω, καταλαβαίνεις και από μόνος σου (μιας και σαν παλιό μέλος που είσαι σε θυμάμαι σε πολλές συζητήσεις δεν είσαι κανένα όργιο που δεν ξέρει τι του γίνεται), δεν έχει νόημα να το συζητάμε κι άλλο...

 

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, από τα παραπάνω θεωρώ πως καταλαβαίνεις ότι δεν είναι τόσο μονοδιάστατα τα πράγματα όσο θέλουμε να τα βλέπουμε.Ξαναλέω αυτή η νοοτροπία που έχουμε του τύπου "α, εγώ με το πλαίσιο έκανα νταραβέρι, το πλαίσιο θα μου λύσει το πρόβλημα γιατί έτσι", είναι νοοτροπία που απλά μας βολεύει γιατί τόσα χρόνια μας είχαν συνηθίσει να μας γλύφουν για να στήσουν μαγαζιά.

Ξναλέω κλείνοντας, στην τελική την εγγύηση καλής λειτουργίας την παρέχει ο κατασκευαστής, όχι ο μεταπωλητής.Από αυτό και μόνο θα μπορούσαν κάλλιστα και χωρίς να είναι ανοιχτοί κάπου να σου πουν, κύριε τρέχα βγάλε άκρη με την corsair ή τη gigabyte ανάλογα με το ποιόν θεωρείς υπαίτιο.Άνετα όμως νομικά.Για να μην εξετάσουμε και το ζήτημα του κατά πόσον η εγγύηση καλύπτει και την περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, απλά είναι ασύμβατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bigi, φοβάμαι πως είτε δεν έχεις διαβάσει το thread, είτε δεν έχεις καταλάβει τι έχω γράψει, και αυτό προκαλεί 2 κακά.

 

α. Βγάζεις λάθος συμπεράσματα.

β. Με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι.

 

 

Πάμε λοιπόν.

Τα εξαρτήματα που πήρα από άλλα μαγαζιά, τα συναρμολόγησα μόνος μου. Καμία εξυπηρέτηση δεν μου έκαναν.

 

Τα parts τα διάλεξα εγώ. Και δουλεύουν όλα. Φάση δουλεύουν γαμώ.

Το μοναδικό part που δεν διάλεξα, ήταν οι μνήμες, οι οποίες προτάθηκαν από αυτούς ως εναλλακτική πρόταση, επειδή αυτές που είχα διαλέξει εγώ δεν ήταν διαθέσιμες.

Δεν έχουν ευθύνη για το αν αυτό που προτείνουν είναι συμβατό;

 

 

Και να στο πω κι εγώ με ένα ακραίο παράδειγμα, μιας και σου αρέσει αυτού του τύπου η επιχειρηματολογία.

Έχεις ένα τογιότα. Και θέλει αλλαγή λαδιών. Και πας στον μάστορα, ο οποίος σου λέει πως δεν έχει τα λάδια που βάζεις αλλά έχει άλλα, τα οποία είναι ίδιας ποιότητας και χαρακτηριστικών. Του λες mkay.

Στα αλλάζει, βάζει και την σωστή ποσότητα, όλα καλά.

Πας σπίτι, το αμάξι σπάει. Ευθύνη από ποιον θα ζητήσεις; Υπήρχε έντυπο στο συνεργείο για τις ευθύνες του μηχανικού ή η συμφωνία ήταν προφορική;

Βενζίνη βάζεις μόνος σου; Γιατί αν ναι, τότε δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε παρακάτω.

 

 

(συγνώμη αν γίνομαι ειρωνικός, αλλά δεν μπορώ να απαντήσω διαφορετικά σε κάτι τέτοιο).

 

 

 

 

Τα πράγματα ασφαλώς και δεν είναι μονοδιάστατα. Εγώ ο ίδιος έγραψα πως δεν χρεώνω ευθύνη στον τεχνικό που το συναρμολόγησε επειδή δεν κατάλαβε την ασυμβατότητα, μιας και πιστεύω πως κι εγώ και ο οποιοσδήποτε θα την είχε πατήσει.

Επίσης δέχθηκα να πληρώσω λεφτά για ένα part που αντικαστάθηκε επειδή δεν δούλευε το part που μου πρότειναν. Αδιαμαρτύρητα, παρ'όλο που μπορούσα.

Αυτό που χρεώνω, είναι την κουτοπονηριά. Αυτό το "θα κόψουμε και θα ράψουμε το λειτουργικό ώστε να νομίζει αυτός πως φταίει αυτό και να μας αδειάσει την γωνιά".

 

Να στο πω πιο λαϊκά, τον μαλάκα μπορώ να τον κάνω. Αλλά μαλάκα δεν θα με πιάσεις.

 

 

 

ps. Ξαναδιάβασε το thread από την αρχή αν έχεις όρεξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα ξέρεις ποιό είναι όταν νομικός με μη νομικό συζητάνε με παραδείγματα;Ότι ο μη νομικός όταν αντιπροτείνει παράδειγμα δεν αφορά σε αντίστοιχα νομικά κρίσιμα στοιχεία, αλλά σε πραγματικά περιστατικά που κατά την κρίση του είναι παρόμοια.

Πάμε όμως και στο συγκεκριμένο παράδειγμά σου: ήξερε ο μάστορας τι κινητήρα φοράει το τογιότα ή ήξερε ότι θα βάλει λάδι απλά σε τογιότα;Εαν ήξερε τον κινητήρα του τογιότα, ήξερε τα λάδια που προτείνει ως ενδεδειγμένα ο κατασκευαστής;Εαν τα ήξερε, σου έβαλε τα ενδεδειγμένα ή άλλα;Εαν έβαλε άλλα και πήρες το μοτέρ στο χέρι έχει ευθύνη.Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η απάντηση δεν είναι ίδια.

Και να πάμε και στο δικό σου θέμα πάλι.Ήξερε φίλε μου ο πωλητής που πρότεινε τις ασύμβατες μνήμες το που θα τις βάλεις εσύ;Κυριολεκτικά και μεταφορικά;Ήξερε ακριβώς το μοντέλο της μητρικής που έχεις;

Και αν νομίζεις ότι οι ερωτήσεις που σου κάνω είναι τυχαίες πρέπει να σου πω ότι κάνεις μεγάλο λάθος.Δε μου κάνει εντύπωση βέβαια, το αντιμετωπίζω πολύ συχνά αυτό το φαινόμενο.Να μην αντιλαμβάνεται ο άλλος δηλαδή τι συνέπεια νομική έχει ένα πραγματικό περιστατικό και το πώς μπορεί να επηρεάσει την υπαιτιότητα του καθενός.

Ναι, ακόμα και το λειτουργικό ποιός το πέρασε έχει πολύ μεγάλη σημασία.Και ακόμα δεν μου το έχεις απαντήσει.Όπως και τη βενζίνη από πού την έβαζες θα έκανε διαφορά στο παράδειγμά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...