Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα! Είμαι φιλόλογος με 3ετη εμπειρία στα ιδιαίτερα. Θέλω τη συμβουλή σας για τα παιδιά γυμνασίου. Η τακτική μου εμένα είναι να είμαι πιο μπροστά από το σχολείο γιατί προχωράω κανονικά στην ύλη και δεν περιμένω την καθηγήτρια του σχολείου. Κάνω αρχαία και έκθεση κυρίως τους βάζω ασκήσεις τους κάνω επαναλήψεις και αυτά που κάνουν στο σχολείο μετά τους είναι ήδη γνωστά. (σε περίπτωση διαγωμισματος κάνουμε ξανά μαζί την υλη που έχει για το διαγώνισμα) Συμφωνείτε με αυτό; προβληματιζομαι γιατί είχα ένα παιδάκι β γυμνασίου και του έκανα 1.5 ώρα την εβδομάδα και αρχαία και έκθεση. Τόσο ήθελε η μαμά του.επειδη ήταν σε σχετικά καλό επίπεδο το παιδί προχωρούσαμε παρακάτω και τα καταφέρναμε. Μια μέρα η μαμά του μου είπε αν μπορείτε να κάνετε και τα μαθήματα του σχολείου για να είναι πιο καλά προετοιμασμενη κλπ. Της εξήγησα ότι δεν φτάνει ο χρόνος και ότι από την στιγμή που τα έχουμε κάνει ήδη μαζί μπορεί να απαντήσει και μόνη της στις ασκήσεις. Κι αν δυσκολεύεται εννοείται ότι θα τη βοηθήσω. Το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα. Την επόμενη χρονιά δε με ξανά πήρε 😜 τι πιστεύετε; 

Επεξ/σία από Kiriaki98
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 10/1/2020 στις 9:05 ΜΜ, Kiriaki98 είπε

Παιδιά καλησπέρα! Είμαι φιλόλογος με 3ετη εμπειρία στα ιδιαίτερα. Θέλω τη συμβουλή σας για τα παιδιά γυμνασίου. Η τακτική μου εμένα είναι να είμαι πιο μπροστά από το σχολείο γιατί προχωράω κανονικά στην ύλη και δεν περιμένω την καθηγήτρια του σχολείου. Κάνω αρχαία και έκθεση κυρίως τους βάζω ασκήσεις τους κάνω επαναλήψεις και αυτά που κάνουν στο σχολείο μετά τους είναι ήδη γνωστά. (σε περίπτωση διαγωμισματος κάνουμε ξανά μαζί την υλη που έχει για το διαγώνισμα) Συμφωνείτε με αυτό; προβληματιζομαι γιατί είχα ένα παιδάκι β γυμνασίου και του έκανα 1.5 ώρα την εβδομάδα και αρχαία και έκθεση. Τόσο ήθελε η μαμά του.επειδη ήταν σε σχετικά καλό επίπεδο το παιδί προχωρούσαμε παρακάτω και τα καταφέρναμε. Μια μέρα η μαμά του μου είπε αν μπορείτε να κάνετε και τα μαθήματα του σχολείου για να είναι πιο καλά προετοιμασμενη κλπ. Της εξήγησα ότι δεν φτάνει ο χρόνος και ότι από την στιγμή που τα έχουμε κάνει ήδη μαζί μπορεί να απαντήσει και μόνη της στις ασκήσεις. Κι αν δυσκολεύεται εννοείται ότι θα τη βοηθήσω. Το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα. Την επόμενη χρονιά δε με ξανά πήρε 😜 τι πιστεύετε; 

Η τακτική που γράφεις ότι ακολουθείς, είναι η πιο συνηθισμένη σε ότι αφορά στα ιδιαίτερα και σίγουρα λειτουργεί ως μπούσουλας στην οργάνωση του μαθηματός σου. Ωστόσο, επειδή κάθε μαθητής έχει διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, θα σου πρότεινα να γίνεις πιο ευέλικτη και να εξατομικεύεις το διδακτικό σου πλάνο ανάλογα την κάθε περίπτωση. Με την πρώτη γνωριμία κιόλας με τους γονείς και τον μαθητή, συλλέγεις κάποιες αρχικές πληροφορίες και σταδιακά χτίζεις τον τρόπο που θα δουλέψεις μαζί του.

Μην περιορίζεσαι μόνο στο να προχωράει η ύλη, κάποιος μαθητής μπορεί να χρειάζεται κάλυψη κενών, άλλος βοήθεια στο να οργανώνει το καθημερινό του διάβασμα, άλλος στην γραπτή του έκφραση κτλ. Σημαντικό επίσης είναι να ενημερώνεις τους γονείς, τόσο από την αρχή όσο και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, για τον τρόπο που σκοπεύεις να διδάξεις, τι στόχους έχεις και πώς μπορούν να συμβάλλουν και οι ίδιοι σε αυτό.

Δημοσ.
Στις 10/1/2020 στις 9:05 ΜΜ, Kiriaki98 είπε

 Την επόμενη χρονιά δε με ξανά πήρε 😜 τι πιστεύετε; 

Πολλά!
Επικοινώνησες μαζί τους και σου είπαν ότι πήραν άλλον/άλλη για ιδιαίτερα ή δεν γνωρίζεις τίποτε πλέον γι' αυτούς;

Μπορεί να βρήκαν κάποιον φθηνότερο ή να προτίμησαν φροντιστήριο ή να ζήτησε η μικρή να πάει φροντιστήριο.
Μπορεί να μην έχουν λεφτά ούτε για ιδιαίτερα, ούτε για φροντιστήριο.
Μπορεί να μετακόμισαν.
Μπορεί χίλια δυο άλλα να συμβαίνουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...