Προς το περιεχόμενο

Middle-earth: Shadow of Mordor


Millennium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

100 φορες καλυτερα να εχω ενα παιχνιδι να μου "ξεφτυλιζει" το συστημα, παρα μια ξαναζεσταμενη σουπα μετρια να την τρεχω με 100+fps..

To ζητημα ειναι να βλεπουμε νεες προσθηκες στις μηχανες γραφικων που να πηγαινουν τα πραγματα ενα βημα μπροστα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά το θέμα είναι να ευχαριστηθείς και το παιχνίδι, όχι να ταλαιπωρεισαι με τα τεχνικά.

 

Ένα σωστά γραμμένο παιχνίδι που να τρέχει σε όλα τα συστήματα και τα settings των γραφικών να έχουν διάφορες και νόημα ανάλογα το hw του καθενός είναι αυτό που θα έπρεπε να ζητάμε όλοι

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα AAA PC exclusives πάντα πήγαιναν τουλάχιστον ένα βήμα παραπέρα τον τεχνικό τομέα, τώρα άλλαξαν τα πράγματα και δεν πάμε ούτε μπρος ούτε πίσω, αντιθέτως μένουμε στάσιμοι και παρ' όλα αυτά έχουμε θέματα με stuttering κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο πραγμα το να εχει ενα παιχνιδι καλη μηχανη γραφικων απο θεμα scaling και αλλο να δημιουργεί νεα στάνταρντ. Και τα δυο μαζι μπορουν να συνυπάρχουν πάντως, αλλα οι διαφορές λογικα απο τα low στα high/ultra settings θα ειναι αρκετα μεγάλες. Για να γινει ομως κατι τέτοιο θα πρέπει να φτιαχτει αποκλειστικά κωδικας για PC, γιατι δυστυχώς με multiplatform development ειναι αδυνατο. Δεν μπορω να θυμηθω προσωπικά παιχνίδι που να ανεβασε γραφικά τον πήχη και ειχε βγει αρχικό τουλαχιστον σε κονσόλα.

Σαφως και ενα όμορφο παιχνίδι και με φοβερό artwork δεν χρειάζεται απαραίτητα κορυφαία τεχνολογία για να προκαλέσει εντυπωση και σαφως τα γραφικά δεν κάνουν το παιχνίδι, αλλα δεν συζηταμε αυτό εδω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

, γιατι δυστυχώς με multiplatform development ειναι αδυνατο. Δεν μπορω να θυμηθω προσωπικά παιχνίδι που να ανεβασε γραφικά τον πήχη και ειχε βγει αρχικό τουλαχιστον σε κονσόλα.

 

Το oblivion είναι ένα παράδειγμα παράλληλης ανάπτυξης και ταυτόχρονης κυκλοφορίας το οποίο ανέβασε αρκετά το πήχη στα γραφικά.

 

Μάλιστα τότε λίγα pc είχαν δυνατές κάρτες ώστε να το παίζουν καλύτερα ή εξίσου καλά με το 360

 

Και έχει σημασία ότι τότε pc και κονσόλες δεν είχαν τις ομοιότητες που έχουν σήμερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vanilla Oblivion παλι καλύτερο ηταν στο καλυτερο PC απο sexbox και τοτε αλλα δεν ηταν σε αρχικο στάδιο κατι το τρομερό. Ειχε ομως φοβερη PC mod community απο πισω που εκανε και κανει θαυματα στο PC ακόμη. Αν βαλω το Oblivion vanilla και αυτο με τα καλυτερα gfx mods ειναι η μερα με την νύχτα. . Τρομερή μηχανη παντως και από τις λίγες εξαιρέσεις στον κανόνα, με βαση του ποσο μπορείς καποιος να επέμβει σε αυτη και να την βελτιώνει. .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν ήταν κάτι τρομερό το απλό oblivion το 2006;
Είχες δει πολλά παιχνίδια έως τότε με καλύτερα γραφικά γιατί δε θυμάμαι και πολλά, κανένα μάλλον..

Ναι ήταν καλύτερο στο pc αν είχες καμιά 7900gt που έκανε ένα σκασμό λεφτά και με το αμέσως προηγούμενο high end μοντέλο (6600gt αν θυμάμαι σωστά) δεν πήγαινε βήμα το παιχνίδι.

Σκέψου τι pc είχε τότε ο περισσότερος κόσμος..

Όπως και να χει το παράδειγμα που ζήτησες στο έδωσα.

Γραφικαρες και στις δύο πλατφόρμες και μπορούσες να το μαξάρεις με τη high end κάρτα της εποχής όχι σε 2-3 χρόνια (βλέπε crysis).

Βέβαια από τότε έχουν περάσει 8 χρόνια και τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά και δυστυχώς προς το χειρότερο.

 

 

ΥΓ πάντως βρε παιδιά ο ένας μου έλεγε τις προάλλες ότι το '97 το ff vii δεν είχε καλά γραφικά, τώρα μου λές εσύ ότι το '06 το oblivion δεν είχε καλά γραφικά..

ή σε παράλληλο σύμπαν ζούσα εγώ τότε ή τα παίξατε πέρισυ, ας συνεννοηθούμε σας παρακαλώ μπας και βγάλουμε μια άκρη για το τι μιλάμε

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πρωτον midrange καρτα της εποχης ηταν η 7900GT (η σημερινη 970 περιπου), και οχι high end..  High end ηταν η x1900xt και η 7900GTX.

 

Αφηνω στην ακρη το θεμα περι γραφικων στην vanilla εκδοση, θα μπορουσα να κανω αναλυσεις επι αναλυσεων ειδικα για αυτο το παιχνιδι που αφιερωσα ωρες, αλλα αποψεις ειναι δεν μπορω να θεωρησω λαθος την δικη σου που το θεωρεις ενα βημα μπροστα γραφικα και σωστη την δικη μου που το θεωρω απλα καλο..

 

Ενα βημα μπροστα τα PC σε γραφικο επιπεδο πηγαν τα Unreal 1, το Doom 3,το Far Cry,το Crysis. Οχι το oblivion

 

Στο συμπερασμα ομως οτι μια καλη μηχανη παιζει παντου εχοντας γραφικαρες,χρειαζοντας ομως μια high end καρτα για να δειξει δοντια, ειναι αυτο που εφτασα πριν εγω ;)

Και βαρυ δεν ηταν το oblivion ιδιαιτερα.Υπηρξαν παιχνιδια που εκαναν και τις πιο high end gpu  να κλαψουν με μαυρο δακρυ..

 

Eν παση περιπτωσει για να μην ξεφευγουμε ειναι αποψη σου οτι μπορει να βγει ενα παρα πολυ καλο παιχνιδι σε multiplatform και να προχωρησει ενα click τα γραφικα παραπερα. Σεβαστοτατη.

 

Εγω διαφωνω καθετα σε αυτο. Δεν μπορει να υπαρξει επομενο βημα, οταν εχεις κατα νου τις κονσολες. Αλλο φτιαχνω μια μηχανη να σκαλαρει καλα στο pc και αλλο αναγκαστικα δεν πουσαρω τρελλα γιατι οι κονσολες, δεν θα μπορουν να το σηκωσουν. Ακομη και ετσι το sexbox τοτε ηταν σαν μια midrange gpu στο PC και ηταν ακομη αρχες και αρκετα δυνατο για την εποχη. Δηλαδη η καλυτερη εποχη για μια κονσολα και η χειροτερη για ενα PC που σε ενα χρονο το ειχε εξαλειψει.. Ακομη και να συμφωνησω μαζι σου, επιασες την εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα.

Τωρα πλεον που οι κονσολες φτιαχτηκαν με αρχιτεκτονικη πιο κοντα στα PC και ειναι ΗΔΗ OUTDATED, ουτε καν midrange δεν ειναι απο υπολογιστικη δυναμη, δεν νομιζω να περιμενεις να δεις παιχνιδια να προχωρανε ενα βημα παραπερα τα PC αν ειναι multiplatform.

Ειναι σαν να συγκρινεις γιγαντα με νανο απο επεξεργαστικη ισχυ.

 

ΕΑΝ βγει αποκλειστικα για κονσολα ενα παιχνιδι και δουλεψουν επανω του, ναι μπορουν να βγαλουν κατι πανεμορφο ΑΡΤΙΣΤΙΚΑ  ομως οπως το The Last of Us στο αδυναμο ps3. ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση ομως δεν θα μπορει  ακομη και exclusive για κονσολα να ειναι και οχι multiplatform, να αποτελεσει  επιτομη των γραφικων τεχνολογικα και ενα βημα μπροστα.

 

Πλεον οι κονσολες ειναι παρα πολυ αδυναμες για να μπορουν να ανεβασουν τον γραφικο πηχη ενα βημα παραπερα. Και αυτο εχει συνεπεια να κρατιουνται πισω και οι PC εκδοσεις.

 

p.s Το oblivion ειχε καλα γραφικα, top of the line δεν ηταν. Μονο με τα mods εγινε το βημα παραπερα, αυτο ειπα οχι οτι δεν ειχε καλα γραφικα..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Performance, όχι mid-range.Mid-range ήταν η 7600GT.Btw, είστε τελείως OT, υπάρχει το ''PC Gaming(Συζήτηση)'' thread για τέτοιες κουβέντες.

 

 

Performance αν θες ακομη πιο σωστα. Αν και performance τιτλο περνει η mid-range καρτα με τον τιτλο του price/performance ratio. Αν ηταν τοτε γιατι αυτο δεν το θυμαμαι (και οχι καποια Radeon) τοτε ναι ηταν η performance :P

 

Οντως το σχισαμε παμε πολυ OT

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Entry-level

Mid-range

Performance

High-end

Enthusiast

 

Αν πούμε τις κάρτες των 400 ευρώ ''Mid-range'', τότε τις κάρτες των 200 ευρώ θα πρέπει να τις λέμε ''Entry-level''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε bro οι αγορες ειναι 3.

Entry level ή low end, mainstream ή mid range και high end ή enthusiast.. Τα αλλα ειναι υποκατηγοριες που βοηθανε στην καλυτερη τοποθετηση λογω τιμων και της κατανοησης της αγορας.. Εν παση περιπτωσει απο ολα αυτα που συζητησαμε εσυ σε αυτο επιμενεις; Μιλησες για OT και σε λιγο θα συζητησουμε και το market share..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...