Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα Φορουμ,

Είμαι μαθητής 3ης λυκείου και φέτος δίνω πανελλήνιες.

Θέλω να βρω σχολές οι οποίες να μου δίνουν μια βάση για web design (π.χ. πληροφορική) ώστε να μπορώ να το αναπτύξω αργότερα μόνος μου ή με κάποια ιδιωτική σχολή/ΙΕΚ/Σεμινάριο/Φροντιστήριο που επίσης θα μου προτεινετε.

Θα ήθελα επίσης να ξέρω αν υπάρχει κάτι που πρέπει να αποφύγω στην αγορά, ειδικά αν κάποιος απο εσας ασχολείται και ξέρει 5 πράγματα...

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Υπόψη ότι το web design δεν είναι π.χ. πληροφορική. Το web programming είναι. 

Μιας και δεν υπάρχει Ελληνική σχολή για web design, θα πρότεινα να περάσεις σε ένα ΤΕΙ η ΑΕΙ Πληροφορικής, να μάθεις να προγραμματίζεις κάτι και αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς, να αποκτήσεις design γνώσεις κάνοντας online φροντιστήρια.

Το teamtreehouse.com είναι ένα πολύ ωραίο και φτηνό σχετικά (25 δολλάρια/μήνας). Θα πρέπει επίσης να μάθεις πολύ καλά το Photoshop. Για αυτό υπάρχουν άπειρα tutorials να κατεβάσεις.

Αν παρακολουθήσεις σωστά τη σχολή σου και έχεις όρεξη να μάθεις, μέσα σε μερικά χρόνια θα μπορείς να εργαστείς ως web developer/front end developer/designer. 

Αυτό που περιγράφω δεν είναι και ότι πιο εύκολο, αλλά δεν είναι και δύσκολο. 

Στο σημείο που βρίσκεσαι ειλικρινά δεν υπάρχει τίποτα για να αποφύγεις στην αγορά. Το καλό είναι ότι όλα, καλά και κακά, θα είναι εμπειρίες.

Αν θα υπήρχε κάτι, θα ήταν να αποφύγεις να αναλάβεις project επί πληρωμή όταν δεν είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα κάνεις 100%. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα γλυτώσεις μπινελίκι και πονοκέφαλο.

Επίσης μακριά από έτοιμα θέματα για αρχή. Θες κάτι; Κάντο μόνος σου. Mόνο έτσι θα μάθεις.

Δημοσ.

....

Μιας και δεν υπάρχει Ελληνική σχολή για web design, θα πρότεινα να περάσεις σε ένα ΤΕΙ η ΑΕΙ Πληροφορικής, να μάθεις να προγραμματίζεις κάτι και αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς, να αποκτήσεις design γνώσεις κάνοντας online φροντιστήρια.

Το teamtreehouse.com είναι ένα πολύ ωραίο και φτηνό σχετικά (25 δολλάρια/μήνας). Θα πρέπει επίσης να μάθεις πολύ καλά το Photoshop. Για αυτό υπάρχουν άπειρα tutorials να κατεβάσεις.

....

Επίσης μακριά από έτοιμα θέματα για αρχή. Θες κάτι; Κάντο μόνος σου. Mόνο έτσι θα μάθεις.

Καταρχήν σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.

Υπάρχει η σχολή τεχνών ήχου και εικόνας στην Κέρκυρα αλλά είναι λίγο έως πολύ απίθανο να πάω...

Απο ιδιωτικές σχολές δεν υπάρχει τίποτα σε web design? κατα καιρους ακούω διάφορα...

Online σχολές στα Ελληνικά δύσκολο ε;

το http://www.w3schools.com/ πως το βλέπεις; μπορώ να ξεκινήσω με κάτι απο εκεί;

και το photoshop θα το βάλω μπρος απλά είναι πρόγραμμα που με κουράζει, ενώ ασχολούμαι πολύ με προγράμματα βίντεο και σιγά σιγά ξεκινάω και after effects, το photoshop με ενοχλεί και πάντα επεξεργάζομαι εικόνες με πατέντες (power point, απλοι editors, online editors, συνδιασμός των παραπάνω... κλπ)

και όσον αφορά τα έτοιμα θέματα έχω δουλέψει σε weebly και wix.com (harhasvideos.weebly.com giaparea.weebly.com) και πρέπει κάποτε να μάθω joomla.

Δεν θα μου ζητήσει κανεις καποια πιστοποίηση ότι ξέρω όντως web design;

Δημοσ.

Ας ξεκινήσω από το τέλος.

Δεν θα σου ζητήσει κανείς πιστοποίηση ότι ξέρεις web design :)

Ξεχώρισε στο μυαλό σου το web development με το web design.

Joomla! = Development.  Wix = ...Τίποτα.  Weebly = τίποτα.

Το Photoshop δεν είναι μόνο για επεξεργασία εικόνας. Αν σε κουράζει τότε ίσως θα έχεις προβληματάκι μιας και είναι το βασικό πρόγραμμα στο οποίο μπορείς να φτιάχνεις bitmap γραφικά. Γραφικά δηλαδή συγκεκριμένων διαστάσεων, όπως ακριβώς χρειάζεσαι να κάνεις όταν σχεδιάζεις για το web. 

Το w3schools είναι πολύ καλό, αλλά δεν σου δίνει μια βάση από την αρχή στο web design. Σου μιλάει μόνο για κώδικα html/css.

Ένα online φροντιστήριο όπως το teamtreehouse θα σε βοηθήσει να συγκροτήσεις αρχικά τη σκέψη σου για να καταλάβεις τι και πως πρέπει να το μάθεις και με πια σειρά.

Οι ιδιωτικές σχολές που είναι "πιο κοντά" στο web design είναι οι σχολές γραφιστικής (π.χ. ΑΚΤΟ, AAS, VAKALO). Ψιλο-ακριβές (6k+- per year, 3 years) αλλά και εκεί μαθαίνεις πως να είσαι designer. Μετά είναι στο χέρι σου να μάθεις front end (css/html) και programming (π.χ. php) και πως να παραμετροποιείς κατάλληλα ένα cms (Joomla!, WordPress). 

Πάμε πάλι από την αρχή.

Η κατασκευή ιστοσελίδων αποτελείται από κομάτια. 

1. Design

Με όλες τις υποκατηγορίες που δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε.

2. Development

a. Front end development - HTML / CSS

b. Back end development - Γλώσσα προγραμματισμού(π.χ. php) / Παραμετροποίηση έτοιμων πλατφόρμων (π.χ. WordPress, Joomla!)

Είναι 2 ξεχωριστές, διαφορετικές κατευθύνσεις. Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις/μάθεις μόνο τη μια από τις 2, αντίθετα είναι καλό να τα ξέρεις όλα.

Απλά διάλεξε τι θέλεις να κάνεις καλύτερα. Τι σε τραβάει περισσότερο και ξεκίνα από εκεί. 

Παρακαλώ :)

Δημοσ.

ωπα, δηλαδή ποιες είναι οι διαφορές web design και web development; αυτό που σχεδιάζεις ιστοσελίδες απο την αρχή μέχρι το τέλος είναι και τα δύο;

wix και weebly είναι παιδικά drag and drop... :P Photoshop μια μερα θα μάθω και το w3school απο ότι αντιλαμβάνομαι λειτουργεί ως βοήθημα... ως ένα... υπόμνημα?

Δημοσ.

Με πολύ απλά λόγια (εννοείται υπεραπλουστεύω) το web design είναι το εικαστικό κομμάτι της δουλειάς, δηλαδή ξεκινάει από μια ιδέα που σκιτσάρεις στο χαρτί για το πώς θα φαίνεται κάτι και τελειώνει όταν έχεις υλοποιήσει, εξελίξει και μεταφέρει αυτή την ιδέα σε κάποια μορφή την οποία μπορείς να ταϊσεις στον browser και να σου την εμφανίσει στην οθόνη. Αυτός που έκανε το chat του facebook να εμφανίζεται κάτω στη γωνία και όταν το πατάς να παίρνει όλο το δεξιά τμήμα της οθόνης ήταν designer.

To web development είναι το προγραμματιστικό κομμάτι, δηλαδή περιλαμβάνει τη συγγραφή και υποστήριξη προγραμμάτων τα οποία κάνουν κάποια δουλειά. Όταν ένας φίλος σου γράφει κάτι στο chat και πατάει enter και μετά από λίγο αυτό το κάτι εμφανίζεται στην οθόνη σου, για να γίνει αυτό έχει μεσολαβήσει η δουλειά πολλών developers (web και άλλων).

Εφόσον ο web developer και ο designer τις περισσότερες φορές θα χρειαστεί να δουλέψουν μαζί για να επιτευχθεί ο τελικός σκοπός, είναι πολύ πολύ χρήσιμο ο καθένας να ξέρει και 5 πράγματα για τη δουλειά του άλλου.

Απ' αυτά που γράφεις είναι φανερό (και συγχώρεσέ με που θα το πω έτσι ωμά) πως δεν έχεις ιδέα για τι πράγματα μιλάς: ούτε για το τι είναι design, ούτε development, ούτε για το τι διδάσκεται σε μια σχολή πληροφορικής ούτε βέβαια για το αν αυτά τα πράγματα θα σου αρέσουν ή τι θα σου παρέχουν αν τα δεις σαν καριέρα. Ξεκαθάρισέ τα πρώτα όλα αυτά και μετά κάνε σχέδια για το μέλλον, γιατί πηγαίνοντας ντουγρού στα τυφλά θα καταλήξεις όπου νά 'ναι.

Δημοσ.

Κάτσε λίγο φίλε μου. Δεν βγάζω πράγματα απο το μυαλό μου.

Μίλησα με τον υπεύθυνο του ΣΕΠ στο σχολείο μου, τον καθηγητή πληροφορικής και τον αντίστοιχο του φροντιστηρίου.

Μίλησα με ένα παιδί που είναι στην σχολή τεχνών ήχου και εικόνας στην ΑΚΤΟ (αντίστοιχη της οποίας υπάρχει στην κέρκυρα αλλά δημόσια) και δεν ξερει κάτι άλλο...

Μου είπαν ότι κάτι τέτοιο ξεκάθαρο δεν υπάρχει μέσω πανελληνιων στη Θεσσαλονίκη και ότι μέσω σχολών της πληροφορικής μπορώ να πάρω κάποιες βάσεις ή να κατευθύνω την πτυχιακή μου σε αυτο τον κλάδο ώστε να το αναλύσω και να είμαι πιο εξοικειωμένος και μετά να το βρω μόνος μου, απο σεμινάρια ή πράγματα παρεμφερή με αυτά που γράφετε εσείς.

2-3 χρόνια πριν έμπαινα πολύ στο Makemoneyonline.gr όπου διάβαζα πολλά πράγματα αλλά δεν τα θυμάμαι, και στο κάτω κάτω αν τα ήξερα κιόλας όλα δεν θα ζητούσα την βοήθεια σας.

Εν κατακλείδι...

Θέλω να μπορώ να δημιουργήσω έναν ιστότοπο απο την αρχή μέχρι το τέλος ολομόναχος. Χρειάζομαι και τα δύο (development-design); Και τελικά πως τα εξασφαλίζω;

ευχαριστώ για τον χρόνο και την υπομονή σας

Δημοσ.

Κοίτα, εξαρτάται. Γενικά ναι, χρειάζεσαι και τα δύο, αλλά.

Αν αυτό που πρόκειται να κάνεις είναι απλό τότε μπορείς να κάνεις "outsource" το ένα ή και τα δύο τμήματα. Μπορείς να μην ασχοληθείς καθόλου με design και να πάρεις (επι πληρωμή, αλλά φτηνά) ένα έτοιμο template το οποίο θα "γεμίσεις" με τα περιεχόμενα του site. Μπορείς επίσης να μην ασχοληθείς σχεδόν καθόλου με development και να βάλεις ένα Joomla ή ένα Wordpress γαρνιρισμένο με διάφορα plugins και τις κατάλληλες ρυθμίσεις κι έτσι να καλύψεις μια αρκετά μεγάλη γκάμα "απλών" περιπτώσεων χωρίς να χρειάζεται να ξέρεις παρά μόνο τα πολύ βασικά από προγραμματισμό. Μπορείς να κάνεις και τα δύο μαζί, υπάρχουν πολλοί που το κάνουν.

Το θέμα είναι πως αυτό που περιέγραψα παραπάνω είναι ένας τρόπος για να κυνηγήσεις κάποιο εισόδημα, στην ουσία δε θα μάθεις κάτι πέρα από το πώς να στήνεις και να αξιοποιείς έτοιμα πράγματα. Και βέβαια αυτού του είδους οι λύσεις θα σε πάνε μόνο μέχρι ένα σημείο.

Δεν έχω καταλάβει ακόμα πώς το σκέφτεσαι όταν λες να δημιουργήσεις ιστοτόπο. Είναι σα να λες θέλω να δημιουργήσω μια ταινία. Τι είδους ταινία; Και με τι ιδιότητα; Ως παραγωγός; Ως σκηνοθέτης; Ως σεναριογράφος; Ως πρωταγωνιστής; Ως κάμεραμαν; Ως συνθέτης;

• Like 1
Δημοσ.

στο μυαλό μου έχω σαν ιδέα ένα website που δεν είναι στατικό (έτσι νομιζω λέγεται)... να έχει για παράδειγμα χαρακτηρηστικά όπως δημοσίευση ειδήσεων (αρκετές υποκατηγρίες) με πεδία σχολιασμού, αγγελίες, καταλόγους επιχειρηματιών (κριτικές και ιστορίες), ημερολόγιο εκδηλώσεων και γενικά.. πολλά να υπάρχει αλληλεπίδραση με τον χρήστη και να ανανεώνεται συνεχώς

Δημοσ.

Ερώτηση

Θες να γίνεις designer ή θελεις απλώς να φτιάχνεις website;

Αν το πρώτο, τότε άνοιξε βιβλία και δημιούργησε. Αν το δεύτερο, τότε content is king.

Δημοσ.

Προσωπικά δεν ξέρω τι άλλο να σου γράψω εκτός από τις 2 απαντήσεις μου πιο πάνω για να σου δώσω να καταλάβεις τι κάνει το ένα και τι το άλλο και πως μπορείς να τα μάθεις.

Για να κάνεις site από την αρχή εως το τέλος, χρειάζεσαι και τα 2, τέλος.

Για να μάθεις και τα 2, δεν υπάρχει 1 σχολή στην Ελλάδα.

Αν θέλεις να πας σε μια σχετική σχολή, ή θα πας πληροφορική και θα μάθεις μόνος σου design, ή θα πας σε μια σχολή γραφιστικής και θα μάθεις μόνος σου development. 

• Like 1
Δημοσ.

Ερώτηση

Θες να γίνεις designer ή θελεις απλώς να φτιάχνεις website;

Αν το πρώτο, τότε άνοιξε βιβλία και δημιούργησε. Αν το δεύτερο, τότε content is king.

Όλα απο την αρχή... περιεχόμενο, development, σχεδιασμό... όλα θέλω να μπορώ να τα κάνω... δυσκολάκι αλλά θα διαβάσω.

Προσωπικά δεν ξέρω τι άλλο να σου γράψω εκτός από τις 2 απαντήσεις μου πιο πάνω για να σου δώσω να καταλάβεις τι κάνει το ένα και τι το άλλο και πως μπορείς να τα μάθεις.

Για να κάνεις site από την αρχή εως το τέλος, χρειάζεσαι και τα 2, τέλος.

Για να μάθεις και τα 2, δεν υπάρχει 1 σχολή στην Ελλάδα.

Αν θέλεις να πας σε μια σχετική σχολή, ή θα πας πληροφορική και θα μάθεις μόνος σου design, ή θα πας σε μια σχολή γραφιστικής και θα μάθεις μόνος σου development. 

ωραία, μάλλον θα πάω πληροφορική και θα μάθω μόνος μου design λοιπον!

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...