Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα Φορουμ,

Είμαι μαθητής 3ης λυκείου και φέτος δίνω πανελλήνιες.

Θέλω να βρω σχολές οι οποίες να μου δίνουν μια βάση για web design (π.χ. πληροφορική) ώστε να μπορώ να το αναπτύξω αργότερα μόνος μου ή με κάποια ιδιωτική σχολή/ΙΕΚ/Σεμινάριο/Φροντιστήριο που επίσης θα μου προτεινετε.

Θα ήθελα επίσης να ξέρω αν υπάρχει κάτι που πρέπει να αποφύγω στην αγορά, ειδικά αν κάποιος απο εσας ασχολείται και ξέρει 5 πράγματα...

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Υπόψη ότι το web design δεν είναι π.χ. πληροφορική. Το web programming είναι. 

Μιας και δεν υπάρχει Ελληνική σχολή για web design, θα πρότεινα να περάσεις σε ένα ΤΕΙ η ΑΕΙ Πληροφορικής, να μάθεις να προγραμματίζεις κάτι και αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς, να αποκτήσεις design γνώσεις κάνοντας online φροντιστήρια.

Το teamtreehouse.com είναι ένα πολύ ωραίο και φτηνό σχετικά (25 δολλάρια/μήνας). Θα πρέπει επίσης να μάθεις πολύ καλά το Photoshop. Για αυτό υπάρχουν άπειρα tutorials να κατεβάσεις.

Αν παρακολουθήσεις σωστά τη σχολή σου και έχεις όρεξη να μάθεις, μέσα σε μερικά χρόνια θα μπορείς να εργαστείς ως web developer/front end developer/designer. 

Αυτό που περιγράφω δεν είναι και ότι πιο εύκολο, αλλά δεν είναι και δύσκολο. 

Στο σημείο που βρίσκεσαι ειλικρινά δεν υπάρχει τίποτα για να αποφύγεις στην αγορά. Το καλό είναι ότι όλα, καλά και κακά, θα είναι εμπειρίες.

Αν θα υπήρχε κάτι, θα ήταν να αποφύγεις να αναλάβεις project επί πληρωμή όταν δεν είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα κάνεις 100%. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα γλυτώσεις μπινελίκι και πονοκέφαλο.

Επίσης μακριά από έτοιμα θέματα για αρχή. Θες κάτι; Κάντο μόνος σου. Mόνο έτσι θα μάθεις.

Δημοσ.

....

Μιας και δεν υπάρχει Ελληνική σχολή για web design, θα πρότεινα να περάσεις σε ένα ΤΕΙ η ΑΕΙ Πληροφορικής, να μάθεις να προγραμματίζεις κάτι και αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς, να αποκτήσεις design γνώσεις κάνοντας online φροντιστήρια.