Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η σχέση αγοράς, είναι μεταξύ αγοραστή πωλητή,αυτό λέει ο νόμος.

Άρα ούτε ο προμηθευτής στην δική μου περίπτωση έχει συμμετοχή,ούτε η Sony αρκεί ο αγοραστής να αποδείξει ότι δεν είναι λειτουργικό για αυτόν το παραπάνω μηχάνημα..

Το τι θα κάνει το κάθε e-shop με τον προμηθευτή η την αντιπροσωπία ουδόλως ενδιαφέρει τον αγοραστή,ο οποίος πλήρωσε ακέραιο το αντίτιμο και στις 2 περιπτώσεις δεν έχει κάνει την δουλειά του.

Αυτό λέει ο νομοθέτης και σωστά γιατί οι Εταιρίες έχουν και ρίσκο,υπάρχει και η ζημία οχι μόνο το κέρδος και αυτή η ζημία δεν μπορεί να μετακυλίεται στον αγοραστή για κανένα λόγο πόσο μάλλον που δεν έχει συμμετοχή στα κέρδη των δυο άρα πως θα έχει συμμετοχή μόνο στην ζημιά..

Αυτό το αυτονόητο όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει η δεν θέλει θα το βρει μπροστά του ως αγοραστής αργά η γρήγορα..

Το οτι το λεει ο νομος δεν σημαινει οτι ειναι και σωστος νομος.

Εχουμε πει και σε αλλα posts στο παρελθον οτι πωλητης εκτος απο e-shop,plaisio,multirama και αλλους, ειναι και το μαγαζακι του Γιανναρα στην Καρδιτσα,ενα μικρο στην γωνια.Αν λοιπον ο Γιανναρας φαει τα λεφτα στα μπουζουκια και κλεισει αυτο το μικρομαγαζο που θα βρουμε εμεις το δικιο μας βασει εγγυησης και ποιον πωλητη θα κυνηγησουμε?

Ας θεωρησουμε ομως οτι ο Γιανναρας ειναι ενα υγιες μαγαζι και αγοραζει 100 λαπτοπ να τα μεταπουλησει στις γιορτες που ερχονται.

Πες οτι τα αγοραζει 500 ευρω το ενα και εχει κερδος 50 ευρω στο ενα.Αν λοιπον εχουν ενα κατασκευαστικο προβλημα και γυρισουν με βλαβη και τα 100,τοτε ο Γιανναρας θα ειχε κερδισει 5000 ευρω ενω τωρα βρισκεται ζημιωμενος 50.000 ευρω αφου πρεπει να αντικτασταστησει ολα τα λαπτοπ.

Την ζημια πρεπει να την επομιστει η μαμα εταιρεια και ολα τα αλλα απλα ειναι λυσεις για  να τα παιρνουν οι δικηγοροι. 

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το οτι το λεει ο νομος δεν σημαινει οτι ειναι και σωστος νομος.

Εχουμε πει και σε αλλα posts στο παρελθον οτι πωλητης εκτος απο e-shop,plaisio,multirama και αλλους, ειναι και το μαγαζακι του Γιανναρα στην Καρδιτσα,ενα μικρο στην γωνια.Αν λοιπον ο Γιανναρας φαει τα λεφτα στα μπουζουκια και κλεισει αυτο το μικρομαγαζο που θα βρουμε εμεις το δικιο μας βασει εγγυησης και ποιον πωλητη θα κυνηγησουμε?

Ας θεωρησουμε ομως οτι ο Γιανναρας ειναι ενα υγιες μαγαζι και αγοραζει 100 λαπτοπ να τα μεταπουλησει στις γιορτες που ερχονται.

Πες οτι τα αγοραζει 500 ευρω το ενα και εχει κερδος 50 ευρω στο ενα.Αν λοιπον εχουν ενα κατασκευαστικο προβλημα και γυρισουν με βλαβη και τα 100,τοτε ο Γιανναρας θα ειχε κερδισει 5000 ευρω ενω τωρα βρισκεται ζημιωμενος 50.000 ευρω αφου πρεπει να αντικτασταστησει ολα τα λαπτοπ.

Την ζημια πρεπει να την επομιστει η μαμα εταιρεια και ολα τα αλλα απλα ειναι λυσεις για  να τα παιρνουν οι δικηγοροι. 

 

Φιλε μου αν ο κατασκευαστής εχει πρόβλημα πρεπει να το λύσει ο χονδρεμπορας μαζι του και οχι εγω.. δεν θα επωμιστω εγω την λαθος ? επιλογη ούτε του κατασκευαστή,ούτε του καθε e-shop .. ουτε θα το χρηματοδοτήσω .. so simple.. 

Απλα ειναι ενα παιχνιδι που επειδη μοιράζεται σε πολλους το κοστος η ζημια βολεύει τον εκατοστε "παρανομο" να μειωσει την ζημια του.. 

Ο καταναλωτής σε καθε περίπτωση πρεπει να ειναι προστατευμένος για το αγαθό που πληρώνει.. Πράγμα που μεχρι στιγμή το βλέπουμε μονο στα χαρτιά.. Οταν γράφεις DOA 7 ημερων οπως στην δική μου περίπτωση  πρέπει να εισαι έτοιμος να το σεβαστείς .. Αλλιώς εισαι Απατεώνας ολκής κιόλας.. 

Δημοσ.

Φιλε μου αν ο κατασκευαστης εχει προβλημα πρεπει να το λυσει ο χονδρεμπορας μαζι του και οχι εγω.. δεν θα επωμιστω εγω την λαθος ? επιλογη ουτε του κατασκευαστη,ουτε του καθε e-shop .. ουτε θα το χρηματοδοτησω .. so simple.. 

Απλα ειναι ενα παιχνιδι που επειδη μοιραζεται σε πολλους το κοστος η ζημια βολευει τον εκατοστε "παρανομο" να μειωσει την ζημια του.. 

Ο καταναλωτης σε καθε περιπτωση πρεπει να ειναι προστατευμενος για το αγαθο που πληρωνει.. Πραγμα που μεχρι στιγμης το βλεπουμε μονο στα χαρτια.. Οταν γραφεις DOA 7 ημερων οπως στην δικη μου περιπτωση πρεπει να εισαι ετοιμος να το σεβαστεις .. Αλλιως εισαι Απατεωνας ολκης κιολας.. 

Απαντηση δεν πηρα.

Αν ο κατασκευαστης εχει προβλημα πρεπει να το λυσει ο κατασκευαστης.Ειπαμε ,ο Γιανναρας εφαγε τα λεφτα κοιτωντας τα μπουτια της Φουρειρα και εσυ και εγω ψαχνουμε να βρουμε υπευθυνο με την αποδειξη αγορας στα χερια.

Που ειναι η λογικη σε αυτο?

Δημοσ.

Απάντηση πήρες αυτό που σε βολεύει δεν πήρες.. Αν ο Γιανναρας φαει τα χρήματα του στα μπουζούκια θα καταστραφεί και αυτός και εγώ μαζί του..  δεν διασφαλίζομαι αλλά προτιμώ τον κάθε Γιανναρα που επειδή θα θέλει να ξαναπάει μπουζούκια δεν θα καταστραφεί, απο κάθε απατεώνα που με κοροϊδεύει κατάμουτρα.. και τρώει τα δικά μου λεφτά στα μπουζούκια..

Δημοσ.

Δεν με βολευει τιποτα,δεν εχω μαγαζι ουτε εταιρεια να πουλαω λιανεμποριο.Μην μπαινεις και εσυ στο καλαθι με τα αλλα παιδακια περι συμφεροντων.

Σας κανω ευλογα ερωτηματα αλλα απαντησεις δεν παιρνω.

Τα καταστηματα και οι μεγαλεμποροι κλεινουν ανα πασα στιγμη ,η Sony και η καθε sony ειναι εκει και μας ζηταει καθε φορα να την στηριξουμε με ψηφο εμπιστοσυνης.Η πατατα ειναι της μαμας εταιρειας και πρεπει η ιδια να πληρωσει.

Δημοσ.

το θέμα είναι αν ο γιαννάρας αγοράζει το Sony από τους προμηθευτές της Ελλάδας τότε παίρνει τηλ στο Sony mega service o τελικός πελάτης και του κάνουν ότι προβλέπει η διαδικασία DOA , όταν αγοράζει ένα VAIO από το eshop που είναι πχ από Πολωνία τότε την εγγύηση την καλύπτει το ίδιο το eshop, και τότε αρχίζουν τα δύσκολα...

Δημοσ.

Ισως λοιπον να πρεπει να αγοραζουμε και τις βιδες του case απο το amazon και να βαλει λουκετο το καθε κωλομαγαζο και η καθε κωλοαλυσιδα.

Δημοσ.

δεν θα συμφωνήσω γιατί κανένα άλλο μαγαζί από αυτά τουλάχιστον που έχω δεί δεν γράφει αντικατάσταση λάπτοπ με ίδιο ή καλύτερων χαρακτηριστικών... για μένα αυτό είναι παραπλάνηση.Πραγματικά θα ήθελα να γνωρίσω κάποιον να έχει καταφέρει αν μέσα σε 2 χρόνια του χάλασε το laptop από το eshop που να του δώσαν άλλο ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών !!!

Δημοσ.

Δεν μπορουμε να μπερδευουμε σε καμμια περιπτωση το κατασκευαστικο προβλημα της sony σε παγκοσμιο επιπεδο με το μεριδιο ευθυνης που εχουν οι εμπορικες αλυσιδες που υποσχονται αντικαταστασεις απο την κουτρα τους ή δινουν την μαιμουδιαρικη επεκταση εγγυησης καταστηματος.Αυτα ειναι τρικ να φερουν πελατεια και πραγματα τα οποια ποτε δεν τηρουνται.

Ή ακομα χειροτερα service που λαμβανει motherboard για επισκευη βασει εγγυησης και μετα λεει στον πελατη οτι δεν καλυπτεται λογω του οτι εχει στραβωμενα πινακια στον επεξεργαστη.

Φυσικα και ειναι παραπλανηση και εννοειται οτι εχουν μεριδιο ευθυνης.

  • Like 1
Δημοσ.

Για αυτές τις πρακτικές μιλάμε λοιπόν που τείνουν να γίνουν μόνιμες μιας και ακόμα μια φορά το κράτος δείχνει αδύναμο να βάλει τέλος σε αυτές.. Πρέπει να υπάρχει και δικός τους αυτόνομος έλεγχος πέρα από τις καταγγελίες, και επιτελούς μετά από έναν αριθμό καταγγελιών να καταλάβουν ότι δεν είναι τρελοί αυτοί που δίνουν τα χρήματα τους και τους εξαπατούν από πάνω,αλλά κάτι άλλο συμβαίνει,και τότε να τα κλείνουν όχι πρόστιμο,λουκέτο..

Δημοσ.

Όπως εξήγησα και πιο πάνω, εμένα επειδή δουλεύει δεν έχω σκοπό να το αλλάξω ούτε να το γυρίσω. Το πήρα από τη μαμά εταιρεία κατευθείαν χωρίς μεσολαβητή και πάλι μου έκαναν τους Κινέζους όταν ανέφερα τα προβλήματα. Και καλά θα πάει στο Βέλγιο και άλλα τέτοια. Γιατί? διότι και η το κατάστημα της sony στο Goleden hall ανήκει σε έναν έμπορο, ο οποίος όπως πολύ σωστά έλεγε ο moviemakerGR είναι ένας λιανέμπορος. Τι θέλει λοιπόν; Να πουλήσει τα κομμάτια του και να τελειώνει. Νοιάζεται πολύ περισσότερο από την όποια διαφύλαξη του ονόματος της sony για τη διαφύλαξη της δικής του τσέπης. Αν η πώληση πάει καλά, όλοι είμαστε ευτυχισμένοι. Αν αρχίσουν τα προβλήματα τότε εκεί είναι που διακυβεύεται το όνομα της εταιρείας, διότι ο λιανέμπορος θα την κάνει με ελαφρά...! Κοστίζει όπως πολύ σωστά είπε  και πιο πάνω ο ίδιος όλη αυτή η αλλαγή. Υπολογίζουν δε ότι ο άλλος δε θα πάει στο δικαστήριο λόγου κόστους. Αν δείτε όμως στο αμέρικάνικο φόρουμ της sony, ένας μάνατζερ που τους ξεχ...ζει λέει οτι θα τους μηνύσει και για διαφυγόντα κέρδη κλπ κλπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις το μόνο που μπορείς είναι να πιέσεις μέσα από φόρουμ και ίσως και από κάποιες κοινές ενέργειες και ανακοινώσεις, να εκτεθεί η μαμά εταιρεία και να προχωρήσει στις σωστές και νόμιμες ενέργειες. Ο e-shop, ο οποίος αν θυμάμαι καλά έχει εκκαθαριστή στην επιχείρηση, σιγά μη γυρίσει λεφτά. Θυμάστε τις παλιές ταμπέλες: μετά την απομάκρυνση απ το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Και δεν είναι μόνο αυτός. Είναι πολύ λιανέμποροι που δεν συμμορφόνωνται. Και οι παράλληλες εισαγωγές...! Την είχα πατήσει με ένα HTC το οποίο το είχα αγοράσει από λιανέμπορα, ήταν παράλληλη εισαγωγή, μετά πήγα να του το πουλήσω για να πάρω άλλο και μου λέει δεν το δέχομαι διότι είναι από παράλληλη εισαγωγή. Ίσως λοιπόν κάποιοι από το φόρουμ να μαζέψουν αυτά που λέγονται εδώ για την εταιρεία και να τα στείλουν σε Ελληνική και ξένη εταιρεία  με κοινοποιήσεις στον τύπο κλπ μήπως και φοβηθούν οτι θα πέσει καμιά μετοχή και ιδρώσει το αυτί τους, γιατί από φιλότιμο δεν νομίζω οτι τόιχασε κανείς για να το βρουν οι πολυεθνικές. Αυτές μόνο nasdaq ξέρουν....

Δημοσ.

Λοιπον... Με λιγα λογια εχω αυτες τις εξελιξεις:

 

- Απο την Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη κανενα νεο ακομη, ελεω διαθεσιμοτητων και λιγων υπαλληλων.

 

- Απο τη... Sony, αφου ειπα να τους παρω κατοπιν εορτης ενα τηλεφωνο (σαν καταναλωτης/αγοραστης επαιρνα το e-shop), η Sony σημερα μου ζητησε το λαπτοπ πισω για να κανονισουν αυτοι. Τους ειπα οτι το λαπτοπ το εχει το e-shop. Η Σονυ αμεσα εστειλε κουριερ να το παρει απο τα χερια τους.

 

Δεν ξερω απο κει και περα. Ο υπαλληλος της Σονυ που χειριζεται την υποθεση μου δεν ητανε διαθεσιμος. Επανελαβα πόσες φορες στον άλλο οτι θελω επιστροφη χρηματων, δεν θελω επισκευη ή αντικατάσταση.

Ειδωμεν....

 

Εννοειται οτι οποιος και αν ικανοποιησει τα νομιμα δικαιωματα μου, θα εχει απο μενα και δημοσιες ευχαριστιες αμεσα. Το κακό κακό και το καλό καλό. Ολα να λεγονται.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικα δεν θα ευχαριστησω ΚΑΝΕΝΑΝ!

Ελεος!!!

ΟΚ. Τρελή είμαι. Διοτι και η κυρα-Σονυ εβγαλε το συμπερασμα οτι το λαπτοπ λειτουργει κανονικα!!! :blink:

Να το δω και να μην το πιστεψω, να αρχισω τα χαπια!!!!

Και η ταλαιπωρια συνεχιζεται, διοτι τωρα θα λαβω το λαπτοπ πισω και θα προσπαθησω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας!!! Εκτος κι αμα εκαναν ΤΟ θαυμα και ο νεος driver ελυσε το προβλημα!! Γουαου!

 

:shock:

Δημοσ.

Μη στεανχωριέσαι. Θα δεις οτι με τα updates κλπ δουλεύει κανονικά. Αν θέλεις έμπα και στο αμερικάνικο site που έβαλα το λινκ σε προηγούμενη ανακοίνωση για να δεις και εκεί τι λένε. Εμένα πάντως μετά από περιπετειώδεις αναβαθμίσεις τώρα είναι μια χαρά.

Και μένει και η λύση που πρότεινε και ο supergoofy να αλλάξεις δηλαδή το μοντεμ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...