Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μία διευκρύνηση:

 

Η Sony δεν αρνείται το πρόβλημα/ελάττωμα. Το ξέρει ότι έχει πρόβλημα η σύνδεση wifi. Απλά για την ώρα η εταιρία δίνει USB dongles ως προσωρινή λύση και ψάχνει μόνιμη, για την ώρα, driver/software. Θεωρεί δε ότι αν κάποιος αγοραστής θελήσει να αλλάξει το προϊον ή να πάρει χρήματα πίσω, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.

 

Δεν θέλω να μεινω με το λαπτοπ αυτο και εχω καθε δικαιωμα αλλαγης/πιστωσης. Ουτε αλλαγη καρτας ή dongle θελω, διοτι βλεπω αναφορες οτι ουτε αυτες οι λυσεις ειχανε 100% αποτελεσμα, το ελαττωμα φαινεται να ειναι βαθυτερο. Πηρα λαπτοπ του κουτιου, θελω να λειτουργει αψογα με το που θα το ανοιξω. Δεν ζηταω κατι παραλογο που ο Νομος δεν το καλυπτει. 

μου φαινεται παραξενο με usb να μην λυνεται το προβλημα αφου μιλαμε για μια Usb συσκευη και ενα αλλο wifi stick>εκτος αν εχουν θεμα και ι usb.

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό που αναφέρθηκε είναι ένα κλασικό Hardware Design Flaw το οποίο είναι λόγω κακής τοποθέτησης των κεραιών σε μεταλλικό καπάκι.

 

Η SONY δίνει το USB dongle για να μή μπαίνει σε κόπο κι έξοδα να αλλάζει το LCD Cover LID, με κάποιο το οποίο να έχει πρόβλεψη για να μην υπάρχει μεταλλική επιφάνεια στο σημείο εκείνο στο καπάκι που βρίσκονται οι κεραίες.

 

Το ίδιο είχε συμβεί και με την ASUS παλαιότερα η οποία είτε έστελνε dongles, είτε αντικαθιστούσε τα καπάκια κι επέστρεφε στο χρήστη το λάπτοπ.

 

Κατ'εμέ το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που επέλεξες VAIO για notebook.

Κοίτα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και ειδικά αν είσαι στις 15 μέρες, έχεις κάθε νόμιμο δικαίωμα να αξιοποιήσεις το DOA.

  • Like 2
Δημοσ.

εδω που τα λεμε αν μπορεις να επιστρεψεις την πατατα και να παρεις τα λεφτα σου πισω καντο! Οχι πιστωτικό, χρήματα πισω!

Δημοσ.

Αυτό που αναφέρθηκε είναι ένα κλασικό Hardware Design Flaw το οποίο είναι λόγω κακής τοποθέτησης των κεραιών σε μεταλλικό καπάκι.

 

Η SONY δίνει το USB dongle για να μή μπαίνει σε κόπο κι έξοδα να αλλάζει το LCD Cover LID, με κάποιο το οποίο να έχει πρόβλεψη για να μην υπάρχει μεταλλική επιφάνεια στο σημείο εκείνο στο καπάκι που βρίσκονται οι κεραίες.

 

Το ίδιο είχε συμβεί και με την ASUS παλαιότερα η οποία είτε έστελνε dongles, είτε αντικαθιστούσε τα καπάκια κι επέστρεφε στο χρήστη το λάπτοπ.

 

Κατ'εμέ το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που επέλεξες VAIO για notebook.

Κοίτα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και ειδικά αν είσαι στις 15 μέρες, έχεις κάθε νόμιμο δικαίωμα να αξιοποιήσεις το DOA.

το ιδιο νομιζω ειχε γινει και με καποια εταιρεια με το gps

Δημοσ.

το ιδιο νομιζω ειχε γινει και με καποια εταιρεια με το gps

 

 

Άμα οι άνθρωποι που σχεδιάζουν είναι κασμάδες, αυτά γίνονται.

 

Στα ThinkPad της Lenovo ουδέποτε υπήρξε τέτοιο πρόβλημα αφού από παλία οι μηχανικοί της είχαν φροντίσει στο χείλος από το μεταλλικό καπάκι υπάρχει μια πλαστική ράγα που είναι τοποθετημένες οι κεραίες σε όλα τα μοντέλα κι έτσι δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα του κλουβού που αντιμετωπίζουν "τώρα" όλες οι άλλες εταιρίες.

 

Αλλά τον κόσμο τον μάραναν τα trendy χρωματάκια και σχεδιάκια και οι glossy επιφάνειες, οπότε ουσιαστικά όσοι δε ξέρουν πληρώνουν γκλαμουριά και όχι ποιότητα και σωστό engineering. ;)

Δημοσ.

Παιδιά, νομίζω οτι από τη στιγμή που είναι ένα αγορασμένο sony προϊόν, και να κλείσει το e-shop η εγγύηση παραμένει στη sony. Εγώ το πήρα από τη sony και πάλι θα πρέπει να το στέλνει Βέλγιο...! Τέλος πάντων άμα δείτε στο λινκ που είχα βάλει σε προηγούμενη παράθεση, λέει οτι το πρόβλημα κατά βάθος είναι με τους haswell και γι αυτό είχαν και κάτι Mac Book και μάλιστα τα ακριβά με τη retina. Το πρόβλημα λένε οτι δεν είναι μόνο η κάρτα δικτύου αλλά και με Bluetooth κλπ. Γι αυτό και κάποια USB wifi που μοίρασε η ίδια η sony δεδούλεωαν... Στην Αμερική όμως τους ξεχ...ανε χοντρά στο φόρουμ της sony. Μάλιστα βγήκε ένας κύριος και τους έβριζε διότι δε μπορούσε να μπει καθόλου και είναι, λέει, μάνατζερ σε εταιρεία και έχασε την παραγωγικότητά του και θα τους έκανε μήνυση και ότι δε θα ξανααγόραζε για τις εταιρείες που είναι υπεύθυνος προϊόντα sony  κι άλλα παρόμοια χοντρά. Για συντομία σας ξαναβάζω το link μήπως το θέλετε. 

http://community.sony.com/t5/VAIO-Hardware-Networking/Vaio-Duo-13-Wifi-Problem-No-Wireless-N-Low-data-rates/td-p/150087/page/4

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

< Off topick >

Εγώ αποφάσισα αφού κανείς δεν ενεργοποιείται σε αυτή την χώρα να δημοσιοποιήσω την καινούρια εμπειρία μου από το e-shop.

που ακόμα μια φορά αρνείται να προβεί σε DOA και με ταλαιπωρεί μια εβδομάδα+ τώρα περιμένοντας απάντηση λέει από τον προμηθευτή,ενώ επέστρεψα το "σημαδεμένο" προϊόν εντός δεκαλέπτου από την αγορά του και ζήτησα χρήση της δυνατότητας DOA που το ίδιο στην σελίδα του ψευδός αναγράφει.

Πράγμα που σημαίνει ότι αφού διαπίστωσαν του λόγου το αληθές (ελάττωμα) έπρεπε να προβούν σε άμεση αντικατάσταση.

Έτσι θεωρώ καθήκον μου να ενημερώσω όσους σκέφτονται να κάνουν αγορά από το εν'λογω κατάστημα,να το σκεφτούν διπλά μιας και συνεχίζει τις ίδιες πρακτικές,όπως και να μένει ατιμώρητο από τους αρμοδίους φορείς για αυτές,""αποτρέποντας"" κιόλας με διαδικασίες που κρατάνε πάνω από 2 μήνες κάποιον καταναλωτή που θα θελήσει να κάνει καταγγελία για να βρει το δίκιο του.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Δημοσ.

Ρε παιδιά, γιατί τα βάζετε με το eshop? Αν οi προμηθευτές κάνουν την πάπια, τι περιμένετε να κάνει το eshop ή το οποιοδήποτε eshop?

H αγορά στην Ελλάδα δυστηχώς έχει γίνει πολύ επιφυλακτική ως προς τις πολιτικές επιστροφής και αντικατάστασης και κάθε προιόν πρέπει να εξετάζεται επι τόπου πριν αγοραστεί. Οποιος επιπλέων χρησιμοποιεί και παραδείγματα απο το παρελθόν, τον χαρακτηρίζω τουλάχιστον προβοκάτορα.

 Εγώ προσωπικά, πριν κάνω μια (χ) αγορά, κάνω και μια αναθεματισμένη αναζήτηση στο google για τυχών προβλήματα στο (χ) προιόν. Στα vaio έχει φρύξει το net με το πρόβλημα στις κεραίες, οπότε ποιός ο λόγος για να παίξω ρώσικη ρουλέτα?

Δεν μπορεί να το παίζουμε "έξυπνοι" καταναλωτές απο την μια και απο την άλλη στο πρώτο πρόβλημα να το γυρνάμε σε "κοκινοσκουφίτσες" που μας κυνηγάει ο κακός ο λύκος. 

Δημοσ.

Η εγγύηση ισχύει και το eshop στέλνει το λαπτοπ στην αντιπροσωπεία εκτός αν πρόκειται για προϊόν εκτός εγγύησης για αλλαγή μπαταρίας/σκληρού δίσκου κ.τ.λ

Απο την στιγμή που η Σόνυ δεν δέχεται να αντικαταστήσει το προβληματικό wifi card τι να κάνει το eshop?

Δυστυχώς δύσκολα θα βγάλεις άκρη αλλά εδώ καθαρά φταίει η Σόνυ... κρίμα.

Δημοσ.

Η σχέση αγοράς, είναι μεταξύ αγοραστή πωλητή,αυτό λέει ο νόμος.

Άρα ούτε ο προμηθευτής στην δική μου περίπτωση έχει συμμετοχή,ούτε η Sony αρκεί ο αγοραστής να αποδείξει ότι δεν είναι λειτουργικό για αυτόν το παραπάνω μηχάνημα..

Το τι θα κάνει το κάθε e-shop με τον προμηθευτή η την αντιπροσωπία ουδόλως ενδιαφέρει τον αγοραστή,ο οποίος πλήρωσε ακέραιο το αντίτιμο και στις 2 περιπτώσεις δεν έχει κάνει την δουλειά του.

Αυτό λέει ο νομοθέτης και σωστά γιατί οι Εταιρίες έχουν και ρίσκο,υπάρχει και η ζημία οχι μόνο το κέρδος και αυτή η ζημία δεν μπορεί να μετακυλίεται στον αγοραστή για κανένα λόγο πόσο μάλλον που δεν έχει συμμετοχή στα κέρδη των δυο άρα πως θα έχει συμμετοχή μόνο στην ζημιά..

Αυτό το αυτονόητο όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει η δεν θέλει θα το βρει μπροστά του ως αγοραστής αργά η γρήγορα..

Δημοσ.

Σχετικά με το σχόλιο του trek: Έκανα την έρευνα και στο διαδίκτυο και στα εδώ φόρουμ κλπ κλπ. Όταν πήγα να το δω από κοντά, ο πωλητής που τον ρώτησα μου είπε οτι αυτό ίσχυε για τα προηγούμενα μοντέλα αλλά τα τωρινά δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Θεώρησα κι εγώ λοιπόν λογικό, όταν μια εταιρεία σαν τη Sony υποστηρίζει αυτά να αληθεύουν. Τέλος πάντω, εμένα λειτουργεί μια χαρά, μετά από τα updates απλα δεν έχει την ισχύ του σήματος που έχει το Toshiba Qosmio που είχα, ούτε το Samsung. Εφόσον όμως κάνω τη δουλειά μου, όλα ΟΚ. Απλά περιμένω να δώ αν θα κάνει κάτι η Sony διαφορετικά θα σκεφτώ κι εγώ μήπως δοκιμάσω τη λύση που ανέφερε πιο πάνω ο super Goofy..

Δημοσ.

< Off topick >

Εγώ αποφάσισα αφού κανείς δεν ενεργοποιείται σε αυτή την χώρα να δημοσιοποιήσω την καινούρια εμπειρία μου από το e-shop.

που ακόμα μια φορά αρνείται να προβεί σε DOA και με ταλαιπωρεί μια εβδομάδα+ τώρα περιμένοντας απάντηση λέει από τον προμηθευτή,ενώ επέστρεψα το "σημαδεμένο" προϊόν εντός δεκαλέπτου από την αγορά του και ζήτησα χρήση της δυνατότητας DOA που το ίδιο στην σελίδα του ψευδός αναγράφει.

Πράγμα που σημαίνει ότι αφού διαπίστωσαν του λόγου το αληθές (ελάττωμα) έπρεπε να προβούν σε άμεση αντικατάσταση.

Έτσι θεωρώ καθήκον μου να ενημερώσω όσους σκέφτονται να κάνουν αγορά από το εν'λογω κατάστημα,να το σκεφτούν διπλά μιας και συνεχίζει τις ίδιες πρακτικές,όπως και να μένει ατιμώρητο από τους αρμοδίους φορείς για αυτές,""αποτρέποντας"" κιόλας με διαδικασίες που κρατάνε πάνω από 2 μήνες κάποιον καταναλωτή που θα θελήσει να κάνει καταγγελία για να βρει το δίκιο του.

 

Φίλε μου DOA σημαίνει dead on arrival, δηλαδή αγοράζεις ένα προϊόν, το ανοίγεις σπίτι και ΔΕΝ δουλεύει.

Δυστυχώς στην περίπτωση σου δεν είναι DOA καθώς δουλεύει το λαπτοπ.

Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι η Σονυ (κυρίως) ή το E-shop (αν δεν θέλει δυσαρεστημένους πελάτες) να σου δώσουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ usb wifi dongle που ανέφερε και ένα παιδί παραπάνω

Δημοσ.

Φίλε μου DOA σημαίνει dead on arrival, δηλαδή αγοράζεις ένα προϊόν, το ανοίγεις σπίτι και ΔΕΝ δουλεύει.

Δυστυχώς στην περίπτωση σου δεν είναι DOA καθώς δουλεύει το λαπτοπ.

Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι η Σονυ (κυρίως) ή το E-shop (αν δεν θέλει δυσαρεστημένους πελάτες) να σου δώσουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ usb wifi dongle που ανέφερε και ένα παιδί παραπάνω

Ξαναδιάβασε το νήμα.. μην εισαι βιαστικός "καθηγητής"..  :) 

Δημοσ.

Ξαναδιάβασε το νήμα.. μην εισαι βιαστικός "καθηγητής"..  :)

 

Δυστυχώς ότι και να διαβάσω δεν θα αλλάξει κάτι, αυτός που έφτιαξε το θέμα πρέπει να βγάλει άκρη. Κρίμα που μεγάλες εταιρίες αφήνουν ξεκρέμαστο τον καταναλωτή.

Καλή συνέχεια :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...