nina421 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Γεια σας! Αρκετές φορές έχω έρθει στην ιστοσελίδα σας, αλλά δεν γράφτηκα. Πού να το ήξερα ότι θα το έκανα για δυσάρεστο λόγο...Δεν ήξερα, δεν ρώταγα, δεν είχα πριν παράπονο και… την πάτησα.Για να μην πολυλογώ.Αγόρασα 16/10/13 λαπτοπ Sony Vaio Fit 15 από το e-Shop.gr για επαγγελματική χρήση (με τιμολόγιο στη διεύθυνση εργασίας), διότι είχε άψογα χαρακτηριστικά στην περιγραφή του, πολύ καλή τιμή και διότι χρόνια τώρα δεν είχαμε στην οικογένεια κανένα παράπονο από συναλλαγές μας με το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, ούτε με προϊον που αγοράσαμε από αυτούς, ούτε με Sony λαπτοπ. Μάλιστα το e-Shop περήφανα διαλαλεί ότι έχει την καλύτερη εγγύηση της αγοράς.Την πάτησα… Απίστευτα και εις διπλούν.Με απλά λόγια: Η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων Sony Vaio Fit 14/15(τελευταία και κάποια Pro) έχουνε την Κάρτα Ασύρματου Δικτύου Broadcom BCM43142, η οποία είναι ελαττωματική. Η σύνδεση στο Ιντερνετ έχει χαμηλή ταχύτητα, χαμηλό σήμα και πάρα πολλές αποσυνδέσεις.Widespread reports of Sony Vaio notebook Wi-Fi issues - TechSpotVAIO Fit slow wifi - Sony's Community SiteΓια επαγγελματία αυτό είναι πάααααρα πολύ σοβαρό ελάττωμα, και σαφώς δεν αγοράζεις ούτε εν γνώσει σου τέτοιο προϊόν. Κόντεψα να χάσω εργασία που τη δούλευα σε Web Application! Και φυσικά με το που κατάλαβα ότι δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα αυτού του ελαττώματος, άμεσα επικοινώνησα τόσο με Sony όσο και με e-Shop.gr.Αποτέλεσμα;- Η Sony γνωρίζει το ελάττωμα και το παραδέχεται, δεν έχει ακόμα μόνιμα λύση και ήθελε να μου δώσει USB wifi adapter για προσωρινή λύση. Εν τω μεταξύ, έχει δώσει τρεις αναβαθμίσεις για το software της Κάρτας, καμία δεν έχει λύσει το πρόβλημα. Κομπιουτεράδες λένε ότι είναι φως φανάρι ότι είναι θέμα της ίδιας της κάρτας ή της κεραίας, αλλά η Sony δεν προβαίνει σε ανακλήσεις και αντικατάσταση της κάρτας. Και αν προβώ εγώ σε αντικατάσταση της Broadcom με μία της Intel που λένε στα φόρουμ ότι λύνει το θέμα, χάνω αυτομάτως κάθε εγγύηση, επισήμως και με το νόμο.- Το e-Shop στο σέρβις είδε το ελάττωμα, αλλά... λέει ότι εφόσον η Sony λέει ότι το ελάττωμα (μπορεί να) είναι θέμα software, εμείς δεν μπορούμε να προβούμε σε αντικατάσταση ή πίστωση διότι… δεν το έχουμε στην εγγύηση, η εγγύησή μας είναι μόνο για hardware. (!!!)Με λίγα λόγια… e-Shop.gr και Sony με υποχρεώνουν να δεχτώ ένα λαπτοπ με ελάττωμα σοβαρότατο (από τη στιγμή της αγοράς και εντός νομικής εγγύησης), μέχρι να βρεθεί software λύση (ααααν βρούνε) και να είμαι με 2,5εκ στικάκι μαρκούτσι να προεξέχει για προσωρινή λύση. Δεν αντικαταστούν, δεν πιστώνουν, δεν επιστρέφουν χρήματα.Έχω μπλέξει αφάνταστα. Εγώ ήθελα λαπτοπ σωστό από την αρχή! Ούτε αναμονή για software, ούτε USB adapter (τον οποίο αν ξεχάσω ή δώσω μια και τον χαλάσω, πάπαλα η σύνδεση στο Ιντερνετ...).Βέβαια… ο Αστικός Κώδικας 3043/ΦΕΚ Α1928/2002 είναι σαφής:Άρθρο 534Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτωνΟ πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.Άρθρο 535Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του,στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.Άρθρο 540Δικαιώματα του αγοραστήΣτις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες2. να μειώσει το τίμημα3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.Άρθρο 559Παροχή εγγύησηςΑν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.Άρα εδώ έχουμε περίπτωση:- Σαφέστατου ελαττώματος/ έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Εννοείται ότι όταν αγοράζεις λαπτοπ οφείλει να λειτουργεί όπως το πήρες άψογα (hardware+software) σύμφωνα με τις εργοστασιακές του ιδιότητες, τις οποίες διαφημίζει και η κατασκευάστρια εταιρία και ο πωλητής. Και εννοείται ότι εγώ ως αγοραστης δεν γνώριζα το ελάττωμα και δεν το αποδέχομαι. Ο νόμος δε δεν διαχωρίζει hardware/software και εν πάση περιπτώσει, το συγκεκριμένο software είναι απαραίτητο και αναμενόμενο στοιχείο του υπολογιστή για ομαλή και προσδοκώμενη λειτουργία!- Άρνηση πίστωσης ή επιστροφής χρημάτων από τον Πωλητή που είναι νομικά υποχρεωμένος. Το e-shop πετάει το μπαλάκι στη Sony, η Sony νιπτει τας χείρας της και εγώ είμαι το θύμα.- Παράβλεψη «λόγω εγγύησης» των δικαιωμάτων μου που πηγάζουν από το νόμο.Τους τα είπα όλα αυτά, το E-Shop.gr επιμένει στην «εγγύηση» και δεν μπορεί να κάνει τάχα μου τίποτα. Με έχουνε και χωρίς λαπτοπ, διότι τους το έχω επιστρέψει, και ταλαιπωρούμαι με ένα δανεικό από φίλο. Ούτε που ίδρωσε το αυτί τους ότι τους προτιμώ χρόνια, τους είχα για αξιόπιστους (τρομάρα μου, ούτε ξανθιά να ήμουνα) και χάνουν και μένα και όλα τα άτομα που μέσω εμού τους προτιμούσανε. Α και εννοείται ότι καταστήματα του εξωτερικού (ίσως και άλλα Ελληνικά, δεν ξέρω) με το που αγοραστής τους επέστρεψε τέτοιο μοντέλο με αυτό το ελάττωμα, του το αντικαταστήσανε ή του γυρίσανε τα χρήματα. Το e-Shop με τέχνασμα πάει να βγει λάδι.Συμβουλές: Αυτονόητες μεν, αλλά ας τις πώ να εκτονωθώ λίγο ακόμα:- Προσέχετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τι και από πού το αγοράζετε. Ψάξτε πρώτα κριτικές, αξιοπιστία πωλητή και αντιπροσωπείας.- Μην κολλάτε σε «Εγγύηση» την «καλύτερη της αγοράς» και ψάξτε το νόμο.- Απευθυνθείτε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.Δεν ξέρω ακόμα πού θα πάει το πράμα, περιμένω απαντήσεις μετά την καταγγελία μου στην Γ.Γ.Κ και επιφυλάσσομαι για κάθε μου νόμιμο δικαίωμα. ‘Έχασα κάθε ιδέα και εκτίμηση για το e-Shop.gr και τη Sony και είμαι σε απίστευτη ταλαιπωρία και στεναχώρια. Ελέω κρίσης, δεν μου περισσεύουνε και χρήματα για αγορά άλλου λαπτοπ και ούτε λέω ας πάρω ένα άλλο και θα έχω επιστροφή χρημάτων κάποια στιγμή. Είμαι εγκλωβισμένη. Χώρια που ανέπτυξα και φοβία τι λαπτοπ τελικά να πάρω.Δεν ήξερα, δεν ρώταγα. Ήμουνα αφελής με καλή πίστη. Μακάρι να σώσω και άλλους από ίδια και χειρότερα με αυτά που σας είπα.Αν έχετε κάτι να με συμβουλέψετε, σας ευχαριστώ πολύ. Συγγνώμη για το "σεντόνι".
paylidis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Απο περιέργεια επειδή ψάχνω και εγω φορητό και προσανατολίζομαι σε έναν απο το συγκεκριμένο κατάστημα: η εγγυηση ήταν απο τη Sony ή απο το κατάστημα;; Προτείνω σε κάθε περίπτωση καταγγελία.!
arc Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Αν η πρόσβαση στην κάρτα δικτύου ειναι ευκολη με πορτάκι στην κάτω πλευρά, πάρε μια intel wifi και πέρασε την. Είναι 2 βίδες. Αν εντός εγγύσης προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, πριν στείλεις το μηχάνημα για ελεγχο, βάζεις πάνω την παλιά κάρτα. Θα σου κοστίσει κάποια ευρώ για να αγοράσεις την κάρτα αλλα τουλαχιστον θα βρεις την ψυχική σου ηρεμία. Στην χειρότερη, πάρε την usb wifi που σου δίνει η sony και πούλησε την για να εχεις λιγοτερη χασουρα. Εγω αυτό θα έκανα. 1
Roger Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Αν η πρόσβαση στην κάρτα δικτύου ειναι ευκολη με πορτάκι στην κάτω πλευρά, πάρε μια intel wifi και πέρασε την. Είναι 2 βίδες. Αν εντός εγγύσης προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, πριν στείλεις το μηχάνημα για ελεγχο, βάζεις πάνω την παλιά κάρτα. Θα σου κοστίσει κάποια ευρώ για να αγοράσεις την κάρτα αλλα τουλαχιστον θα βρεις την ψυχική σου ηρεμία. Στην χειρότερη, πάρε την usb wifi που σου δίνει η sony και πούλησε την για να εχεις λιγοτερη χασουρα. Εγω αυτό θα έκανα. Ετσι ακριβως,απολυτα σωστος. Τουλαχιστον εγω αυτο θα εκανα. Αμεση λυση χωρις φασαριες
veider Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Απο περιέργεια επειδή ψάχνω και εγω φορητό και προσανατολίζομαι σε έναν απο το συγκεκριμένο κατάστημα: η εγγυηση ήταν απο τη Sony ή απο το κατάστημα;; Προτείνω σε κάθε περίπτωση καταγγελία.! Η εγγυηση παρέχεται πάντα από τον εισαγωγέα-εταιρία που φέρνει και διακινεί κάθε ποιον
paylidis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Η εγγυηση παρέχεται πάντα από τον εισαγωγέα-εταιρία που φέρνει και διακινεί κάθε ποιον Κοινώς η παραεισαγωγή του e-shop εχει εγγυηση e-shop και όχι πανευρωπαική/ αντιπροσωπείας κλπ;
nicolaizen Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Έχω αγοράσει το Sony Vaio Duo 13 SVD1321LEW το οποίο έχει θέματα με το wifi και μάλλον πρέπει να φταίει ο καινούργιος πεντιουμ. Στα 5 μέτρα από το ρούτερ όλα καλά, στο διπλανό δωμάτιο αλλά με οπτική επαφή, 2 στα 5...!!! Κατέβασα ότι θέλετε από drivers κλπ κλπ, μπαινόβγαινα στο αμερικάνικο σαιτ της sony (http://community.sony.com/t5/VAIO-Hardware-Networking/Vaio-Duo-13-Wifi-Problem-No-Wireless-N-Low-data-rates/td-p/150087/page/4) όπου το παραδέχονται και στο οποίο τους τα χώνουν καλά κάποιοι. Προς το παρόν δεν έχει γίνει δυσ-λειτουργικό αλλά όταν έχεις δώσει 1600 ευρώ περιμένεις τουλάχιστον από εταιρείες όπως αυτή ή η Apple να δικαιολογούν την καλή φήμη... Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά από το συγκεκριμένο και από τα Windows (i wanna be android but i can) 8 και μετά 8.1. Έβαζες τον ένα driver σου χαλούσε το μολύβι. Το έφτιαχνες χάλαγε το touchpad. Τώρα 2-3 μέρες έχω ηρεμήσει. Πάντως το έβγαλαν πολύ πρόχειρα και απροετοίμαστα. Το ίδιο έπαθαν και κάποια apple βέβαια για τον ίδιο λόγο. Πάλι με τον Haswell... Τι να πω? Γιατί το ότι η Sony για σερβις τα στέλνει κάπου στο Β έλγιο? ΑΥτό? Είδομεν... A!!! ξέχασα να πω οτι όταν το αγόρασα από την ίδια τη Sony, κάτι είχα πάρει μάτι για το wifi και ρώτησα τον πωλητή αν ξέρει κάτι. Μου είπε: τα παλιά (?!?) είχαν ενα θέμα αλλά φτιάχτηκε. Αν πάτνως σας παρουσιάσει πρόβλημα το φέρνετε και το στέλνουμε χωρις έξοδα στο Βέλγιο να το φτιάξουν!!!! Άρα εδώ μιλάμε και για ενδεχόμενο δόλο...!
elenps Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 το θέμα είναι να μάθουμε αυτή η εγγύηση που δίνει το eshop τι ακριβώς είναι? το επισκευάζουν αυτοί ή το στέλνουν σε εξουσιοδοτημένο service της Sony?
nina421 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 το θέμα είναι να μάθουμε αυτή η εγγύηση που δίνει το eshop τι ακριβώς είναι? το επισκευάζουν αυτοί ή το στέλνουν σε εξουσιοδοτημένο service της Sony? Η εγγυηση του e-shop λεει οτι σε περιπτωση ελαττωματος αντικαθιστουν με άλλο iδιων ή καλυτερων χαρακτηρηστικων, αλλά το ελάττωμα να οφειλεται σε hardware, οχι software. Πατουν λοιπον στο οτι η Sony λεει οτι ειναι ελαττωματικη η καρτα wifi ως προς τον driver που ειναι software, και αρα... δεν κανουν τιποτα, διοτι δεν τους αφορα το software. Ο νομος ομως λεει οτι το πραμα οφειλει να εχει τις συνομολογουμενες ιδιοτητες κατα την αγορα, τουτεστιν μια καρτα wifi που να δουλευει αμεσως, οχι ελαττωματικη, εκτος αν ο αγοραστης δηλωσε ρητα οτι ηξερε το ελαττωμα και το αποδεχτηκε, πραμα που σαφως δεν ηξερα και δεν αποδεχτηκα. Οσον αφορα την εγγυηση, Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. Τουτεστιν, λεω χωρις να ειμαι νομικος, με απλη λογικη, ο,τι και να λεει η εγγυηση, ο,τι και να ισχυριζεται, αμα παραβλεπει το δικαιωμα μου σε μη ελαττωματικο προϊον, δεν ισχυει! Αντε ομως να ιδρωσει το αυτακι του e-shop. Βρηκαν την πονηρια στην εγγυηση και σφυριζουν. Θα το παω ομως πολυ μακρια, ετσι για το μαμωτο. Εχει λερωμενη τη φωλια του και το e-shop και η Sony.
paylidis Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Ξερεις να μας απαντησεις αν την εγγυηση στην παρέχει το e-shop ή η sony? Κοινώς αν σε ένα χρόνο κλεισει το e-shop Που θα απευθυνθεις οταν ξαναχαλάσει...;
elenps Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 ακριβώς αυτό είναι το ερώτημα γιατί αν η εγγύηση είναι από το eshop υπάρχει μεγάλο θέμα ... 1
guardianx71 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Παιδιά οι driver δεν είναι απλό software . Είναι υλικολογισμικό , άμεσα συνδεδεμένο με το hardware και απαραίτητο για την λειτουργία του και ο μόνος που έχει ευθύνη για αυτό είναι ο κατασκευαστής του hardware, δηλαδή η Sony. Το λογισμικό που δεν καλύπτεται από την εγγύηση είναι από τρίτους και γιαυτό δεν καλύπτεται (πχ windows). Πρέπει να τους πιέσετε να αποδεχθούν αυτόν τον διαχωρισμό
21century Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Λογικά από τη στιγμή που εχει διαπιστωθεί θέμα προβλήματος από τεχνικούς ζήτησε αντικατάσταση λόγω εργοστασιακού ελαττώματος..
poulinos Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 παντως το να αλλαξεις τις καρτες στα περισσοτερα λαπτοπ γινεται ανοιγοντας το καπακι απο κατω και δεν χανεις εγγυηση και οπως ειπαν τα παιδια αμα χρειαστει να το πας πισω απλα βαζεις την παλια καρτα.
nina421 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Μία διευκρύνηση:Η Sony δεν αρνείται το πρόβλημα/ελάττωμα. Το ξέρει ότι έχει πρόβλημα η σύνδεση wifi. Απλά για την ώρα η εταιρία δίνει USB dongles ως προσωρινή λύση και ψάχνει μόνιμη, για την ώρα, driver/software. Θεωρεί δε ότι αν κάποιος αγοραστής θελήσει να αλλάξει το προϊον ή να πάρει χρήματα πίσω, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Δεν θέλω να μεινω με το λαπτοπ αυτο και εχω καθε δικαιωμα αλλαγης/πιστωσης. Ουτε αλλαγη καρτας ή dongle θελω, διοτι βλεπω αναφορες οτι ουτε αυτες οι λυσεις ειχανε 100% αποτελεσμα, το ελαττωμα φαινεται να ειναι βαθυτερο. Πηρα λαπτοπ του κουτιου, θελω να λειτουργει αψογα με το που θα το ανοιξω. Δεν ζηταω κατι παραλογο που ο Νομος δεν το καλυπτει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα