Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

def subscrypto(text,key):

alphabet='abcdefghijklmnopqrstuvwxyz '

text=text.lower()

crypt_text=''

for ch in text:

idx=alphabet.find(ch)

crypt_text=crypt_text+key[idx]

return crypt_text

 

key1='zyxwvutsrqponmlkjihgfedcba '

text='The quick brown fox'

print(subscrypto(text,key1))      

 

εχω αλλη μια απορια ... στο κομματι της κωδικοποιησης... που θελω να το κανω με την εντολη  subscrypto  δεν καταλαβαινω στο παραδειγμα που μου δινει πως το κωδικοποιει ..... δηλαδη το αντοιστοιχο δικο πως θα πρεπει να το γραψω?

@GiorgosVon, το αρχικό σου post είναι απαράδεκτο. Copy paste την εκφώνηση μια άσκησης (σχολής, λυκείου, whatever), ούτε καν ένα σωστό formatting για να διαβάζεται (και όχι το pdf attachment δεν το λαμβάνω υπόψιν, γιατί προσθέτει στην τεμπελιά του post). Ομοίως και ο τίτλος απαράδεκτος. Όπως και τo formatting των υπόλοιπων post σου. Κώδικας χωρίς indendation, προτάσεις να διαχωρίζονται με τυχαίο αριθμό από τελείες. Αυτό περιμένεις και από όσους θα προσφερθούν να βοηθήσουν; Post σε αυτή τη μορφή;

 

Παραθέτεις ένα κομμάτι κώδικα python χωρίς indendation και εκφράζεις μια απορία και δεν είμαι σίγουρος γιατί μιλάς ακριβώς.

 

def subscrypto(text,key):       # ορίζει μια συνάρτηση με ορίσματα text και key. Το key είναι ένας πίνακας από χαρακτήρες (ή ένα string)
                                             # που προκύπτει από μετατόπιση της αλφαβήτας κατά έναν αριθμό x, και στο τέλος περιέχει το κενό (space).
   alphabet='abcdefghijklmnopqrstuvwxyz '    # ορίζει ένα string (αλφαριθμητικό) alphabet με όλη την αλφαβήτα σε μικρά, και το κενό (space). 
   text=text.lower()                         # μετατρέπει σε μικρά τους χαρακτήρες που περιέχει το text
   crypt_text=''                             # αρχικοποιεί μια μεταβλητή στην οποία θα αποθηκεύσει το "κωδικοποιημένο" text. Αρχικά είναι ένα κενό αλφαριθμητικό
   for ch in text:                           # ξεκινάει επαναλήψεις (loop) ανά χαρακτήρα (ch) του text
      idx=alphabet.find(ch)                  # παίρνει τη θέση του χαρακτήρα ch στο alphabet 
      crypt_text=crypt_text+key[idx]         # το crypt_text παίρνει την προηγούμενη τιμή του και προσθέτει τον key[idx] χαρακτήρα
   return crypt_text                         # Επιστρέφει το crypt_text που έχει φτιάξει

key1='zyxwvutsrqponmlkjihgfedcba '           # ορισμός του key, από μετατόπιση του αλφάβητου
text='The quick brown fox'                   # ορισμός του text
print(subscrypto(text,key1))                 # εκτύπωση του αποτελέσματος της subscrypto. 
Δημοσ.

Α μάλιστα ειναι εθνικό το ζήτημα δηλαδή! Επειδή δε σου δίνουμε την εργασία έτοιμη γιατί εσυ βαριέσαι να στρώσεις το κ@λο σου κάτω να ψάξεις, να διαβάσεις και να ασχοληθείς! Και ναι είμαι σίγουρος ότι ο κακός καθηγητής δε σας είπε τίποτα και έτσι του ήρθε και σας ζήτησε εργασία στην Python! Σοβαρέψου φίλε μου...όντως έτσι δεν πάμε μπροστά!

Δημοσ.

Εχω γραψει μία Link.png Site: σειρά από tutorials για Python στα αγγλικά .  Δεν είναι πλήρης αλλά αρκεί για να σε βάλει στο κλίμα και με το παραπάνω. 

 

Δυστυχώς η Παιδεία στην Ελλάδα είναι αυτή που είναι. Αυτή την στιγμή κάνω πρακτική στο ΤΕΙ και βλέπω πρωτοετής με απίστευτα τεχνολογικά κενά. Ένας μάλιστα με ρώτησε "Πώς ανοιγει ο Υπολογιστής" ή "Πώς στέλνω mail" -- ναι φίλοι μου, μιλάμε για νέα παιδιά το 2013 που έχουν περάσει στην Ανώτατοι Εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο μάθημα "Προγραμματισμός Ι και Προγραμματισμός ΙΙΙ" ως TA (Teacher's Assistant) κάνω 4 ώρες την εβδομάδα κάτι σαν ενισχυτική διδασκαλία για όσους είναι αδύναμοι στον προγραμματισμό... δυστυχώς από τα 150-200 άτομα, έρχονται μόνο ... 2 ή 4 φοιτητές. Επίσης τους ανεβάζω και μία σειρά από βίντεο στο Youtube (πχ Link.png Site: δείτε αυτό ) με screencasts και σχόλια... Οι δε εξετάσεις, ήταν γελοίες, όπου ένας καλός φοιτητές δεν ήθελε πανω απο 15 λεπτά. Κι όμως, αρκετοί δεν έγραψαν ούτε 5 == βάση,

  • Like 2
Δημοσ.

Εχω γραψει μία Link.png Site: σειρά από tutorials για Python στα αγγλικά .  Δεν είναι πλήρης αλλά αρκεί για να σε βάλει στο κλίμα και με το παραπάνω. 

 

Δυστυχώς η Παιδεία στην Ελλάδα είναι αυτή που είναι. Αυτή την στιγμή κάνω πρακτική στο ΤΕΙ και βλέπω πρωτοετής με απίστευτα τεχνολογικά κενά. Ένας μάλιστα με ρώτησε "Πώς ανοιγει ο Υπολογιστής" ή "Πώς στέλνω mail" -- ναι φίλοι μου, μιλάμε για νέα παιδιά το 2013 που έχουν περάσει στην Ανώτατοι Εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο μάθημα "Προγραμματισμός Ι και Προγραμματισμός ΙΙΙ" ως TA (Teacher's Assistant) κάνω 4 ώρες την εβδομάδα κάτι σαν ενισχυτική διδασκαλία για όσους είναι αδύναμοι στον προγραμματισμό... δυστυχώς από τα 150-200 άτομα, έρχονται μόνο ... 2 ή 4 φοιτητές. Επίσης τους ανεβάζω και μία σειρά από βίντεο στο Youtube (πχ Link.png Site: δείτε αυτό ) με screencasts και σχόλια... Οι δε εξετάσεις, ήταν γελοίες, όπου ένας καλός φοιτητές δεν ήθελε πανω απο 15 λεπτά. Κι όμως, αρκετοί δεν έγραψαν ούτε 5 == βάση,

 

Πολύ καλός οδηγός φίλε μου, μπράβο για την προσπάθεια... Δυστυχώς έτσι είναι στα επόμενα που είπες. Και εγώ το βλέπω αυτό στη δικιά μου σχολή, μηχανικών πληροφορικής και έχουμε κάποια παιδιά που είναι από θεωρητική(!) κατεύθυνση. Επομένως, είναι απολύτως φυσικό να έχουν πολλά κενά όπως μαθηματικά, φυσική, αλγοριθμικό τρόπο σκέψης (όσο να'ναι εμείς κάναμε και ένα ΑΕΠΠ). Επίσης, πολλοί που δεν έχουν ιδέα από υπολογιστές δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν σε τέτοια τμήματα... Δε λέω σε καμιά περίπτωση ότι είναι άχρηστοι αλλά και δε θα ωφεληθούν σε μια τέτοια σχολή γιατί και δυσκολευτούν πολύ να την περάσουν και δε θα εξελιχθούν σωστά γιατί θα κοιτάνε μόνο να περάσουν το μάθημα και δε θα "ψάχνονται" μόνοι τους.

Δημοσ.

Δες εδώ έναν οδηγό στα Ελληνικά.

Εδώ που τα λέμε το παλικάρι έχει και λίγο δίκιο δεν μπορείς να βάζεις κατευθείαν κάποιον στα βαθιά, πρώτα τον μαθαίνεις να κολυμπά στα ρηχά και μετά τον ρίχνεις στα βαθιά.

Το ίδιο ισχύει και για τον προγραμματισμό.

Πρώτα τον βάζεις να κάνει απλά προγραμματάκια και μετά του βάζεις δύσκολα.

Έχω ασχοληθεί με προγραμματισμό και ξέρω πως είναι.

Θυμάμαι ο καθηγητής που μας έκανε basic είχε πρόβλημα στο να εκφραστεί, κανένας μέσα στην τάξη δεν καταλάβαινε τι έλεγε :confused: , άσε που δεν ήταν και της ειδικότητας μηχανολόγος μηχανικός είχε τελειώσει ότι να ναι. :fear:

Όσο για τα βιβλία της pascal δεν είχαμε, αναγκαστήκαμε να τα αγοράσουμε από έξω.

Φαντάζομαι τώρα που έχουμε και την οικονομική κρίση τι θα γίνετε χαμός.

παρόλα αυτά έμαθα να προγραμματίζω και αυτό γιατί κάθισα και ασχολήθηκα χωρίς να με βοηθήσει κανείς γιατί τότε δεν υπήρχαν τα φόρουμς μιλάμε για το 1997.

Δημοσ.

Δες εδώ έναν οδηγό στα Ελληνικά.

Εδώ που τα λέμε το παλικάρι έχει και λίγο δίκιο δεν μπορείς να βάζεις κατευθείαν κάποιον στα βαθιά, πρώτα τον μαθαίνεις να κολυμπά στα ρηχά και μετά τον ρίχνεις στα βαθιά.

Το ίδιο ισχύει και για τον προγραμματισμό.

Πρώτα τον βάζεις να κάνει απλά προγραμματάκια και μετά του βάζεις δύσκολα.

Έχω ασχοληθεί με προγραμματισμό και ξέρω πως είναι.

Θυμάμαι ο καθηγητής που μας έκανε basic είχε πρόβλημα στο να εκφραστεί, κανένας μέσα στην τάξη δεν καταλάβαινε τι έλεγε :confused: , άσε που δεν ήταν και της ειδικότητας μηχανολόγος μηχανικός είχε τελειώσει ότι να ναι. :fear:

Όσο για τα βιβλία της pascal δεν είχαμε, αναγκαστήκαμε να τα αγοράσουμε από έξω.

Φαντάζομαι τώρα που έχουμε και την οικονομική κρίση τι θα γίνετε χαμός.

παρόλα αυτά έμαθα να προγραμματίζω και αυτό γιατί κάθισα και ασχολήθηκα χωρίς να με βοηθήσει κανείς γιατί τότε δεν υπήρχαν τα φόρουμς μιλάμε για το 1997.

ευτυχώς ακόμα έχουμε βιβλία δωρεάν... αλλιώς δεν ξέρω τι θα κάναμε, τουλάχιστον στη δική μου έχουν ένα 50άρι - 60άρι το καθένα

σκέψου να θες 5-6 τέτοια βιβλία ένα για κάθε μάθημα. αυτό με τον καθηγητή το 'εχω συναντήσει άπειρες φορές... εργαστηριακός καθηγητής στις δομές δεδομένων (σε java υλοποίηση) και να μην ξέρει πως να γράψει την switch και να το ψάχνει μια ώρα(!) στο ίντερνετ  :fear:

Δημοσ.

αυτό με τον καθηγητή το 'εχω συναντήσει άπειρες φορές... εργαστηριακός καθηγητής στις δομές δεδομένων (σε java υλοποίηση) και να μην ξέρει πως να γράψει την switch και να το ψάχνει μια ώρα(!) στο ίντερνετ  :fear:

πες τον καθηγητή σου μια είναι η λύση LYNDA.COM, υπόψιν μπορείς να τα βρεις ΔΩΡΕΑΝ, αν ξέρεις που να Ψάξεις.

Δημοσ.

πες τον καθηγητή σου μια είναι η λύση LYNDA.COM, υπόψιν μπορείς να τα βρεις ΔΩΡΕΑΝ, αν ξέρεις που να Ψάξεις.

Όχι 'νταξ πάει το μάθημα περάστηκε :P αλλά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Δεν είναι και κάτι ψαγμένο...

Δημοσ.

ευχαριστω πολυ για τα βιβλια και τις σημειωσεις!!!!..... συγνωμη για την μορφη κειμενου...και οποιαδηποτε αλλα λαθη αλλα ηταν πρωτη μερα που χρησιμοποιουσα το φορουμ....... την εργασια μου την ολοκληρωσα ευτυχως σωστα μετα απο προσπαθειες μιας εβδομαδα..... το δυσαρεστο ειναι οτι απο τους 250 εισακτεους να παρεδωσαν εργασια φοιτητες μετρημενοι στα δαχτυλα... 


Πολύ καλός οδηγός φίλε μου, μπράβο για την προσπάθεια... Δυστυχώς έτσι είναι στα επόμενα που είπες. Και εγώ το βλέπω αυτό στη δικιά μου σχολή, μηχανικών πληροφορικής και έχουμε κάποια παιδιά που είναι από θεωρητική(!) κατεύθυνση. Επομένως, είναι απολύτως φυσικό να έχουν πολλά κενά όπως μαθηματικά, φυσική, αλγοριθμικό τρόπο σκέψης (όσο να'ναι εμείς κάναμε και ένα ΑΕΠΠ). Επίσης, πολλοί που δεν έχουν ιδέα από υπολογιστές δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν σε τέτοια τμήματα... Δε λέω σε καμιά περίπτωση ότι είναι άχρηστοι αλλά και δε θα ωφεληθούν σε μια τέτοια σχολή γιατί και δυσκολευτούν πολύ να την περάσουν και δε θα εξελιχθούν σωστά γιατί θα κοιτάνε μόνο να περάσουν το μάθημα και δε θα "ψάχνονται" μόνοι τους.

ειδα πολλα pdf αλλα ο οδηγος αυτο ειναι ολαα τα λεφτα.....φοβεροςς..!!!!  ευχαριστω πολυυυυ!!!!!

Δημοσ.

 

ειδα πολλα pdf αλλα ο οδηγος αυτο ειναι ολαα τα λεφτα.....φοβεροςς..!!!!  ευχαριστω πολυυυυ!!!!!

λάθος παράθεση έκανες, το ποστ του drpaneas έπρεπε να παραθέσεις... :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...