Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, έχουμε συνεχόμενες κλήσεις για να μας κάνουν προσφορές από τη Wind, οι οποίες είναι τουλάχιστον 7 κάθε μέρα. Αυτό συμβαίνει και στα κινητά μας, αλλά και στα σταθερά (δικό μου, γυναίκας μου, πατέρα μου, της δουλειάς) και μάλιστα,ενώ στις αιτήσεις μας έχουμε ζητήσει να μην συμπεριλαμβάνονται οι αριθμοί μας ή τα τηλέφωνά μας στον κατάλογο, πλέον αυτοί που μας καλούν ξέρουν το ονοματεπώνυμό  και τον πάροχό μας. Η κατάσταση έχει γίνει ιδιαίτερα εκνευριστική, αλλά γνωρίζω ότι δεν φταίνε οι υπάλληλοι που απλά προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί τους κι έτσι απλά ζητάω ευγενικά να μην ξανακαλέσουν, εξηγώντας την κατάσταση.

 

Πριν από δύο ημέρες, η κοπέλα που με κάλεσε μου είπε ότι φταίει ο πάροχός μου  (HOL, Vodafone) που δεν ενημέρωσε το σύστημα ότι δεν επιθυμούμε να μας καλούν ενώ το είχαμε ζητήσει, κι ότι εκείνοι βλέπουν στο ενιαίο σύστημα (έτσι το είπε), σε ποιον πάροχο ανήκουμε, τις συνδέσεις και τα στοιχεία μας και γι' αυτό μας καλούν πλέον ονομαστικά. Επίσης μου είπε ότι δεν απαγορεύεται η τηλεφωνική προώθηση ακόμα και σε ώρες κοινής ησυχίας, εφόσον γίνεται για το καλό του συνόλου (!) το οποίο αν τους προτιμήσει θα πληρώνει λιγότερα.

 

Συμβαίνει και σε άλλους ή έχουμε πέσει στην περίπτωση; Από πού κι ως πού μπορεί η κάθε εταιρεία και ο κάθε υπάλληλος να βλέπει ονοματεπώνυμα, διεύθυνση, ημερομηνία λήξης συμβολαίων και άλλα προσωπικά δεδομένα; 

Δημοσ.

Στο γραφείο για ένα διάστημα μας έπαιρναν 3-4 φορές την ημέρα.

Τώρα τελευταία έχουν σταματήσει (ας μην το γρουσουζεύω :fear:)

Δημοσ.

Εμενα με πηρε η Wind πριν 3 μερες για προσφορα...Γενικα ειχαν να με ενοχλησουν πανω απο 6 μηνες...Τα πραγματα της ειπα ειναι απλα. Απεριοριστο προς ολους με 3gb internet  απεριοριστα αστικα και υπεραστικα οπως και sms και ολα αυτα με 25 ευρω το μηνα..Και για να υπογραψω, ενα galaxy note 3 μπροστα με συμβολαιο για 1 χρονο..Παιζει?? Μου ειπε οχι..Της ειπα καλημερα...

 

Λιγο τρολ δε πειραζει ετσι και αλλιως και αυτοι τρολλαρουν οταν τους λες οτι εχεις ενα Α προγραμμα και αυτοι σου προσφερουν ενα Β με λιγοτερα λεπτα και πιο ακριβο...


Επισης σε καθε συμβολαιο αναφερει οτι η εταιρια εχει το δικαιωμα να δωσει τα στοιχεια σου σε αλλες εταιριες κτλπ...Εμεις φταιμε που δε τα διαβαζουμε και οταν το κανουμε ειναι αργα..

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ έχω επιλέξει (πάνω στα συμβόλαια) να μην γίνεται αυτό. Αυτοί όμως λένε ότι τα βλέπουν όλα μέσω ενός ενιαίου συστήματος. Η κλασική απάντηση "τυχαία επιλογή αριθμού", δεν υπάρχει πια. Πλέον σου το λένε στα μούτρα, αλλά σε καλούν και με απόκρυψη τις περισσότερες φορές.

Δημοσ.

Οποτε πεφτει τηλεφωνακι για "προσφορα" και αφου τελειωσουμε την συνομιλια,απλα κανω ενα περασμα τον αριθμο στην λιστα αποκλεισμου του σταθερου.Αποτελεσμα;Πολυ λιγοτερα τετοιου ειδους τηλεφωνα.Γιατι πραγματικα ειχαν καταντησει αηδια.Περνανε 3-4 το μεσημερι.

Δημοσ.

Δοκιμασατε την παλια κλασικη συνταγη με τα πασης φυσεως μπινελικια; :-D

 

Και μην μου πειτε οτι ετσι βγαζουν το ψωμακι τους .

 

Και ο γυιος μου ειχε παει καποτε σε τετοια δουλεια και τα βροντηξε πριν κλειση 8ωρο.

Δημοσ.

Σύμφωνοι, αλλά εμένα με καλούν τις περισσότερες φορές με απόκρυψη. Δεν μπορώ όμως να βάλω φραγή, γιατί λόγω δουλειάς δέχομαι καθημερινά κλήσεις από Αγγλία και πολλές φορές δεν μου εμφανίζει αριθμό. Δεν δουλεύει πάντα η αναγνώριση στις εισερχόμενες από εξωτερικό και έτσι δεν μπορώ να ξέρω αν είναι call centre ή οι συνεργάτες μου.

Δημοσ.

επισης τελευταιο καιρο εχω λαβει κλησεις απο wind.η αφασια ειναι οτι δεν το σηκωνα και ξαναεπερναν την επομεενη μερα.παλι δεν το σηκωσα και παλι το ιδιο.εγινε για αρκετες μερες στο τελος το σηκωσα οκ δεν ενδιαφερομε.με πηραν παλι τωρα ενα μηνα μετα αλλα απο 2 διαφορετικους συνεργατες της wind>παλι περιπου το ιδιο αλλα 2 φορες την ημερα.το εκλεινα στα μουτρα αφου δεν φταιει ο υπαλληλος ειτε δεν το σηκωνα.απο δευτερα θαμαθω τι γινεται.γενικος εχει παραγινει το κακο με τις εταιριες προωθησεων.κανονικα θα επρεπε να το απαγορεψουν απο default εκτος αν καποιος επιθυμει το αναποδο.αν και ετσι απλα θα αυξηθει η ανεργια.απο την αλλη εχει γινει κουραστικο αυτο το πραγμα.

Δημοσ.

Λοιπόν, εγώ μίλησα με τη Vodafone και ενημέρωσα για την κατάσταση και τις συνεχείς κλήσεις. Επιβεβαίωσαν ότι οι αριθμοί μου όντως δεν είναι στον ενοποιημένο κατάλογο, και τα στοιχεία μου είναι απόρρητα. Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που δεν είχα καμία κλήση από call centre, και αυτό είναι ακόμα πιο περίεργο. Το να με ζητούν ονομαστικά και να ξέρουν λεπτομέρειες, εμένα προσωπικά με ενόχλησε και παραπονέθηκα. Αν λειτούργησε το σύστημα τόσο γρήγορα, μπράβο τους.

Δημοσ.

Λοιπόν, εγώ μίλησα με τη Vodafone και ενημέρωσα για την κατάσταση και τις συνεχείς κλήσεις. Επιβεβαίωσαν ότι οι αριθμοί μου όντως δεν είναι στον ενοποιημένο κατάλογο, και τα στοιχεία μου είναι απόρρητα. Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που δεν είχα καμία κλήση από call centre, και αυτό είναι ακόμα πιο περίεργο. Το να με ζητούν ονομαστικά και να ξέρουν λεπτομέρειες, εμένα προσωπικά με ενόχλησε και παραπονέθηκα. Αν λειτούργησε το σύστημα τόσο γρήγορα, μπράβο τους.

αυτο με το ονομαστικα δεν με παραξενευει πλεον.μου θυμιζει με τα email.ποσα ακυρα email λαμβανεις απο ατομα που δεν εχουν καμια σχεση με σενα??ενας φτιαχνει το chain Και μετα λογικα μοιραζει κατοπιν αμοιβης.

σκεψου και το απλο.στον 95,2 κανουν διαγωνισμο για vodafone φοιτητικο και παιρνουν τηλεφωνα σε ατομα που εχουν ηδη το προγραμμα με σκοπο να κερδισουν κτλ.αυτο σημαιναι οτι η ιδια η vodafone εδωσε στον σταθμο την λιστα ποιοι εχουν φοιτητικο προγραμμα.ισως οχι ονοματα αλλα τα κινητα τους.οποτε οτι τα βρηκε η wind με ονοματεπωνυμο δεν με παραξενευει.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα, καθώς από χτες μέχρι και πριν από λίγα λεπτά, έχω δεχτεί τις άπειρες κλήσεις από call centres της wind (211-88.....) και ενώ τους λέω ότι δεν επιθυμώ να με ξανακαλέσουν (και εκείνοι με διαβεβαιώνουν ότι το περνούν στο σύστημα αμέσως), η κατάσταση έχει καταντήσει γελοία. Μόνο από τη συγκεκριμένη εταιρεία δέχομαι κλήσεις και πλέον ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ. Έτσι απλά. Αυτό δεν λέγεται τηλεφωνική προώθηση, αλλά παρενόχληση και ξεκάθαρα spam.

Δημοσ.

Τώρα καλούν και στη γραμμή ΟΤΕ, αν έχει καμία σημασία αυτό, που δεν νομίζω ότι έχει. Βλέπουν ότι είναι επιχείρηση, και συνεχίζουν να προσπαθούν να πουλήσουν συνδέσεις ζητώντας ΣΥΝΕΧΩΣ να μιλήσουν με τον υπεύθυνο (εμένα).  

 

EDIT: Μπράβο στον ΟΤΕ με τον οποίο μόλις μίλησα, καθώς πέρασαν άμεσα το τηλέφωνό μου στο σύστημα του Μητρώου 11 τηλεφωνικά, ενώ η HOL μου ζητάει να στείλω υπογεγραμμένη δήλωση.

Δημοσ.

Τώρα καλούν και στη γραμμή ΟΤΕ, αν έχει καμία σημασία αυτό, που δεν νομίζω ότι έχει. Βλέπουν ότι είναι επιχείρηση, και συνεχίζουν να προσπαθούν να πουλήσουν συνδέσεις ζητώντας ΣΥΝΕΧΩΣ να μιλήσουν με τον υπεύθυνο (εμένα).  

 

EDIT: Μπράβο στον ΟΤΕ με τον οποίο μόλις μίλησα, καθώς πέρασαν άμεσα το τηλέφωνό μου στο σύστημα του Μητρώου 11 τηλεφωνικά, ενώ η HOL μου ζητάει να στείλω υπογεγραμμένη δήλωση.

στειλτους να πανε στο διαολο να ηρεμησεις.αλλα ελεος και γραπτη δηλωση για να γλυτωσεις την ΕΝΟΧΛΗΣΗ.γιατι αυτο δεν ειναι Promotion ειναι ενοχληση πλεον 100 τηλεφωνα για υπηρεσιες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...