Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά την Αμερικανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στις αρχές του μήνα, και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) ανακοινώνει την αλλαγή πολιτικής στη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών κατά την προσγείωση και απογείωση.Συγκεκριμένα, η χρήση tablet, smartphone η άλλου gadget, θα επιτρέπεται πλέον κατά την απογείωση και την προσγείωση του αεροπλάνου χωρίς οι επιβάτες να ακούνε πλέον το γνωστό προειδοποιητικό ηχητικό μήνυμα. Η EASA θα προχωρήσει προς το τέλος του μήνα στη δημοσιοποίηση των κανόνων που θα ισχύουν για τη απόφαση, αλλά και σε μια λίστα με gadgets που θα μπορούν ή όχι να χρησιμοποιούνται στα συγκεκριμένα δύο μέρη μιας πτήσης.

 

Σε κάθε περίπτωση, η χρήση των gadget θα μπορεί να γίνεται μόνο αν η λειτουργία πτήσης είναι ενεργοποιημένη αλλά οι φορητοί υπολογιστές θα πρέπει να βρίσκονται σε ασφαλή θέση κατά την τροχοδρόμηση, την απογείωση και την προσγείωση, εξαιτίας του όγκου τους.

 

Link.png Site: The Guardian

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αν ειναι απολύτως ασφαλές για τις πτήσεις μακαρι να εφαρμοστεί για ολες τις συσκευές και το επόμενη βήμα θα ειναι να μπορούν να λειτουργούν και κανονικα να μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να χρησιμοποιήσεις το 3g wifi κτλπ

Δημοσ.

Επανάληψη σχετικού σχολίου.


 


Στα ηλεκτρονικά των αεροπλάνων πριν το 1995 δεν υπήρχε προβλέψη για τα παράσιτα που προξενούν τα κινητά. Μετά το 2000 σίγουρα το έχουν λάβει υπόψη η κατασκευαστές. Οπότε αμφιβάλω εάν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος σε μεγάλα ύψη.


 


Το μόνο που φοβίζει τις εταιρείες είναι πως πλέον όλοι οι επιβάτες έχουν κινητά. Τα κινητά όταν βρίσκονται σχετικά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας, στην αναμονή τους εκπέμπουν ελάχιστη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία για λόγους αυτονομίας. Όταν όμως απομακρυνθούν τα δίνουν όλα για να κρατήσουν το σήμα.


 


Ένα αεροσκάφος είναι ουσιαστικά  ένας μεταλλικός σωλήνας. Σε αυτόν τον μεταλλικό σωλήνα τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα ελάχιστη διαφυγή βρίσκουν από τα μικρά τριπλά φινιστρίνια και αντανακλώνται συνεχώς. Έτσι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια πολλαπλασιάζεται εντός του αεροσκάφους από ότι σε ανοιχτό χώρο. 


 


Σκεφτείτε ένα μεγάλο αεροπλάνο με 400 κινητά σε αναμονή. Την περίοδο που το αεροσκάφος παίρνει ύψος και απομακρύνεται από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, όλα κινητά εκπέμπουν στο μέγιστο για να είναι σε επαφή με το λιγοστό σήμα. Επιπλέον η ακτινοβολία αντανακλάται μέσα στο αεροπλάνο, γίνεται πολύ μεγαλύτερη. Σίγουρα η επίδραση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που θα δεχθούν τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφος θα είναι σοβαρή. Επιπλέον τα πολιτικά αεροσκάφη κατασκευάζονται με το μικρότερο δυνατό κόστος. Δεν είναι πολεμικά ώστε να μην γίνουν τσιγκουνιές στην  ισχυρή προστασία από ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές! Κάτι ανάλογο γίνεται και στην προσγείωση όταν τα κινητά αρχίζουν να πιάνουν σήμα και πασχίζουν αμέσως να το συγκρατήσουν. 


 


Για μένα το να έχεις ένα κινητό σε αναμονή λίγο πριν την απογείωση είναι ανώφελο αφού έτσι και αλλιώς θα χάσει το σήμα του γρήγορα. Μετά τα 10000 πόδια δεν υπάρχει το παραμικρό σήμα, οπότε δεν γίνεται καμία προσπάθεια από το κινητό να διατηρήσει την επαφή του με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Αρά κακώς απαγορεύεται η χρήση κινητών σε μεγάλο ύψος. 


 


Μία σίγουρη λύση όχι στο πολύ μακρινό μέλλον είναι να υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας μέσα σε κάθε αεροσκάφος. Το ίδιο συμβαίνει στους υπόγειους σταθμούς του μετρό οι οποίοι είναι σε μεγάλο βάθος αλλά έχουν υποστήριξη από τις εταιρείες κινητών. Το κόστος με τα χρόνια σίγουρα θα πέσει. Με αυτόν τον τρόπο τα κινητά δεν θα ζορίζουν το σήμα τους κατά την απογείωση και τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη καταπόνηση.


Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ίντερνετ στα μεγάλα αεροσκάφη μεγάλων διαδρομών μέσω wifi. Παλαιότερα ήταν ακριβό και αργό αλλά πλέον είναι προσιτό και γρήγορο. Γιατί όχι και κινητή τηλεφωνία. Έτσι μέσω π.χ. μέσω Skype υπάρχει κάποιου είδους τηλεφωνία. 


 


Sent from my iPhone using Insomnia


  • Like 16
Δημοσ.

Για μένα το να έχεις ένα κινητό σε αναμονή λίγο πριν την απογείωση είναι ανώφελο αφού έτσι και αλλιώς θα χάσει το σήμα του γρήγορα. Μετά τα 10000 πόδια δεν υπάρχει το παραμικρό σήμα, οπότε δεν γίνεται καμία προσπάθεια από το κινητό να διατηρήσει την επαφή του με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Αρά κακώς απαγορεύεται η χρήση κινητών σε μεγάλο ύψος. 

 

Οι δορυφόροι δεν μπορούν να βοηθήσουν σε αυτο μελλοντικά , οσο αφορά το σήμα ενοω και το wifi ενοείται ?

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβος αλλαζει κατα την απογειωση και οταν εισαι στον αερα...απο τη φυσουνα το εβαζα παντα σε flight mode και απλα δεν το σκαλιζα μεχρι να απογειωθουμε  :S

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλάζουν οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά.

 

Βέβαια φαντάζομαι ότι θα παραμείνει η προτροπή να μην χρησιμοποιούμε ακουστικά σε απογείωση και προσγείωση.

Δημοσ.

@bisbirikos

αντι να πας να ανοιξεις κανενα βιβλιο να δεις πως λειτουργουνε τα κινητα και οι κεραιες

καθεσαι και γραφεις οτι σου κατεβει στο κεφαλι, κανεις copy-paste παλιο οτι ναναι σχολιο σου

βαλε και "first" να το αποτελειωσεις

το τραγικο ειναι οτι πατανε και "μου αρεσει"

Δημοσ.

Για την Γραμμή Λήμνος - Αθήνα όπου τα αεροπλάνα είναι 30ετίας νομίζψ θα αρχίσουμε να το συζητάμε σε καμια 20αριά χρόνια από σήμερα.. οπότε...

Δημοσ.

Επειδή δεν είμαι σχετικός επι του θέματος κεραιών κτλ απλών θα εκφράσω μια απορία.

 

Μέσα σε ένα αεροπλάνο με αλλους 100 (τουλάχιστον) ανθρώπους σε ελάχιστη απόσταση, είναι τόσο σημαντικό το 3G/4G; Υπάρχει περίπτωση να καταφέρει κάποιος να κάνει κλήση όταν οι θέσεις των αεροπλάνων είναι ανα 3 και τόσο δίπλα του (και δεξιά και αριστερά) όσο και μπροστά και πίσω μιλάνε στο τηλέφωνο; Κανείς δεν θα ακούει τίποτα. Για εμένα είναι περισσότερο λογικό να βάλουμε δέκτες WiFi ώστε να μπορούμε σε πτήσεις (ειδικα μεγάλες πτήσεις) να μπαίνουμε στο Internet παρά να επιτρέπεται η ομιλία!

  • Like 1
Δημοσ.

Η είδηση αναφέρει την χρήση κινητών και gadgets σε λειτουργία πτήσης άρα δεν τίθεται θέμα αναζήτησης σήματος, κλήσεων κτλ κτλ. Και προσωπική μου άποψη καλύτερα να μη γίνει. Οκ για μεγάλες αποστάσεις το καταλαβαίνω να θες να διατηρήσεις μια κάποια επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο τις ώρες που είσαι στο αεροπλάνο, αλλά για πτήσεις 1-2 ωρών δεν έγινε και τίποτα. Προτιμώ να μην μπορώ να επικοινωνήσω παρά να ακούω 200 άτομα να μιλάνε στο τηλέφωνο τόσες ώρες, και να σου τύχει να καθήσεις δίπλα από καμιά γκόμενα που για 2 ώρες θα μιλάει με τον γκόμενο ή με την κολλητή της για το τί φόρεσε το προηγούμενο βράδυ. Με πιάνει πονοκέφαλος μόνο που το σκέφτομαι. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα παίρνω ωτοασπίδες στις πτήσεις.

  • Like 10
Δημοσ.

Νομίζω ότι όλα αυτά τα κλείσε το κινητό γιατί θα πέσει το αεροπλάνο είναι λίγο επιστημονική φαντασία, ακριβώς όσο ΜΟΥΦΑ είναι το να μη χρησιμοποιείς το κινητό σε βενζινάδικο γιατί θα εκραγεί.

 

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΡΑΓΕΙ.

 

και το αεροπλάνο ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ.

 

Εξάλλου οι πιο παλιοί από εμάς θυμούνται ότι μέχρι περίπου το 1998-1999 δεν υπήρχε καμία απαγόρευση. Δεν θυμάμαι επίσημα πότε μπήκε η απαγόρευση, αλλά εγώ θυμάμαι το καλοκαίρι του 1997 που με κινητό Panafon Ala Carte κάλεσα τον πατέρα μου πριν φτάσω στο αεροδρόμειο του Ηρακλείου να έρθει να με πάρει. Τον κάλεσα ΕΝ ΠΤΗΣΗ λίγο πριν προσγειωθούμε, μόνο και μόνο επειδή πριν δεν είχε σήμα (λογικό). Κανείς δεν μου είπε τίποτα και όλοι τα είχαν ανοικτά τα κινητά τους, απλά δεν έπιανε σήμα.

 

Δεν αντιλέγω σχετικά με την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, αλλά ρε μάγκες αν ήταν να πέφτει έτσι απλά ένα αεροπλάνο ή να του δημιουργεί πρόβλημα στο ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, απλά δεν θα τα επέτρεπαν καθόλου και θα μας έψαχναν να τα αφήσουμε σε ειδικό μέρος. 

 

 

Για το ότι όλος ο ντόρος γίνεται για να μην ακούμε μουσική πχ ή να βλέπουμε ταινία στο tablet τη στιγμή της απογείωσης η προσγείωσης δεν σχολιάζω καν... ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟ.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...