mples Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) οχι δεν εχει κατι γεφυρομενο στην κεντρικη γιατι εχεται απο το κουτι και δεν ειναι καν μπριζα ειναι σκετο καλωδιο που παει κατευθειαν στο κουτι του συναγερμου δεν ξερω φιλε μου απο που παιρνω δεν εχω ιδεα λογικα καμπινα γιατι το κεντρο ειναι αρκετα χιλιομετρα Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από mples Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 17 hours ago, mples said: οχι δεν εχει κατι γεφυρομενο στην κεντρικη γιατι εχεται απο το κουτι και δεν ειναι καν μπριζα ειναι σκετο καλωδιο που παει κατευθειαν στο κουτι του συναγερμου δεν ξερω φιλε μου απο που παιρνω δεν εχω ιδεα σηκωσε τα χαρακτηριστικα της γραμμης.β.εχεις δει εξω νεα Kv ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mples Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 17 hours ago, poulinos said: σηκωσε τα χαρακτηριστικα της γραμμης.β.εχεις δει εξω νεα Kv ? εξω οχι δεν εχω δει αλλα στα 500 μετρα πολλες τα στατιστικα της γραμμης πως να στα στειλω δεν ξερω πως θα το δω αυτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 16 hours ago, mples said: εξω οχι δεν εχω δει αλλα στα 500 μετρα πολλες τα στατιστικα της γραμμης πως να στα στειλω δεν ξερω πως θα το δω αυτο αν εχεις καμπινα στα 500 μετρα τοτε ναι παιζει να ειναι φυσιολογικο οτι εχεις χαμηλη ταχυτητα.εκτος αν οι καμπινες ειναι για αλλη περιοχη και εσυ απλα παιρνεις απο το αστικο κεντρο.επαρχια εισαι?περιοχη? τα στατιστικα της γραμμης πρεπει να μπεις μεσα στο ρουτερ πχ 192.168.1.1 και να βρεις το status που αναφερει ποσο συγχρονιζει η γραμμη (line rate) όπως και attenuation και Margin. αναλογως το ρουτερ μπορει να ειναι αλλη η Ip και να τα αναφερει σε διαφορετικο σημειο τα χαρακτηριστικα της γραμμης.η μια εταιρεια μπορει να τα εχει στο status η αλλη στο dsl information κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mples Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 TO μοντεμ ειναι κλειδωμενο δεν μπορώ να δω τιποτα ειναι απο την wind to technicolor tg788v3 Software Version 17.1 δεν μενω επαρχια αθηνα καματερο ειμαι φιλε μου On 23/10/2018 at 10:19, poulinos said: αν εχεις καμπινα στα 500 μετρα τοτε ναι παιζει να ειναι φυσιολογικο οτι εχεις χαμηλη ταχυτητα.εκτος αν οι καμπινες ειναι για αλλη περιοχη και εσυ απλα παιρνεις απο το αστικο κεντρο.επαρχια εισαι?περιοχη? τα στατιστικα της γραμμης πρεπει να μπεις μεσα στο ρουτερ πχ 192.168.1.1 και να βρεις το status που αναφερει ποσο συγχρονιζει η γραμμη (line rate) όπως και attenuation και Margin. αναλογως το ρουτερ μπορει να ειναι αλλη η Ip και να τα αναφερει σε διαφορετικο σημειο τα χαρακτηριστικα της γραμμης.η μια εταιρεια μπορει να τα εχει στο status η αλλη στο dsl information κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 21 hours ago, mples said: TO μοντεμ ειναι κλειδωμενο δεν μπορώ να δω τιποτα ειναι απο την wind to technicolor tg788v3 Software Version 17.1 δεν μενω επαρχια αθηνα καματερο ειμαι φιλε μου καματερο νομιζω εχουν μπει νεες καμπινες αλλα ναι αν εισαι καπου απομακρυσμενα υπαρχει πιθανοτητα να εχεις καμπινα στα 400-500 μετρα.παροτι ειναι κλειδωμενο πρεπει να σε αφηνει να δεις τα στατιστικα 192.168.1.254 και μετα broadband και πατας το γραναζακι.πρωτα θα κανεις sign in βεβαια απο το κουμπι δεξια.τα στοιχεια πρεπει να ειναι στο πισω μερος του ρουτερ. για το πως θα κανεις sign in Δες αυτο. https://www.youtube.com/watch?v=myiyKSAIGRQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mples Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 To μονο που βλεπω ειναι αυτο στο broadband φυσικα εχω κανει sign in δεν με αφηνει να δω τιποτα αλλο DSL Status Up DSL Enabled DSL Uptime 2 days 1 hour 41 minutes 3 seconds Line Rate 4.99 Mbps 41.22 Mbps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mples Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 22 ώρες πριν, poulinos είπε καματερο νομιζω εχουν μπει νεες καμπινες αλλα ναι αν εισαι καπου απομακρυσμενα υπαρχει πιθανοτητα να εχεις καμπινα στα 400-500 μετρα.παροτι ειναι κλειδωμενο πρεπει να σε αφηνει να δεις τα στατιστικα 192.168.1.254 και μετα broadband και πατας το γραναζακι.πρωτα θα κανεις sign in βεβαια απο το κουμπι δεξια.τα στοιχεια πρεπει να ειναι στο πισω μερος του ρουτερ. για το πως θα κανεις sign in Δες αυτο. https://www.youtube.com/watch?v=myiyKSAIGRQ To μονο που βλεπω ειναι αυτο στο broadband φυσικα εχω κανει sign in δεν με αφηνει να δω τιποτα αλλο DSL Status Up DSL Enabled DSL Uptime 2 days 1 hour 41 minutes 3 seconds Line Rate 4.99 Mbps 41.22 Mbps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 1 hour ago, mples said: To μονο που βλεπω ειναι αυτο στο broadband φυσικα εχω κανει sign in δεν με αφηνει να δω τιποτα αλλο DSL Status Up DSL Enabled DSL Uptime 2 days 1 hour 41 minutes 3 seconds Line Rate 4.99 Mbps 41.22 Mbps πρεπει να εχει ενα γραναζακι που το πατας και σε βαζει μεσα .ακριβως διπλα στο broadband. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mples Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, poulinos είπε πρεπει να εχει ενα γραναζακι που το πατας και σε βαζει μεσα .ακριβως διπλα στο broadband. Ναι έχει και σε βάζει σε αυτό που σου δείχνω τίποτα άλλο δεν βγάζει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_k1 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Καλησπέρα σας, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το router μου. Είχα το technicolor που έδινε η HOL και λόγω χαμηλού σήματος του wifi αποφάσισα να αγοράσω το Turbo-X W300D-V2. Το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ κάνω το αρχικό setup και βάζω τα σωστά στοιχεία το router δεν παίρνει ip. Όλα αυτά με το συγκεκριμένο router. Με το technicolor λειτουργούν όλα κανονικά. Δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις, αλλά δεν παίρνει ip με καμία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stonec Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Καλημέρα και από εμένα, θα ήθελα να σας πω τον πόνο μου για γνώση και συμμόρφωση. Είμαι χρόνια πελάτης wind χωρίς προβλήματα μέχρι τον προηγούμενο μήνα. Δυστυχώς μετά από προσφορά που μου έκαναν, συμφώνησα στην αναβάθμιση της γραμμής μου από adsl σε vdsl. Μετά από αναβολές στην ημ/νία ενεργοποίησης, τελικά η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε στις 6/10/2018 και από εκείνο το σημείο είμαι χωρίς ίντερνετ. Το ρούτερ (technicolor) συγχρονίζει αλλά δεν παίρνει ip (status: connecting). Με έχουν επισκεφθεί 3 τεχνικοί χωρίς να βρουν την αιτία του προβλήματος, έχουν δώσει 2 φορές βλάβη οτε, έχει γίνει και συνδυαστικό ραντεβού (σύμφωνα με δήλωση τους) δίχως αποτέλεσμα. Από τις 19/10 το θέμα μου λένε το έχει αναλάβει το εξειδικευμένο! τμήμα που ασχολείται με τις ip!! χωρίς 12 μέρες τώρα αποτέλεσμα. Έχω απελπιστεί. Τους λέω, παιδιά αν δεν μπορείτε να το λύσετε να φύγω να πάω σε άλλο πάροχο, μου λένε 210 ευρώ ρήτρα και 50 για το wind vision. Με κρατάνε όμηρο! Χωρίς καμία ενημέρωση για την πορεία της βλάβης, ούτε να μου δίνουν μια προβλεπόμενη ημ/νία επίλυσης του θέματος μου για να προγραμματίσω τις δουλειές μου. Με την εμπειρία σας, ανάλογα θέματα πόσο χρόνο τους παίρνει να τα λύσουν; μπορώ να καταγγείλω την σύμβαση και να πάω σε άλλο πάροχο δίχως να χρειαστεί να πληρώσω ρήτρες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 On 25/10/2018 at 09:48, mples said: Ναι έχει και σε βάζει σε αυτό που σου δείχνω τίποτα άλλο δεν βγάζει μαλλον με το συγκεκριμενο Firmware εχουν κοψει να εμφανιζει παραπανω χαρακτηριστικα.εχω το 788v3 απο αλλο παροχο και βλεπω περισσοτερες πληροφοριες.μηπως οταν πατησεις το γραναζακι πρεπει να πας πανω που γραφει show advanced για να σου βγαλει attenuation/margin?γιατι και εγω αν δεν πατησω το show advanced δεν μου τα εμφανιζει On 28/10/2018 at 06:46, nikos_k1 said: Καλησπέρα σας, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το router μου. Είχα το technicolor που έδινε η HOL και λόγω χαμηλού σήματος του wifi αποφάσισα να αγοράσω το Turbo-X W300D-V2. Το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ κάνω το αρχικό setup και βάζω τα σωστά στοιχεία το router δεν παίρνει ip. Όλα αυτά με το συγκεκριμένο router. Με το technicolor λειτουργούν όλα κανονικά. Δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις, αλλά δεν παίρνει ip με καμία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. ελπιζω να το γυρισες πισω και να πηρες κατι πιο σοβαρο διοτι το turbo x ειναι πατος.1000φορες το technicolor.σε adsl πρεπει να βαλεις username/password του παροχου και vpi 8 vci 35. On 30/10/2018 at 00:14, stonec said: Καλημέρα και από εμένα, θα ήθελα να σας πω τον πόνο μου για γνώση και συμμόρφωση. Είμαι χρόνια πελάτης wind χωρίς προβλήματα μέχρι τον προηγούμενο μήνα. Δυστυχώς μετά από προσφορά που μου έκαναν, συμφώνησα στην αναβάθμιση της γραμμής μου από adsl σε vdsl. Μετά από αναβολές στην ημ/νία ενεργοποίησης, τελικά η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε στις 6/10/2018 και από εκείνο το σημείο είμαι χωρίς ίντερνετ. Το ρούτερ (technicolor) συγχρονίζει αλλά δεν παίρνει ip (status: connecting). Με έχουν επισκεφθεί 3 τεχνικοί χωρίς να βρουν την αιτία του προβλήματος, έχουν δώσει 2 φορές βλάβη οτε, έχει γίνει και συνδυαστικό ραντεβού (σύμφωνα με δήλωση τους) δίχως αποτέλεσμα. Από τις 19/10 το θέμα μου λένε το έχει αναλάβει το εξειδικευμένο! τμήμα που ασχολείται με τις ip!! χωρίς 12 μέρες τώρα αποτέλεσμα. Έχω απελπιστεί. Τους λέω, παιδιά αν δεν μπορείτε να το λύσετε να φύγω να πάω σε άλλο πάροχο, μου λένε 210 ευρώ ρήτρα και 50 για το wind vision. Με κρατάνε όμηρο! Χωρίς καμία ενημέρωση για την πορεία της βλάβης, ούτε να μου δίνουν μια προβλεπόμενη ημ/νία επίλυσης του θέματος μου για να προγραμματίσω τις δουλειές μου. Με την εμπειρία σας, ανάλογα θέματα πόσο χρόνο τους παίρνει να τα λύσουν; μπορώ να καταγγείλω την σύμβαση και να πάω σε άλλο πάροχο δίχως να χρειαστεί να πληρώσω ρήτρες; συνηθως θεματα σε kv οτε αν μιλαμε για sync no ip ειναι προβλημα στον οτε.εχω δει να το εχουν φτιαξει σε μια μερα και εχω δει να τραβαει χωρις λογο.αλλα αν μιλαμε για Kv οτε φταιει ο οτε στο 99 τις 100 των περιπτωσεων αφου το dslam ειναι δικο του.αλλα δεν αγχωνονται και πολυ να φτιαξουν βλαβες και στο τελος εσυ τα σπας με τον χ παροχο χωρις να φταιει αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Carrey Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα και από μένα και δυστυχώς δεν είμαι για καλό εδω... Sync no IP ξαφνικά και σε μένα από το Σάββατο (ADSL VF). Ανοιξα σήμερα θέμα με τη δίκη μου περίπτωση και έπειτα από παραπομπή συμφορουμιτη βρέθηκα σ αυτό το νήμα. Απ τα γραφόμενα λοιπόν καταλαβαίνω ότι... την έχω άσχημα... ήδη 3 μέρες χωρις Ίντερνετ και δεδομένου ότι έρχονται γιορτές αλίμονο... Γρήγορη ερώτηση: ο αριθμός δήλωσης τεχνικού θέματος στον ΟΤΕ είναι ο 13788; Ή είναι μόνο για συνδρομητές ΟΤΕ; Είμαι στη VF τώρα αλλά απ όσο καταλαβαίνω μάλλον πρέπει να καλέσω ο ίδιος στον ΟΤΕ μήπως και γινει τίποτα. Το κείμενο του θέματος που άνοιξα: Έχει αρκετές μέρες που δεν μπορώ να συνδεθώ στο σταθερό Ίντερνετ (ADSL στη VF). Η όλη ιστορία ξεκίνησε από αποσύνδεση και επανασύνδεση του modem/router στο ρεύμα. Έκτοτε συγχρονίζει μεν αλλά δεν παίρνει IP. Το σφάλμα που βγάζει στο admin panel είναι ISP TIME OUT ή Concentrator not reachable (αναλόγως το router). Έχω δοκιμάσει 3 διαφορετικά routers ανάμεσα σ αυτά και ένα vf-branded και συμβαίνει ακριβώς το ίδιο σε όλα, άρα αποκλείεται να είναι θέμα συσκευής. Έχω μιλήσει ήδη 4 φορές με το τεχνικό τμημα όπου κάναμε οποιες διαδικασίες μπορούσαν να γίνουν από μεριάς μου (reset & re-setup routers, αλλαγή καλωδίων κτλ) και κάποιες κινήσεις από μεριάς τους (όπως επανεκκίνηση VLAN - αυτό μου είπαν τουλάχιστον) και δεν έχει βγει άκρη μέχρι στιγμής. Εν τελεί καταχωρήθηκε ως τεχνική βλάβη και αναμένω απάντηση στις 24/12 για την εξέλιξη του ζητήματος το οποίο χρονικά θεωρώ τραγικό. Προσπαθώ να την παλέψω με hotspot αλλά το σήμα είναι χαλί μαύρο και κατ επέκταση ιδιαίτερα ακατάλληλο για οτιδήποτε. 1) Έχει συμβεί σε κάποιον/α το ίδιο ή κάτι παρεμφερές και πως το αντιμετώπισε; 2) Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση ή κάποια εστω έκπτωση στα πάγια; Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2020 από Carrey Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2020 20 hours ago, Carrey said: Καλησπέρα και από μένα και δυστυχώς δεν είμαι για καλό εδω... Sync no IP ξαφνικά και σε μένα από το Σάββατο (ADSL VF). Ανοιξα σήμερα θέμα με τη δίκη μου περίπτωση και έπειτα από παραπομπή συμφορουμιτη βρέθηκα σ αυτό το νήμα. Απ τα γραφόμενα λοιπόν καταλαβαίνω ότι... την έχω άσχημα... ήδη 3 μέρες χωρις Ίντερνετ και δεδομένου ότι έρχονται γιορτές αλίμονο... Γρήγορη ερώτηση: ο αριθμός δήλωσης τεχνικού θέματος στον ΟΤΕ είναι ο 13788; Ή είναι μόνο για συνδρομητές ΟΤΕ; Είμαι στη VF τώρα αλλά απ όσο καταλαβαίνω μάλλον πρέπει να καλέσω ο ίδιος στον ΟΤΕ μήπως και γινει τίποτα. Το κείμενο του θέματος που άνοιξα: Έχει αρκετές μέρες που δεν μπορώ να συνδεθώ στο σταθερό Ίντερνετ (ADSL στη VF). Η όλη ιστορία ξεκίνησε από αποσύνδεση και επανασύνδεση του modem/router στο ρεύμα. Έκτοτε συγχρονίζει μεν αλλά δεν παίρνει IP. Το σφάλμα που βγάζει στο admin panel είναι ISP TIME OUT ή Concentrator not reachable (αναλόγως το router). Έχω δοκιμάσει 3 διαφορετικά routers ανάμεσα σ αυτά και ένα vf-branded και συμβαίνει ακριβώς το ίδιο σε όλα, άρα αποκλείεται να είναι θέμα συσκευής. Έχω μιλήσει ήδη 4 φορές με το τεχνικό τμημα όπου κάναμε οποιες διαδικασίες μπορούσαν να γίνουν από μεριάς μου (reset & re-setup routers, αλλαγή καλωδίων κτλ) και κάποιες κινήσεις από μεριάς τους (όπως επανεκκίνηση VLAN - αυτό μου είπαν τουλάχιστον) και δεν έχει βγει άκρη μέχρι στιγμής. Εν τελεί καταχωρήθηκε ως τεχνική βλάβη και αναμένω απάντηση στις 24/12 για την εξέλιξη του ζητήματος το οποίο χρονικά θεωρώ τραγικό. Προσπαθώ να την παλέψω με hotspot αλλά το σήμα είναι χαλί μαύρο και κατ επέκταση ιδιαίτερα ακατάλληλο για οτιδήποτε. 1) Έχει συμβεί σε κάποιον/α το ίδιο ή κάτι παρεμφερές και πως το αντιμετώπισε; 2) Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση ή κάποια εστω έκπτωση στα πάγια; εφοσον εισαι Vodafone μιλας με vf ασχετα ποιανου ειναι η καμπινα. η vf θα μιλησει μετα με αυτον που εχει την καμπινα. ΟΤΕ ή wind. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα