Επισκέπτης Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 και επειδή ειπες για βραβεια το Uncharted 3 ποσα βραβεία πηρε; τα άξιζε; όχι Το Uncharted 3 δεν νομιζω οτι πηρε GOTY Βραβειο απο κανεναν.Αντε να πηρε κανα δυο για τα γραφικα ναι. Για το uncharted 2 μιλαγα. Στο steam λενε τα καλυτερα για το TR γιατι δεν υπαρχει ανταγωνισμος. Ο PS user που εντυπωσιαστηκε με το πρωτο και το δευτερο Uncharted ,7 και 5 χρονια πριν,, δεν τον εντυπωσιαζει το ιδιο το TR, που προσπαθησε να αντιγραψει την βασικη φορμουλα των U. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο παιχνιδι. To βιντεο του DJTaurυs, επιβιβεβαιωνει αυτο που εγραψα και πιο πανω.Πλεον οι βελτιωσεις στα next gen παιχνιδια μαλλον δεν κανουν μπαμ οπως παλιοτερα, γιατι ειναι πραγματικα λεπτομεριες.Το poly count του χαρακτηρα ας πουμε δεν κανει την διαφορα οπως παλιοτερα ,παρ'ολο που η διαφορα αριθμητικα ειναι η ιδια. http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2013/09/polygon-count-diminishing-returns-consoles.jpeg Oποτε για να δεις οτι ο drake εχει σπασμενο νυχι που λεει ο λογος ,χρειαζεται να κανεις ζουμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DJTaurus Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Τρομακτικά άλματα στις λεπτομέρειες σε σχέση με το PS3. Naughty Dog says that "a considerable amount of time" has passed between U3 and 4. Drake on PS4 has 800 facial combinations compared to PS3 Drake's 120.https://www.youtube.com/watch?v=pOpz6Wu5MxwEvery single hair moves with wind and water. Hair has true physics, can get wet and move around as you run.Same amount of detail put in supporting cast: http://i.imgur.com/SRjMZCO.jpgNaughty Dog says even Nathan Drake's chest hair is affected by wind physics in Uncharted 4. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Τελικα ειχε πτωσεις στο Frame rate. Ενα frame για μισο δευτερολεπτο στην cut scene:P (συμφωνα με το παραπανω βιντεο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Εγω θα πω οτι το Uncharted ηταν οτι δεν ηταν τοσα χρονια το TR/ Lara Croft κτλ πριν το reboot της σειρας οπου καταλαβε που και πως πρεπει να κινηθει για να πετυχει. Προσθεσε και το open wolrd στοιχειο το TR και ανεβηκε για μενα ακομα ενα επιπεδο. Μην λεμε οτι θελουμε περι αντιγραφης. Θυμαστε πως ηταν τα TR παλιοτερα? Ευτυχως που υπηρξαν τα Uncharted και ειχαμε μετα το TR. οπως πρεπει να ηταν παντα κατα την γνωμη μου. Δεν χρειαζεται να το ζαλιζουμε το θεμα με το πως φαινεται ή ποσο καλυτερο θα μπορουσε να ηταν. Εγω πιστευω πως εκει φτανουν οι δυνατοτητες του ps4. Αυτο ηταν ενα demo μιας τοποθεσιας του παιχνιδιου. Ειδαμε καποιους μηχανισμους και πως θα ειναι οπτικα και αυτο ειναι ολο. Δεν ξερω τι περιμενατε να δειτε, εμενα με ευχαριστει το αποτελεσμα. Και τα λεω ολα αυτα επειδη ακριβως αμφιβαλλω αν εχετε δει καποιο παιχνιδι του ιδιου genre που να ειναι καλυτερο οπτικα απο αυτο που ειδατε στο demo. Εγω δεν εχω δει. Γενικα επικρατει μια γκρινια απο ορισμενους, και οχι μονο εδω, λες και σας υποχρεωνει κανεις να το αγορασετε. Οταν διαβασατε οτι θα βγει καινουριο Uncharted τι περιμενατε δλδ? Αλλο game? Δεν τα εχετε παιξει μαλλον τα προηγουμενα, ή τα παιξατε, δεν σας αρεσαν και θελατε κατι διαφορετικο τωρα. Ε δεν θα δειτε κατι το διαφορετικο. Σωστα ο red περιεγραψε τα Uncharted πιο πανω (ασχετα αν τα ερμηνεψε ως αρνητικα του παιχνιδιου) δλδ μπαμ μπαμ, ατακα, μπαμ μπαμ λιγο παζλ/γριφος/δραση, τελειωσαμε. Αφου ετσι ειναι τα Uncharted και ετσι θα παραμεινουν αν συνεχιστει. Εγω προσωπικα με τα Uncharted περναω καλα. Δεν ξερω ακομα αν θα παω για αγορα, καθως και το πρωτο το ειχα λογω του οτι ηταν μαζι με την κονσολα τοτε, και τα αλλα δυο τα ειχα ενοικιασει και τερματισει εκαστως με μια καθισια. 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
red1 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 @ Alex, Vole και Kostiger : Αγαπητοί κύριοι, επιτρέψτε μου να εμπεδώσω σε αυτά που έλεγα νωρίτερα : ** Προσοχή, ακουληθεί mega-σεντόνι επικών διαστάσεων (ωσάν του Uncharted) ** Τα περι "non-game"/auto-pilot : Όταν το 80% του χρόνου παιξίματος ενα παιχνίδι απαιτεί μόνο τα βασικά input απο τον παίκτη...οταν οι μισές ενέργειες (και βάλε) είναι σε "αυτόματο πιλότο" ή αλλιώς, "αυτοματοποιημένες" έχουμε θέμα... Πόσες φορές, πόσες που κάθεσαι και κοιτάς άκρες πλατφόρμας στο UC και σκέφτεσαι "ΟΚ, άλλο ένα σημείο το οποίο θα απαιτήσει να έχω πατημένο τον αναλογικό μοχλό αριστερά/δεξιά κάνοντας mash το Χ κουμπί" ? Πόσες φορές έχετε χαθεί στην πίστα μην μπορώντας να βρείτε τις οποιεσδήποτε άκρες/χείλη πλατφόρμας ? Καμία, είναι ΚΑΡΤΑ το που είναι τοποθετημένες, με ΕΞΤΡΑ φωτεινό χρωματάκι αμα λάχει για να ΔΕΙΤΕ απο που πιάνεστε, μη τυχόν και χαθείτε σε action-adventure παιχνίδι, είπαμε, δεν κάνει...κακό πράμα Πόσες φορές/ποιές οι πιθανότητες να χάσεις σε platforming σημείο ? 1-2 στις 100 ? Πρέπει να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ να χάσεις/πέσεις στο κενό...Αν παρατηρήσετε, ακόμα και αν πας πολλές φορές να αποτύχεις επίτηδες να πιαστείς απο ledge το παιχνίδι ΔΕΝ σε αφήνει και προωθεί τον Drake μερικά cm πιο μπροστα και - τσουπ - επιτυχια !11!1!1! το βγάλαμε το Platforming σημείο, γκρέϊτ σαξέςςς !11! Μην μου πείτε πως δεν το έχετε παρατηρήσει παιδιά το συγκεκριμένο Δείτε το νεο gameplay trailer, ακόμα και η στιγμή που προσγειώνεται με μπουνίδι μετά το γάντζωμα στον εχθρό είναι...αυτοματοποιημένο - ποιές οι πιθανότητες πιστεύετε οτι μπορείς να αποτύχεις κάνοντας την συγκεκριμένη ενέργεια ? Κοινώς, τα τεραστια hitboxes που πιάνουν ενα ολάκερο τετραγωνικό μέτρο (βλέπε: "μαγνήτης") δημιουργούν το φαίνομενο/αίσθηση του "αυτόματου πιλότου" - διαφωνείτε μάγκες ? Και μη μου πείτε " μα ρε Red αφου δεν το έχεις παίξει ακόμα το UC4 !" - έχουμε παίξει όμως ολα τα προηγούμενα και γνωρίζουμε περι "μηδενικής περίπτωσης αποτυχίας δράσης" στα UC... Δίνουν την αίσθηση ώρες-ώρες του "Semi-scripted event". Περί "κακού" και "μέτριου" shooting τώρα : Τα FPS και TPS - κατα την άποψη μου - ζουν ή πεθαίνουν χαριν στην αίσθηση του "μπουμ-μπουμ" :Eίναι καλό το sensitivity και το deadzone στα αναλογικά ? Tα όπλα έχουν πλάκα οταν τα χρησιμοποιείς ? Έχουν αίσθηση ? "Βαρος" ?Ο ήχος τους - και κατα συνέπεια - η ευχαρίστηση που αντλείς απο αυτά οταν τα χρησιμοποιείς πως είναι ? To feedback απο αυτά καθώς αδειάζεις σφαίρες στους εχθρούς είναι καλή ?Αυτα και πολλά άλλα κανουν ένα "παιχνίδι βολών" καλό ή το αντίθετο...Στο UC, η αίσθηση αυτή είναι "off" για εμένα προσωπικά, τα όπλα νιώθουν αδύναμα, το feedback αυτών οταν γαζώνεις εχθρούς είναι "light" (σ'αυτό συμβάλει και οτι οι εχθροί είναι bullet-sponges βέβαια και το animation feedback τους οταν δέχονται τις βολές), η ακρίβεια της στόχευσης...μέτρια - γιατί ουτε Gears είναι, oυτε Resident 4/5 στον τομέα αυτό - τι άλλο απομένει ?Αλλο το να μας αρέσει κάτι, αλλά το να πεί κάποιος με straight μούτρα πως το shooting στο UC είναι "καλό" ή "εξαιρετικό"...όχι κύριοι... ...Και έρχομαι στο τελευταίο και πιο ενοχλητικό στοιχείο της σειράς (για εμένα) :H παντελής έλλειψη φαντασίας και διακριτικότητας - ναι - "διακριτικότητας"... Ολα, και εννοώ, όλα στο παιχνίδι είναι ένα τεράστιο "in-your-face" ΚΑΒΟΟΜ και " ΟΟΟΗΗΗ SHIIIIIIIIT" - κάτι το οποίο οι devs δεν παραλείπουν να στο υπενθυμίζουν/χώνουνε στα μούτρα ανα 5 λεπτά - το αντίστοιχο του Michael Bay στις ταινίες και εξηγώ :Πόσες φορές με το που έχει platforming σημείο, πόοοοοοοσες (πάλι), πας να πιαστείς/εχει σημείο platforming και ΞΕΡΕΙΣ πως απο τους 5/10 π.χ σωλήνες/άκρες/περβάζια που πρόκειται να πιαστείς/γραπωθείς εντός των επόμενων 2 λεπτών πάνω απο τα μισά πρόκειται να σπάσουν/καταρρεύσουν ? Το ξέρεις και το αντιλαμβάνεσαι πρώτού καν ξεκινήσεις τα συγκεκριμένα σημεία, η προβλεψιμότητα στο μεγαλείο της... Κλασσική σεκάνς UC και το πως διαδραματίζεται : Platforming σημείο (με εμφανή 5 σημεία γραπώματος π.χ)--> πηδάς στο 1ο --> σκόνη background/δόνηση χειριστηρίου/ ξέρεις ήδη πως το επόμενο σημείο θα καταρρεύσει (ο τροπος τηλεγραφήματος του παιχνιδιού) --> πηδάς στον επόμενο σωλήνα/σημείο --> Yep, σωλήνας/σημείο αρχίζει και καταρρέει/σπάει --> ΑΤΑΚΑ με "oooh shiiiit" απο τον Drake ---> πηδάς στο επόμενο (το οποίο δεν σπάει) --> ξαναπηδάς στο επόμενο --> δόνηση/σκόνη, "OOOOHHH SHIT" απο τον Drake, σημείο σπάει/καταρρέει --> πας στο επόμενο...AD INFINITUM αυτό το πράμα όμως - και μη μου πείτε κύριοι πως δεν είναι έτσι... Θέαμα...για το θέαμα..."Τεχνητές δυσκολίες/καταστάσεις" απλά για το "wow factor" και αγιος ο Θεός...Εκρήξεις και κατάρρευση σημείων/πλατφορμών/background απλά για το WOWWWW, για τον (εύκολο) εντυπωσιασμό, το αντίστοιχο του Michael Bay που έλεγα και πιο πάνω...Οι ταινίες του - ναι - έχουν καλή παραγωγή, (συνήθως) και φωτογραφία αλλά...οταν δείς για 1000ή φορά "κλασσική" καταδίωξη σε αυτοκινητόδρομο (το sthick του Michael Bay) με αυτοκίνητα να κάνουν κωλοτούμπες στον αέρα, εκρήξεις απο παντού και καραμπόλες κάπου αρχίζεις να λές "ΟΚ, βαρέθηκα, πόνεσε ο εγκέφαλός μου"...Η προβλεψιμότητα και η παντελής έλλειψη φαντασίας που έλεγα πριν κύριοι...Αυτο δεν αφορά μόνο τα όποια set-pieces αλλα τα πάντα, ακόμα και οι ψεύτικοι, μονοδιάστατοι "χαρακτήρες" που αρέσουν στον φίλο μου Kostiger (still loving you καρντάση μου ), είναι τόσο cliche' γραμμένοι που... -Drake : ο κλασσικός "γλυκούλης" αλλά συνάμα "τσάκαλος"/δαιμόνιος τυπάς με την "καλή καρδιά"...10 One-liners ανα λεπτό για το full Ηοllywood effect... -Sally : Ο γηραιότερος, τσάκαλος και αυτός τύπος που ξεστομίζει συμβουλές στον protigee του τον Drake because..."γηραιότερος"...-Οι "κακοί" του εκάστοτε UC : Κλασσικά εικονογραφημένα, "Ευρωπαίοι" comple' με accent( προφορά) για το full effect because..."evil".Eξτρα πόντοι για τον αν είναι και "εκλεπτυσμένοι"...Εξηγείστε μου (με επιχειρήματα) αν θέλετε το γιατί είναι καλογραμμένοι ως χαρακτήρες γιατί ποιο τετριμμένοι/cliche δεν παίζει μάγκες.Ναι, η αλληλεπίδραση και τα V.O είναι καλά, οι χαρακτήρες όμως οχι.Μουσικές ? Κλασσικές BOMBBBBASTICCC Hollywood αρχι-παπαριές, OST παντελώς αδιάφορα που δεν έχουν τίποτα το αξιομνημόνευτο (πέραν ίσως του main theme)...Shadow of the collossus/Silent Hill/Mirror's Edge/Armored Core/Metal gear/Zone of the enders this is not (όπως λένε και στο χωριό μου) απο πλευράς soundtrack...Το UC είναι μια μετριότητα - Jack of all two trades, master of none" 2 πράματα πάει να κάνει και αυτά τα κάνει μέτρια...Θέλετε παιχνίδι με καλύτερο "μπου-μπουμ" ? -Resident Evil 4/5 (το 6 είναι σκατά)-Gears of War τριλογία-Tomb raider reboot - χα, ακόμα και αυτό είχε καλύτερο sensitivity/αίσθηση/ήχο όπλων-Max Payne (με αποκορύφωμα το τελευταίο της R*)-Αlan Wake-Dead Space τριλογία -Red Faction - δεν μου άρεσαν αλλά το shooting τους ηταν καλούτσικο, καλύτερο απο του UC- Vanquish - απο τα καλύτερα shooting mechanics των τελευταίων ετών, ποιός το έπαιξε όμως ? Πόσο πούλησε ? βλέπετε, δεν ηταν αρκετά Hollywood shootbang και δεν είχε BOMMMBBBBASTIC μουσικές/παραγωγή ούτε και Nτέθματς για να ρίχνεις Χέντσοτςςς και να μαζεύεις XP για να κάνεις lvl up...Θέλετε παιχνίδι με καλύτερο platforming ?-Tomb Raider Anniversary - ΣΩΣΤΗ πλατφόρμα σε action-adventure, ναι μεν την αυτοματοποίησαν και αυτή λίγο αλλά ΔΕΝ είναι σε auto-pilot -Τοmb Raider Legend - Tοmb Raider underworld - μετριο παιχνίδι με αρκετά bugs αλλά με καλούτσικη πλατφόρμα.- Lost Planet 1& 2 - ακόμα και αυτή η "καϊλα" Τζαπωνεζιά έχει καλύτερο platforming - ίσως όχι με την έννοια των γνωστών action-adventure αλλά μπορείς να αποτύχεις/πέσεις στο κενό αμα δεν προσέξεις που να πετάξεις γάντζο/που και πως θα προσγειωθείς, κοινώς, δεν είναι σε auto-pilot.- Bionic Commando (reboot) - Αλήθεια, ποιος το έπαιξε αυτό ? Πήγε άπατο και αυτό φυσικά...Το platforming του και τα swinging mechanics ήθελαν προσπάθεια και λόγω αυτού ένιωθαν διασκεδαστικά και επιβραβευτικά οταν καταφερνες να μαζέψεις το collectible που ηταν στον θεό/έβγαζες το platforming σημείο. Θα μπορούσα να συνεχίσω το σεντόνι αλλά Α) κουράστηκα να γράφω, Β) Είναι κουραστικό για όλους εσάς να διαβάζετε κατεβατά... Εννοείται πως ολα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις, εννοείται πως ο καθένας μπορεί να παίξει οτι του κάνει κέφι, εννοείται πως το γούστο μου δεν είναι καλύτερο απο το δικό σας, απλά, μιας που απ'οτι φαίνεται έχουμε όρεξη για συζήτηση... Ελπίζω να κάλυψε ορισμένους η απάντηση αυτή, αγαπώ σας όλους, μη μου θυμώσετε...Ευλογηcoν 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos1983 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 το uncharted θα ειναι system seller...θα βοηθησει πολυ κ το συστημα στις πωλησεις.αμα ανακοινωθει κ η τριλογια remastered για το ps4 γι αυτους που δεν ειχανε την δυνατοτητα να το παιξουνε στην προηγουμενη γενια θα γινει πανικος.η πλακα ειναι οτι το uncharted το εμαθα οταν ειχε βγει ηδη το 2!σκεφτειτε οτι το ps3 το πηρα χριστουγεννα με bundle uncharted 2.επαιξα μια ωρα κ το κοκομπλοκο που ειχα παθει τοτε με το παιχνιδι με εκανε να κλεισω την κονσολα και να παω να αγορασω κ το πρωτο μερος ωστε να ξεκινησω την ιστορια απο την αρχη!εδω σταματαγα στις τοποθεσιες με τα χιονια κ δεν επαιζα κ λεω τι βλεπω τωρα ρε φιλε...ποσο καλη δουλεια ειχανε κανει αυτη την naughty dog. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Red like στο παπλωμα. Ενστασεις πολλες,αλλα δεν εχω τον οιστρο σου,ειδικα του υιου παροντος. Για το λογο αυτο,προσωρινα καλυπτομαι απο την τιτανια ατακα του Κλιντ. Cheers mate. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Ρε συ red ειναι η αποψη σου και ειναι προφανως σεβαστη σε ολα αυτα που καταφερες να γραψεις. Τι οιστρος ειναι αυτος ρε αδερφε? Συζητηση κανουμε, τι να σου θυμωσουμε.. Ειχα και την υπομονη να διαβασω ολη την εκθεση. Σωστα ειναι τα πιο πολλα που λες και συμφωνουμε, αλλα κοψε λιγο τα κειμενα σου ρε γαμωτο. Με κατεστρεψες και εγω καθομαι και τα διαβαζω η μαζοχα. Ακομα δεν καταλαβαινω ομως το τι ψαχνεις σε ενα παιχνιδι. Ναι το Uncharted ειναι ενα holywood-ιανο game. Ε και? Αυτο ειναι. Απορεις γιατι αρεσει στον κοσμο? Αυτο δεν καταλαβαινω. Δεν σου αρεσουν οι χαρακτηρες. Το θεωρεις κλισε. Δεν παιζει η αποτυχια στο gameplay και θεωρεις οτι ειναι auto pilot. Συμφωνω. Eιναι κλισε, αλλα δεν ειναι σκοπος του να αποτυχεις, απλα να περασεις καλα μαζι του ειναι ολο το σκηνικο, με ομορφα τοπια, λιγο μπαμ μπουμ, καμια ατακα, παζλς κτλ. Το λες μετριο ενω δεν προσπαθει να ειναι κανενα masterpiece. Aν μου ελεγες παρομοια πραγματα για LoU, εκει θα τσακωνομασταν. Μιλαμε ομως για το Uncharted. Το Uncharted δεν εχει σκοπο ουτε να αγχωσει τον παικτη(res,dead space).Δεν ειναι survival, ασχετα αν ο Drake φαινεται να περναει δυσκολα, ο παικτης απολαμβανει οτι γινεται επι της οθονης. Καθεσαι αναπαυτικα στον καναπε, χαμογελας με τις ατακες του Drake, δεν ιδρωνουν τα χερια σου απο αγωνια στο τι θα γινει παρακατω.. Τα gears of war 3rd person shoot em up ειναι, brutal -λιες, καλα εχω περασει και με αυτα. Τα alan wake δεν ξερω γιατι πρεπει να τα βαλω στην λιστα με τα υπολοιπα μπαμ μπουμ. Για μενα δεν εχουν σχεση με αυτο που παμε να συγκρινουμε. Οσο αφορα το shooting του καινουριου Uncharted νομιζω προσεξες οτι ειναι Last of us.. Αυτο ειναι κακο? Εγω θεωρω πολυ καλο και ρεαλιστικο το shooting του LoU. Μπορω να γραψω πολλα παραπανω, απλα θελω να σου πω οτι οι περισσοτεροι απο εμας το γουσταρουμε απλα το Uncharted, ουτε το αποθεωνουμε ουτε τιποτα, εγω πιθανον να δωσω 2 με 3 ευρω για ενοικιαση, και την επομενη να το επιστρεψω. Πιο πολυ συζητηση κανουμε για τον οπτικο παραγοντα, τα γραφικα δηλαδη. Καποιοι περιμεναν την δευτερα παρουσια των visuals,δεν ξερω γιατι, καποιοι ημασταν πιο προσγειωμενοι και το ειχαμε σιγουρο οτι θα δειχνει λιγο καλυτερο απο Last of Us. Ειδωμεν οταν εχουμε και περισσοτερες λεπτομερειες για το game. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DJTaurus Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Is Uncharted 4 the generational leap we were hoping for? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Καλά, παίζει αυτό το νήμα να έχει τα μεγαλύτερα σεντόνια που θα μπορούσε να έχει ποτέ το Uncharted Θα προσθέσω και το δικό μου (challenge accepted φάση ), επειδή συμφωνώ σε κάποια πράγματα, red, (στα οποία πιστεύω πως είσαι spot on), αλλά έχω κάποιες ενστάσεις όσον αφορά το platforming και το τι θεωρείται αυτοματισμός (ειδικά έχοντας υπόψη τη ρεαλιστική απεικόνιση κίνησης). Και ευτυχώς έχω παίξει όλα όσα ανέφερες ως καλύτερα platformers, οπότε μιλάμε σε κοινό έδαφος. Θα αφήσω αυτό το ποστ ως teaser, όμως, γιατί δεν προλαβαίνω να γράψω σήμερα περισσότερα. I'll be back in a couple of days 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konpat Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Για μένα η σειρά uncharted ήταν από τα λίγα παιχνίδια που με έκαναν να θυσιάσω χρόνο από άλλα πράγματα ,ακόμη και να ξημερώσω παίζοντας.Μόνο με τα resident evil(μέχρι το 4) το είχα παθει αυτό .Πραγματική πόρωση.Σε 'οσους δεν αρέσει το uc4 μάλλον δεν θα τους άρεσαν και τα προηγούμενα οπότε δεν καταλαβαίνω την απογοήτευσή τους και τι νόμιζαν ότι θα είναι το νέο παιχνίδι.Τα γραφικά του είναι πάρα πολύ καλά αν και πιστεύω ότι σε άλλες περιοχές του παιχνιδιού θα μας εντυπωσιάσουν ακόμη περισσότερο.Η ND είναι κορυφαία εταιρεία και δεν έχω αμφιβολία ότι θα μας δώσει ένα άριστο παιχνίδι.Κάθε κουβέντα για το uc με tr και το ποιος αντέγραψε ποιον είναι τουλάχιστον αστεία εκτός αν μιλάμε για συζήτηση 12χρονων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Red μπορείς να το πεις λίγο πιο αναλυτικά ρε συ γιατί δεν το κατάλαβα.. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dreaming123 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Red οι συνθήκες εργασίας στην Crystal Dynamics είναι καλές? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
red1 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Red οι συνθήκες εργασίας στην Crystal Dynamics είναι καλές? Στην Capcom δουλεύω dreaming... Devil May Cry* γουστάρεις ? Στο 5 θα έχω ειδική αφιέρωση σε εσένα στους τίτλους τέλους *ακόμα και τα DMC έχουν καλύτερη πλατφόρμα απο τα Uncharted 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Από ότι βλέπω, εκεί που είναι οι μεγάλες διαφορές οπτικά, είναι στα textures.Λογικό αφού το Ps4 έχει πολύ περισσότερη μνήμη από το Ps3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα