DTsuras Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Πω! εκλεισε η beta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lak10 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 εχω προπαραγγειλει την collectors εδω και μηνες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Οο είναι ανατριχιαστικά καλό ρε φίλε.. Κάθε φορά με το σαγόνι κάτω μένω... Να δούμε αν θα αντέξω όταν το πάρω στα χέρια μου, θα σταματάω να το θαυμάζω παρά θα παίζω μου φαίνεται.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Οι άνθρωποι έχουν ρίξει απίστευτη δουλειά στο παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartan29gr Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Για τους pcάδες (σαν εμένα) που θέλουν να δουν τι δουλειά κάνει το ΑΑ χωρίς να θολώνει την εικόνα "off" "on" Προφανώς άμα θέλετε να δείτε τις διαφορες ανοίγετε εικόνες σε fullscreen 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyman Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex21121988 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Για τους pcάδες (σαν εμένα) που θέλουν να δουν τι δουλειά κάνει το ΑΑ χωρίς να θολώνει την εικόνα Την θολώνει στο βάθος, αν προσέξεις και τον τοίχο απέναντι, απλά το κάνει πολύ καλά και το περνάει σαν πολύ φυσικό, όχι όπως το FXAA, TXAA που τα *αμάει όλα. Αν και σε μερικές περιπτώσεις αποδείχτηκε πως αν τα φτιάξουν όπως πρέπει οι devs είναι ότι πρέπει αυτά τα AA options όπως οι περιπτώσεις του Unity και Syndicate με το FXAA και του Gta V με το TXAA. Εγώ πάλι προτιμώ το SMAA γενικά γιατί πιστεύω πως και δουλειά καλή κάνει και στοιχίζει λιγότερο σε fps και δεν καταστρέφει τελείως την εικόνα. Στην περίπτωση του Uncharted φαίνεται ότι είναι δυο με τρεις οι μέθοδοι antialising, ψηφίζω temporal antialising με σωστή χρήση καλού FXAA. Δεν νομίζω msaa που σπάνια βλέπεις να χρησιμοποιείται σε console games. Στο ps4 το μόνο game που θυμάμαι που είχε χρησιμοποιηθεί msaa ήταν στο The Order. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Την θολώνει στο βάθος, αν προσέξεις και τον τοίχο απέναντι, απλά το κάνει πολύ καλά και το περνάει σαν πολύ φυσικό, όχι όπως το FXAA, TXAA που τα *αμάει όλα. Αν και σε μερικές περιπτώσεις αποδείχτηκε πως αν τα φτιάξουν όπως πρέπει οι devs είναι ότι πρέπει αυτά τα AA options όπως οι περιπτώσεις του Unity και Syndicate με το FXAA και του Gta V με το TXAA. Εγώ πάλι προτιμώ το SMAA γενικά γιατί πιστεύω πως και δουλειά καλή κάνει και στοιχίζει λιγότερο σε fps και δεν καταστρέφει τελείως την εικόνα. Στην περίπτωση του Uncharted φαίνεται ότι είναι δυο με τρεις οι μέθοδοι antialising, ψηφίζω temporal antialising με σωστή χρήση καλού FXAA. Δεν νομίζω msaa που σπάνια βλέπεις να χρησιμοποιείται σε console games. Στο ps4 το μόνο game που θυμάμαι που είχε χρησιμοποιηθεί msaa ήταν στο The Order. Άμα δεις τους φράχτες μοιάζει με supersampled TAA όπως χρησιμοποιεί η Massive με το The Division, απλά με αρκετά λιγότερο blurring της εικόνας που φαντάζομαι παίζει και κάτι με sharpening των textures. Πάντως είναι η πιο taxing free λύση για να κανεις το παιχνίδι να μοιάζει σαν να τρέχει πάνω από 1080p και να έχει σταθερή εικόνα σε κίνηση. Αν κρίνω από την beta, πολύ αμφιβάλλω αν θα δούμε έστω και λίγο aliasing στο Uncharted 4. Ένα εύκολος τρόπος να καταλάβεις τι κυνηγάνε με το supersampled TAA(Ubi, ND, Epic και πιστεύω και αρκετές άλλες στο προσεχες μέλλον) είναι αυτή η εικόνα Αριστερά 1080p, δεξιά 4k Χρησιμοποιώντας πληροφορίες από προηγούμενα frames προσπαθούνε να κάνουν το παιχνίδι να φαίνεται σαν την δεξιά εικόνα χωρίς να χρειαστεί να το τρέξουν σε 4/8/16k etc. Φυσικά υπάρχουν προβλήματα με ghosting και θέλει πολύ tweaking για να πετύχεις ακριβώς αυτό που θες, πχ στην E3 το ΑΑ του U4 είχε αρκετά προβλήματα, τα οποια φαίνεται πως έχουν λυθεί κατά 90% στην τελευταία build. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DTsuras Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Σε ελληνικο φορουμ ειμαστε μαγκες! ;p 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 http://www.naughtydog.com/site/post/first_video_of_the_making_of_uncharted_4_drops_today/ The five-episode series is scheduled to be released throughout March and April, so check back to get a behind-the-scenes look at the Making of Uncharted 4: A Thief’s End. You’ll want to stick around for the full series – I would go so far as to say it was emotional for a few people here to watch by the time the series wrapped up. Here’s a quick rundown at the upcoming episodes: The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: The Evolution of a Franchise The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Growing up with Drake The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Pushing Technical Boundaries Part 1 The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Pushing Technical Boundaries Part 2 The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: In the End Λογικά θα πουν περί GPGPU κλπ... σαν αυτό εδώ το video περί Cell: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Πιο απλοϊκά, από την Guerrilla: Και αυτό φυσικά δεν το κάνει μονο η ND και η Guerrilla, αλλα τα περισσότερα tech powerhouse τον τελευταίο χρόνο (Epic, Massive, Dice, ND, Guerrilla, Remedy etc.) και φυσικά από τις πρώτες εφαρμογές που είδαμε ήταν στο Crysis 2 από την Crytek. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2016 από Spartan117 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα