Προς το περιεχόμενο

Uncharted 4: A Thief's End [PS4]


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οο είναι ανατριχιαστικά καλό ρε φίλε.. Κάθε φορά με το σαγόνι κάτω μένω... Να δούμε αν θα αντέξω όταν το πάρω στα χέρια μου, θα σταματάω να το θαυμάζω παρά θα παίζω μου φαίνεται..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους pcάδες (σαν εμένα) που θέλουν να δουν τι δουλειά κάνει το ΑΑ χωρίς να θολώνει την εικόνα

 

"off"

beforetaaqdzen.jpg

 

"on"

aftertaa1iyf7.jpg

 

Προφανώς άμα θέλετε να δείτε τις διαφορες ανοίγετε εικόνες σε fullscreen :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους pcάδες (σαν εμένα) που θέλουν να δουν τι δουλειά κάνει το ΑΑ χωρίς να θολώνει την εικόνα

 

Την θολώνει στο βάθος, αν προσέξεις και τον τοίχο απέναντι, απλά το κάνει πολύ καλά και το περνάει σαν πολύ φυσικό, όχι όπως το FXAA, TXAA που τα *αμάει όλα. Αν και σε μερικές περιπτώσεις αποδείχτηκε πως αν τα φτιάξουν όπως πρέπει οι devs είναι ότι πρέπει αυτά τα AA options όπως οι περιπτώσεις του Unity και Syndicate με το FXAA και του Gta V με το TXAA. Εγώ πάλι προτιμώ το SMAA γενικά γιατί πιστεύω πως και δουλειά καλή κάνει και στοιχίζει λιγότερο σε fps και δεν καταστρέφει τελείως την εικόνα.

 

Στην περίπτωση του Uncharted φαίνεται ότι είναι δυο με τρεις οι μέθοδοι antialising, ψηφίζω temporal antialising με σωστή χρήση καλού FXAA. Δεν νομίζω msaa που σπάνια βλέπεις να χρησιμοποιείται σε console games. Στο ps4 το μόνο game που θυμάμαι που είχε χρησιμοποιηθεί msaa ήταν στο The Order.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την θολώνει στο βάθος, αν προσέξεις και τον τοίχο απέναντι, απλά το κάνει πολύ καλά και το περνάει σαν πολύ φυσικό, όχι όπως το FXAA, TXAA που τα *αμάει όλα. Αν και σε μερικές περιπτώσεις αποδείχτηκε πως αν τα φτιάξουν όπως πρέπει οι devs είναι ότι πρέπει αυτά τα AA options όπως οι περιπτώσεις του Unity και Syndicate με το FXAA και του Gta V με το TXAA. Εγώ πάλι προτιμώ το SMAA γενικά γιατί πιστεύω πως και δουλειά καλή κάνει και στοιχίζει λιγότερο σε fps και δεν καταστρέφει τελείως την εικόνα.

 

Στην περίπτωση του Uncharted φαίνεται ότι είναι δυο με τρεις οι μέθοδοι antialising, ψηφίζω temporal antialising με σωστή χρήση καλού FXAA. Δεν νομίζω msaa που σπάνια βλέπεις να χρησιμοποιείται σε console games. Στο ps4 το μόνο game που θυμάμαι που είχε χρησιμοποιηθεί msaa ήταν στο The Order.

Άμα δεις τους φράχτες μοιάζει με supersampled TAA όπως χρησιμοποιεί η Massive με το The Division, απλά με αρκετά λιγότερο blurring της εικόνας που φαντάζομαι παίζει και κάτι με sharpening των textures. Πάντως είναι η πιο taxing free λύση για να κανεις το παιχνίδι να μοιάζει σαν να τρέχει πάνω από 1080p και να έχει σταθερή εικόνα σε κίνηση. Αν κρίνω από την beta, πολύ αμφιβάλλω αν θα δούμε έστω και λίγο aliasing στο Uncharted 4.

 

Ένα εύκολος τρόπος να καταλάβεις τι κυνηγάνε με το supersampled TAA(Ubi, ND, Epic και πιστεύω και αρκετές άλλες στο προσεχες μέλλον) είναι αυτή η εικόνα

 

 

Αριστερά 1080p, δεξιά 4k

3cppei.jpg

 

Χρησιμοποιώντας πληροφορίες από προηγούμενα frames προσπαθούνε να κάνουν το παιχνίδι να φαίνεται σαν την δεξιά εικόνα χωρίς να χρειαστεί να το τρέξουν σε 4/8/16k etc. Φυσικά υπάρχουν προβλήματα με ghosting και θέλει πολύ tweaking για να πετύχεις ακριβώς αυτό που θες, πχ στην E3 το ΑΑ του U4 είχε αρκετά προβλήματα, τα οποια φαίνεται πως έχουν λυθεί κατά 90% στην τελευταία build.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.naughtydog.com/site/post/first_video_of_the_making_of_uncharted_4_drops_today/
 

The five-episode series is scheduled to be released throughout March and April, so check back to get a behind-the-scenes look at the Making of Uncharted 4: A Thief’s End. You’ll want to stick around for the full series – I would go so far as to say it was emotional for a few people here to watch by the time the series wrapped up.

Here’s a quick rundown at the upcoming episodes:

  • The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: The Evolution of a Franchise
  • The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Growing up with Drake
  • The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Pushing Technical Boundaries Part 1
  • The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: Pushing Technical Boundaries Part 2
  • The Making of Uncharted 4: A Thief’s End: In the End

 

Λογικά θα πουν περί GPGPU κλπ... σαν αυτό εδώ το video περί Cell: 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιο απλοϊκά, από την Guerrilla:

 

desktop03.11.2016-13.8srdp.png

 

Και αυτό φυσικά δεν το κάνει μονο η ND και η Guerrilla, αλλα τα περισσότερα tech powerhouse τον τελευταίο χρόνο (Epic, Massive, Dice, ND, Guerrilla, Remedy etc.) και φυσικά από τις πρώτες εφαρμογές που είδαμε ήταν στο Crysis 2 από την Crytek.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...