Προς το περιεχόμενο

Uncharted 4: A Thief's End [PS4]


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο foliage προτιμώ την PSX 2014 έκδοση, η τωρινή έγινε καρτουνίστικη-ψεύτικη.

Σαν τα δαση της μαδαγασκάρης στην πραγματικότητα εννοείς; :D

Lowland_rainforest,_Masoala_National_Par

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αρκετά πιο έντονο το πράσινο στο παιχνίδι από αυτό.

Είσαι σίγουρος;

 

210sps.jpg

 

και οι δυο εικόνες από PSX και το trailer για να δεις της διαφορες σε fullscreen και όχι σε gif.

 

uncharted4_demo_psx_1yqs1s.jpg

uncharted4_story_eng28jsjp.jpg

 

Η τωρινή build είναι βελτιωμένη παντού, αν εξαιρέσεις τις λεπτομέρειες που χάνει λόγο motion blur.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν είναι όπως είναι το Witcher, τόσο χαρούμενα χρωματάκια και έτσι. Είναι πιο αληθοφανές, παίζει ρόλο και η ώρα που τελικά θα διαλέξουν να διαδραματίζεται το κάθε τι στο game, αν πχ είναι μεσημέρι με τον ήλιο πάνω από την κεφάλα του Drake, εγώ το βρίσκω πιο σωστό αυτό που δείχνει η δεύτερη εικόνα. Σε καμία περίπτωση όμως Downgrade, όπως και η Sucker Punch έτσι και η naughty dog έχουν τσακωθεί με αυτόν τον όρο. Γιατί τα ίδια έλεγαν και για το Second Son ότι και καλά είχε πέσει downgrade, ενώ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο.

 

Όποιος έχει παίξει το game καταλαβαίνει ότι παίζει ρόλο το time of day ειδικά σε τέτοιου είδους games..

 

 

http://www.cinemablend.com/games/InFamous-Second-Son-Hasn-t-Been-Downgraded-PS4-Says-Sucker-Punch-62804.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάπα είναι, γραφικά Gizmondo άντε τώρα... Έχουμε ένα PS 4 με fixed hardware που κάνει αυτό που βλέπουμε στην οθόνη. Με δεδομένο ότι η ιπποδύναμη των σημερινών κονσόλων είναι περιορισμένη για τις απαιτήσεις της εποχής ( κυρίως για πιο ψαγμένους hardwarάδες ) θα έπρεπε όλοι να λέμε μπράβο που ένα τέτοιο μηχάνημα  καταφέρνει να πετύχει τέτοιο οπτικό αποτέλεσμα, διότι το Uncharted στο είδος που αντιπροσωπεύει, κλείνει σπίτια. Το ίδιο περιμένω να γίνει και με το Quantum Break και Horizon.

 Εδώ το Xbox One που έχει από τα πιο αδύναμα hardware του σήμερα δίνει αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα με το Rise of the Tomb Raider και Halo 5 στον τεχνικό τομέα, το καθένα σε διαφορετικούς τομείς.

 

Το ότι στο Uncharted υπάρχει κάποιο μικρό downgrade από τις εικόνες που βάλατε παραπάνω (εάν ισχύει αυτό και δεν συμβαίνει λόγω της θολούρας) είναι ανεπαίσθητο ιδιαίτερα όταν η Ubisoft μας διατυμπάνιζε ένα The Division που θα μαμεί και δέρνει και το τελικό προϊόν υπέστη αισθητό downgrade όσο εντυπωσιακό κι αν φαίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει downgrade απ' όσο βλέπω(textures, shadows, shaders etc), η θολούρα είναι εξαιτίας της πιο έντονης παρουσίας του motion blur.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα educated guess από ότι έχω δει μέχρι στιγμής είναι ότι ο shader τους στο vegetation (και πιθανότατα αλλα object) απλά βελτιώθηκε και τώρα υποστηρίζει subsurface scattering, που σημαίνει όντι αντιδράει διαφορετικά στο φως. Κάτι που δεν υπήρχε στην build του psx.

 

 

Αυτό που κυνηγάνε όλοι να φτάσουν (off-line rendering):

Leaves.jpg

 

Στο trailer:

sssk6snj.jpg

sss2fysq9.jpg

 

Στην PSX:

uncharted4_demo_psx_124s1i.jpg

 

Στην beta:

1hrsw9.jpg

 

Πρόσεξε τις διαφορες στο vegetation που φωτίζεται και σε αυτό που είναι σε σκιά. Υπάρχουν μεγάλες διαφορες στο απλά να φωτίζεται ένα αντικείμενο και το να φωτίζεται και να αφήνει φως να περάσει (translucency).

 

Παραδείγματα του προβλήματος σε δυο αλλα games, Crysis 3 και MGSV, και τα δυο τεχνικά άρτια games(άσχετο, αλλα μόλις άρχισα το MGSV πριν 2-3 μέρες και γουστάρω απίστευτα):

 

Crysis 3

1r2szy.jpg

 

MGSV

2xnsm7.jpg

 

Και στις δυο περιπτώσεις δεν περνάει φως όπως πρέπει, στην περίπτωση του Crysis 3 προσπαθούν να κάνουν fake άμα δεις στις άκρες αλλάζοντας την φωτεινότητα του texturemap αλλα δεν περνάει όντως φως όπως θα έπρεπε κανονικά.

 

Edit: Στο RotTR ίδια ιστορία

3kesle.jpg

 

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιος shader με αυτόν στα μαλλιά (φαίνεται τουλάχιστον ότι δίνουν βάση στο shader pipeline το σωστό SSS σε translucent αντικείμενα όπως μαλλιά, cloth, χόρτα, δέντρα, δέρμα κτλ)

 

 

 

1s0syy.jpg

2b4ssi.jpg

 

 

 

Το πως το κάνουν αυτό είναι σίγουρα ενδιαφέρον μιας και μιλάμε για αρκετά βαρύ εφέ που σπανια βλέπουμε σε games, και συνήθως μονο στο δέρμα. Αλλα καλύτερα να σταματήσω με την ανάλυση σε λεπτομέρειες για να αφήσουμε και κάτι για το παιχνίδι... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε 'συ βάλε κάνα spoiler στις εικόνες..

Done, πέρα από το ότι είναι πολλές υπάρχουν όντως spoilers. Ας μην το χαλάσω στους άλλους που έχουν περισσότερη δύναμη από εμενα και διατηρούν black-out :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά είναι ενοχλητικό στο scrolling, πέρα από τους κανονισμούς δηλαδή που λένε ότι αν βάλεις πάνω από μία φώτο πρέπει να βάλεις spoiler(Αν θυμάμαι καλά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καταβαίνω αυτό, απλά αυτό που θέλω να εξηγήσω πιστεύω είναι καλύτερα να το κάνω με εικόνες παρα με λόγια γιατί θα μπούμε σε ορολογίες που δεν ενδιαφέρει πολλούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...