Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Γι' αυτό και το πήγαν για Μάρτη του 2016.
naruto14 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2015 Μας είχε συνηθίσει η ND σε κυκλοφορίες ανά 2 χρόνια αλλά τώρα πήγε ανά 3. Να γιατί.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Μας είχε συνηθίσει η ND σε κυκλοφορίες ανά 2 χρόνια αλλά τώρα πήγε ανά 3. Να γιατί. Και γιατί όμως?μπορείς να πεις τον λόγο?
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Αν έκανες τον κόπο και κοιτούσες 2 post πιο πίσω θα δεις ότι η ανάπτυξη του Uncharted 4 καθυστέρησε για 8 μήνες εξαιτίας την αλλαγή των βασικών ατόμων που ήταν υπεύθυνοι για τον τίτλο. Για αυτό και η αναβολή για το 2016.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 και που θες να καταλαβω αυτα που είναι γραμμένα στα αγγλικά?
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 και που θες να καταλαβω αυτα που είναι γραμμένα στα αγγλικά? Έχει κάποιο νόημα το trolling που υποτίθεται πως κάνεις τώρα? Τέλος πάντων το σταματάω εδώ γιατί δεν βλέπω να καταλήγουμε πουθενά... 1
Vole Maulder Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Εντάξει, άνα δύο χρόνια εντός ίδιας κονσόλας. Παίζει κι αυτό το ρόλο του, φαντάζομαι, για τον παραπάνω χρόνο τώρα.
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δεν ήταν δύσκολο το hardware του PS4 για να το μάθουν. Και επίσης χρησιμοποιούν την ίδια μηχανή γραφικών με το The Last of us, απλά πολύ αναβαθμισμένη.
Vole Maulder Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Αυτή η αναβάθμιση χρειάζεται χρόνο. Επιπλέον, η αρχιτεκτονική μπορεί να μην είναι περίπλοκη όπως του 3, αλλά μια engine ανεπτυγμένη στο 3 θέλει χρόνο για να αναβαθμιστεί τόσο για διαφορετική αρχιτεκτονική. Σίγουρα έγινε σημαντικό μέρος αυτής της δουλειά στο remaster του LoU, αλλά η αναβάθμιση ήταν πολύ μικρή εκεί για να θεωρήσουμε ότι θα έπρεπε να μην τους πάρει πολύ παραπάνω χρόνο.
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Πάντως δεν φταίει τόσο αυτό. Ανέφεραν και οι ίδιοι ότι 8 μήνες δουλειάς χαραμίστηκαν έτσι. Διαφορετικά πιστεύω θα το βλέπαμε φέτος...
Vole Maulder Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Καλά, λίγο το ένα, λίγο το άλλο, μαζεύτηκαν οι έξτρα μήνες. Πάντως, για μένα, καλύτερα που ξεκίνησαν από την αρχή να κάνουν ό,τι είχαν αυτοί στο μυαλό τους, και να βγει κάτι με καλή συνοχή και ύφος στο τέλος, παρά ένα παζλ ιδεών που μπορεί να κατέληγε σε χειρότερη εμπειρία συνολικά. Προσωπικά, δε βιάζομαι. Ηδη μαζεύω backlog και στο PS4
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Συμφωνώ. Εξάλλου έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στο δίδυμο Neil Druckmann-Bruce Starley. 1
Spartan117 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Εντάξει τα παιδιά είναι στο δικό τους επίπεδο, το extended demo ήταν εντυπωσιακό ακόμα και στην απαίσια ποιότητα του Twitch, ελπίζω να το βγάλουν στο gamersyde.
naruto14 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2015 Είδα και εγώ λίγο. Επικά set pieces. Στο cutscene το έβγαλα για προφανείς λόγους
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα