Προς το περιεχόμενο

Uncharted 4: A Thief's End [PS4]


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τι εννοεις σε κανένα αλλο παιχνιδι δεν ειδες κάτι παρόμοιο και σε τέτοιο βαθμό; στο Witcher 2 περίμενες να δεις set pieces;

Πραφανώς και όχι, δεν "περιμένω" τίποτα από κανένα παιχνίδι, απλά λέω ότι δεν είδα κάτι παρόμοιο, όχι ότι θα έπρεπε κάθε game να έχει set-pieces.

 

Κάτι που δεν έβαλε ο τύπος στο βίντεο από πάνω είναι η όλη φάση με την έρημο στο Uncharted 3, δεν ξέρω άμα το λες set-piece αλλα μου άρεσε αρκετά.

 

 

Θέλω να δω στο 4 τι θα σκεφτούν να κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως, για να επιστρέψουμε λίγο στο ίδιο το παιχνίδι, παλιότερα είχε θιχτεί το θέμα του platforming και είχα πει πως ήθελα να σχολιάσω κάτι που είχε ποστάρει ο red. Για να μην κάνω quote τα σεντόνια από τότε - ξεχάστηκα και δεν απάντησα τότε που έπρεπε :P - νομίζω πως το sweet spot μεταξύ αληθοφάνειας και platforming είναι αρκετά δύσκολο. Τι εννοώ με αυτό; Τα "παλιά" (pre-reboot) Tomb Raider ήταν πολύ "ξύλινα" στην κίνησή τους, και πάλι ήταν αρκετά αυτοματοποιημένα. Αν προσπαθείς να έχεις αληθοφάνεια και ροή στην κίνηση θα πρέπει να αυτοματοποιήσεις διάφορες κινήσεις contextually, διαφορετικά πώς θα το κάνεις να λειτουργεί; 

 

Φυσικά, δε λέω να πάμε στο άκρο του Assassin's Creed, που κρατάς το trigger και τα κάνει όλα μόνος του ο χαρακτήρας, αλλά δε νομίζω ότι θα ταίριαζε ένα platforming μοντέλο σαν του Alice στο Uncharted (και σε οποιοδήποτε άλλο σαν αυτό). Το TR reboot μου άρεσε κάπως καλύτερα σε αυτόν τον τομέα από τα Uncharted, πρέπει να πω, ήταν κάπως πιο "βαρύ" και την ένιωθες την κίνηση, ενώ ο Ντρέικ ήταν λίγο πούπουλο στον αέρα που μαγνητιζόταν από πεζούλια :P Στο 4 φαίνεται να το έχουν βελτιώσει αυτό, κρίνοντας από τα βίντεο. Θα δείξει. 

 

Red, από περιέργεια, το Mirror's Edge το έχεις παίξει;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Mirror's Edge ηταν παιχνιδάρα, απο τα αγαπημένα μου της προηγούμενης γενιάς, κρίμα που ηταν ΤΟΣΟ μικρό σε διάρκεια...

Περι αυτοματοποίησης πάλι : Το Αssassin's Creed δεν έχει πιο αυτοματοποιημένο σύστημα απο του Uncharted, τα ίδια χάλια είναι σ'αυτό τον τομέα οπότε...Η διαφορά είναι οτι στο ένα έχεις πατημένη μια σκανδάλη ενώ στο άλλο...δεν χρειάζεται καν ;)

To Αlice είχε ωραία πλατφόρμα - οχι τέλεια αλλά πλήρως λειτουργική.

Ποια Tomb raider είχαν ξύλινη αίσθηση ? Τα πρώτα προ 20-ετίας ? :D :D
Τα τελευταία πλην του reboot (Legends/Anniversary/underworld) είχαν μια χαρααααά πλατφόρμα, ναι μεν με απλουστευμένα control σε σχέση με τα προηγούμενα (λογικό) αλλά σε καμια περίπτωση σαν του Uncharted οπου απλά κάνεις mash το X κουμπί για great success.

 

Προσωπικά, άλλο πράμα να "μοντερνοποιείς" ενα παιχνίδι στο τομέα του χειρισμού, άλλο πράμα να το κάνεις να τρέχει σε "αυτόματο-πιλότο®".

Kαι επειδή είμαι ορεξάτος σήμερα : Uncharted, παιχνίδια φτιαγμένα κατόπιν συνεδρίας επιτροπής για τον χαμηλότερο κοινό παρονομαστή®
"ΑΑΑ SHOOTBANG-OHHH SHIT-IN YOUR FACE-EPIC-EXPLOSIONS-BANG"  :D

Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα δημοφιλής αυτή η άποψη αλλά...είναι δική μου :) 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια μπορείς να πεις και για το Indiana Jones. Οτιδήποτε έχει spectacle δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα ρηχό. Είναι καθαρά τζερτζελέδικη φάση (όχι όσο tryhard όσο ο Bay, τουλάχιστον υπάρχει ιστορία) και αυτό σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.

 

Το gameplay δεν είναι κάτι απίστευτο που λες ok αυτό το παιχνίδι θα το παίζω 300 ώρες αλλα στα TPS έχουμε να δούμε πολύ καιρό κάτι τέτοιο anyway, 3D platformer δεν είναι για κανένα λόγο πάντως και δεν θα πρέπει να κρίνεται έτσι imo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα για διάφορα πράγματα στο Mirror's Edge, αλλά και για μένα ήταν από τα διαμαντάκια της προηγούμενης γενιάς.

Τουλάχιστον βρήκαμε κοινό παρανομαστή καλού platformer :D

 

Οσο για τα TR, πήγα πρόσφατα να παίξω το Underworld, και βάσει πρόσφατων εντυπώσεων λέω ό,τι λέω. Οπως θυμόμουν το Legends και το Anniversary από όταν τα είχα παίξει τότε που είχαν βγει (στο PS2), τα θυμόμουν πολύ καλύτερα. Δε λέω ότι ήταν χάλια ή τίποτα τέτοιο, αλλά είναι 1-2 κλικ πάνω από το Uncharted σε θέμα controls και 10 κλικ κάτω σε θέμα κίνησης και αίσθησης όσον αφορά το platforming. Για το shooting δε σχολιάζω καν, ακόμα και με τα floaty controls, το Uncharted το βρίσκω πολύ καλύτερο. 

 

Το μεγάλο μείον, για μένα, στο Uncharted είναι πως αν κοιτάς προς τη γενική κατεύθυνση όπου πρέπει να πας και πατήσεις Χ, στο 99% των περιπτώσεων θα κάνει μια απότομη διόρθωση και θα πηδήσει σωστά. Μπορείς να αστοχήσεις, αλλά αυτό συνήθως συμβαίνει επειδή δεν είναι ξεκάθαρο πού μπορείς να πας και πού όχι σε κάποια σημεία. Υποθέτω ότι γι' αυτό λες ότι είναι το ίδιο αυτοματοποιημένο με το AC; (Στο AC βέβαια οι πιθανότητες να αστοχήσεις είναι επειδή πηδάει σε λάθος κατευθύνσεις ή κάνει λανθασμένες contextual αναγνωρίσεις, που είναι 10 φορές χειρότερο :P )

 

Πάντως, για το ότι η σειρά είναι φτιαγμένη βάσει επιτροπής εγώ συμφωνώ. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, απλώς δε βλέπω καμία ψυχή ή τίποτα που θα το κάνει να μείνει στη μνήμη πολλών ως κάτι παραπάνω από set pieces. Αλλά εφόσον αυτός ήταν κι ο στόχος του, ως τέτοιο δε θα ήταν πιο δίκαιο να το κρίνουμε; Θέλω να πω, μην πέφτουμε στην αντίστοιχη παγίδα του να κρίνουμε το DriveClub ως sim ενώ δεν προσπάθησε ποτέ να είναι κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά το οτι θα μείνει στην ιστορία του gaming είναι κάτι σίγουρο λόγο της υπερβολικά καλής ανταπόκρισης όλης της σειράς, με highlight το 2, από τον gaming τύπο παγκοσμίως. Το metacritic που κρατάει το 2 ακόμα είναι 96, 105 θετικά reviews.

 

Και προσωπικά έχοντας παίξει όλα τα Tomb Raider(ναι, και το AoD...) και όντας η σειρά που με έκανε να ασχοληθώ με το gaming, την ιστορία, τους χαρακτήρες, την χημεία μεταξύ τους και το χιούμορ του Uncharted δεν τα φτάνει ούτε όταν κοιμάται. Σε εκείνο που συγκριτικά ήταν πάντοτε καλύτερο το Tomb Raider ήταν exploration, platforming και στους γρίφους αλλα με το τελευταίο δείχνουν πως το γυρίζουν κατά μεριάς Uncharted με περισσότερο πιστολίδι και λιγότερο exploration.

 

Το Uncharted όμως είναι story driven παιχνίδι όπως και να το κάνουμε, άμα δεν σε ενδιαφέρουν οι χαρακτήρες και η ιστορία υπάρχουν και αλλα παιχνίδια που μπορείς να πυροβολήσεις "κακούς". Εκεί που διαφέρει το Uncharted είναι στο narrative, χαρακτήρες, set-pieces και μουσική. Και τα δένει όλα τόσο ωραία που δημιουργεί ένα ωραίο πακέτο.

 

Και ας μην ξεχνάμε ότι το δίδυμο Bruce Straley και Neil Druckmann δούλεψαν σε 2 από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια την τελευταία γενιά, Uncharted 2 και TLOU. Εγώ τους δίνω ψήφο εμπιστοσύνης μέχρι να μου αποδείξουν το αντίθετο.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nolan north και troy baker μιλανε για το uncharted 4...κορυφη και οι 2

 

Παικταραδες και οι δυο εννοειται και ηθοποιοι οχι μλκιες. Ειναι γενικα αδικο που δεν τους γνωριζει ο κοσμος, ακομα και οι gamers που παιζουν και ακουνε τις φωνες τους. Ειναι κριμα να μην εχουν μεγαλυτερη αναγνωριση, ενω αλλοι αταλαντοι το παιζουν celebrities και τους εχουν καταχυρωμενους σταρς με τρομερες αποδοχες χρηματων/ φημης ακομα και εξουσιας πολλες φορες.

 

Ο Troy ειδικα τα τελευταια 2 χρονια, πραγματικα δεν παιζει να εχει ζωη. Απο το ενα studio στο αλλο πρεπει να πηγαινει. 

 

Cod advanced warfare, Infamous second son, Shadow of Mordor, Bioshock Infinite, Batman arkham city/origins, Far cry 4, Last of Us και τωρα Uncharted 4. Εχει κανει και αλλα, ανεφερα οτι εχω παιξει και εχω ακουσει/καταλαβει την φωνη του.

 

Kανει και voice acting σε anime και ειναι και μουσικος(πολυ καλη φωνη και ωραιος κιθαριστας).

 

Cool guy, πως να μην το ζηλευεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισα ισα τα παλιά tomb raiden δεν ειχαν αυτοματοποιημένο platforming όπως τα Assassins Creed ή Uncharted, κάθε αλμα έπρεπε να ειναι υπολογισμένο και ειχε προκληση, με λιγα λογια υπάρχει μεγάλη αποσταση απο το ρηχο platforming του AC και Uncharted. Ακόμη και το Tomb Raider reboot έχει καλό platforming

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι το κουραζουμε ομως σχετικα με το πως ηταν/ειναι τα ΤR και πως ειναι τα Uncharted. Πως ειναι πλατφορμιακα :P κτλ.

 

Σε οσους τα εχουν παιξει και τους αρεσαν, θα το τσιμπησουν και αυτο. 

 

Τα εχω πει ομως και για το ΤR και πιο πισω #109

 

Noμιζω παλι γινεται ανακυκλωση ολης της συζητησης που ειχε αρχισει μετα το alpha demo του οπου εβγαιναν ολοι και γκρινιαζαν για το game.

 

Και δεν λεω, αν σου αρεσει το game,  βγαλει η nd το καινουριο και του μαμησει τα μανουαλια, τοτε οκ το δεχομαι, εχεις δικιο να κραζεις- αλλα εδω φαινεται πως θα το παει το θεμα, το game θα ειναι οπως ειναι ολα τα Uncharted και οτι μπορει να παρει απο την κονσολα.

 

Αυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισα ισα τα παλιά tomb raiden δεν ειχαν αυτοματοποιημένο platforming όπως τα Assassins Creed ή Uncharted, κάθε αλμα έπρεπε να ειναι υπολογισμένο και ειχε προκληση, με λιγα λογια υπάρχει μεγάλη αποσταση απο το ρηχο platforming του AC και Uncharted. Ακόμη και το Tomb Raider reboot έχει καλό platforming

 

Καμια σχέση το (δεύτερο) reboot με τα αλλα Tomb Raider, ναι έχει καλο platforming αλλα για κανένα λόγο δεν είναι δύσκολο platforming το οποιο απαιτεί ακρίβεια όπως τα παλιά tomb raider. Το πόσταρε και ένα παιδί στο neogaf που μιλάνε για αυτό ακριβώς το πράμα.
 
Tomb Raider
5M9f534.gif
 
Uncharted Raider
iXadkHEEF5KJf.gif
 
Αλλα αυτό δεν είναι κακό απαιραίτητα για το Uncharted το οποιο δεν προσπαθεί να είναι το καλύτερο platformer, αλλα ούτε και για το Tomb Raider μιας και την ίδια σούπα όλα αυτά τα χρονια δεν θα την έτρωγαν οι gamers αλλα ούτε έχουν πια την υπομονή και τον χρόνο που απαιτούν τα original TR.
 
Όσο για τον Nolan και τον Troy με διαφορα οι δυο καλύτεροι voice actor σε vg τώρα. Ήδη τους είχαν και τους δυο στο SoM και στο TLOU αλλα δεν υπήρχε καμια σοβαρή συζήτηση μεταξύ των δυο, θα έχουν πλάκα στο Uncharted ως αδέρφια.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει στο Tomb Raider reboot υπάρχουν set pieces δεν το αρνήθικε κανείς, αλλά ταυτοχρονα υπάρχουνε και περιοχές με καλο platforming oπως τα tombs που απαιτούν ψάξιμο και πειραματισμο κατι που με την καμια δεν υπάρχει στα uncharted που ακολουθούνε αυστήρα μια πεπατημένη οδο, ώστε να τρως άκυρο αν βγεις απο αυτή. Αντίθετα στο Tomb Raider reboot σε κάθε περιοχή μπορεις να πας σχεδον σε οποιαδήοπτε πλατμφορμα που βλέπεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να μου εξηγείς πράματα για το reboot μιας και το έχω τερματίσει στο Ps3/Ps4 και στο PC.

 

 

3q2kUIi.png

 

 

Ξέρω για τα tombs τα οποια ναι μεν ωραία αλλα αρκετά απλοϊκά στην λογική τους. Αλλα και πάλι είναι αρκετά διαφορετικά παιχνίδια το Uncharted και το Tomb Raider όσο και ομοια και να φαίνονται εξ αρχής. Εμενα προσωπικά μου αρέσουν και τα δυο και δεν βλέπω λόγο να ανεβάζουμε και να κατεβάζουμε το Uncharted ως platformer, δεν είναι. Άμα θες platformer υπάρχουν καλύτερα, και προτιμότερο να κοιτάξεις προς Nintendo μεριά, μιας και είναι το φόρτε τους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα παλια tomb raider ειχαν εκνευριστικο βαθμο δυσκολιας απο την αποψη οτι επρεπε να πηδηξεις απο ενα γκρεμο απο το καταλληλο σημειο αλλιως επεφτες σε κανα πηγαδι με νερο κ δεν ειχες περιθωριο του λαθος κ στην χειροτερη προσπαθουσες 4-5 φορες μεχρι να το περασεις.

μεγαλο ρολο παιζει βεβαια κ ο σχεδιασμος των περιοχων που ηταν πολυ διαφορετικος(και τρισαθλιος απο θεμα πολυγωνων) στα τοτε παιχνιδια σε σχεση με τα σημερινα.παραπατουσες και βρισκοσουν κ γω δε ξερω που.
η naughty dog το εφερε το platforming σε επιπεδο ωστε να ειναι καθαρο διασκεδαστικο κ να μην σου σπαει τα νευρα να πηδας απο ενα σημειο σε αλλο κ να σκαρφαλωνεις.το εκανε το gameplay πιο γρηγορο και 3rd person shooter action game.
αυτο εγινε με το reboot tomb raider που προσωπικα το ευχαριστηθηκα πολυ το παιχνιδι που τεινει σε gameplay προς uncharted.

και τι δεν θα εδινα συνεργασια naughty dog και crystal dynamics για ενα ομονυμο παιχνιδι με αυτους τους 2 χαρακτηρες!!!ΤΟ ΕΠΟΣ!!!
να εχεις τον nathan με τις ατακες του να πειραζει την Λαρα και αυτη με τον τροπο της να τον γειωνει συνεχεια.πονος!!!!χαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γουσταρεις τα παλια TR πρεπει να εισαι ντηπ καψαλο και να χεις ολη μερα για να παιζεις μπας και βρεις που στο τεξας ειναι το ταδε switch να ανοιξει η μπουκαπορτα κατω στη σπηλια κατω στο βυθο κατω απο το δωματιο!Το gameplay μπορει να εχει απλοποιηθει κατα τις αλλα δεν νομιζω οτι ταβλωνει κανεις οταν πηδαει τις ταρατσες με χειρουργικη ακριβεια,νομιζω οτι η κινηματογραφικοτητα που παλιοτερα δεν ηταν εφικτη,ηταν αυτη που πηγε το τελευταιο TR στον θεο,συμετειχες σε μια περιπετεια με ροη-δραση,σε σχεση με το τελευταιο,το πρωτο TR ηταν παζλπλατφορμερ παρα action!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...