Προς το περιεχόμενο

Uncharted 4: A Thief's End [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το αδιαμφισβητητο που το βρίσκεις κάθε φορά θέλω να ξέρω...όταν στο ps4 έχεις Infamous, Driveclub και Uncharted 4 στο βάθος (για το The Order με τα κομμένα bars δε το συζητάω κάν), ενώ στο One έχεις ήδη Ryse, Sunset, Quantum Break, Halo 5, Forza 6 κτλ από άποψη graphics intensive τίτλων...

 

Όταν ήδη στο One έχεις CoD:ΑW σε 1440x1080@60fps

Ξεχασες το Bloodborne :D

  • Like 1
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η θυσία των fps χαλάει το gaming experience κύριοι, όχι η θυσία στα γραφικά. Γιατί όταν λέμε gaming experience αναφερόμαστε προπαντός στο gameplay (το οποίο τα περισσότερα fps το πάνε αλλού) παρά στο ότι βλέπει το μάτι.

 

Αυτο θα το δεις πολλες φορες στην τωρινη γενια με Sony...

Το εχεις δει ηδη στο Tomb Raider, στο CoW: AW, στο Farcry 4 κτλ οπου προτιμησαν λιγο παραπανω αναλυση για να θυσιασουν fps.

 

Η Sony εχει κατσει πανω στο τρενακι με το 1080p, η "ζημια" στο marketing εχει γινει και θα κανει ο,τι ειναι δυνατον για να κρατησει το hype...εστω και αν γινεται compromise το gaming experience.

Ξεχασες το Bloodborne :D

 

Καλά δε νομίζω να συγκρίνεται το Bloodborne με graphics intensive τίτλους όπως Ryse, Infamous, Quantum Break, Driveclub, Forza 6, Uncharted 4 κτλ

 

Αν είναι μπορούμε να προσθέσουμε και το Fable: Legends και το Scalebound κτλ.

Δημοσ.

Το οτι ειναι ποιο δυνατο το λενε ξεκαθαρα τα νουμερα στα χαρακτηριστικα, κ οι αναλυσεις που τρεχουν τα περισσοτερα παιχνιδια, δεν χρειαζεται πολυ φιλοσοφία, δεν ξερω αν ειναι 50% 30% η 2% ποιο δυνατο, αλλα λιγο η πολυ ειναι.

 

Το one δυσκολευετε πολυ στο να βγαλει 1080p γραφικα. Το cod στο One η αναλυση ειναι κλιμακουμενη με τα πανω της κ τα κατω της, στο ps4 ειναι καθαρη 1080p.

 

Το sunset overdrive επισης δεν εχει 1080p γραφικα, ουτε το ryse, στο quantom break δεν γνωριζουμε ακομα.

 

Κ το metal gear 5 απ οτι εχω ακουσει στο ps4 θα ειναι 1080p κ στο one 900p

 

Στο ματι κ οι δυο κονσολες κανουν υπεροχα γραφικα, στην αναλυση ομως φαινεται μια διαφορα κουτσα στραβα, το ps4 βγαζει ποιο ευκολα 1080p γραφικα, ενω το one ζορίζεται αρκετα.

Δημοσ.

Καλά άμα το μονο που σε νοιάζει είναι το framerate και η ανάλυση πάνε στο PC, ακόμα και σε 1440p η διαφορα στην ποιότητα ΑΑ/εικόνας είναι μεγάλη (παράδειγμα απο το PC μου, in-game 1 2 3 4 σε 1440p). Νομίζεις όλες οι 3rd party άμα είχαν επιλογή να τρέχει το X1 στα 1080p δεν θα το κάναν; Το Tomb Raider κακό παράδειγμα μιας και στο X1 έχει variable res αλλα και το framerate είναι locked στα 30 και τρώει dips, ενώ στο Ps4 μένει σταθερά στα 40-60 με σταθερό res στα 1080p.

 

Καλό είναι να μην έχει πολλα sub-1080p releases το Ps4 όπως και να μην έχει πολλά sub-900p το X1. Πάντως ακόμα και στα 1080p/30fps το U4 θα είναι ίσως το πιο δυνατό οπτικά παιχνίδι (σαν σύνολο) για το 15 αν κρίνουμε από αυτά που έχει βγάλει μέχρι στιγμής η ND.

  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι ειναι ποιο δυνατο το λενε ξεκαθαρα τα νουμερα στα χαρακτηριστικα, κ οι αναλυσεις που τρεχουν τα περισσοτερα παιχνιδια, δεν χρειαζεται πολυ φιλοσοφία, δεν ξερω αν ειναι 50% 30% η 2% ποιο δυνατο, αλλα λιγο η πολυ ειναι.

 

Το one δυσκολευετε πολυ στο να βγαλει 1080p γραφικα. Το cod στο One η αναλυση ειναι κλιμακωμένη, στο ps4 ειναι καθαρη 1080p.

 

Το sunset overdrive επισης δεν εχει 1080p γραφικα, ουτε το ryse, στο quantom break δεν γνωριζουμε ακομα.

 

Κ το metal gear 5 απ οτι εχω ακουσει στο ps4 θα ειναι 1080p κ στο one 900p

 

Στο ματι κ οι δυο κονσολες κανουν υπεροχα γραφικα, στην αναλυση ομως φαινεται μια διαφορα κουτσα στραβα, το ps4 βγαζει ποιο ευκολα 1080p γραφικα, ενω το one ζορίζεται αρκετα.

 

Μα το θεμα δεν ειναι μονο η αναλυση...

Κοιτα μια αναλογια παρακατω:

 

Tο Wipeout τρεχει στα 1080p σε ps3.

Το Gran Turismo 5 τρεχει σε 1280x1080 σε ps3 και παλι...

Tο Smash Bros U τρεχει 1080p/60fps στο Wii U.

Αντιθετα το Dead Rising 3 τρεχει 720p στο One.

 

Εχουν ιδια γραφικα αυτα τα 4; Οχι ασφαλως! Καλυτερα γραφικα εχει το Dead Rising 3 παρα τη χαμηλοτερη ονομαστικη αναλυση. Έχει καλυτερα textures, καλυτερο draw distance, καλυτερο lightning και παρα πολλους npc's ταυτόχρονα στην οθονη.

 

Ζοριζεσαι σε κατι οταν χαμηλωνεις την αναλυση και χαμηλωνεις και το επιπεδο των γραφικων. Οταν χαμηλωνεις την αναλυση και προσφερεις πιο ομορφα γραφικα, αυτο ειναι σχεδιαστικη επιλογη. Το Ryse και το Sunset "εμειναν" στα 900p απο σχεδιαστικης αποψης και ως ανταλλαγμα προσεφεραν την οπτικη πανδαισια που βλεπεις.

 

Εξαλλου ειναι γνωστο και στις πετρες οτι τo One "ζοριστηκε" στην αρχη και "ζοριζεται" ακομα δεδομενου οτι τα SDK tools ειχαν μεινει πολυ πισω. Ουτε χρησιμοποιουνταν αποδοτικα η esRAM. Και ακομα δεν εχει ερθει το βασικο API του One, που ειναι το DX12. (κτλ κτλ. ας μην ξεφυγουμε πολυ, τα εχω αναλυσει στο αντιστοιχο thread..).

 

Ολα τα παιχνιδια απο τελος 2015 και για τα επομενα 6-7 χρονια τουλαχιστον θα αναπτυσσονται με DX12 στο μυαλο, το porting θα ειναι πολυ ευκολο απο PC σε One και αντιστροφα και το λογικο ειναι το One να ειναι lead platform λογω ..DX12.

 

To θεμα ειναι οτι μια κυμαινομενη αναλυση απο 1360x1080 μεχρι 1920x1080 (που στις περισσοτερες των περιπτωσεων, στο μεγαλυτερο ποσοστο ειναι 1920x1080) προσφερει με ενα παρα πολυ μικρο compromise 60fps κολλημενα. Αν η Sony ειχε επιλεξει την ιδια κυμαινομενη αναλυση και δεν ειχε φαει εμμονη με το 1920x1080, τοτε και το CoD:AW θα ετρεχε 60fps κολλημενα στο ps4.

 

Αλλο παραδειγμα, στο Tomb Raider π.χ. το One τρεχει capped στα 30fps ενω το ps4 παιζει απο τα 45 μεχρι τα 60 (και σκεψου οτι τα δυο τρεχουν σε native 1080p). Θα μπορουσε καλλιστα το ps4 να βαλει cap στα 30fps και να μην υπαρχει αυξομειωση και tearing...

 

Επισης το The Last of Us δεν τρεχει στα 60fps αλλα εχει αυξομειωσεις. Θα μπορουσε να προσφερει capped 30fps μια και καλη. Η να μειωσουν την αναλυση σε 900p/60fps αλλα κολλημενα. Ειναι θεμα σχεδιασμου.

Δημοσ.

Δεν θα ήταν και τεράστια η θυσία για τα 60 fps παιδιά, μην τρελαινόμαστε. Θα προτιμούσα να είχε λίγο περισσότερο aliasing το UC4 και να βλέπαμε 60 fps. Τέλος πάντων, πολύ το κουράσαμε. Έχω εμπιστοσύνη στη Naughty Dog και φαντάζομαι ξέρει τι κάνει. Τη Sony φοβάμαι. Δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο το ότι σπρώχνει τόσο το παιχνίδι στο eye candy θυσιάζοντας fps. Η θυσία των fps χαλάει το gaming experience κύριοι, όχι η θυσία στα γραφικά. Γιατί όταν λέμε gaming experience αναφερόμαστε προπαντός στο gameplay (το οποίο τα περισσότερα fps το πάνε αλλού) παρά στο ότι βλέπει το μάτι.

Αντε μπράβο, επιτέλους διάβασα αυτο που έπρεπε και αυτό που φωνάζω.Η εμμονή στον γραφικό τομέα ή στην ανάλυση αφαιρώντας frames ξεσκίζει την gaming εμπειρία. Βέβαια απο την άλλη αν ο κόσμος ζητάει γραφικά και οχι fps τότε μια χαρα έρχεται στις εταιρείες.Οταν τους έχουν πείσει οτι τα 30fps και οι μαύρες μπάρες είναι για μια αξέχαστη cinematic εμπειρία και ο κόσμος το αναπαράγει αυτό τότε καταλαβαινεις το επίπεδο του gamer πλέον.
  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι αραγε τυχαιο οτι το CoD που αναφερθηκε τρεχει σταθερα στα 60fps και ειναι και το παιχνιδι που πουλαει συνεχεια οσο πουλαει???

Οι πωλησεις παντως το δικαιωνουν http://www.gameslife.gr/call-of-duty-advanced-warfare-king-of-sales-36064

Δημοσ.

Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποια παιχνίδια χρειάζονται λιγότερο/περισσότερο τα 60 fps.

 

Όταν ακούω Uncharted δυο πράματα μου έρχονται στο μυαλό, set-pieces και ιστορία. Ούτε το ένα ούτε το άλλο χάνει από τα 30 fps τίποτα. Άμα μου έλεγες Ninja Gaiden πχ θα σου πω gameplay, replayability που και στα δυο σίγουρα βοηθάει περισσότερο το υψηλό framerate. Δηλαδή επειδή εγώ μπορώ να παίξω BF4 στα 120 fps σε monitor με υψηλό refresh rate πρέπει να απαιτώ από το κάθε παιχνίδι να τρέχει έτσι;

 

Γιατί κακά τα ψέματα και τα 120/144 fps είναι αρκετά προτιμότερα από τα 60 με την ίδια λογική, και εγώ βλέπω διαφορα. Δεν σημαίνει ότι περιμένω τα πάντα να τρέχουν σε αυτό το framerate, ούτε το θεωρώ αναγκαίο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξερω τι θα γινει στο μελλον με το dx12 πιθανώς να εχεις δικιο πιθανώς κ οχι θα φανει στην πορεία, εγω μιλαω με τα μεχρι στιγμης δεδομενα, ναι η σονυ εχει επενδυση πολλα στην αναλυση των 1080p αληθεια ειναι αυτο...Εμενα με βρισκει σύμφωνο μεχρι στιγμης γιατι δεν με εχει εμποδισει καποια αυξομείωση των frames να απολαυσω καποιο παιχνιδι σε βαθμο που να λεω...τι μ@λακιες κανει η σονυ με της αναλυσεις, αυτη ειναι η λογικη της, αλλα αυτο ειναι κ θεμα γουστου, το αν προτιμαει καποιος το eye candy η την σταθερή ομαλη κινηση-ανανεωση της εικονας.

 

Το ryse ειναι οτι ακριβως θα ειναι κ το the order, μια οπτικη πανδαισία που εμειναν ποιο χαμηλα για χαρη της τρομακτικης λεπτομεριας στα γραφικα, στο ιδιο τσουβαλι τα βαζω αυτα τα 2.

 

Μεχρι στιγμης με τα παιχνιδια που εχουν βγει (κ καποια που θα βγουν) στην παρακατω λιστα στο link φαινεται το πως τρεχει καθε παιχνιδι στο καθε μηχανημα, ναι σε καποια 60αρια δεν ειναι κλειδωμενα τα frames στο ps4 αλλα τα αγγιζουν.

 

 

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates

Δημοσ.

Τo dx12 θα αλλάξει περισσότερα στο PC παρα στο X1 (και αυτό το είπε ο ίδιος ο Phil Spencer), πριν το καλοκαίρι χρησιμοποιούν low level access api στο X1.

  • Like 1
Δημοσ.

@Raiden5

 

Οι λίστες του ign ειναι επιφανειακες και εχουν και λάθη (π.χ. η αναλυση του Killzone ειναι sub 1080p και οχι native 1080p) και το σημαντικοτερο ειναι πως ό,τι γραφει 1080p/60 fps σημαινει 1080p και τα frames παίζουν από 30 μέχρι 60...που σημαίνει inconsistent gameplay και επίσης tearing σε πολλές περιπτώσεις...

 

Πολύ λίγα παιχνίδια μέχρι στιγμής (μετρημένα στα δάκτυλα) παίζουν πραγματικά 1080p/60fps, ενώ από exclusives το μόνο μέχρι στιγμής είναι το Forza 5 για One που ήταν και launch game...

 

Το θέμα με τη Sony ειναι πως έχει σταθεί τόσο πολύ στο 1080p, έχει μία εμμονή που φυσικά πηγάζει από όλο το marketing που έχει σταθεί ότι "το ps4 βγάζει 1080p ενώ το One όχι", κάτι το οποίο φυσικά είναι υπερβολή, αν δεις και μόνος σου τη λίστα που παραθέτεις τα περισσότερα multi παιχνίδια είναι μέχρι τώρα αμφότερα 1080p.

 

Προς το παρόν, όπως λες και εσύ και συμφωνώ, αυτό δεν έχει φτάσει σε σημείο να κάνει μεγάλο compromise την gaming εμπειρία, μελλοντικά όμως και καθώς οι μηχανές γραφικών θα γίνονται πιο πολύπλοκες και με περισσότερα effects, το βάρος του ps4 για να κρατηθεί στο ...1080p θα αυξάνεται γιατί η Sony για άλλη μία φορά φούσκωσε τα μυαλά των gamers και όλοι θα ζητάνε 1080p. Εδώ στο Unity και στο Watchdogs που ήταν 900p στο ps4 και οι sony fans γκρίνιαζαν. Αυτό πιστεύω είναι πολύ άσχημο και μπορεί μελλοντικά να γυρίσει μπούμερανγκ στη Sony.

 

Ειλικρινά όμως δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα του να προτιμήσεις π.χ. την έκδοση του CoD ή του Tomb Raider στο ps4, όταν στο One έχεις κολλημένο framerate χωρίς tearing. Δε βλέπω δηλαδή το reasoning πίσω από το κόλλημα της Sony, γι αυτό και εξάγω το συμπέρασμα πως το "resolution gate" είναι καθαρά θέμα marketing και συγκυριων και το εκμεταλλεύτηκε η Sony στο έπακρο.


Τo dx12 θα αλλάξει περισσότερα στο PC παρα στο X1 (και αυτό το είπε ο ίδιος ο Phil Spencer), πριν το καλοκαίρι χρησιμοποιούν low level access api στο X1.

 

Τo porting ενος τιτλου απο X1 σε pc ειναι αρκετα πιο γρηγορο, σε σημαντικο ποσοστο, κατω απο dx12 απ ο,τι να χρησιμοποιηθει dx11. Καθοτι το dx12 θα ειναι το βασικο API για την επομενη δεκαετια, ειναι λογικο το X1 να ειναι lead platform καθως το porting απο X1 σε PC θα επιτυγχανεται πολυ πιο γρηγορα απ' ο,τι γινεται τωρα με ελάχιστο χρονο και resources. Στο ίδιο πλαίσιο κινείται και το Mantle, αλλά είναι περισσότερο ένας προπομπός του dx12 παρά εναλλακτικό API και αυτό φαίνεται και από τις δηλώσεις της ίδιας της AMD.

 

Αλλο το low level access API και αλλο τα DX12 features του One σε επιπεδο GPU και move engines και esRAM (ως κοινη cache memory) και επισης αν καποιος εχει ασχοληθει με DX12 θα γνωριζει οτι το βασικο του feature ειναι το πραγματικο multi-threaded χρησιμοποιωντας πιο ισοδυναμα τους πυρηνες μιας CPU. Αυτο ειναι ας πουμε το feature που κανει μπαμ και σε αυτο το One θα εχει αυτοματως καλυτερη αποδοση πηγαινοντας απο το υπαρχον low level access API (monolithic driver set, dx 11.x based) στο low level access API του dx12 (χρησιμοποιωντας tiled resources, dual rendering pipes και τα υπολοιπα εγγενη χαρακτηριστικα των move engines).

Δημοσ.

Τελος παντων εγω βαζω μια τελεια εδω καθως εχουμε βγει πολυ off topic σε ενα θεμα που ειναι για το uncharted, στην πορεια θα φανει προς τα που βαδίζει η καθε κονσολα απο πλευρα δυνατοτήτων κ αν μπορει το DX12 να κανει οντως την διαφορα η οχι στο one.

  • Like 1
Δημοσ.

Cortana, σ'αγαπώ , σ'εκτιμώ καρντάση μου αλλά...θα ξεχάσω και αυτά που ξέρω ρε θηρίο με κάποιες απόψεις... :)

To Τοmb raider που τρέχει το 99% στο PS4 στα 60fps/1080p...ειναι προτιμότερο να το παίξεις στα 30fps στο XONE...OK :D I think i'm taking crazy pills κατάστασσσση...To ΤR σε ενα, επαναλαμβάνω, ΕΝΑ μαμημένο σημείο πέφτει γύρω στα 40fps (χωριουδάκι στο 3 campfire οταν επιστρέφεις μετά απο κάποιες ώρες/με το που συντριβεί το αεροπλάνο).

GTAV χάνει καρέ στο PS4 στην οδήγηση ? Mη διαβάζουμε digital foundry μόνο, το γεγονός οτι στα firefights το PS4 κρατάει πιο σταθερό framerate ή, το οτι έχει περισσότερη βλάστηση (GRASS-GATE 2014) τα παραβλέπουμε because...reasons...
Κοινώς, μη λέμε πράματα μόνο οταν μας βολεύουν ρε παιδιά...Εδω θα φτάσουνε σε λίγο να λένε μερικοί οτι τα 900p είναι καλύτερα/προτιμότερα απο υψηλότερες αναλύσεις, δηλαδή ρε γμτ... :D Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τι προσπαθείτε ώρες-ώρες να αποδείξετε σε άλλους, μη φτάνουμε ρε αγαπητά μου παιδιά στο σημείο της αυθυποβολής, κρίμα είναι...να δικαιολογούμε αυτά τα οποία δεν δικαιολογούνται...

 

To βλέπω απο τώρα το έργο : Το ΜGS V θα είναι καλύτερο στο ΧΟΝΕ στα 720p/900p απο την εκδοση του PS4 που θα χάνει 1-2 καρέ στα 1080p γιατί..."λόγοι", ή, στην περίπτωση που τρέχει χειρότερα θα φταίνε οι "lazy devs" - καλά τα λέω ?

Είπαμε, ο καθένας με τις προτιμήσεις του αλλά όχι και έτσι, μη κάνουμε την νυχτα - μέρα, άντε τώρα να πείσεις τον άλλο οτι δεν είσαι ελέφαντας...
In before : P3tran warrior με αναλύσεις απο τον πλανήτη Σείριο/σχεδιαγράμματα/βαθιές Kerpling ψυχο-αναλύσεις :D

 

Σχετικά με τα Framerate Vs. ανάλυση...ΠΑΝΤΑ θα κερδίζουν τα γραφικά (δυστυχώς), θα το ξαναπούμε, ο μέσος χρήστης δίνει πιο πολύ έμφαση σ'αυτά όπως και να το κάνουμε...

Σε κονσόλες παίζουμε. οι περιορισμοί είναι πάντα οι ίδιοι, στην τελική, αμα περιμένουμε μονο 60fps τίτλους, αυτομάτως θα ρίχναμε Χ στο 95% των (καλών) τίτλων.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα/θα γούσταρα πολύ παραπάνω να παίξω τα Shadow of the Colossus/MGS3/Castlevania Lords of Shadow/Red dead redemption/Resident evil κτλπ κτλπ στα 60 fps αλλά...ναι...κονσόλες... ;)

 

Eντελώς φιλικά, χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης όπως πάντα - προσωπικές απόψεις
Τις ευλογίες μου

YΓ : @ Cortana : still loving you φίλος <3

  • Like 4
Δημοσ.

@ Red1

 

Η υγιής αντιπαράθεση και ανταλλαγή απόψεων μόνο καλό κάνει, συν του ότι προωθεί το διάλογο, οπότε δε χρειάζεται αμυντικά να μου λες εντελώς φιλικά, αυτό εξυπακούεται, εξάλλου δε γίνεται όλοι να φέρουμε τις ίδιες απόψεις. ;)

 

Για μένα το θέμα δεν είναι σε ποια σημεία πέφτει η απόδοση στο ps4 και αν είναι ποσοτική ή ποιοτική η πτώση του framerate στα παιχνίδια που ανέφερα.

 

Το θέμα για μένα έγκειται στην ερώτηση αν θα έπρεπε σχεδιαστικά να διαφοροποιήσουν την έκδοση του ps4 - ίσως και εσκεμμένα ορμώμενοι από το marketing divison της sony - ή όχι.

 

Για να αντιστρέψω το θέμα, όταν π.χ. στο Tomb Raider στο One έχουμε cap στα 30fps με 1080p native ανάλυση είναι λογικό αν βάλεις το framerate uncapped να έχεις και πάλι κυμαινόμενα frames από 30...μέχρι 60. Δηλαδή είναι θέμα σχεδιαστικής επιλογής και προσωπική μου άποψη είναι όπου γίνεται το framerate να παραμένει capped είτε στα 30 είτε στα 60. Αυτό εκμηδενίζει το tearing και κάνει το gameplay πιο χαρούμενο :D

 

Σχετικά με digital foundry, το συγκεκριμένο site θεωρείται το πλέον εξειδικευμένο σε τεχνικές αναλύσεις (αν και κάποιες φορές διαφωνώ μαζί τους) και προσωπικά θα μπορούσα να αναφέρω άλλα τυχόντα sites ή videos από youtube (κάτι που έχεις παραθέσει και εσύ στο παρελθόν), αλλά νομίζω ότι η υποκειμενικότητα αυτών είναι τόσο μεγάλη που καθίστανται αναξιόπιστα.

 

Οπότε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου για το DG, θα είναι η βασική πηγή μου καταχρηστικά. Δε μπορώ π.χ. να σου δώσω link από δικά μας internal testing οπότε θα πρέπει να βασιστώ σε μία τρίτη αντικειμενική πηγή.

 

Η συζήτηση ξεκίνησε απαντώντας στο ερώτημα αν πρακτικά το ps4 είναι πιο δυνατό ή αν τέλος πάντων οι ιαχές της sony και οι διθυραμβολογίες περί καλύτερης και πιο δυνατής κονσόλας ever και λοιπών φαιδρών statements ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή όχι.

 

Όπως απάντησα σε παραπάνω ποστ μου, τα ίδια τα παιχνίδια απαντούν μόνα τους μέχρι τώρα, ενώ τo upcoming dx12 api και η μέχρι τώρα πορεία συνάδει στο ότι το 2015 θα γίνουμε θεατές ενδιαφέροντων πραγμάτων.

Ryse, Horizon 2, Forza 5/6, Halo 5, Quantum Break, Sunset Overdrive, Destiny, GTA V, Farcry 4, Diablo 3, CoD:AW, Unity, κτλ, κτλ

 

Δε χρειάζεται ούτε εγώ ούτε εσύ να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες :P

Κάθε ένα από τα παραπάνω αποδεικνύει ότι το One με κουτσουρεμένο api και τα μισά features κομμένα στέκεται τουλάχιστον επί ίσοις όροις στο ps4 από άποψη δύναμης.

 

Τώρα ο καθένας μπορεί να βγαίνει, να κάνει πλάκα και να λέει έλα μωρέ "είναι γνωστό ότι το ps4 είναι πιο δυνατό". Ok, αν αυτό το comment boostάρει το ego μερικών, it's not my fault και προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να το ακούω κάθε μέρα γιατί μου φαίνεται τουλάχιστον φαιδρό, θα μου επιτρέψεις όμως να βάζουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους.

 

Γιατί αν όντως το ps4 ήταν "30,50 κτλ πιο δυνατό" δε θα χρειαζόταν 4 patch για να προσεγγίσει το framerate του One στο Unity (και έχοντας την ίδια ανάλυση) ούτε θα χρειαζόταν να κόβει bars από το The Order χάριν...κινηματογραφικότητας ούτε το reveal trailer του Uncharted 4 στα 1080p/60 με cgi-quality textures θα γινόταν 1080p/30 με αρκετό downgrade.

 

Όταν π.χ. η MS έκανε downgrade στο Ryse (γιατί δεν προλάβαινε, ούτε το monolithic δεν ήταν έτοιμο), όταν "έκοψε" το MSAA από το Forza 5 το παραδεχόμαστε και είναι ΟΚ..όταν η Sony υπόσχεται παπάδες και θυμίζει ...πολιτικούς με τα θα της και στο τέλος τρέχει να προλάβει και στην holiday season του 14 βρίσκεται με χαμηλότερα framerates στα περισσότερα δυνατά παιχνίδια που έπαιξαν για τις γιορτές, είμαστε ελέφαντες ; :P

 

Δε νομίζω... ;)

 

Απλώς η sony κάνει πάρα πολύ καλά αυτό που κάνει χρόνιαααα τώρα...."over-promise, under-deliver"

 

Όταν φτάνει στο σημείο να λέει "we won't compromise game's experience for the 60fps" για το Uncharted, ή όταν μιλάει για κινηματογραφικότητα στο ...καφέ The Order 1886 που παίζει να έχει πιο πολύ fοg και από το Underworld, ας μη γελιόμαστε...ξέρουμε ποια ειναι η συνέχεια σα να κοιτάμε μία magic ball :D

Δημοσ.

Μιας και βλέπω ότι αναφέρεις το Halo 5, μπορείς να μου πεις (χωρίς να γραφεις έκθεση 1500 λέξεων) για ποιο λόγο τρέχει σε sub-60fps και 720p στην beta; Και αυτά σε multiplayer maps, χωρίς AI και διαφορα αλλα να γίνονται στην οθόνη που θα υπάρχουν στο βασικό campaign. Προφανώς δεν θα είναι έτσι στο release αλλα το U4 τώρα τρέχει στα 1080p/37fps avg σύμφωνα με το τεύχος του EDGE.

 

Το Halo 5 στην μορφή που βρίσκεται τώρα έχει αυτό το image quality και δεν κρατάει 60 fps.

 

 

 

1920x-1

1920x-1

1920x-1

 

 

 

Για το Uncharted 4 έχεις αμφιβολίες αλλα για το Halo 5 όχι; Για ποιον λόγο τα double standard;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...