Προς το περιεχόμενο

Uncharted 4: A Thief's End [PS4]


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας δουμε το αποτελεσμα ομως cortan και μετα το συγκρινουμε με το teaser.

Pre alpha gameplay εκδοση vs teaser(που ειναι περισσοτερο στοχος για τα in engine cutscene)? ειναι λιγο αδικη συγκριση νομιζω.

Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε anyway, διαφορετικός φωτισμός/time of day.

 

Το ένα είναι ανατολή προς πρωί/μεσημέρι το άλλο είναι βραδυ. Πρέπει να συγκρίνουμε το release cutscene στο ίδιο ακριβώς μέρος με το teaser.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

να θυμισω εδώ πως τα μοντέλα των χαρακτήρων στα cut scenes του uncharted δεν ειναι ειναι σαν αυτα του witcher ή mgs, οπου τα μοντέλα των χαρακτηρων ειναι ακριβώς οπως ειναι καθώς παιζεις. Νομιζω κάτι παρομοιο με το uncharted συμβαινει και στο AC Unity.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ συνέκρινα το lightning model, τα textures (ιδιαίτερα στο περιβάλλον) και τη διαφορά σε frames.

 

Συγκεκριμένα κυκλοφορεί ένα jpg στο νετ όπου αναδεικνύει τα δύο πρώτα:

 

Από κει και πέρα, ναι συμφωνώ να περιμένουμε τα τελικά αποτελέσματα, εξάλλου όπως είπα δε θα μου έκανε εντύπωση αν το trailer έτρεχε in-game, καθώς είχε πιο controlled environment.

post-135780-0-87814300-1418223675_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ένα είναι βρεγμένος και τον φωτίζει το φεγγάρι, στο άλλο είναι στεγνός και τον φωτίζει ο ήλιος. 2 Βασικές διαφορες που μπορούν να αλλάξουν το πως φαίνεται ο χαρακτήρας in-game.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ένα είναι βρεγμένος και τον φωτίζει το φεγγάρι, στο άλλο είναι στεγνός και τον φωτίζει ο ήλιος. 2 Βασικές διαφορες που μπορούν να αλλάξουν το πως φαίνεται ο χαρακτήρας in-game.

Aκριβως.

Ειναι σαν να βλεπεις το driveclub μετα το update και πριν το update:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δέρμα στο λαιμό του Ντρέικ είναι εντυπωσιακά καλό όταν γυρνάει το κεφάλι του.

 

Είναι ακριβώς αυτό που λέμε με τον PDS, πλέον οι διαφορές δεν κάνουν μπαμ, δεν πρόκειται να δείτε ό,τι είδατε μεταξύ PS1-PS2-PS3, ακόμα κι αν οι διαφορές είναι του ίδιου τεχνικού μεγέθους. Δείτε το dissection που ανέβηκε μερικές σελίδες πιο πριν, αν όλα αυτά και πάλι τα θεωρείτε "απογοητευτικά" ή "λίγο καλύτερα από το LoU" σηκώνω τα χέρια ψηλά και εγκαταλείπω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δέρμα στο λαιμό του Ντρέικ είναι εντυπωσιακά καλό όταν γυρνάει το κεφάλι του.

 

Είναι ακριβώς αυτό που λέμε με τον PDS, πλέον οι διαφορές δεν κάνουν μπαμ, δεν πρόκειται να δείτε ό,τι είδατε μεταξύ PS1-PS2-PS3, ακόμα κι αν οι διαφορές είναι του ίδιου τεχνικού μεγέθους. Δείτε το dissection που ανέβηκε μερικές σελίδες πιο πριν, αν όλα αυτά και πάλι τα θεωρείτε "απογοητευτικά" ή "λίγο καλύτερα από το LoU" σηκώνω τα χέρια ψηλά και εγκαταλείπω.

 

Δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.

 

Νομιζω οτι αυτη η εικονα τα λεει ολα

polygon-count-diminishing-returns-consol

 

Το επομενο βημα απο το τελευταιο μοντελο αυτης της εικονας(γιατι εκει ειμαστε σημερα, ο delsin ειχε 120.000) ειναι η αλλαγη διαμετρου της κορης των ματιων και το νυχι που λενε οτι ειναι διαφορετικο(ή κατι αναλογο δεν θυμαμαι), απο το ενα δαχτυλο στο αλλο.Η οι τριχες στο στηθος που κουνιουνται με τον ανεμο :P

Τεχνικα ιδιες διαφορες με αυτες απο το ps2 στο 3, αλλα στην πραξη δεν μπορεις ευκολα να τις δεις.]

 

Ισως οταν ωριμασει αυτη η γενια θα βρουν αλλους τροπους για να κανουν την διαφορα.Και να μοιρασουν πιο εξυπνα τους πορους.

 

Γενικα απο αυτη τη γενια και μετα οι διαφορες ισως θα ειναι τετοιες. Αντε αφου τερματιζουν σε καποιους τομεις το τι μπορουν να δωσουν, ας ασχοληθουν λιγο παραπανω με ΑΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι πως όσο καλύτερες γίνονται αυτές οι μικρολεπτομέρειες και φαίνεται πιο αληθοφανές το συνολικό αποτέλεσμα, τόσο πιο αστείο φαίνεται το αλεξίσφαιρο μπλουζάκι του Ντρέικ :P

 

(Και όχι, δε θα ήθελα ρεαλισμό στο Uncharted, αλλά ήταν από τις πρώτες σκέψεις που έκανα όταν είδα το ντέμο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιγο καλυτερα απο το tlou σε καμμια περιπτωση αν δυνατον.

 

Εμενα απλα δε μου κανε κλικ το παιχνιδι και τη σειρα τη γουσταρω καργα.

 

Δε ξερω εγω προσωπικα πιανω τον εαυτο μου να εχει κουραστει απο τα ιδια και τα ιδια. Θα το παιξω, αλλα πλεον εντυπωσιαζομαι δυσκολα και αυτο αφορα το συνολο του παιχνιδιου οχι μονο το οπτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε λετε να δουμε πραγματικα βελτιωμενη Α.Ι στα παιχνιδια; Γιατι για την ωρα δεν εχουμε δει πιο εξυπνους αντιπαλους στα λιγα next-gen που εχουν κυκλοφορησει μεσα σε αυτο τους πρωτους 13 μηνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε λετε να δουμε πραγματικα βελτιωμενη Α.Ι στα παιχνιδια; Γιατι για την ωρα δεν εχουμε δει πιο εξυπνους αντιπαλους στα λιγα next-gen που εχουν κυκλοφορησει μεσα σε αυτο τους πρωτους 13 μηνες.

Σορρυ που θα στη χαλασω, αν περιμενεις νεα γενια = καλυτερη A.I. θα περιμενεις καιρο :P

 

Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζουν ετσι οι εταιριες, αλλα πιο δυνατο hw δεν σημαινει καλυτερη A.I.  Διαβαζω και ενα αρθρο ενος game designer (δεν θυμαμαι ποιος ηταν δυστηχως) που λεει πως δεν ειναι οτι χρειαζεται τουμπανη CPU και specs για καλη A.I, απλα χρειαζεται προγραμματιστικη δουλεια. Θυμαμαι μαλιστα πως ειχε δηλωσει οτι μπορουσαμε να εχουμε αληθοφανη A.I (τωρα δεν ξερω πως το εννοουσε ακριβως αυτο) σε υπολογιστες / κονσολας 10ετιας

Η πλάκα είναι πως όσο καλύτερες γίνονται αυτές οι μικρολεπτομέρειες και φαίνεται πιο αληθοφανές το συνολικό αποτέλεσμα, τόσο πιο αστείο φαίνεται το αλεξίσφαιρο μπλουζάκι του Ντρέικ :P

 

(Και όχι, δε θα ήθελα ρεαλισμό στο Uncharted, αλλά ήταν από τις πρώτες σκέψεις που έκανα όταν είδα το ντέμο).

Γενικα εχω στραβωσει και εγω πλεον σε αυτο το κομματι με πολλα παιχνιδια. Αλλα απτην αλλη, δεν γινεται να παιξεις ενα παιχνιδι που τρως μια σφαιρα και εισαι ξαπλα, γιατι ειτε οι εχθροι θα πρεπει να γινουν τιγκα αστοχοι για να μην πεθαινεις σε καθε βημα, ειτε να σπασεις την κονσολα απο τα νευρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορρυ που θα στη χαλασω, αν περιμενεις νεα γενια = καλυτερη A.I. θα περιμενεις καιρο :P

 

Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζουν ετσι οι εταιριες, αλλα πιο δυνατο hw δεν σημαινει καλυτερη A.I.  Διαβαζω και ενα αρθρο ενος game designer (δεν θυμαμαι ποιος ηταν δυστηχως) που λεει πως δεν ειναι οτι χρειαζεται τουμπανη CPU και specs για καλη A.I, απλα χρειαζεται προγραμματιστικη δουλεια. Θυμαμαι μαλιστα πως ειχε δηλωσει οτι μπορουσαμε να εχουμε αληθοφανη A.I (τωρα δεν ξερω πως το εννοουσε ακριβως αυτο) σε υπολογιστες / κονσολας 10ετιας

Γενικα εχω στραβωσει και εγω πλεον σε αυτο το κομματι με πολλα παιχνιδια. Αλλα απτην αλλη, δεν γινεται να παιξεις ενα παιχνιδι που τρως μια σφαιρα και εισαι ξαπλα, γιατι ειτε οι εχθροι θα πρεπει να γινουν τιγκα αστοχοι για να μην πεθαινεις σε καθε βημα, ειτε να σπασεις την κονσολα απο τα νευρα σου.

Η φάση είναι πως αν δεν έχεις τις γνώσεις να αξιολογήσεις αυτές τις δηλώσεις δεν μπορείς να ξέρεις ποιος λέει αλήθεια και ποιος όχι. Αν και, μεταξύ μας, πιο πολύ διατίθεμαι να πιστέψω πως δεν κάθονται να κάνουν τη δουλειά που χρειάζεται επειδή είναι πάρα πολλή και δε φαίνεται στις διαφημίσεις όπως φαίνονται τα γραφικά, παρά ότι είναι αδύνατο με τις CPU που έχουν στη διάθεσή τους να φτιάξουν έστω κάτι λίγο καλύτερο. 

 

Οσο για τα αλεξίσφαιρα μπλουζάκια, ναι, είναι δύσκολη η ισορροπία. Αν είναι να πεθαίνεις ρεαλιστικά εσύ θα πρέπει να πεθαίνουν όλοι έτσι μες στο παιχνίδι. Αλλά σε αυτή τη φάση μιλάμε για φάση ranger του Metro. Και σίγουρα δε θα ήταν διασκεδαστικό για πολλούς ούτε για κάθε μέρα να ήταν κάθε παιχνίδι σαν το ranger του Metro ή το hard του Deus Ex ή το Arma, ξέρω 'γώ.

Αυτό που θα ήθελα εγώ, ως συμβιβασμό, θα ήταν περισσότερα παιχνίδια να προσπαθούν να το ενσωματώσουν κάπως στο setting/narrative τους. Είτε με κάποιο meta τρόπο είτε με κάποιο sci-fi/magic/κάτι τρόπο. Κάτι αντίστοιχο του "nanomachines, son", αν με πιάνεις. Θα μου πεις, αυτό θα σε περιορίσει στο τι settings θα χρησιμοποιήσεις. Και θα συμφωνήσω. Αλλά δε λέω σε καμία περίπτωση να γίνουν όλα τα παιχνίδια έτσι. Απλώς να μην είναι και σχεδόν όλα αυτό που είναι τώρα. 'Η, όπως πολύ ωραία έχουν κάνει κάποια παιχνίδια σαν το Metro, να δίνουν επιλογή, κι άμα θέλω εγώ να μαζοχιστώ να μπορώ να το κάνω. Αλλά αυτό θέλει κι έξτρα δουλειά εκ μέρους τους, επειδή θα χρειαστεί rebalancing το παιχνίδι, οπότε δεν το περιμένω από πολλούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To grounded του LoU ξεχασες :P Εκει θελει πολλα κιλα μαζοχισμου. Το εχω τελειωσει μετα κοπων και βασανων σε αυτο το επιπεδο.

 

edit: τωρα ειναι σωστο το ποστ.

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παλι και το grounded μου φανηκε αστειο.

 

Δεν ειδα καποια ιδιαιτερη διαφορα στην δυσκολια του παιχνιδιου περα απο την ελλειψη του sensing.

 

Καλα το Crushing στα Uncharted ηταν γελοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστειο σου φανηκε το Grounded? Θελω να σε πιστεψω οτι δεν ειχες ψοφησει ισα με 100 φορες(και λιγες λεω), αλλα δεν γινεται.

 

Ο μονος τροπος για να σου φανηκε αστειο, (που δεν σε γνωριζω προσωπικα για να καταλαβω πως ερμηνευεις το ευκολο- αστειο), ειναι να ξερεις/θυμασαι ακριβως πως κινουνται ολοι και τα παντα μεσα στα stages του παιχνιδιου, που σημαινει οτι θα πρεπει να εχεις τελειωσει το game πανω απο 10 φορες(το λιγοτερο) και κοντα η μια στην αλλη, στα διαφορα επιπεδα δυσκολιας πλην του Grounded.

 

Δηλαδη δεν παιζει να εκανες λαθος πουθενα στο game? Μου φαινεται λιγο απιστευτο γιατι φυσικο ειναι σε ενα παιχνιδι να παρασυρθεις και να ψοφησεις γιατι δεν προσεγγισες σωστα.

 

Συν, τρελη υπομονη και πολυ ωρα στο περιμενε για να μην γινει λαθος, συν το γεγονος οτι το ammo και τα υπολοιπα ειναι ειδος προς εξαφανιση, γιατι υπαρχουν stages που δεν μπορεις να αποφυγεις απλα κανεναν εχθρο και πρεπει να τους ξεκανεις γιατι ειναι στον δρομο σου.

 

Εκτος τι να πω, αν εγω και αλλοι τοσοι που εχω δει να παιζουν σε αυτο το επιπεδο, ημαστε ολοι noob-αδες. Τα λεω με καθε επιφυλαξη ολα αυτα γιατι δεν ξερω πως παιζεις, αλλα οχι και αστειο το grounded..

 

 

Edit: Για το Grounded του LoU μιλαω. Ειχε και το Uncharted grounded?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...