Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

 

Σε σχέση με άλλες ανοησίες που έχω εντοπίσει σε βιβλία του δημοτικού, το συγκεκριμένο είναι έως και "πταίσμα", αναλογικά.

 

Γενικά, όμως, συμφωνώ, είναι τραγικά χαμηλό το επίπεδο των βιβλίων δημοτικού και γυμνασίου.

  • Απαντ. 35,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • De@th L0rd

    1432

  • Unabomber

    1344

  • Thresh

    1318

  • viper2005

    1282

Δημοσ.

Σε σχέση με άλλες ανοησίες που έχω εντοπίσει σε βιβλία του δημοτικού, το συγκεκριμένο είναι έως και "πταίσμα", αναλογικά.

 

Γενικά, όμως, συμφωνώ, είναι τραγικά χαμηλό το επίπεδο των βιβλίων δημοτικού και γυμνασίου.

 

Δεν είναι του γούστου μου και πρέπει να διαβάσω περισσότερα για να εκφέρω άποψη.

 

Ας έχουμε κατα νου πάντως οτι αυτά απευθύνονται σε παιδιά διαφορετικής δυναμικότητας και ακόμη-ακόμη διαφορετικών εθνικοτήτων. Απο το λίγο που διάβασα στα πεταχτά, βλέπω να προσπαθεί να κάνει το μάθημα τσαχπινογαργαλιάρικο (λίγο πιο διασκεδαστικό δηλαδή μέσα στον καταναγκασμό της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό) και να προσπαθεί να υποβάλει σοβαρά θέματα προς συζήτηση.

 

Επιπλέον, βλέπουμε και στο φόρουμ τι καλά ελληνικά έμαθαν με τα παλιότερα συγγράματα οι προηγούμενες φουρνιές.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Γιατί, ισχυρίστηκα πουθενά εγώ ότι τα προηγούμενα βιβλία ήταν καλύτερα;

 

 

 

Το περίφημο "βιβλίο της Ρεπούση", με τον περιθρύλητο "συνωστισμό", ήταν στην καλύτερη περίπτωση μια μετριότητα. Και επειδή κάθισα και το διάβασα όλο, ο συνωστισμός ήταν από τις -σχετικά- μικρότερες φόλες που περιλάμβανε: αξέχαστος θα μου μείνει ένας χάρτης των νοτίων Βαλκανίων, με κάτι φλόγες που συμβόλιζαν, υποτίθεται, τις "επαναστατικές εστίες", και καλούσε τα παιδιά να εντοπίσουν τα σημεία των "εστιών": πελώριες φωτιές που κάλυπταν ολόκληρα διαμερίσματα ή και περισσότερα του ενός. Άντε να απαντήσουν τα παιδιά. Προχειρότητα, παντού.

 

Κι ακόμη παλιότερα, όταν έδινα εγώ εξετάσεις, την εποχή της εγκληματικής διαίρεσης της ιστορίας σε "δέσμης" (που μας ένοιαζε) και "κορμού" (που έπεφτε γράψιμο απέτσωτο), μπήκα στο πανεπιστήμιο γράφοντας πως "η οργή του Σουλτάνου Μαχμούτ έφτασε στα όρια της υστερίας, σαν έμαθε τι έγινε στο Ναβαρίνο" και λοιπές ομορφιές.

 

Τα βιβλία πάντοτε απευθύνονταν σε παιδιά διαφορετικής δυναμικότητας, ενώ και το ότι απευθύνονται, πλέον, σε παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων δεν συνιστά δικαιολογία για γελοιότητες του στυλ "οι Ρωμαίοι εγκαθιστούσαν φρουρές και διοικητές στις ελληνικές πόλεις και στη συνέχεια τους παραχωρούσαν αυτονομία ή ανεξαρτησία". Ανεξαρτησία με ξένες φρουρές και διοικητές, δεν υπάρχει. Δεν είναι καν θέμα ιστορικής ανάγνωσης αυτό, στοιχειώδης αντίληψη της νέας ελληνικής γλώσσας είναι. Φόλα από το φετινό βιβλίο ιστορίας της Ε' Δημοτικού. Μία από τις πάμπολες που περιλαμβάνει το συγκεκριμένο βιβλίο.

 

 

 

  • Like 9
Δημοσ.

Γιατί, ισχυρίστηκα πουθενά εγώ ότι τα προηγούμενα βιβλία ήταν καλύτερα;

 

 

 

Το περίφημο "βιβλίο της Ρεπούση", με τον περιθρύλητο "συνωστισμό", ήταν στην καλύτερη περίπτωση μια μετριότητα. Και επειδή κάθισα και το διάβασα όλο, ο συνωστισμός ήταν από τις -σχετικά- μικρότερες φόλες που περιλάμβανε: αξέχαστος θα μου μείνει ένας χάρτης των νοτίων Βαλκανίων, με κάτι φλόγες που συμβόλιζαν, υποτίθεται, τις "επαναστατικές εστίες", και καλούσε τα παιδιά να εντοπίσουν τα σημεία των "εστιών": πελώριες φωτιές που κάλυπταν ολόκληρα διαμερίσματα ή και περισσότερα του ενός. Άντε να απαντήσουν τα παιδιά. Προχειρότητα, παντού.

 

Κι ακόμη παλιότερα, όταν έδινα εγώ εξετάσεις, την εποχή της εγκληματικής διαίρεσης της ιστορίας σε "δέσμης" (που μας ένοιαζε) και "κορμού" (που έπεφτε γράψιμο απέτσωτο), μπήκα στο πανεπιστήμιο γράφοντας πως "η οργή του Σουλτάνου Μαχμούτ έφτασε στα όρια της υστερίας, σαν έμαθε τι έγινε στο Ναβαρίνο" και λοιπές ομορφιές.

 

Τα βιβλία πάντοτε απευθύνονταν σε παιδιά διαφορετικής δυναμικότητας, ενώ και το ότι απευθύνονται, πλέον, σε παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων δεν συνιστά δικαιολογία για γελοιότητες του στυλ "οι Ρωμαίοι εγκαθιστούσαν φρουρές και διοικητές στις ελληνικές πόλεις και στη συνέχεια τους παραχωρούσαν αυτονομία ή ανεξαρτησία". Ανεξαρτησία με ξένες φρουρές και διοικητές, δεν υπάρχει. Δεν είναι καν θέμα ιστορικής ανάγνωσης αυτό, στοιχειώδης αντίληψη της νέας ελληνικής γλώσσας είναι. Φόλα από το φετινό βιβλίο ιστορίας της Ε' Δημοτικού. Μία από τις πάμπολες που περιλαμβάνει το συγκεκριμένο βιβλίο.

 

 

 

 

Οχι, πουθενά. Είπα να το επισημάνω όμως διότι ενοχλούμαι όταν βλέπω ανθρώπους να υποστηρίζουν κάτι φανατικά και όλο στόμφο και να μην ξέρουν να μιλήσουν, κατ' επέκταση ούτε και να σκεφτούν. Ποιά στοιχειώδης αντίληψη της ΝΕΓ δηλαδή!

 

Δύσκολο πράμα η καλή παιδεία και η σωστή εκπαίδευση. Πρώτα απ' όλα, άντε να συμφωνηθεί ομοθυμαδόν το τι συνιστά καλή παιδεία. :shock:

 

Το διαφορετικής εθνικότητας το ανέφερα για να τονίσω έναν επιπλέον λόγο, πολύ σημαντικό, για αυτήν την διαφορά δυναμικότητας (αν και οι φανατικοί που λέω απο πάνω κάνουν ελληνάκια -πιθανότατα σαν τα μούτρα τους; ) και για να πω οτι μου αρέσει που, φαινομενικά, προωθείται ο διάλογος μέσα στην τάξη δημιουργώντας ένα ανάλαφρο κλίμα.

Δημοσ.

Γιατι ρε μ@νι το μπολ με το φαι μου ειναι αδειο, θελεις να σε αρχισω στις γρηγορες ?

 

aGDYdnw_700b.jpg

 

 

XAXAXAXAXAXAXAXA Ο ASTERIX

  • Like 3
Δημοσ.

Ck1erCZWkAAWrK7.jpg:large

Εν τω μεταξύ, μιας και μπήκε ξανά θέμα με καγκουροδηγό, χθες κατά τις 9.30 μ.μ., σε αυτό το σημείο υπήρχαν παρκαρισμένα 5 (ΠΕΝΤΕ) ΙΧ και ένα βανάκι. Στη δε υπόλοιπη πλατεία ήταν τουλάχιστον άλλα 5 βανάκια, μάλλον ιδιοκτησίας των δεκάδων βρωμικοπαραγωγών που είχαν παραταχθεί στην πλατεία. Τους έκλασε ο Καμίναρος.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...