Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είδα ότι κάνετε καλή δουλειά και επειδή είμαι λίγο άσχετος είπα να ζητήσω συμβουλές.
Έχω το εξής pc:

Mb: Asus P5N-D
Chipset : nVidia nForce 750i SLI SPP
Processor : Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2833 MHz
Physical Memory : 4096  MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Video Card : NVIDIA GeForce GTX 275
Hard Disk : Seagate ST350041 8AS SCSI Disk Device (500GB)
Network Card : Bigfoot Networks Killer Ethernet Controller
Network Card : NVIDIA nForce Networking Controller
Operating System : Windows 7 Ultimate Professional (32-bit)

Το pc έκλεισε 4+ χρόνια, παίζω κυρίως mmo's και ενώ σηκώνει παιχνίδια όπως πχ το batman full γραφικά κτλ, έχω θεματάκια με το συγκεκριμένο mmo που παίζω που μετά απο update και αλλαγή του engine έχω κατεβάσει γραφικά, έχω γενικά κάτι παγώματα και διάφορα, οπότε σκέφτηκα να βάλω ένα σκληρο SSD και να αλλάξω gpu σε ati 6950. Τι λέτε θα βοηθήσει την κατάσταση αυτό η υπομονή μέχρι την αλλαγή;

Δημοσ.

με μητρικη με ddr2 δε πας πουθενα! οσα λεφτα κ να του ριξεις σημερα , αυριο που θα θελεις να του κανεις καποια σοβαρη αναβαθμιση θα τα κλαις ! πες λοιπον ποσα λεφτα διαθετεις οπως σε ρωταει κ το παιδι απο πανω και ξεκινα για νεο σετακι μητρικης - επεξεργαστη κτλ ! με λιγα λεφτα κανεις πολυ καλη δουλεια ! κ θα βγαλεις κ κατι απο αυτο που εχεις αν το χωσεις στις αγγελιες !

γνωμη μου ..

Δημοσ.

όχι φίλε, αυτό προσπαθώ να αποφύγω, αν διέθετα δεν θα είχα κάνει το πόστ  :mellow: 
Απλά αν είναι να πάνε πεταμένα τα 200ευρώ για τις 2 αλλαγές αυτές θα ήθελα να ξέρω

Δημοσ.

πεταμενα τα λεφτα για τον ssd δε θα πανε σε καμμια περιπτωση ! κ διαφορες μεγαλες θα δεις κ θα τον χρησιμοποιησεις σε επομενη αναβαθμιση ..

edit αν η αναβαθμιση που σκεφτοσουν ηταν καρτα και δισκος , ακυρο το προηγουμενο μηνυμα μου .

Δημοσ.

Ναι φίλε, μόνο αυτά τα 2 νομίζω μου επιτρέπεται να αλλάξω για να έχω μια αισθητή διαφορά μπας και με πάει 1-2 χρόνια ακόμα το πισί και το αλλάξω αργότερα. 

Δημοσ.