Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω την ευκαιρία να πάρω ένα WV Passat του 93' με βενζίνη από Αλβανία. Το αυτοκίνητο είναι χαρισμένο απο έναν γνωστό, το θέμα είναι οτι δεν ξέρω τι παίζει με το τελωνείο και την διαδικασία εκτελωνισμού. Δεν ξέρω πόσο θα μου κοστίσει να βγάλω ελληνικές πινακίδες και αν συμφέρει. Μέχρι τώρα δεν είχα αμάξι οπότε και δεν έχω ιδέα για το όλο θέμα. Ψάχνω 2 ώρες τώρα στο Υπουργείο Οικονομικών και στο Μεταφορών, αλλά δεν βρίσκω τπτ.

Μπορει να μου στείλει κάποιος ένα link που να περιέχει πληροφορίες για εισαγωγή αυτοκινήτου απο τρίτη χώρα?

Και αν μπορείτε να μου δώσετε κάποια πληροφορία για το αν γενικώς συμφέρει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

Δεν ξερω την διαδικασια αλλα δεν νομιζω να συμφερει γιατι η τιμη που θα παρεις ενα τετοιο αμαξι στην Ελλαδα ειναι απλα ξεφτιλα...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξεχνα το!!!

εδω δεν συμφερει εντος ε.ε. θα συμφερει εκτος?

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

δε σε συμφέρει με τιποτα, το κοστος για τον εκτελωνισμό υπερβαίνει την αξια του αυτοκινητου στην Ελλάδα...

 

ουτε καν...

Δημοσ.

Μια ιδέα του πόσο ζητάνε για τέτοιο αυτοκίνητο εδώ στην Ελλάδα:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&postcode=&radius=&category=&make=251&model=836&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=%3E1993&registration-to=%3C1993&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=

 

Υπόψιν άλλο το πόσο τα ζητάνε, και άλλο το πόσο μπορούν να πιάσουν(εφόσον βέβαια βρεθεί κάποιος ενδιαφερόμενος).

 

Θα χρειαστείς εκτός από τη μεταφορά του εδώ να πληρώσεις και τέλος ταξινόμησης επί της αξίας του(95% αν είναι euro 1&2 1600cc), και ΦΠΑ πάνω στο σύνολο αξίας+τέλους ταξινόμησης+μεταφορικών, 200€ περίπου για πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, αμοιβή εκτελωνιστή. Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι. Αν θέλεις πιο συγκεκριμένα νούμερα, απευθύνσου σε εκτελωνιστή(θα χρειαστείς τις υπηρεσίες του ούτως ή άλλως).

Δημοσ.

Αυτό που δεν το ξέρεις ειναι οτι οσο και παλιό να ειναι το αυτοκίνητο, στην Ελλάδα θα το θεωρουν καινούργιο!!! 

Δηλαδή το τεκμήριο στην εφορία οσο αν το είχες αγορασει καινουργιο σήμερα.

Γι' αυτό δεν σε συμφέρει να φέρεις ακόμα και τσάμπα μεταχηρισμένο που να ειναι πανω από ένα έτος.

Σκέψου να πεις οτι βρήκα μία καλη ευκαιρία για ενα 1800 κ.εκ. αυτοκίνητο 5ετίας.

Το φέρνεις με χαρά και εδω θα το θεωρει η εφορία του κουτιού!!!

Αυτά μόνο στην Ελλάδα!!!

Δημοσ.

Αυτό που δεν το ξέρεις ειναι οτι οσο και παλιό να ειναι το αυτοκίνητο, στην Ελλάδα θα το θεωρουν καινούργιο!!! 

Δηλαδή το τεκμήριο στην εφορία οσο αν το είχες αγορασει καινουργιο σήμερα.

Γι' αυτό δεν σε συμφέρει να φέρεις ακόμα και τσάμπα μεταχηρισμένο που να ειναι πανω από ένα έτος.

Σκέψου να πεις οτι βρήκα μία καλη ευκαιρία για ενα 1800 κ.εκ. αυτοκίνητο 5ετίας.

Το φέρνεις με χαρά και εδω θα το θεωρει η εφορία του κουτιού!!!

Αυτά μόνο στην Ελλάδα!!!

Δεν είναι έτσι όπως τα λες, τα τεκμήρια μειώνονται κατά 30% όταν η ηλικία του αυτοκινήτου είναι από 5 ως 10 έτη, και 50% όταν είναι από 10 ετών και πάνω. Το 1800cc αυτοκίνητο πενταετίας στο παράδειγμα που αναφέρεις έχει τεκμήριο 5.320€, ενώ αν ήταν καινούργιο θα είχε 7.600€.

Δημοσ.

Η ηλικία πάει με την πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, όχι με έτος κατασκευής. Ελλαδιστάν, μην ψάχνεις να βρεις λογική.

Δημοσ.

Η ηλικία πάει με την πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, όχι με έτος κατασκευής. Ελλαδιστάν, μην ψάχνεις να βρεις λογική.

Έχει αλλάξει αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Πλέον τα μεταχειρισμένα εισαγωγής γράφουν πάνω και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα, και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στη χώρα προέλευσης.

Δημοσ.

Έπεσα στην περιπτώση τότε, η άδεια του δικού μου έχει μόνο πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα (η εισαγωγή έγινε το 2005 από Γερμανία). Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για την πληροφόρηση, αν και με την κατάσταση της αγοράς σήμερα δεν νομίζω ότι έχει νόημα η εισαγωγή μεταχειρισμένου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Δημοσ.

Έπεσα στην περιπτώση τότε, η άδεια του δικού μου έχει μόνο πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα (η εισαγωγή έγινε το 2005 από Γερμανία). Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για την πληροφόρηση, αν και με την κατάσταση της αγοράς σήμερα δεν νομίζω ότι έχει νόημα η εισαγωγή μεταχειρισμένου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Κάποια στιγμή άλλαξε το έντυπο της άδειας κυκλοφορίας, το παλιό ήταν αυτό:

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/themata/2004_11/fakel12.jpg

 

Και το νέο είναι αυτό:

http://img156.imageshack.us/img156/2013/dsc04214ab8.jpg

 

Στο σημείο (Β) γράφει ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας, και στο σημείο (4) γράφει ημερομηνία έκδοσης πρώτης άδειας στην Ελλάδα. Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς άλλαξαν το έντυπο, αλλά σίγουρα είχε αλλάξει τον Φεβρουάριο του 2009.

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...