Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Στις 26/9 αγόρασα ένα laptop Samsung ATIV Book 9 (900X3F-K01GR) από ένα online κατάστημα. Για διάφορους λόγους, άνοιξα την συσκευασία του 24 μέρες μέτα, στις 20/10 (αυτό φαίνεται και μπορεί να ελεγχθεί από την ημερομηνία ενεργοποίησης του μηχανήματος, αλλά τελικά δεν έπαιξε κάποιο ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας). Από την πρώτη στιγμή (δηλαδή με το που άνοιξε) εμφάνισε πρόβλημα με το αριστερό κλικ στην επιφάνεια αφής (left button click, δηλαδή πιέζοντας την αριστερή μεριά), το οποίο δεν λειτουργούσε καθόλου.

Την επόμενη εργάσιμη κιόλας (Δευτέρα) επικοινώνησα με το service της Samsung και τους το παρέδωσα όπως μου ζητήθηκε. Στην συσκευασία είχα εσωκλείσει και μια σελίδα Α4 όπου περιέγραφα το πρόβλημα και την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και ζητούσα αν είναι δυνατόν αντικατάσταση του μηχανήματος και όχι επισκευή του.

Πιστεύω πως το αίτημα μου δεν ήταν παράλογο, μιας και όπως προανέφερα, το μηχάνημα ήταν χαλασμένο με το που βγήκε από την συσκευασία του (δεν χάλασε δηλαδή ούτε καν μία μέρα αργότερα). Σε οποιαδήποτε περίπτωση δε, ζητούσα ρητά να υπάρξει επικοινωνία μαζί μου *πριν ο τεχνικός προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια*. Τέτοια επικοινωνία δεν υπήρξε ποτέ και μετά από δύο μέρες έμαθα πως ήδη έχει παραγγελθεί ανταλλακτικό touchpad και το μηχάνημα ακολουθεί κανονικά τις διαδικασίες επισκευής.

Κρίνοντας πως στην συγκεκριμένη περίπτωση είχα αδικηθεί, μιας και αγόρασα ένα ολοκαίνουριο μηχάνημα (πληρώνοντας το αντίστοιχο τίμημα) αλλά θα παραλάμβαινα ένα επιδιορθωμένο με ότι αυτό συνεπάγεται, επικοινώνησα αρκετές φορές με το κεντρικό support της Samsung, όπου και αρνήθηκαν το αίτημα αντικατάστασης και οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση πέραν της επισκευής. Μάλιστα μου είπαν πως δεν παίζει κανένα ρόλο το χρονικό διάστημα της επιστροφής, θα γινόταν επισκευή εφόσον αυτό είναι δυνατό ακόμα και αν το πρόβλημα είχε διαπιστωθεί επιτόπου κατά την αγορά.

Μετά από δέκα μέρες λοιπόν πράγματι επέστρεψε το επιδιορθωμένο μηχάνημα. Το κουτί του φυσικά (που ήθελα να το διατηρήσω σε άριστη κατάσταση για την πιθανότητα μεταπώλησης) κατεστραμμένο από τις ταινίες, τα αυτοκόλλητα του service και της μεταφορικής. Το μηχάνημα το ίδιο γεμάτο δαχτυλιές και μικρά άσπρα κομματάκια (σαν στάχτη). Φυσικό είναι, πως να δουλέψει ο άνθρωπος που το έφτιαξε. Γιατί όμως εγώ, ενώ αγόρασα ένα ολοκαίνουριο μηχάνημα θα πρέπει να βρεθώ με ένα επισκευασμένο *χωρίς καμία δική μου υπαιτιότητα*; Ή γιατί θα πρέπει από την κατάσταση του κουτιού να εξηγήσω σε κάποιον άνθρωπο πως το μηχάνημα έχει περάσει service αν το πουλήσω σε λίγο καιρό;

Παραθέτω αυτή την εμπειρία μου εδώ λοιπόν για να γίνει γνωστή αυτή η πολιτική της Samsung Electronics Hellas (δηλαδή κανενός είδους DOA) και η πολύ κακή εμπειρία που είχα από την επαφή μου με την εταιρία. Επίσης έστειλα ένα αντίστοιχο μήνυμα στο [email protected] καθώς και στο site της Κορεάτικης Samsung. Τουλάχιστον εγώ σίγουρα θα λάβω υπόψιν μου αυτή την απαράδεκτη για μένα πολιτική του αντιπροσώπου της Samsung σε επόμενες αγορές.

Ευχαριστώ,
Σταύρος Παπαδόπουλος
 

Δημοσ.

Ας τα παρουμε απο την αρχή τα πράγματα....

 

Το δικο σου λάθος ήταν ότι δεν έλεγξες το μηχνημα απο την πρώτη μερα αγοράς.... απο την στγμή που το doa ισχύει για συκεκριμένες μερες απο την μερα αγοράς .. τοτε το βρίσκω απολυτως σωστό και λογικο εφοσον επισκευαζόταν να μην γινει δεκτο το αιτημα αλλαγης .. 

 

Οπως απαιτουμε οι κανονες να μην αλλαζουν κατα την βουληση των εταιρειων έτσι θα πρεπει να δεχομαστε ότι δεν μπορουν να αλλαξουν και κατα την δική μας βουληση.... Το οτι εσύ θυμηθηκες να ανοιξεις το προιον μετα απο ένα μηνα δεν είναι θεμα της εταιρειας και όχι το ότι το registration εγινε τότε δεν αποτελει αποδειξη.... αλλα ακομη και να αποτελουσε δεν ηταν υποχρεωμενοι να το δεχτουν ως doa. 

 

Τωρα το γεγονος οτι ο υπαλληλος σου ειπε οτι και την πρωτη μερα να το πηγαινες θα το επισκευάζαν .. νομιζω ότι ήταν μαλακια του και μια ατυχης προσπαθεια του να σε ξεφωρτωθει με μια δικαιολογια....  Δεν νομιζω ότι αν οντως το πηγινες απο την πρωτη μερα το μηχανημα εκει δεν θα στο αλλαζαν..... 

 

Οσο αφορα την κατασταση του κουτιου νομιζω ότι εισαι υπερβολικος..... ειναι απλα ενα κουτι και οπως και να το κανουμε οταν ένα προιον περναει απο επισκευη για να γινει σωστή διαχειρηση του κολλανε πανω στο κουτι τα διαφορα παραστατικα... Λογικο και γινεται σε ολα τα επισημα service ανα τον κοσμο......

 

Τελος για την κατασταση του μηχανηματος με τις δαχτυλιες τον καπνο κτλ κτλ εχει απολυτο δικιο και ισως είναι και ο μαναδικος λογος για τον οποιο μπορεις να του κραξεις. Ειναι επιοικώς απαραδεκτο να έρχεται στα χερια το επισκευασμένο προιν σε αυτή την κατασταση και ειναι ενα πραγμα ποθ μαλλον αποδυκνύει ποσο κολοχανίο είναι το εργαστήριο του service τους.

Δημοσ.

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση φίλε WalkerSW.

 

Μου ξεκαθάρισαν πως σύμφωνα με την εγγύηση της Samsung, το μηχάνημα θα επισκευαζόταν εφόσον αυτό είναι δυνατό ακόμα και την πρώτη μέρα. Μόνο σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται θα γινόταν αντικατάσταση. Όχι μόνο το ρώτησα συγκεκριμένα, αλλά η απαντηση ήταν πάντα πως "σύμφωνα με την εγγύηση της Samsung, η διαδικασία είναι αυτή". Οπότε δεν έπαιξε ρόλο η ημερομηνία επιστροφής.

 

Το DOA (Dead On Arrival) δυστυχώς δεν είναι νομοθετημένο στη χώρα μας (σε αντίθεση με την εγγύηση δωρεάν επισκευής εώς 2 έτη, η οποία είναι Ευρωπαϊκή νομοθεσία, ανεξάρτητα από το τι λέει ο κάθε κατασκευαστής) και έγκειται στον προμηθευτή το τι θα κάνει.

 

Δεν βρίσκω την κατάσταση του κουτιού παράλογη, ούτε του μηχανήματος όταν επέστρεψε όπως γράφω. Ο άνθρωπος στο service την δουλειά του έκανε, δε νομίζω πως δουλεύει στις συνθήκες που συσκευάζονται τα καινούρια μηχανήματα από την Samsung.

 

Το θέμα είναι πως εγώ όμως αγόρασα και πλήρωσα ακριβώς αυτό (ένα ολοκαίνουριο μηχάνημα) και μετά από ταλαιπωρία βρέθηκα με ένα επισκευασμένο, χωρίς να το έχω αγγίξει καν. Περιπτώσεις σαν κι αυτή είναι κατά τη γνώμη μου ο λόγος ύπαρξης ενός DOA.

Δημοσ.

ουτε εγγυηση δωρεαν επισκευης εως 2 έτη εχεις με τη μορφη που την εννοεις δηλαδη του κατασκευαστη, αυτο που εχεις δικαιωμα ειναι πως εχεις μεχρι 2 ετη να διεκδηκησεις τα δικαιωματα σου σε περιπτωση πραγματικου ελαττωματος ή ελλειψη συνομολογημένης ιδιότητας και αφορά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή

 

το DOA είναι νομοθετημενο και αυτός είναι ο νόμος

 

 

 

post-102272-0-13122800-1384164792_thumb.jpg

Δημοσ.

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση φίλε WalkerSW.

 

Μου ξεκαθάρισαν πως σύμφωνα με την εγγύηση της Samsung, το μηχάνημα θα επισκευαζόταν εφόσον αυτό είναι δυνατό ακόμα και την πρώτη μέρα. Μόνο σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται θα γινόταν αντικατάσταση. Όχι μόνο το ρώτησα συγκεκριμένα, αλλά η απαντηση ήταν πάντα πως "σύμφωνα με την εγγύηση της Samsung, η διαδικασία είναι αυτή". Οπότε δεν έπαιξε ρόλο η ημερομηνία επιστροφής.

 

Το DOA (Dead On Arrival) δυστυχώς δεν είναι νομοθετημένο στη χώρα μας (σε αντίθεση με την εγγύηση δωρεάν επισκευής εώς 2 έτη, η οποία είναι Ευρωπαϊκή νομοθεσία, ανεξάρτητα από το τι λέει ο κάθε κατασκευαστής) και έγκειται στον προμηθευτή το τι θα κάνει.

 

Δεν βρίσκω την κατάσταση του κουτιού παράλογη, ούτε του μηχανήματος όταν επέστρεψε, όπως γράφω. Το θέμα είναι πως εγώ αγόρασα ένα καινούριο μηχάνημα και μετά από ταλαιπωρία βρέθηκα με ένα επισκευασμένο, χωρίς να το έχω αγγίξει καν. Περιπτώσεις σαν κι αυτή είναι κατά τη γνώμη μου ο λόγος ύπαρξης ενός DOA.

 

Κοιτα δεν μαρεσει να το παιζω δικηγόρος του διαβόλου... αλλα όταν αγορασες το μηχανημα ακομη και να μην ηταν το  doa  νομοθετημενο στην Ελλαδα... θα επρεπε να γνωριζεις τους όρους της εγγύησης και αν δεν σου αρεσαν ας επερνες προιον αλλης εταιρειας....

 

Απο την στιγμη που αγορασες το προιον σημαινει ότι συμφωνεις με τους όρους και ειναι σαν έχεις υπογράψει ένα συμβόλαιο... οπως καταλαβαινεις απο εκει και περα οποιαδήποτε απαιτηση σου που βγαίνει εκτός αυτων των όρων όσο λογική και να είναι δεν ειναι υποχρεωτικο να γινει αποδεκτη απο την εταιρεια... 

Δημοσ.

ουτε εγγυηση δωρεαν επισκευης εως 2 έτη εχεις με τη μορφη που την εννοεις δηλαδη του κατασκευαστη, αυτο που εχεις δικαιωμα ειναι πως εχεις μεχρι 2 ετη να διεκδηκησεις τα δικαιωματα σου σε περιπτωση πραγματικου ελαττωματος ή ελλειψη συνομολογημένης ιδιότητας και αφορά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή

 

το DOA είναι νομοθετημενο και αυτός είναι ο νόμος

 

Για τον πωλητή έχεις δίκιο φίλε disqualified, το γνωρίζω και θα έπρεπε να το είχα ξεκαθαρίσει.

 

Για το DOA όμως (αντικατάσταση) θα δεις αν διαβάσεις προσεκτικά  την παράθεση σου πως ο νόμος δεν ξεκαθαρίζει αν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Μπορεί να γίνει οτιδήποτε από τα δύο θέλει ο προμηθευτής/πωλητής. Πίστεψε με, το έχω ψάξει αρκετά και έχω μιλήσει και με το ΙΝΚΑ αλλά και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Κοιτα δεν μαρεσει να το παιζω δικηγόρος του διαβόλου... αλλα όταν αγορασες το μηχανημα ακομη και να μην ηταν το  doa  νομοθετημενο στην Ελλαδα... θα επρεπε να γνωριζεις τους όρους της εγγύησης και αν δεν σου αρεσαν ας επερνες προιον αλλης εταιρειας....

 

Εννοείς πως θα έπρεπε να έχω διαβάσει την εγγύηση πριν αγοράσω το μηχάνημα και να ξέρω πως η Samsung δεν δίνει DOA; Κι αν δεν μου αρέσει το τι γράφει η εγγύηση να πάρω κάτι άλλο;

 

Μα κι εγώ γι'αυτό κάνω αυτό το post φίλε μου. Για να γνωρίζουν όλοι πως η Samsung Electronics Hellas δεν δίνει DOA, ακόμα κι αν αγοράσεις κατευθείαν χαλασμένο μηχάνημα. Εγώ δεν ήμουν αρκετά προσεκτικός ώστε να διαβάσω αναλυτικά τους όρους της εγγύησης της Samsung πριν αγοράσω ένα μηχάνημα. Ας το γνωρίζουν οι υπόλοιποι τουλάχιστον.

Δημοσ.

 

Εννοείς πως θα έπρεπε να έχω διαβάσει την εγγύηση πριν αγοράσω το μηχάνημα και να ξέρω πως η Samsung δεν δίνει DOA; Κι αν δεν μου αρέσει το τι γράφει η εγγύηση να πάρω κάτι άλλο;

 

 

Ναι αυτο εννοώ.... βρε εσυ καλα κανεις και ενημερώνεις.. απλα ολο το μηνυμα σου δινει μια αισθηση οτι αισθανεσαι αδικημένος ενώ στην πραγματικότητα δεν εισαι γτ πολυ απλα με την αγορά συμφώνησες και στους όρους της εγγύησης. 

Δημοσ.

η παραθεση μου γνωριζω τι λεει, εσυ απαιτησες αντικατασταση και το αρνηθηκαν, θα επρεπε στη συνεχεια να απαιτησεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Και φυσικα συμβουλη απο ΙΝΚΑ ή ΓΓΚ όπως πολύ καλα εκανες.

Δημοσ.

η παραθεση μου γνωριζω τι λεει, εσυ απαιτησες αντικατασταση και το αρνηθηκαν, θα επρεπε στη συνεχεια να απαιτησεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Και φυσικα συμβουλη απο ΙΝΚΑ ή ΓΓΚ όπως πολύ καλα εκανες.

 

Απο την στιγμή που ο ιδιο ο νομος αναφερεται και σε επισκευη πως θα απαιτήσει αντικατασταση ή υπαναχώρηση? 

Δημοσ.

ρε παιδιά διαβάστε τι λέει, ο νομος αναφερεται και σε επισκευη και σε αντικατασταση εκτος αν αυτο ειναι αδυνατο απαιτει δυσαναλογες δαπανες και υπαναχωρηση εκτός αν προκειται για επουσιώδες ελάττωμα. Αρα μπορει να απαιτησει αυτο που πιστευει οτι πρέπει να γινει, αν θα γινει ειναι αλλο πραγμα για αυτο μιλαω και για συμβουλη απο ΙΝΚΑ και ΓΓΚ  για το αν η απαιτηση του εχει βαση

Δημοσ.

ρε παιδιά διαβάστε τι λέει, ο νομος αναφερεται και σε επισκευη και σε αντικατασταση εκτος αν αυτο ειναι αδυνατο απαιτει δυσαναλογες δαπανες και υπαναχωρηση εκτός αν προκειται για επουσιώδες ελάττωμα. Αρα μπορει να απαιτησει αυτο που πιστευει οτι πρέπει να γινει, αν θα γινει ειναι αλλο πραγμα για αυτο μιλαω και για συμβουλη απο ΙΝΚΑ και ΓΓΚ  για το αν η απαιτηση του εχει βαση

 

Ναι φίλε μου, απλά δεν επιλέγεις εσύ αν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Μίλησα για το συγκεκριμένο θέμα ακριβώς με την ΓΓΚ, όπως λες κι εσύ. Η κοπέλα με την οποία μιλούσα (που φαινόταν να γνωρίζει το αντικείμενο πολύ καλά) μου είπε πως εφόσον δεν υπάρχει άρνηση επισκευής, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, ούτε καν να ζήτησω υπαναχώρηση (γιατί κι αυτό το συζητήσαμε). Μόνο εάν το μηχάνημα συνέχιζε να παρουσιάζει πρόβλημα μετά την επισκευή του μπορούσα να ζητήσω ή αντικατάσταση ή υπαναχώρηση.

 

Άσχετο: κι εγώ CPC 6128 είχα μικρός. Νοσταλγία...

Δημοσ.

Ωραια αυτο λεω αρα αυτο ειναι στην περιπτωση επουσιωδους ελαττωματος αμα ισχυουν ολα αυτα. Και ουτε φυσικα υπονόησα πως εσυ επιλεγεις τι θα γινει. Επιλεγεις τι θα ζητησεις ομως αρχικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...