Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα μπήκα waiting list για ένα προιόν. Μετά τι διαδικασία ακολουθεί; 

 

δυστυχως πρεπει να εισαι μεσα κ να περιμενεις να αναψει ενα μπανερακι κατω απο το καλαθι σου οτι μπορεις να το αγορασεις,μετα εχεις 3 λεπτα περιπου

θυμαται κανεις σε τι τιμες εχει παιξει το Nilfisk C110 4-5 στο τωρινο black friday?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα μπήκα waiting list για ένα προιόν. Μετά τι διαδικασία ακολουθεί; 

 

Όταν έρθει η σειρά σου θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση από την οποία θα έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι. Ο χρόνος που θα έχεις στη διάθεσή σου για να το κάνεις αυτό είναι περίπου 2 λεπτά (δε θυμάμαι ακριβώς), αλλιώς χάνεις την ευκαιρία σου και μετά πρέπει να ξαναμπείς στο τέλος της waitlist αν θέλεις να ξαναπροσπαθήσεις.

 

Η ειδοποίηση αυτή εμφανίζεται είτε στο carousel των deals στη θέση του μηνύματος "είσαι στη waitlist" (αν δεν έχεις πάει σε άλλη σελίδα), είτε σαν popup στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας (αν στο ενδιάμεσο έχεις πάει αλλού).

 

Από τη στιγμή που θα προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι πατώντας το σχετικό κουμπάκι που εμφανίζεται στην ειδοποίηση μετά έχεις 15 λεπτά να ολοκληρώσεις την αγορά σου κατά τα γνωστά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως πρεπει να εισαι μεσα κ να περιμενεις να αναψει ενα μπανερακι κατω απο το καλαθι σου οτι μπορεις να το αγορασεις,μετα εχεις 3 λεπτα περιπου

θυμαται κανεις σε τι τιμες εχει παιξει το Nilfisk C110 4-5 στο τωρινο black friday?

29.99

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic: ιδέα για μαζικά παράπονα για τα μεταφορικά που μας καίνε....

 

Όταν μιλάτε με το support chat του Amazon για οποιοδήποτε λόγο, δεν είναι άσχημη ιδέα στο τέλος να τους κάνετε παράπονα για τη νέα πολιτική τους να μας χρεώνουν τα μεταφορικά. Πιστεύω πως εάν μαζευτούν αρκετά παράπονα ίσως το ξανασκεφτούν. Το ίδιο και στο email Που στέλνουν για να επιβεβαώσουν την ποιότητα του support τους.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορει καποιος να βοηθησει...!

Γιατι σε μερικα προιοντα γραφει "join waitlist" ενω στο διπλανο γραφει "add to basket" ενταξει το "waitlist full"(εννοει οτι δεν δεχεται αλλους)????

Επισης οταν μπεις σε waitlist ο χρονος που μπορεις να το βαλεις στο καλαθι ειναι οταν μηδενιζεται το ρολοι απο κατω???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω, βγήκε τίποτα σε NFC charger ή NFC speakers ή οτιδήποτε NFC τέλος πάντων σε οποιοδήποτε κατάστημα?

 

edit: σε περίπου 3 ώρες και φέτος ο Γκλέτσος στο uk. http://www.amazon.co.uk/gp/product/0007478224/ref=gb1h_img_c-1_8827_6f8a2f46?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_t=101&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0KCA3CQ0XGXN9WRGS7FJ&pf_rd_i=161428031&pf_rd_p=449478827

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic: ιδέα για μαζικά παράπονα για τα μεταφορικά που μας καίνε....

 

Όταν μιλάτε με το support chat του Amazon για οποιοδήποτε λόγο, δεν είναι άσχημη ιδέα στο τέλος να τους κάνετε παράπονα για τη νέα πολιτική τους να μας χρεώνουν τα μεταφορικά. Πιστεύω πως εάν μαζευτούν αρκετά παράπονα ίσως το ξανασκεφτούν. Το ίδιο και στο email Που στέλνουν για να επιβεβαώσουν την ποιότητα του support τους.

 

Μπορεις επισης να αγορασεις κατι και να το ακυρωσεις σε 2-3 λεπτα και εκει που σε ρωταει γιατι το ακυρωνεις γραφεις"λογω ακριβων μεταφορικων"....θα τους σπασουν τα νευρα το εχω κανει αρκετες φορες...!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...